Camping Heldersbroek

6 reviews over Camping Heldersbroek in het Nederlands

Super

Catharina
16-7-2018

Ik kan alleen maar positief zijn over deze boerencamping.

We hadden de stacaravan gehuurd. Deze was van alle gemakken voorzien en heel netjes onderhouden. We hebben ons er prima vermaakt en heerlijk geslapen.

Top en zeer zeker voor herhaling vatbaar!

Complimenten aan de eigenaar.

Prettige vakantie ervaring

Carly en simone
15-7-2018

Het is een prachtige camping in een rustige omgeving. De klantvriendelijkheid was erg goed. We hebben 2 nachten doorgebracht in de staancaracan. Dezesl was schoon, ruim en netjes onderhouden. Een erg prettige vakantie ervaring

Bedwantsen in stacaravan

Ronald
3-6-2018

De camping ligt op een mooie locatie, vorig jaar nog met eigen caravan geweest. dit jaar de stacaravan gehuurd om onszelf iets makkelijker te maken. Het zag op het eerste zicht redelijk uit alleen het schoonmaken had wat te wensen over. Na bezoek hadden 4 van de 6 personen last van veel jeukende bulten en ontstekingen, naar bezoek huisarts is het vermoeden dat het om bedwantsen gaat, vooral dit door de hoeveelheid en groepering van de bulten/ontstekingen. De 2 personen die geen last hadden sliepen op dezelfde slaapkamer.

zeer rustig gelegen

THERESIA
17-8-2014

camping zeer goed in orde rustig gelegen

speeltuin voor de kinderen ook appartement en stacaravans te huur

ook diertjes aanwezig

Echte nette boerencamping

Arjan
25-8-2013

Wij zijn hier met Pinksteren een weekend geweest, goede was /afwas gelegenheid en lekkere warme douches.

De eigenaar is zelf veel aanwezig en zorgt dat alles er netjes uitziet.

Mooie ruime plaatsen en ze zijn mooi vlak.

Draadloos internet aanwezig.

Heerlijk ongedwongen!

jonie.oskamp
26-5-2013

Mini Camping Heldersbroek in Haarle, is genieten, voor elk wel wat wils, wij hebben er 14 dagen gekampeerd, ondanks het weer hebben wij ons prima vermaakt! Pracht natuur in de omgeving, met veel fiets mogelijkheden! Voor de aardigheid ook wat foto,s er bij!

Hans en Jonie Oskamp

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Heldersbroek in Haarle, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Heldersbroek zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.