Camping 't Stien 'n Boer Recreatiehof

Camping 't Stien 'n Boer Recreatiehof
8,4

10 tips over Camping 't Stien 'n Boer Recreatiehof

mjreekers, 30-9-2015
Fietsen naar het Rutbeek ( erg mooie route) Stepstones. Geocaching ( dingen zoeken) in de buurt hierdoor kun je een mooie fietstocht maken.
tries_ries, 16-8-2015
Bezoekje Trierpark Nordhorn, midgetgolfbaan Hof Aarnink
Emiel, 3-5-2015
Iedereen met kinderen kom naar deze camping. Als de kinderen het naar hun zin hebben dan hebben de ouders ook vakantie

We hebben een aantal aanbieders voor 't Stien 'n Boer Recreatiehof voor je op een rij gezet:

Marion, 16-8-2014

Misschien zijn de prijzen van sommige versnaperingen aan de hoge kant.

Mocht je deze naar beneden kunnen brengen, blijven de mensen misschien iets langer in de kantine na een leuke activiteit.

Gerard, 14-7-2014
Ga ook een dagje naar Duitsland.
Joel, 17-9-2013
Het centrum van haaksbergen heeft leuke eettentjes . Ook het theehuis is een echte aanrader

Linda Eggenkamp, 6-8-2013
Ideale omgeving voor mensen met kinderen en mensen die van wandelen en fietsen houden.
Margrietha, 4-8-2013
Leuk om te doen: techniekmuseum, MBS-stoomtrein, kristalmuseum, wandelen en fietsen in de schitterende natuur.
Bennie Deegens, 27-9-2012
Overdekt zwembad en het recreatieteam zijn aanraders. Ook het klootschieten, 1 of 2x per week is geweldig om te doen. Uiteraard is het fantastisch fietsen in deze mooie omgeving.
Ellen , 23-2-2012

Het Museum Buurtspoorweg in Haaksbergen is een prachtig actief museum. Zij hebben regelmatig een bijzondere activiteiten. U kunt een reis terug in de tijd maken met een echte stoomlocomotief die naar Boekelo en terug naar Haaksbergen rijdt.

Daarnaast is het waterpark het Lankheet zeker de moeite waard om een kijkje te nemen in alle jaargetijden is dit een prachtig natuurgebied. Haaksbergen is vooral erg in trek bij de fietsers onder ons.