Géén boekingskosten
NederlandOverijsselHaaksbergenCampings HaaksbergenCamping 't Stien 'n Boer Recreatiehof

Camping 't Stien 'n Boer Recreatiehof

NederlandOverijsselHaaksbergen

We hebben de beste aanbieders voor Camping 't Stien 'n Boer Recreatiehof voor je op een rij gezet:

6.1VoldoendeScore uit 132 reviews

Meer camping info

134 Reviews over 't Stien 'n Boer Recreatiehof

• 8An01-06-2022

Leuke camping

Wij begrijpen de negatieve reacties niet. Het is een leuke camping, ruime plaatsen met een leuk speeltoestel op het terrein waarmee de kinderen zich uren vermaakt hebben. Het zwembad was mooi en heerlijk warm. Zowel het water als er buiten. Door de verschillende baden geschikt voor alle leeftijden. Het sanitair was schoon. Tenslotte grote en mooie indoorspeeltuin. Enige minpuntje: douchen en vooral afwassen met muntjes.

• 8Staat v/h sanitair
    • 5Eetgelegenheden
  • 5Linda Nieuwenhuis26-05-2022

Vergane glorie

Alles is aan een opknapbeurt toe. En het was echt duur.

• 5Staat v/h sanitair
    • 5Eetgelegenheden
  • 8Vera30-03-2022

Mooie camping in prachtig natuurgebied

Vele jaren samen met jonge én oudere kinderen genoten van de mooie camping en de prachtige natuurgebieden die daar aan grenzen. Helaas i.v m. gezondheidsklachten moeten stoppen met kamperen. Camping voor jong en oud waar het zelfs bij volledige bezetting rustig en prettig verblijven is. Het recreatieprogramma tijdens schoolvakanties vonden de kinderen altijd geweldig.

• 8Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden
  • 9Caren24-08-2021

Ontzettend genoten!

We stonden van 24-7 t/m 8 augustus op deze camping, we stonden op ‘het lang’ nr. 3. Dit is een klein veldje met 5 ruime staanplaatsen. Het toiletgebruik was direct om de hoek, dit was erg prettig met onze kleine kinderen. De kwaliteit van de douche was goed een fijne straal, prima om lange haren mee te wassen. De wc’s waren altijd netjes schoon er werd een aantal keer per dag schoongemaakt. De camping is voor onze begrippen best groot, al hebben wij hier niks van gemerkt. De camping is leuk opgezet met veel groen en kleinere veldjes met allemaal speeltoestellen erop. Onze kinderen hebben zich alle dagen super goed vermaakt, met het leuke animatieteam, de overdekte speeltuin en de zand- en waterspeelplaats. We hebben vaak op het terras gezeten, waar het eten en de bediening goed waren, er waren ook vegetarische opties welke erg lekker waren. De midgetgolf was verouderd, desondanks hebben de kinderen hier heel fijn gespeeld.

• 9Staat v/h sanitair
  • 8Janine24-08-2021

Mooie omgeving, vriendelijk personeel

We zijn hartelijk ontvangen. Fijn verblijf gehad op onze super comfort plek en genoten van de omgeving. Fijn dat er wandel- en fietsroutes klaar lagen bij de receptie!

• 8Eetgelegenheden
  • 8Melanie24-08-2021

Super gezellig

Wat een reviews zo ervaren wij het absoluut niet. Mijn zoon van 8 heeft het altijd super naar zijn zin en wil ieder jaar weer terug. Het klopt dat er hier en daar wat aandachtspunten zijn. Maar als je echte luxe wil moet je denk ik al niet gaan kamperen. Het eten is goed en genoeg en ook de medewerkers zijn erg vriendelijk en willen altijd meedenken. Wij ervaren het als een leuke en gezellige camping.

• 9Melanie24-08-2021

Super gezellig

Ik lees hier reviews en het lijkt wel of het uit 1 gezin komt die een camping kapot willen maken. Wij staan hier al meerdere jaren en wij hebben het super naar ons zin. Onze zoon van nu 8 moeten we ieder jaar weer zoeken om te eten zoveel plezier. Er zijn zeker hier en daar wat aandacht puntjes, maar als je echte luxe wil moet je niet gaan kamperen. Wij en meerdere mensen uit onze familie komen hier ieder jaar weer met veel plezier terug. Het eten is goed en meer als genoeg, patat is er gratis bij te bestellen. Ook zijn de eigenaren altijd bereid om mee te denken. Wij ervaren het als een leuke gezellige camping.

• 10Eetgelegenheden
  • 8Familie24-08-2021

Leuk bosrijk

Een familie camping die zoals wij lazen al bijna 50 jaar bestaat, dit is te zien maar toch hebben onze kinderen zich hier kostelijk vermaakt. Voldoende speel gelegenheid over de hele camping. Betaal bare eetgelegenheid op de camping en smaakte prima! De camping is in een bosrijke omgeving, en dus niet alles is strak maar dat kan dan ook niet. Ook buiten de camping is de natuur prachtig om te wandelen, fietsen en voor uitstapjes.

• 1D.24-08-2021

Niet voor herhaling vatbaar

Ligging is goed, natuurgebieden op loop en fietsafstand. Maar daar is helaas alles mee gezegd. Toiletgebouwen niet schoon, geen zeep of desinfectiegel aanwezig. Dat is zeker in coronatijd geen overbodige luxe. Speeltuinen en midgetgolf niet om over naar huis te schrijven. Eten duur en je krijgt weinig voor die prijs. Voor ons niet meer.

• 1Eetgelegenheden
    • 1Staat v/h sanitair
  • 4Frida10-08-2021

Voor ons helaas niet meer

Camping ligt in een mooie omgeving. Helaas veel achterstallig onderhoud zowel op de camping als in het zwembad. Op veld het Hasselt is slechts één watertappunt, de bedieningsknop zit op plm. 1.75hoogte, je gieter moet je eronder in de modder zetten (afvoerput was verstopt). Alleen vooraan het veld was verlichting.'s Nachts naar het sanitairgebouwtje lopen was een uitdaging. Over grof grind langs de voetbalkooi, een houten schutting en dit alles zonder openbare verlichting. Zwembad best leuk voor kinderen, maar ook daar was van alles kapot, net zoals in de overdekte speelhal, die bovendien nog eens vies/stoffig was. Bij de toiletten stond desinfectant, maar deze was meestal leeg. Personeel is vriendelijk. Camping zou een mooie vakantielocatie kunnen zijn, maar voor ons niet meer.

• 3Eetgelegenheden

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkBeschikbaar