Camping 't Stien 'n Boer Recreatiehof

Nederland, Overijssel, Haaksbergen

7.8Goed

• 7.8Eetgelegenheden
  • 7.3Staat v/h sanitair

We hebben een aantal aanbieders voor 't Stien 'n Boer Recreatiehof voor je op een rij gezet:

• Kinderopvang
Meer camping info
Tonen op kaart

109 reviews over Camping 't Stien 'n Boer Recreatiehof

• 9Emanuel01-01-2020

Ze zijn klantvriendelijk. Bij problemen wordt het zo spoedig mogelijk opgelost. Eten is zeer smakelijk en ziet er verzorgd uit. En is niet duur. Het zwembad ziet er goed uit en overzichtelijk vooral met je kleine kinderen. Er zijn kleedhokjes waar je gebruik van kan maken. Het zwembad wordt goed onderhouden. Sanitair is goed, maar heeft wel aandacht puntjes. Door het niet melden van de klanten ontstaan er aandachtspunten.

Gereisd met partner in april 2019

• 2019
    2Juo22-12-2019

Camping gaat achteruit voor kids

Kinderen veel oorpijn door zwembad niet veel te doen voor kids geen kinderbingo niet veel meer voor de kinderen

• 2Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 9Riet van Vliet28-11-2019

fantastische vakantie gehad met de klein kinderen

Na een vakantie van 2 weken hebben wij ons perfect vermaakt. Voor volgend jaar is het weer besproken. De kinderen wilden niet naar huis. Maar helaas was het niet mogelijk om langer te blijven. Het is een prachtige natuur camping, s ’morgens hoor de vogels en de eekhorentjes lopen om de tent. Echt genieten.

Ik heb nog wel een paar opmerking naar de gasten toe, wat wij zelf hebben ervaren. Het is een schande hoe het wordt achter gelaten na gebruik. Let wel onze kinderen maken ook gebruik van de toiletten en douches. Ongedierte kan je voorkomen door het netjes achter te laten. Meld het bij de receptie dan wordt het opgepakt, als het netjes word achter gelaten is het niet nodig.

Eten theehuis verzorgd en is smaakt voortreffelijk. Restaurant op de camping is open vanaf 12.00 uur voor een lekker tussendoortje.
    Ook is het eten niet duur en smaakt heerlijk. Voor de prijs kan je er vaker gaan eten. Mooi zwembad niet groot maar wel gezelli

• 10Eetgelegenheden

• 4Paul09-10-2019

Voor ons nooit meer

Voor ons nooit meer, slechte service, vies park en ongeïnspireerd personeel. Het gezegden "goedkoop is duurkoop'' is hier zeker van toepassing.

• 4Eetgelegenheden

Manon, Directeur/eigenaar, 28-10-2019

Goedemorgen Paul,

Bedankt voor jullie review. We vinden het erg vervelend om te horen dat het verblijf niet positief is geweest. We hebben intern navraag gedaan, maar er is niemand hier die op de hoogte was van jullie feedback. We kunnen jullie reservering ook niet direct terugvinden.

Ik stel daarom voor om alsnog even contact met ons op te nemen om te zoeken naar een waardige compensatie. Het is uiteraard niet de bedoeling om u met zo'n gevoel te laten terugdenken aan uw vakantie. U kunt ons bereiken op 053-5722610.

Alvast hartelijk dank.

Met vriendelijke groet,

Manon Camping & Bungalowpark 't Stien'nboer

Gereisd met jonge kinderen in september 2019

• 4Patrick12-09-2019

Niet voor herhaling vatbaar

Normaal gesproken plaatsen wij niks op internet, bij eventuele opmerkingen en/of gebreken sluiten we dit het liefst kort met het park zelf. In dit geval willen we toch reageren, want wij kunnen ons niet aan de indruk onttrekken dat veel van de reviews geplaatst zijn door of in opdracht van het park zelf.

Naar onze oprechte mening is het park toch echt aan vernieuwing toe, huisjes matig onderhouden slecht in de verf, en keek je zo door scheuren in de deur naar buiten. Ook openliggende elektriciteitsleidingen geven geen gevoel van veiligheid met kinderen. De hygiëne liet te wensen over zo vonden we o.a. schaamhaar in de badkamer van vorige huurders. Verder is het park en restaurant vrij gedateerd al begrijpen we dat dit een smaak kwestie betreft. Ook viel het op dat de groenvoorziening niet (goed) wordt onderhouden. Plus punt is de omgeving, daar komen wij zeker voor terug al zal dat wel een ander park in de omgeving gaan worden.

• 4Eetgelegenheden

Goedemorgen Patrick,

Bedankt voor uw feedback.

Wij hebben helemaal geen opmerkingen over uw klacht ontvangen tijdens uw verblijf of bij uitcheck. We nemen opmerkingen altijd zeer serieus en pakken dit ook altijd direct op. Mochten er gebreken zijn, dan wordt dit altijd nog dezelfde dag gerepareerd of opgelost.

We hebben in onze accommodaties geen openliggende elektriciteitsleidingen. Mocht dit zo geweest zijn, dan had u dat zeker direct in onze receptie gemeld. Vooral ook omdat u met kinderen in de accommodatie bent geweest.

Het is ons een raadsel in welke accommodatie u verbleven bent. Bovenstaande opmerkingen zijn ons totaal onbekend.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 9Marloes Mulder07-09-2019

Fantastische camping midden in de natuur!

Een geweldige camping op een prachtige plek midden in de natuur! Fijn, gastvrij personeel en vele mooie faciliteiten: oa een heerlijk zwembad (binnen én buiten), nette douche/toiletgebouwen, leuke eetfaciliteiten en ook het bijbehorende theehuis is super. Persoonlijk houd ik erg van dieren dus ik vind de kippen en geiten fantastisch! Voor een lekker vers broodje kan je de dag er voor eventueel je bestelling doorgeven, de volgende dag liggen jouw broodjes klaar bij ‘Albert Klein’. Voor kinderen is het overigens echt een paradijs, vele speelvoorzieningen en een animatieteam. Ik kom hier heerlijk tot rust midden in het groen. Kortom: een absolute aanrader!

• 8Eetgelegenheden

Hoi Marloes,

Wat leuk om te lezen dat alles zo naar wens is bij jullie! We zien jullie snel weer!

• 10De vos28-08-2019

Heerlijke camping zeer vriendelijke medewerkers alles netjes onderhouden van toiletgebouwen tot zwembad restaurant waar je heerlijk kunt eten , cafetaria die zeer goede kwaliteit levert kortom een aanrader voor jong en oud!!

• 10Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair

Goedemorgen familie de Vos,

Wat super leuk dat jullie ons een 10 hebben gegeven! Fijn om te horen dat jullie ervaring goed is geweest. Tot de volgende keer!

• 9Sabine Oude Bos27-08-2019

Een erg leuke, nette camping voor jong en oud!

Je bent er echt even 'uit'!

Hoi Sabine,

Leuk om te horen! Daar doen we het voor!

Gereisd met vrienden in augustus 2019

• 10Sander Nieland27-08-2019

Een geweldige familiecamping midden in de natuur!

Wat een mooie ervaring hebben wij (vrouw, kindje in wording en mijzelf) gehad hier op de camping 't Stiennboer! De camping ligt midden in de mooie natuur op de grens van Twente en de Achterhoek (het is af en toe nog wel een gevecht waar het bij hoort ..:-)). Als je vanuit de drukke stad hier naar toe komt is het echt genieten van alle rust, 't groen en de dieren; een verademing. Als wij 's ochtends wakker werden van de vogels, zagen we vanuit onze plek de eekhoorntjes springen in de bomen. De sfeer die er heerst doet ons denken aan een grote familiecamping. Het zwembad met kindvriendelijke inrichting is toegankelijk op goede tijden, er is een animatieprogramma voor de kids (voor de ouderen is er ook veel te beleven in de avond) en het personeel is goed te bereiken en aan te spreken. Als er iets nodig is (bv toiletpapier) dan wordt dat vlot geregeld. Wij vinden het een aanrader!

Goedemorgen Sander,

Leuk dat jullie een reactie hebben geplaatst! We zijn blij om te horen dat jullie tevreden zijn. Tot snel!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 8Asbroek20-08-2019

Je krijgt waar voor je geld, niet duur en compleet

Heerlijke kampeervakantie gehad! He weer was typisch Nederlands, 22 graden en warmer met af dn toe een stevige bui. Tijdens de momenten dat het weer wat minder was speelden de kinderen in de binnenspeeltuin. Ook het zwembad is voor jongere kinderen (0-7 jaar) prima; mooi overzichtelijk waardoor kinderen veel zelfstandig kunnen spelen en zwemmen terwijl ik een boek op de kant zit te lezen. Het animatieteam biedt vaste leuke activiteiten die laagdrempelig en creatief zijn! Ik heb de camping als dusdanig veilig ervaren waardoor de kinderen zelfstandig van de kampeerplaats naar de binnenspeeltuin of het animatieteam kunnen gaan. De omgeving is mooi en divers, met grotere steden in de nabijheid en veel musea is een camping in Twente de goede uitvalsbasis. Wandelingen of fietstochten zijn vanaf de camping goed te starten. Al met al een camping om aan te bevelen; bij subtropisch en Nederlands weer.

• 7Eetgelegenheden

Goedemorgen familie Asbroek,

Bedankt voor jullie feedback. We zien jullie graag nog eens terug!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

10 tips over Camping 't Stien 'n Boer Recreatiehof

• Ellen , 23-02-2012

Het Museum Buurtspoorweg in Haaksbergen is een prachtig actief museum. Zij hebben regelmatig een bijzondere activiteiten. U kunt een reis terug in de tijd maken met een echte stoomlocomotief die naar Boekelo en terug naar Haaksbergen rijdt.

Daarnaast is het waterpark het Lankheet zeker de moeite waard om een kijkje te nemen in alle jaargetijden is dit een prachtig natuurgebied. Haaksbergen is vooral erg in trek bij de fietsers onder ons.

• Joel, 17-09-2013

Het centrum van haaksbergen heeft leuke eettentjes . Ook het theehuis is een echte aanrader

• Linda Eggenkamp, 06-08-2013

Ideale omgeving voor mensen met kinderen en mensen die van wandelen en fietsen houden.

2 vragen over Camping 't Stien 'n Boer Recreatiehof

• Kremer, 07-05-2019

Plattegrond

Waar om is de plattegrond niet te zien

• Gerrit51, 23-08-2010

Hoe ver?

Hoe ver ligt de camping van het centrum van Haaksbergen en van het natuurgebied Lankheet?

N.H. Huizing, 08-10-2010

Naar het centrum van Haaksbergen is ca. 2 km. Het Lankheet is een van de natuurgebieden, die op ca. 1 km afstand ligt. Ook is er in de nabije omgeving (ca. 3 km) het Haaksbergerveen en iets verderop (ca. 5 km) het Buurserveen. Zeer mooie natuurgebieden om te fietsen of te wandelen. Je treft er o.a. ook Schotse Hooglanders aan die vrij in de natuur lopen.

Hans, 24-08-2010

Lanketerbos ligt op loopafstand van de camping: ca. 500mtr ofwel 5 minuten. Centrum van Haaksbergen lift op 2,5 km afstand ofwel 5 minuten met de auto.

Camping 't Stien 'n Boer Recreatiehof info

• Aantal sterrensterstersterster