Géén boekingskosten
NederlandOverijsselHaaksbergenCampings HaaksbergenCamping 't Stien 'n Boer Recreatiehof

Camping 't Stien 'n Boer Recreatiehof

NederlandOverijsselHaaksbergen

We hebben de beste aanbieders voor Camping 't Stien 'n Boer Recreatiehof voor je op een rij gezet:

6.4VoldoendeScore uit 139 reviews

Meer camping info

139 Reviews over 't Stien 'n Boer Recreatiehof

• 8Fam Emans20-08-2022

Prima camping

We hebben fantastisch genoten op deze rustige camping. Wij hadden gekozen voor privé sanitair. Dit zag er erg netjes uit. Onze kinderen hadden prima aansluiting veel kinderen van hun leeftijd en prima vermaak. Deze camping is niet vergelijkbaar met 5 sterrencampings. Er waren genoeg faciliteiten voor kinderen tot 8 jaar, precies genoeg om je goed te kunnen vermaken. Animatie vonden de kinderen heerlijk, zelf vond ik het weleens tenenkrommend, maar zolang de kids het leuk vinden is het goed. Dit was overigens de tweede week beter, dit hangt of staat bij diegene die de animatie verlenen. Personeel op de camping was vriendelijk en zeer behulpzaam zelfs op momenten dat je het niet verwacht. Met onze lichamelijk beperkte zoon waren ze erg bereid te helpen. Het eten bij het restaurant was heerlijk en prima in proportie. Ik begrijp de negatieve recensies niet zo goed. Wij komen nog eens terug.

• 7Ben en Coby16-08-2022

Netjes

Een weekje op deze camping gestaan , het is netjes , schoon maar tikje saai .Ruime standplaatsen maar bij het veld waar wij stonden was het dichtstbijzijnde toiletgebouw erg klein , slechts 2 douches , niet erg als het rustig is maar als de camping vol zou zijn is dit onder de maat , en het meest irritante was dat er voor douchen 20 cent in de automaat gestopt moest worden en voor afwas 10 cent , t zijn niet de kosten maar steeds als je onder de douche stond kwam je er achter dat je het geld vergeten was mee te nemen !!!!Tevens was er ook geen winkel voor wat boodschapjes dus telkens weer naar Haaksbergen rijden daarvoor , wel broodjesservice maar veeeeeeel te duur , bijv.: 2,50 voor een stokbrood is te gek ! Mijn dochter met kinderen stonden er ook maar de activiteiten voor kleine kinderen was onder de maat , de begeleiding schonk weinig aandacht aan ze , al met al geen slechte camping maar niet voor herhaling vatbaar voor ons .

• 7Eetgelegenheden
  • 6Brinkmeijer10-08-2022

Mooi gelegen middelgrote camping

Camping was niet volledig vol. Sanitair zou te weinig zijn bij volledige bezetting. Comfortplekken zijn ruim genoeg met mooie speelgelegenheid op het veld. Horeca, restaurant mist gezelligheid. Komen weinig mensen naar toe, wordt ook niets voor volwassenen georganiseerd in de vorm van muziek oid. Winkeltje Albert Klein is geen winkel maar slechts een ruimte met enkele stuks van de hoogst noodzakelijke dingen. Een iets uitgebreider winkeltje zou ik verwachten op een camping die toch gemiddeld wat hoger in de prijs zit. Zo ook WiFi, altijd een genoemd punt. De camping verkoopt prijsvriendelijke dag/ weekkaarten. Echter, de verbinding met het netwerk lukte vaak niet. Toch werd de kaart verkocht terwijl dit bekend was. Personeel is overal even vriendelijk.

• 4Eetgelegenheden
  • 5Esmee D.30-07-2022

Achterstallig onderhoud

Fijne weken gehad op deze camping. Wel was het extreem rustig, allemaal lege velden. Niet zo leuk als je met kids op een veldje staat en er zijn geen andere kindjes.

Restaurant is zeer ongezellig, ook daar zit je in je eentje.

Animatie is echt verschrikkelijk, althans de avondanimatie. Heel onprofessioneel. Ik ben weggegaan halverwege.

Veel achterstallig onderhoud op de camping, ziet er toch een beetje slordig uit. Hier en daar een likje verf?

En hygiene; eerst vuilniszakken verwisselen en dan onze ijsjes maken, zonder handen te wassen, vind ik niet zo fris.

Leuke weekjes gehad, maar het lijkt alsof de camping in de jaren 90 is blijven hangen. En vergeet de vaste chaletplaatsen niet. Het is een dorp op zich, moet je van houden….

• 1Eetgelegenheden
  • 8C van Kuik23-07-2022

Een fijne camping waar we graag weekendjes staan

Een fijne camping voor het voor en naseizoen voor ons. Wij gaan in de zomer naar het buitenland maar de binnenlandse kortere vakanties is Stien n Boer altijd een optie. De cijfers van sommige mensen herken ik mij totaal niet in.

• 8An01-06-2022

Leuke camping

Wij begrijpen de negatieve reacties niet. Het is een leuke camping, ruime plaatsen met een leuk speeltoestel op het terrein waarmee de kinderen zich uren vermaakt hebben. Het zwembad was mooi en heerlijk warm. Zowel het water als er buiten. Door de verschillende baden geschikt voor alle leeftijden. Het sanitair was schoon. Tenslotte grote en mooie indoorspeeltuin. Enige minpuntje: douchen en vooral afwassen met muntjes.

• 5Eetgelegenheden
  • 5Linda Nieuwenhuis26-05-2022

Vergane glorie

Alles is aan een opknapbeurt toe. En het was echt duur.

• 5Staat v/h sanitair
    • 5Eetgelegenheden
  • 8Vera30-03-2022

Mooie camping in prachtig natuurgebied

Vele jaren samen met jonge én oudere kinderen genoten van de mooie camping en de prachtige natuurgebieden die daar aan grenzen. Helaas i.v m. gezondheidsklachten moeten stoppen met kamperen. Camping voor jong en oud waar het zelfs bij volledige bezetting rustig en prettig verblijven is. Het recreatieprogramma tijdens schoolvakanties vonden de kinderen altijd geweldig.

• 9Caren24-08-2021

Ontzettend genoten!

We stonden van 24-7 t/m 8 augustus op deze camping, we stonden op ‘het lang’ nr. 3. Dit is een klein veldje met 5 ruime staanplaatsen. Het toiletgebruik was direct om de hoek, dit was erg prettig met onze kleine kinderen. De kwaliteit van de douche was goed een fijne straal, prima om lange haren mee te wassen. De wc’s waren altijd netjes schoon er werd een aantal keer per dag schoongemaakt. De camping is voor onze begrippen best groot, al hebben wij hier niks van gemerkt. De camping is leuk opgezet met veel groen en kleinere veldjes met allemaal speeltoestellen erop. Onze kinderen hebben zich alle dagen super goed vermaakt, met het leuke animatieteam, de overdekte speeltuin en de zand- en waterspeelplaats. We hebben vaak op het terras gezeten, waar het eten en de bediening goed waren, er waren ook vegetarische opties welke erg lekker waren. De midgetgolf was verouderd, desondanks hebben de kinderen hier heel fijn gespeeld.

• 9Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair
  • 8Janine24-08-2021

Mooie omgeving, vriendelijk personeel

We zijn hartelijk ontvangen. Fijn verblijf gehad op onze super comfort plek en genoten van de omgeving. Fijn dat er wandel- en fietsroutes klaar lagen bij de receptie!

Camping 't Stien 'n Boer Recreatiehof info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkBeschikbaar