Camping 't Stien 'n Boer Recreatiehof

Camping 't Stien 'n Boer Recreatiehof
8,1

We hebben een aantal aanbieders voor 't Stien 'n Boer Recreatiehof voor je op een rij gezet:

92 reviews over Camping 't Stien 'n Boer Recreatiehof in het Nederlands

Héérlijk

Chantal
21-5-2018

Pinksterweekend op Stien ‘n Boer geweest.

Heerlijk weekend met prachtig weer.

Mooi veldje en fijne faciliteiten voor de kinderen.

Top!

Rustige omgeving in de natuur,Voor kinderen genoeg te doen.

Ik heb geen minpunten

Mooie camping.

Willem
16-8-2017

Mooie camping, ik was fietskampeerder en had een mooi rustig plekje achteraan.

Gelegenheid om wat levensmiddelen en verse broodjes te kopen.Weet niet hoe het dichter

Heerlijk weekend gehad ondanks regen

Marion van Vliet
14-8-2017

Wij hebben met onze kleindochter van 4 genoten dit weekend. Een bungalette gehuurd, precies goed voor een weekend, alles aanwezig erin, gezellig knus.

We hebben lekker gezwommen en de kleine meid vond de overdekte speeltuin ook geweldig. De nieuwe activity wand is hartstikke leuk.

Heerlijk

R. Van den Akker
10-7-2017

Een heerlijke camping in een mooie omgeving waar je fijn kan fietsen.

Heel vriendelijk personeel, schoon toilet gebouw.

Wij genieten van het zwembad met lekker warm water.

Wij komen zeker weer terug.

Mooie plek

Gaston
10-6-2017

Stien en boer is een mooie camping.

Sommige plaatsen zijn minder ruim dan andere, maar omdat het niet druk was, hadden we daar weinig last van.

De binnen speeltuin en het zwembad zijn erg leuk voor de kinderen. Op bijna elk veldje is er ook nog een speeltuin, dus veel variatie voor de kinderen.

Maar voor ons toch 2 irritatie punten:

20 cent betalen voor de douche en de vaatwas!!! Is echt niet meer van deze tijd. Zeker als ze dan 5 min warm water beloven en je maar 3,5 min water krijgt.

En de regeltjes..... het zijn er zoveel.... zelfs regeltjes om te zorgen dat andere regeltjes niet worden overtreden. Ik zeg 1 ding: ontspan aub.

Maar al met al mooie camping buiten deze 2 punten om.

Prachtige camping in mooi natuurgebied.👍

Familie
23-5-2017

Een camping voor zowel gezinnen als 50+. Mooie veldjes met speeltoestellen. Fijn zwembad met lekker warm water. In het restaurant kun je heerlijk eten en ook het theehuis met terras is een aanrader. In de omgeving is veel te doen. Prachtige fiets en wandelroutes. Ook een hele mooie mountainbike route!

Enschede is een gezellige winkelstad en een ritje met de stoomtrein van Haaksbergen naar Boekelo is heel leuk. Kortom, we hebben ons prima vermaakt en komen zeker weer terug. Bedankt voor de gastvrijheid en tot een volgende keer.

Gezellige familiecamping

Mike
18-5-2017

Geweldige dagen gehad in de meivakantie op deze camping. Vriendelijke ontvangst in de receptie. De kinderen hebben zich goed vermaakt met het animatieteam en in het erg mooie zwembad. We zaten in huisje Langelo met net meubilair in mooie kleuren. Zeker voor herhaling vatbaar.

geweldig!

Marianne de Vries
5-5-2017

wij zaten in een 6 persoons bungalow, die zag er echt goed uit. Er waren veel faciliteiten op het park dus voor ieder wat wils. De kinderen hebben zich uitstekend vermaakt met het recreatie team en in de overdekte speeltuin. Ook het zwembad was heerlijk. lekker warm met deze frisse dagen. We komen graag terug!

in de natuur toch dicht bij kern haaksbergen

gerritsen
19-3-2017

ontvangst prima, ligging super.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping 't Stien 'n Boer Recreatiehof in Haaksbergen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping 't Stien 'n Boer Recreatiehof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping 't Stien 'n Boer Recreatiehof scoort een 8.05 uit 10 op basis van 92 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: