Camping Scholtenhagenstersterster

Contact

36 reviews over Camping Scholtenhagen

• 9A ten Lande25-04-2013

fantastishe camping

zeer mooie omgeving de plaatsen zijn ruim van opzet .Het hele seizoen is er veel te doen voor jong en oud .Al met al een topcamping. we staan er al ruim 21jaar ieder keer als je er weer komt krijg je weer dat blije gevoel

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in januari 2013

• 10G.H.Temmink21-02-2013

uitstekende plek

wij hebben 40 jaar in de lutte gestaan maar zijn hier zeer vriendelijk ontvangen het lijkt wel of we familie zijn dank jullie wel ger dini en mark

• 10Eetgelegenheden

Gereisd met partner in januari 2013

• 6anoniem 22-07-2012

camping met veel lawaai

je hoopt op de camping tot rust te komen maar ben er nu een paar dagen en heb alleen nog maar gezaag en getimmer gehoord

sanitair is rond om vies schoonmaker doet de deur los kijkt naar binnen en de deur weer dicht heb gelukkig eigen wc

recreatie is matig er zijn kinderen die al vakantie hebben en er nog niks te doen is en kinderen die nog vakantie hebben als de recreatie stopt

• 3Staat v/h sanitair
    • 5Eetgelegenheden

Gereisd met partner in januari 2012

• 9miep mulder07-09-2011

fantastische plek.

wij komen hier al 21 jaar, een hele gezellige fam.camping.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in maart 2011

• 6A.Noniem18-08-2011

Eigenlijk best wel slecht

Camping ligt in een prachtige omgeving maar daar is ook wel het meest positieve mee gezegd. De entree doet erg doods aan, speeltuin is wel aardig. De kantine is zo steriel als een ziekenhuiskantine en ontbeert elke vorm van gezelligheid. Ik denk dat de IC van het Maasstadziekenhuis nog leuker is ... Het recreatieprogramma is om te janken, de meiden die de recreatie verzorgen zijn veel te jong en hebben geen enkel contact met de kids. Ze weten van toeten noch blazen en zijn ongeschikt voor wat ze doen. Ook stopt de recreatie hier al terwijl een groot deel van de kinderen hier nog vakantie heeft ... WTF???

Het sanitair stamt op sommige plekken nog uit het jaar 0, het is zwaar verouderd en ronduit vies!! De schoonmaker die 2x per dag komt doet zijn werk met een glimlach (voel het sarcasme!!) en is te beroerd om voor de wastafels een nieuw doekje te pakken, hij gebruikt liever hetzelfde doekje van de wc's .... Vloeren en plasbakken worden ook niet schoongemaakt en douches zijn gewoon oud!

• 2Staat v/h sanitair
    • 5Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in januari 2011

• 8fam. geurts16-06-2011

leuke camping in mooie omgeving

leuke camping, hartelijk ontvangst en veel mogelijkheden voor de kids. togang tot naastgelegen subtropisch bad is ook ideaal..

Gereisd met jonge kinderen in mei 2011

• 9Petra en Joop Lassooij14-09-2010

Jarenlang een jaarplaats gehad ; zeeer tevreden

Via positieve mond op mondreclame op de camping gewezen. Heb er eerst een weekje doorgebracht en daarna een vaste plaats ingericht. Daar hebben we 5 jaar gebruik van gemaakt Het hele gezing van de beheerder spant zich in om het iedereen - maar zeker de kinderen - naar de zin te maken. Nog nergens zo een actief team gezien met originele ideeen. Ook de omgeving is fijn om te vertoeven. Wandelen, fietsen, winkelen, vissen, gewoon luieren of een tochtje met het nostalgische spoor, alles kun je er in alle rust doen. Een aanrader. Zodra we ff kunnen gaan we er sinds 3 jaar met ons tourtje een paar dagen genieten. Het is steeds weer net of we "thuis komen". We hopen nog jaaaaaren te kunnen gaan.

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met partner in januari 2002

• 9cora14-09-2010

helemaal top

een echte familie camping waar de gezelligheid en tevreden hoog in het vaandel staan. ik vermaak me er al een paar jaar uitstekend.

• 9Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden

Gereisd met partner in augustus 2010

• 9Rob Houkes13-08-2010

super gezellige camping

ik ga nu al drie jaar naar deze camping echt hartstikke gezellig, mooie omgeving,leuke activiteiten voor de kids eten altijd goed klantvriendelijkheid een 10+

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2010

• 9--13-08-2009

Een geweldige camping met zeer veel leuke activiteiten. Een sfeervolle kantine waar je altijd klantvriendelijk wordt ontvangen. Veel activiteiten en voorzieningen voor de kinderen

Gereisd met jonge kinderen in juni 2009

5 tips over Camping Scholtenhagen

• margreet, 06-08-2013

het wandel waterpad het Buurse zand is echt schitterend! echt een aanrader, voor wie van bos en water houd!

• G.H.Temmink, 21-02-2013

De camping ligt op 1 km afstand van het centrum van haaksbergen waar u alle boodschappen kunt vinden in heel veel winkels,er is een grote visvijver een prachtig natuur gebied om te wandelen en te fietsen.genoeg bezienswaardigheden o.a buurtspoorweg muzeum

• fam trompert, 24-07-2013

Gedurende de zomervakantie zeker een bezoek waard wanneer de themadag plaats vind. Ook campers zijn van harte welkom en hopelijk binnenkort ook op echte camperplaatsen net buiten de camping.

0 vragen over Camping Scholtenhagen

Camping Scholtenhagen info