Camping Scholtenhagenstersterster

Contact

36 reviews over Camping Scholtenhagen

• 9Heleen10-08-2014

Heerlijke vakantie!

Genoten met onze 4 kids in een prachtig en nieuw schoon huisje! Mooi zwembad naast het park (gratis gebruik) leuke activiteiten voor de kids. GastvRij, kindvriendelijk, gemoedelijk. Als er iets is staan ze meteen voor je klaar. Omgeving ook genoeg te doen! Kortom: we hebben genoten!!!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

• 8Anne-Marie09-08-2014

Ontzettend mooie gastvrije camping.

Mooie camping, gastvrij ontvangst, sanitair is netjes, wordt erg veel gedaan voor de kinderen, eten in de kantine is eenvoudig maar erg lekker en zeker niet duur, gemoedelijke sfeer.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2014

• 10Esma03-07-2014

Geweldige week gehad

We hebben het zo gezellig gehad op de camping ! Het zag er allemaal goed uit en alles werd goed verzorgd. Het personeel helpt je graag als je met vragen zit. De plaatsen waar de caravans konden staan zagen er goed uit. Hier word goed voor de gasten gezorgd maar ook voor de camping. Het eten was super !! We hebben er van genoten, het was heerlijk !

Gereisd in juni 2014

• 9Bootsma18-11-2013

Geweldige vakantie!

We hebben afgelopen zomer twee heerlijke weken op Camping Scholtenhagen gehad. Vanaf het moment dat we aankwamen voelden we ons erg thuis. Er was altijd ruimte voor een praatje, vele ideeën voor uitstapjes gekregen. Niets was te gek. Een nacht was het noodweer en zelfs toen kwamen ze (midden in de nacht) kijken of iedereen ongedeerd was en of er andere problemen waren. Niets anders dan lof voor deze camping. Wij zullen hier zeker nog een keer terugkomen.

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met partner in augustus 2013

• 9e_schelling14-08-2013

Leuke camping

Wij hebben in mei een week op de camping gestaan. De camping was toen lang niet vol, maar toch was er een leuk animatieteam. Kinderen wilden elke dag naar de knutselclub. Leuk ook het ritje met de trekker en kar. Sanitair ziet er goed uit. Mooie speeltuin op ons veldje met voetbalgedeelte. Fijn dat je gebruik mag maken van het mooie binnen zwembad naast de camping. Leuke speeltuin vooraan de camping. Gastvrij personeel. Vanaf de camping plaats goed te bereiken met fiets. Dichtbij camping leuk park met grote vijver en een kinderboerderij. Mooie omgeving.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2013

• 9margreet06-08-2013

echt gezellig!!

Het is echt een kindvriendelijke camping. het personeel is erg aardig en je voelt je er gelijk op je gemak. in de buurt is het erg mooi wandelen of fietsen. en er worden echt leuke dingen georganiseerd op de camping.

• 7Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

• 9familie P. Voorsluijs04-08-2013

heerlijk ontspannen

We hebben een week in een huisje op camping Scholtenhagen doorgebracht. De huisjes zijn recent gebouwd dus alles was nog nieuw. De inrichting is zeer smaakvol. Wat ons als eerste opviel was de gezellige sfeer op het park. We werden gastvrij ontvangen, en hebben gedurende de week het personeel als behulpzaam ervaren Het animatieteam was ook geweldig. De kinderen hebben zich zeer goed vermaakt. Er is in de directe omgeving meer dan genoeg te beleven. Het hele gezin kan er zich goed vermaken. De prijs/kwaliteitverhouding is prima. Het is ook heel fijn om van het zwembad gebruik te kunnen maken.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

• 8van beek24-07-2013

Top camping

Camping scholtenhagen is een echte familie camping, voor de kinderen staat er een leuk recreatieteam klaar. Savonds kan je er lekker eten , of gewoon gezellig op het terras zitten. Er is dus vrijwel van alles te doen! Een echte aanrader!

• 7Staat v/h sanitair
    • 10Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

• 8fam trompert24-07-2013

Heerlijke camping in schitterende omgeving

Camping scholtenhagen is een gezellige familie camping. Voor vaste, seizoen en of voor korte vakantie een heerlijke plek. Animatie is voor de kinderen is geweldig, maar ook voor volwassenen is er vaak gezellige avond- of dagactiviteiten. In of buiten de kantine heerlijke asperge, BBQ, stampotten dagen. Zwembad direct naast camping en voor bossen of winkelen hoef je ook niet ver. Sanitair is goed en honden mogen indien ze aangelijnd zijn ook op de camping. Wij zijn hier in alle seizoenen geweest en komen er graag terug.

Gereisd met partner in januari 2013

• 10xtinuss06-05-2013

Super tijd gehad

Eerste keer op camping Scholtenhagen met de meivakantie! Medewerkers, Dini, Geer en Mark zijn erg gastvrij! Eten werd goed verzorgd en de sfeer was top! Leuke gasten op de camping en een warm familiegevoel hou ik eraan over! Zeker een aanrader!!

• 9Eetgelegenheden

Alleen gereisd in mei 2013

5 tips over Camping Scholtenhagen

• margreet, 06-08-2013

het wandel waterpad het Buurse zand is echt schitterend! echt een aanrader, voor wie van bos en water houd!

• G.H.Temmink, 21-02-2013

De camping ligt op 1 km afstand van het centrum van haaksbergen waar u alle boodschappen kunt vinden in heel veel winkels,er is een grote visvijver een prachtig natuur gebied om te wandelen en te fietsen.genoeg bezienswaardigheden o.a buurtspoorweg muzeum

• fam trompert, 24-07-2013

Gedurende de zomervakantie zeker een bezoek waard wanneer de themadag plaats vind. Ook campers zijn van harte welkom en hopelijk binnenkort ook op echte camperplaatsen net buiten de camping.

0 vragen over Camping Scholtenhagen

Camping Scholtenhagen info