Weer vandaag16°

48 reviews over Hotel Best Western Scholtenhagen in het Nederlands

Prima hotel

Lisette
5-10-2011

Goed hotel, ruime kamers, bedden lagen prima. Ontbijt uitgebreid. Lekker drie gangen menu gehad. Ontzettend aardige jongen in de bediening. Alsmede de stagiaire bij de receptie. Voor herhaling vatbaar.

Gereisd Met partner in Thu Sep 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

leuk hotel

m
29-6-2011

Wij zijn hier een paar dagen geweest. Hebben fietsen gehuurd, een aanrader. Je bent zo in het centrum en de omgeving is mooi. Het hotel is niet groot. Eten was er goed en de bedden ook. Wij waren op zondag daar en dan is het restaurant gesloten.Wij zijn doorverwezen naar buffalo bill en daar was het eten ook goed.Dat restaurant was net om de hoek. Maandag wel in het hotel gegeten.

Gereisd Met partner in Sun Jun 26 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

verouderd

m ophuis
26-2-2011

het hotel is schoon,vriendelijk personeel,maar wel erg verouderd niet meer van deze tijd,wij gaan er niet meer naar toe.

Gereisd Met partner in februari 2011

Leuk hotel

Ruud
19-10-2010

Best Western hotel Scholtenhagen is een leuk klein en gemoedelijk hotel (34 kamers) aan de doorgaande weg van Zutphen naar Enschede. Helaas ligt het wat dicht tegen de weg aan waardoor de kamers aan de wegkant gehorig zijn, 's morgens om 6 uur begint het verkeer er langs te razen. Helaas hoorden wij bij vertrek dat we voor € 5 extra een kamer aan de andere kant konden krijgen. De bedden waren goed, evenals het ontbijt en diner. Leuke dingen in de omgeving te doen.

Gereisd Met partner in oktober 2010

prettig hotel

leo
12-10-2010

personeel is heel vriendelijk, geen verplichte horeca-lach, maar gewoon erg vriendelijk en behulpzaam. Kamers prima in orde, luxueus, mooie inloopdouche. Ideaal qua ligging : dicht bij natuurgebied en op loopafstand van centrum. Kortom : een aanrader !

Gereisd Met vrienden in januari 2010

Prima verzorgd

joop
9-9-2010

Hotel Scholtenhagen 4 daagse arrangement. Goede accomodatie met vriendelijk en correct personeel schone kamers en een royaal ontbijt. In Hotel Scholtenhagen beseft men dat internet geen privilege is dat betaald dient te worden..neen dit is een gratis service aan haar klanten. Inlogcode verkrijgbaar bij de receptie. Verder is de lokatie een uitstekende basis voor fietstochten in de omgeving. Aanrader is de Buursezandroute die begint in het centrum van Haaksbergen en u voert langs en over de grens met Duitsland door prachtige bossen en verre weide gezichten over verzorgde fietspaden. De bewegwijzering is goed zichtbaar zodat verdwalen bijna ondenkbaar is. Hotel Scholtenhagen voorheen Hotel Morssinkhof heeft ons een goed weekend bezorgt.

Gereisd Met vrienden in Fri Sep 03 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

goed hotel

d v bergem
26-4-2010

goede ontvangst door de receptie wij kregen een kamer aan de snelweg wat wel voor geluidsoverlast zorgde. het drie gangen keuze menu is aan te bevelen dit smaakte uitstekend. de kamer was netjes en schoon alleen als de tv aanstond trok deze erg veel stof aan. bedienend personeel was vriendelijk en behulpzaam driedaags verblijf aan te bevelen

Gereisd Met partner in april 2010

Mooi hotel aan lawaaiierige doorgaande weg.

Anita en Han
7-4-2010

Hotel heet Scholtenshagen (Morsinkhof = oude naam) maar sluit zich binnenkort bij de Best Western keten aan. Wordt verbouwd, alhoewel er op de kamers/badkamers niets valt aan te merken. Heb je een kamer aan de voorkant, dan heb je last van de doorgaande weg. Niet met het raam open slapen wordt dan een benauwde bedoening. Het personeel is erg vriendelijk en welwillend (o.a. Mieke) maar is soms ook beperkt. Afgelopen zaterdag was de aanvulling van het ontbijt uitermate slecht te noemen, daar het afruimen van de tafels voor ging. De heer die meehielp werd steeds weggeroepen om de receptie en tel.centrale te bedienen. Geen ideale situatie. Dat je je hond mee mag nemen in het hotel is geen punt, maar dat ze mee mogen in de eetzaal (onder de tafel en geen "kalveren") is niet hygienisch dit geldt ook voor de kamers (er zouden - niet alleen in dit hotel - aparte kamers moeten zijn voor mensen met beesten - allergie) Paasbrunch was goed, maar denk ook eens aan croquet en pasteitje-ragout.

Gereisd Met partner in april 2010

Eens maar nooit meer.

Co Visser
5-7-2009

Wij hadden gevaagd of glutenvrij eten ook mogelijk was, het antwoord was "geen enkel probleem". In de ochtend kreeg mijn vrouw twee halve bevroren glutenvrije broden op tafel en daat moesten wij het mee doen. Verder was het er erg smerig allemaal dode vliegen op de vensterbank in het restaurant( dagenlang) en erg luidruchting aan de voorzijde van het Hotel (drukke autoweg). Kortom eens maar nooit weer, al moet ik er wel bij vermelden dat de twee koks ziek waren toen wij er waren.3.4. en 5 juli 2009

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2009

Leuk voor een keertje

Joy-Alice van Maarseveen
6-6-2009

Het hotel zag er op de foto's erg mooi uit. Het hotel was ook niks mis mee, maar we vonden het wel jammer dat het aan zo'n drukke weg ligt. In de omgeving kan je wel lekker wandelen. We hebben er een gezellig weekendje gehad.

Gereisd Met partner in mei 2008

• Huishoudelijke apparatuurKluis, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Best Western Scholtenhagen in Haaksbergen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Best Western Scholtenhagen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.