Hotel Best Western Scholtenhagen

Hotel Info

48 reviews over Hotel Best Western Scholtenhagen in het Nederlands

• 8denise_balfoort12-10-2012

Heerlijk hotel

Wij hebben hier 3 nachten geslapen, De eerste nacht in een kamer aan de weg en daarna een upgrade gevraagd naar een kamer aan de rustige zijde. Wij vonden het een heerlijk hotel en het ontbijt was uitstekend! Ze hebben van alles en wat er is is ook ontzettend vers.

Een aanrader.

• 6Joke23-08-2012

Redelijk hotel aan erg drukke weg

Via veilingsite 1 nachtje geweest. En dat was dan ook wel meer dan genoeg. De kamer lag aan een heel drukke weg en dat gaf veel overlast met het warme weer. De kamer was verder goed, de bedden prima. De inloopdouche was ok maar de druk op het water zeer minimaal. De ontvangst van de receptie was zakelijk, het meisje die de volgende ochtend aanwezig was was een stuk vriendelijker. Het ontbijt was niet inbegrepen en kostte € 12,50 pp. Dat hebben wij maar niet gedaan.

7Kamers
    6Prijs/kwaliteit
    6Service
    5Ligging

• 8Astrid en Jaap20-08-2012

Zeer goed hotel voor de prijs

Wij hadden 3 nachten met ontbijt geboekt, maar door omstandigheden moesten wij 1 dag eerder vertrekken, daar werd door de receptioniste bijzonder vriendelijk op in gegaan Wij hadden een kamer aan de straatzijde, maar hebben geen last van verkeer gehad, heerlijk koel zelfs met het warme weekend. De kamers zijn schoon en het personeel vriendelijk. Als er niemand bij de receptie zit kun je bellen en komt er iemand. De receptie is altijd bezet tijdens in en uitschenken.wij komen hier zeker terug.

• 8kh_rudolph17-07-2012

Bij boeken arrangement op de voorwaarden letten

In het voorjaar boekte ik een arrangement "Super Saver" bij Best Western Hotel Scholtenhagen. Door een sterfgeval kon dit (reeds betaalde en niet verplaatsbare) arrangement in maart niet doorgaan en is toch dank zij extra inzet van de receptioniste verplaatst naar juli 2012,waarvoor mijn dank. Bij het inchecken wordt ons dan de weg naar het restaurant gewezen met de woorden : "en daar kunt u morgenochtend ontbijten". Maar wat ons niet bekend was en zij ook niet liet weten,was -dat er het ontbijt á € 12,50 per persoon/per dag niet in de prijs van het arrangement was inbegrepen. Een -voor ons- toch nieuwe ervaring ! Nadat ik deze toch misleidende manier van de aanbieding v/h arrangement bij het uitchecken had kenbaar gemaakt verklaarde zij zich onmiddellijk bereid om ter compensatie maar (!) 4 keer ontbijt te berekenen i.p.v. 6 keer. Maar hoe dan ook is de prijs van € 12,50 voor het aangeboden ontbijt toch sterk overtrokken. Verder niets dan lof voor het gehele personeel !!!

9Eten
    7Ligging

• 7Francien05-06-2012

mooi gelegen voor fietstochten

Hier één nachtje geweest. Was prima in orde. Via veiling geboekt. Konden voor 7.50 extra, een kamer aan de achterkant krijgen en hebben dat gedaan. Is echt aan te bevelen, lekker rustig en een mooi landelijk uitzicht. Kamer ruim genoeg. Bedden goed. Ontbijt was voldoende. Personeel vriendelijk. Er was wel een min-puntje: om half negen 's morgens werd de ontbijtzaal gesopt en gezogen. Niet zo prettig als je rustig wilt ontbijten. En waarom? Het ontbijt duurde maar tot half tien, dus daarna genoeg tijd om te soppen en te zuigen. Omgeving mooi om te fietsen.

7Kamers

• 8Saskia 05-06-2012

Fijn hotel!

Prima verblijf gehad in dit hotel, personeel is vriendelijk en behulpzaam. Kamers, bedden, badkamer allemaal netjes, schoon en goed onderhouden. Ontbijt, ook al weer prima! Mooie omgeving voor een weekendje fietsen!

• 9dvdongen198527-05-2012

Prima hotel!

Prima hotel! Ligt langs een provinciale weg met voldoende gratis parkeergelegenheid. Heerlijke bedden met lekkere kussens. Ook de badkamer prima in orde, netjes afgewerkt, met föhn. Ontbijt was ook heerlijk; genoeg keus en werd netjes aangevuld.

9Eten

• 8Raimond03-05-2012

zeer gescikt hotel voor weekend trip

Hier 1 nacht door gebracht . Ontvangst was zeer vriendelijk . Kamer op 2de verdiepenig , mooie en best ruime kamer aan weilandzijde ( ook zo geboekt € 7,50 extra ) was heerlijk rustig en in de morgen allen de vogeltjes die je hoort . Bed is goed , douche had weinig druk . Ontbijt vonden wij zeer goed , niet zo uitgebreidt als de Valkjes maar zeker niet minder , van alles aanwezig om de maag te vullen en de tong te strelen . Geen ervaring met avond eten . Lekker aan de bar gezeten maar wel met zijn tweeen , was niet druk . Kortom aardig personeel en een goed 3* hotel in een gezellige omgeving .

7Ligging

• 0Jos27-11-2011

nooit meer

Het hotel is netjes, kamers ook. Het viel ons op dat er bijna nooit iemand achter de receptie zat, iedereen kon ook zo binnen lopen, ook in de avond. s'nacht hoop ellende gehad met dronken jongeren die al schreeuwend en bonzend door het hotel gingen, ook dan is er van de receptie of bewaking niemand te zien. Van 2 tot s'morgens 6 uur bijna geen oog dicht gedaan, verschrikkelijk, ze sloegen er bijna de deur uit omdat hun dronken vriendjes in diepe slaap waren. Om 9 uur uit bed en uitchecken, maar ja weer niemand achter de balie, overal op deuren gebonst(dat zijn ze gewend daar denk ik) toen maar in de auto gestapt en aangereden.

3Service

• 9leo09-10-2011

aanrader

vriendelijk onthaal door erg behulpzaam personeel, goede ligging in nabijheid van het centrum en in de nabijheid van een mooi wandel/ fietsgebied.

9Ligging

Met vrienden

11 tips over Hotel Best Western Scholtenhagen

• J. W., 29-03-2014

Bij boeking vragen naar kamer aan achterzijde

• H&R, 24-06-2014

Als je boekt voor dit hotel: Zo mogelijk een kamer aan de achterzijde als je geen verkeer gewend bent. En .... beslist de fiets nemen om de omgeving te verkennen. Ook Enschede hoort daar bij!

• fam.verbeek, 18-07-2013

Voor wat oudere mensen is het lopen wat ver naar het centrum

0 vragen over Hotel Best Western Scholtenhagen

• Huishoudelijke apparatuurKluis, TV