Weer vandaag16°

48 reviews over Hotel Best Western Scholtenhagen in het Nederlands

Bijna niets te wensen, tenzij ...

H&R
24-6-2014

Een gezellig hotel met vriendelijk, behulpzaam, begripvol personeel dat alles in het werk stelt om het de gasten naar de zin te maken. Zelfs over het op het laatste moment switchen van kamer van voor naar achter vanwege de drukke weg aan de voorkant -als er kamers vrij zijn uiteraard- wordt niet moeilijk gedaan. Wij bleken een dag te vroeg aangekomen te zijn, maar ook dat werd héél prettig opgelost! Prima eten, goede, schone en ruime slaapkamer, badkamer, toilet. Kussen voor ons te zacht, maar de tweede nacht merk je dat al niet meer. Zelfs gratis koffie- en theevoorzieningen op kamer beschikbaar. Voor wandelen en fietsen een prima uitvalbasis in een prachtige omgeving. Op de fietsen 'van het hotel' was ook niets aan te merken. Voor kinderen is hotel Scholtenhagen minder aanlokkelijk. Kortom: Hotel Scholtenhagen was voor ons duidelijk een van de betere uitstapjes.

Gereisd Met partner in juni 2014

Slecht bevallen.

Wilma
29-4-2014

Het bordje niet storen 3 dagen opgehangen, omdat we nooit aanwezig waren, behalve het slapen dan. Maar toch hebben ze de boel bij ons opgeruimd en schoongemaakt. Elke maand gaan we een weekend weg, maar bij dit hotelketen komen we niet weer.

Gereisd Anders in januari 2014

goed hotel

J. W.
29-3-2014

Hotel is gelegen aan een drukke weg. Slapen aan de voorkant is erg lawaarig. Personeel is erg vriendelijk. Kamers en badkamer zeer schoon. Het 3 gangen menu is uit de kunst en elke avond wat bijzonders. Het was erg warm in het hele hotel

Gereisd Met partner in maart 2014

aangenaam verblijf

els van wijk
7-3-2014

Vriendelijke ontvangst. Personeel zeer klantvriendelijk. Mooie, verzorgde, schone kamer en badkamer. Goed verzorgd ontbijt. Prima verzorgd 3-gangen menu; heerlijk! Verkeerslawaai op de slaapkamers aan de voorkant gelegen, maar ('s-winters) wel te doen. De prijs/kwaliteitsverhouding van ons arrangement : helemaal top.

Gereisd Met partner in maart 2014

echt voor herhaling,super hotel

fam.verbeek
18-7-2013

Alles was perfect,moet er wel bij vertellen dat wij fantastisch weer hadden

Gereisd Met partner in juli 2013

Uitstekend hotel

Annie
20-5-2013

heerlijk lang weekend gehad. Ligging van het hotel is perfect voor fiets en wandeltochten in de Achterhoek. Prima ontbijt en diner. Zeker de moeite waard om nog een keer terug te gaan.

Gereisd Met partner in Wed May 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Centraal gelegen in mooie wandelomgeving

M. Fokkinga
24-2-2013

Het hotel ligt zeer centraal ten opzichte van mooie wandelomgeving en Enschede, om te winkelen. Enschede is goed met het openbaar vervoer te bereiken, met lijn 20. Haltes dicht bij het hotel.

Gereisd Met vrienden in Fri Feb 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Goed hotel, aardis personeel, nette kamers

iefske
10-1-2013

Heel vriendelijk personeel, deden de moeite voor je. Computer met gratis internet in lobby was erg fijn! Ontbijt eenvoudig, maar genoeg keuze en lekker. Kamers niets op aan te merken. Schoon, goede bedden, nette badkamer. Jammer dat we geen bad hadden, maar wel een ruime douche. We lagen aan de voorzijde, maar hadden absoluut geen last van de auto's. Alleen jammer dat er altijd mensen zijn die denken dat ze om 1 uur 's nachts, bij terug komst, met de deuren moeten gooien. Ligt op loopafstand ( ong 500 meter) bij zwembad De Wilder, tip! Zeker als je met kinderen komt.

Gereisd Met jonge kinderen in december 2012

lekker er even tussenuit

Nanno S. van der Wiel
29-10-2012

Hotel gelegen net buiten het dorp. Ruime kamer met koffie- en theezetmogelijkheid aan wegzijde (geen overlast), 1e etage. Badkamer netjes, geen ligbad. Niet ver van Duitsland (b.v. grensovergang Alstatte).

Gereisd Met partner in Mon Oct 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Kees

Kees zweedijk
12-10-2012

Heerlijk verblijf gehad in dit mooie hotel. Vriendelijk personeel en heerlijk gegeten. Uitgebreid ontbijt, mooie ruime kamers. Goed onderhouden en zeker een aanrader!

Gereisd Met partner in oktober 2012

• Huishoudelijke apparatuurKluis, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Best Western Scholtenhagen in Haaksbergen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Best Western Scholtenhagen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.