Hotel Best Western Scholtenhagen

Hotel Info

6 reviews over Hotel Best Western Scholtenhagen in het Nederlands

• 9Wim29-06-2014

Uitstekend hotel

Super hotel. Vriendelijk, gastvrij personeel met een zeer goede keuken. Als je daar logeert hoef je geen restaurant te zoeken. Keuken van dit hotel levert verrassend lekkere gerechten.

10Eten
    9Kamers
    9Prijs/kwaliteit

• 1Wilma29-04-2014

Slecht bevallen.

Het bordje niet storen 3 dagen opgehangen, omdat we nooit aanwezig waren, behalve het slapen dan. Maar toch hebben ze de boel bij ons opgeruimd en schoongemaakt. Elke maand gaan we een weekend weg, maar bij dit hotelketen komen we niet weer.

4Eten
    4Kamers
    4Prijs/kwaliteit
    1Service
    4Ligging

• 8hans06-05-2007

goed en rustig hotel, eten heel goed in het hotel zijn fietsen te huren voor een lage prijs, haaksbergen een gezellig plaatsje met vele winkels kortom een goed hotel en vriendelijke bediening

10Prijs/kwaliteit
    9Ligging

• 9Jan van den Bos06-06-2006

Dit was pure verwennerij. Geen enkele klacht over dit hotel. Een aanrader.

9Prijs/kwaliteit

• 9Valentijn05-11-2005

Met een groep senioren-fietsers verbleven we 4 dagen in hotel Mossinkhof. Als groep, nogal luidruchtig hadden we ruimte om 's avonds apart te zitten en zo de andere gasten niet te storen. De kamers waren kraaknet, het eten uitstekend, de bediening vlot en vooral vriendelijk. Prijs/kwaliteit zeer goed, kortom een hotel om terug te keren.

10Prijs/kwaliteit

• 8blom-wassen20-04-2005

18 04 2005 we zijn een lang weekend in dit hotel geweest. een net hotel,veel rook vrije kamers. gemoedelijk personeel. eten was uitstekend. goede omgeving voor uitstapjes in de natuur. ook steden en dorpjes in de omgeving.

8Prijs/kwaliteit
    9Ligging

11 tips over Hotel Best Western Scholtenhagen

• J. W., 29-03-2014

Bij boeking vragen naar kamer aan achterzijde

• H&R, 24-06-2014

Als je boekt voor dit hotel: Zo mogelijk een kamer aan de achterzijde als je geen verkeer gewend bent. En .... beslist de fiets nemen om de omgeving te verkennen. Ook Enschede hoort daar bij!

• fam.verbeek, 18-07-2013

Voor wat oudere mensen is het lopen wat ver naar het centrum

0 vragen over Hotel Best Western Scholtenhagen

• Huishoudelijke apparatuurKluis, TV