Weer vandaag19°

8 reviews over Hotel Best Western Scholtenhagen in het Nederlands

Fantastisch motorweekend

H. Karelsen
30-10-2014

Jaarlijks organiseert Stichting Motortoerisme Nederland (Stimon) als afsluiting van de zomer een "weekend weg" voor de aangesloten motorrijders. Dit jaar verbleven we met zo'n kleine 60 mannen en vrouwen in Haaksbergen en het verblijf daar was uitmuntend. Niet eerder was de prijs/kwaliteit verhouding zo goed, dit in combinatie met de uitstekende kamers, het geweldige buffet en het uitermate vriendelijke personeel maakten het tot een super-weekend.

Gereisd Met vrienden in oktober 2014

Heel fijn hotel

J.A.M. Schapendonk
29-10-2014

We hebben met 4 personen 2 kamers gehad. Twee kamers aan de weilandzijen een de naast elkaar, zoals gevraagd. We troffen een hele vriendelijke receptioniste. die ons op een fijne manier wegwijs maakte. De kamers waren netjes en ruim genoeg. Het eten was buitengewoon met een erg vriendelijke bediening. We hebben bij het hotel fietsen gehuurd en een heerlijke tocht door de omgeving gemaakt. Wij kunnen dit hotel aan iedereen aanraden, zeker de kamers aan de weilandzijde ook al zijn die iets duurder.

Gereisd Met vrienden in oktober 2014

Centrale ligging t.o.z van Ned/Duitsland

Lidy
14-10-2014

Geen toeters en bellen, gewoom Twentse gastvrijheid. Service staat hoog in het vaandel, medewerkers zijn erg vriendelijk en behulpzaam. Prima kamers met goede bedden. Functionele badkamer. Het hotel ligt aan de Twentse route, veel verkeer. We hadden een kamer aan de achterzijde geboekt met zicht op de weilanden. Prima stekkie om te ontspannen. Ontbijtbuffet prima en we hebben 2 avonden mogen smullen van een 3-gangen diner ! Prijs -kwaliteit verhouding uitstekend.Van de relax ruimte kan men een veel betere en gezellige plek maken met een heerlijke loungeset etc. Mensen blijven na het diner niet hangen voor een glaasje en trekken naar hun kamer. Compliment aan de gedrevenheid van het personeel. Kamers netjes schoon en heerlijk dat je op de kamer een bakkie kunt zetten. Het hotel ligt erg centraal t.o.v. de Duitse grens. Gratis parkeerplaatsen en goede Wifiverbinding.

Gereisd Met vrienden in Thu Oct 09 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Centraal gelegen in mooie wandelomgeving

M. Fokkinga
24-2-2013

Het hotel ligt zeer centraal ten opzichte van mooie wandelomgeving en Enschede, om te winkelen. Enschede is goed met het openbaar vervoer te bereiken, met lijn 20. Haltes dicht bij het hotel.

Gereisd Met vrienden in Fri Feb 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

aanrader

leo
9-10-2011

vriendelijk onthaal door erg behulpzaam personeel, goede ligging in nabijheid van het centrum en in de nabijheid van een mooi wandel/ fietsgebied.

Gereisd Met vrienden in januari 2011

prettig hotel

leo
12-10-2010

personeel is heel vriendelijk, geen verplichte horeca-lach, maar gewoon erg vriendelijk en behulpzaam. Kamers prima in orde, luxueus, mooie inloopdouche. Ideaal qua ligging : dicht bij natuurgebied en op loopafstand van centrum. Kortom : een aanrader !

Gereisd Met vrienden in januari 2010

Prima verzorgd

joop
9-9-2010

Hotel Scholtenhagen 4 daagse arrangement. Goede accomodatie met vriendelijk en correct personeel schone kamers en een royaal ontbijt. In Hotel Scholtenhagen beseft men dat internet geen privilege is dat betaald dient te worden..neen dit is een gratis service aan haar klanten. Inlogcode verkrijgbaar bij de receptie. Verder is de lokatie een uitstekende basis voor fietstochten in de omgeving. Aanrader is de Buursezandroute die begint in het centrum van Haaksbergen en u voert langs en over de grens met Duitsland door prachtige bossen en verre weide gezichten over verzorgde fietspaden. De bewegwijzering is goed zichtbaar zodat verdwalen bijna ondenkbaar is. Hotel Scholtenhagen voorheen Hotel Morssinkhof heeft ons een goed weekend bezorgt.

Gereisd Met vrienden in Fri Sep 03 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2007

Eind juli vertoefden wij met een groepje van 8 ouderen een

wil
28-8-2007

Eind juli vertoefden wij met een groepje van 8 ouderen voor een fietsvakantie in dit hotel. Het is ons reuze bevallen!! Je kunt werkelijk niets bedenken dat negatief is. Sterker nog: heel lekker eten, zeer vriendelijke en persoonlijke bediening, goede, best ruime kamers, meer dan voldoende gratis parkeerplaatsen, een overdekte en af te sluiten fietsenberging. Het hotel ligt langs een drukke, doorgaande weg, maar je merkt nauwelijks iets van het verkeerslawaai. 's Avonds is het mogelijk naar Haaksbergen te lopen, maar daar is nou niet zoveel te doen dat je die wandeling iedere avond voor je plezier maakt. Dan kun je in het hotel in een makkelijke stoel beter een krantje of een tijdschrift lezen..... Kortom, mevrouw Ria heeft haar zaakjes heel goed voor elkaar: ze biedt voor het geld meer dan voldoende waar en blijft ondanks de lange dagen die ze moet maken, steeds vriendelijk en belangstellend. Aanrader, dit hotel!!

Gereisd Met vrienden in juli 2007

• Huishoudelijke apparatuurKluis, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Best Western Scholtenhagen in Haaksbergen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Best Western Scholtenhagen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.