Weer vandaag16°

1 review over Hotel Best Western Scholtenhagen in het Nederlands

Goed hotel, aardis personeel, nette kamers

iefske
10-1-2013

Heel vriendelijk personeel, deden de moeite voor je. Computer met gratis internet in lobby was erg fijn! Ontbijt eenvoudig, maar genoeg keuze en lekker. Kamers niets op aan te merken. Schoon, goede bedden, nette badkamer. Jammer dat we geen bad hadden, maar wel een ruime douche. We lagen aan de voorzijde, maar hadden absoluut geen last van de auto's. Alleen jammer dat er altijd mensen zijn die denken dat ze om 1 uur 's nachts, bij terug komst, met de deuren moeten gooien. Ligt op loopafstand ( ong 500 meter) bij zwembad De Wilder, tip! Zeker als je met kinderen komt.

Gereisd Met jonge kinderen in december 2012

• Huishoudelijke apparatuurKluis, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Best Western Scholtenhagen in Haaksbergen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Best Western Scholtenhagen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.