Weer vandaag24°

1 review over Hotel Best Western Scholtenhagen in het Nederlands

Eens maar nooit meer.

Co Visser
5-7-2009

Wij hadden gevaagd of glutenvrij eten ook mogelijk was, het antwoord was "geen enkel probleem". In de ochtend kreeg mijn vrouw twee halve bevroren glutenvrije broden op tafel en daat moesten wij het mee doen. Verder was het er erg smerig allemaal dode vliegen op de vensterbank in het restaurant( dagenlang) en erg luidruchting aan de voorzijde van het Hotel (drukke autoweg). Kortom eens maar nooit weer, al moet ik er wel bij vermelden dat de twee koks ziek waren toen wij er waren.3.4. en 5 juli 2009

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2009

• Huishoudelijke apparatuurKluis, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Best Western Scholtenhagen in Haaksbergen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Best Western Scholtenhagen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.