Weer vandaag18°

31 reviews over Hotel Best Western Scholtenhagen in het Nederlands

Fijn adres in Twente

lijado
20-10-2014

We zijn een weekendje weg geweest en onze keus viel op dit hotel. Kwam vooral omdat er een compleet arrangement (half pension) werd aangeboden voor een schappelijke prijs. Dit was geen verkeerde keus. Het eten was gewoon goed. We hadden al gelezen dat in de kamers aan de wegzijde verkeerslawaai te horen was dus we hadden (optie) een kamer aan de weilandzijde gevraagd. Ik kan er een lang verhaal van maken maar dat doe ik niet. Kortom het is een klantvriendelijk hotel met goede, ruime schone kamers. Eten is gewoon goed en het personeel klantvriendelijk.

Gereisd Met partner in Fri Oct 17 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Algemeen goed

B Swolfs
3-9-2014

Algemene indruk is goed Omgeving goed alleen 1 minpunt de kamers aan de hoofdweg (twenteroute) heel luidruchtig vanwege vele verkeer Dat is echt erg Personeel is heel klant vriendelijk

Gereisd Met partner in september 2014

erg gastvrij en gezellige mensen

Rinus Lek
      1-9-2014

een mooi en verzorgd hotel waar je gezellig buiten kan eten en waar je heel prettig bediend wordt.

Gereisd Met partner in augustus 2014

Voor herhaling vatbaar

hajebe744
      31-8-2014

Prima hotel met een goed ontbijt. Diner hebben wij in het hotel niet gebruikt. Wij hadden een standaard kamer (140) aan de voorzijde met prima bedden maar de kamer kon wel een opknapbeurt gebruiken. De service op de kamer was prima met koffie of thee welk zelf gezet kon worden, deze werd elke ochtend bijgevuld. Alles bij elkaar een gezellig hotel waar je je snel thuis voelt.

Gereisd Met partner in Tue Aug 26 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Zoals het moet zijn

Herman
      14-7-2014

Een hotel zoals een hotel moet zijn, gewoon goed, niets overdreven maar aandacht voor detail. Voldoende ruime schone kamer, goede bedden, koffie/thee faciliteiten op de kamer, goede wifi, mooi gepresenteerd heerlijk ontbijt met verse koffie, afgesloten garage voor stalling fietsen. Voor ons een aanrader als je in de omgeving wilt fietsen of wandelen.

Gereisd Met partner in Wed Jan 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Bijna niets te wensen, tenzij ...

H&R
      24-6-2014

Een gezellig hotel met vriendelijk, behulpzaam, begripvol personeel dat alles in het werk stelt om het de gasten naar de zin te maken. Zelfs over het op het laatste moment switchen van kamer van voor naar achter vanwege de drukke weg aan de voorkant -als er kamers vrij zijn uiteraard- wordt niet moeilijk gedaan. Wij bleken een dag te vroeg aangekomen te zijn, maar ook dat werd héél prettig opgelost! Prima eten, goede, schone en ruime slaapkamer, badkamer, toilet. Kussen voor ons te zacht, maar de tweede nacht merk je dat al niet meer. Zelfs gratis koffie- en theevoorzieningen op kamer beschikbaar. Voor wandelen en fietsen een prima uitvalbasis in een prachtige omgeving. Op de fietsen 'van het hotel' was ook niets aan te merken. Voor kinderen is hotel Scholtenhagen minder aanlokkelijk. Kortom: Hotel Scholtenhagen was voor ons duidelijk een van de betere uitstapjes.

Gereisd Met partner in juni 2014

goed hotel

J. W.
      29-3-2014

Hotel is gelegen aan een drukke weg. Slapen aan de voorkant is erg lawaarig. Personeel is erg vriendelijk. Kamers en badkamer zeer schoon. Het 3 gangen menu is uit de kunst en elke avond wat bijzonders. Het was erg warm in het hele hotel

Gereisd Met partner in maart 2014

aangenaam verblijf

els van wijk
      7-3-2014

Vriendelijke ontvangst. Personeel zeer klantvriendelijk. Mooie, verzorgde, schone kamer en badkamer. Goed verzorgd ontbijt. Prima verzorgd 3-gangen menu; heerlijk! Verkeerslawaai op de slaapkamers aan de voorkant gelegen, maar ('s-winters) wel te doen. De prijs/kwaliteitsverhouding van ons arrangement : helemaal top.

Gereisd Met partner in maart 2014

echt voor herhaling,super hotel

fam.verbeek
      18-7-2013

Alles was perfect,moet er wel bij vertellen dat wij fantastisch weer hadden

Gereisd Met partner in juli 2013

Uitstekend hotel

Annie
      20-5-2013

heerlijk lang weekend gehad. Ligging van het hotel is perfect voor fiets en wandeltochten in de Achterhoek. Prima ontbijt en diner. Zeker de moeite waard om nog een keer terug te gaan.

Gereisd Met partner in Wed May 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Huishoudelijke apparatuurKluis, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Best Western Scholtenhagen in Haaksbergen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Best Western Scholtenhagen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.