11 tips over Hotel Best Western Scholtenhagen

• J. W., 29-03-2014

Bij boeking vragen naar kamer aan achterzijde

• H&R, 24-06-2014

Als je boekt voor dit hotel: Zo mogelijk een kamer aan de achterzijde als je geen verkeer gewend bent. En .... beslist de fiets nemen om de omgeving te verkennen. Ook Enschede hoort daar bij!

• fam.verbeek, 18-07-2013

Voor wat oudere mensen is het lopen wat ver naar het centrum

• M. Fokkinga, 24-02-2013

Lekker eten in Kota Radja, Haaksbergen

• Annie, 20-05-2013

Zeker de moeite waard om te gaan wandelen in het Buurse zand ong. 5 km. buiten Haaksbergen.

• Orianda, 29-06-2014

Stoomtrein Haaksbergen - Boekelo.

• kh_rudolph, 17-07-2012

Zoals bekend zijn de kamers aan de voorzijde toch wat luidruchtig door het verkeer op de hoofdweg en is de achterkant (voor een meerprijs van € 7,50 per nacht) toch de betere keuze. Dit landelijk gelegen hotel is een goede uitvalsbasis voor wandelingen en fiets-toeren in de omgeving of een bezoek aan het Duitse buurland. De gehele accommodatie is zeer schoon en het restaurant is ook aan te raden : voor het dinner voldoende keuze en acceptabele prijzen.

• dvdongen1985, 27-05-2012

Het centrum van Haaksbergen, vanaf het hotel sta je binnen 5 minuten in het centrum. Parkeerkosten vallen reuze mee en er zitten leuke winkeltjes.

Restaurant Peking in de Molenstraat, heerlijk eten en dat voor een mooie prijs.

• B Swolfs, 03-09-2014

Volgende keer zou ik alleen kamer aan de achterzijde willen Voor de rest echt 'n aanrader Omgeving heel mooi veel fietsroutes Heerlijk eten bij de Griek shii-take en chinees Peking Ook heerlijk koffiedrinken bij de Hema Verder op woensdag 'n heel gezellige markt

• Lidy, 14-10-2014

Het zoutmuseum in Delden. De Hamelandroute in diverse stukken te rijden en op deze manier ook een gedeelte van Duitsland te ontdekken. Kaasboerderij de 3 K 's en Erve Kots in Lievelde. Restaurant Berenschot's Watermolen en zoveel mooie plekjes meer

• hajebe744, 31-08-2014

De kamers aan de voorkant zijn betreft het verkeer rumoerig zodat je het raam s'nachts beter niet open kan doen. Tip, breng eens een bezoekje aan Ootmarsum !. Een geweldig mooi dorp met veel kunstenaars (ressen) Of maak een wandeling door de omgeving van Haaksbergen zelf, zo mooi !! Komen zeker nog een keer terug.