48 reviews over Hotel Best Western Scholtenhagen in het Nederlands

Fantastisch motorweekend

H. Karelsen
30-10-2014

Jaarlijks organiseert Stichting Motortoerisme Nederland (Stimon) als afsluiting van de zomer een "weekend weg" voor de aangesloten motorrijders. Dit jaar verbleven we met zo'n kleine 60 mannen en vrouwen in Haaksbergen en het verblijf daar was uitmuntend. Niet eerder was de prijs/kwaliteit verhouding zo goed, dit in combinatie met de uitstekende kamers, het geweldige buffet en het uitermate vriendelijke personeel maakten het tot een super-weekend.

Gereisd Met vrienden in oktober 2014

Heel fijn hotel

J.A.M. Schapendonk
29-10-2014

We hebben met 4 personen 2 kamers gehad. Twee kamers aan de weilandzijen een de naast elkaar, zoals gevraagd. We troffen een hele vriendelijke receptioniste. die ons op een fijne manier wegwijs maakte. De kamers waren netjes en ruim genoeg. Het eten was buitengewoon met een erg vriendelijke bediening. We hebben bij het hotel fietsen gehuurd en een heerlijke tocht door de omgeving gemaakt. Wij kunnen dit hotel aan iedereen aanraden, zeker de kamers aan de weilandzijde ook al zijn die iets duurder.

Gereisd Met vrienden in oktober 2014

Fijn adres in Twente

lijado
20-10-2014

We zijn een weekendje weg geweest en onze keus viel op dit hotel. Kwam vooral omdat er een compleet arrangement (half pension) werd aangeboden voor een schappelijke prijs. Dit was geen verkeerde keus. Het eten was gewoon goed. We hadden al gelezen dat in de kamers aan de wegzijde verkeerslawaai te horen was dus we hadden (optie) een kamer aan de weilandzijde gevraagd. Ik kan er een lang verhaal van maken maar dat doe ik niet. Kortom het is een klantvriendelijk hotel met goede, ruime schone kamers. Eten is gewoon goed en het personeel klantvriendelijk.

Gereisd Met partner in Fri Oct 17 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Centrale ligging t.o.z van Ned/Duitsland

Lidy
14-10-2014

Geen toeters en bellen, gewoom Twentse gastvrijheid. Service staat hoog in het vaandel, medewerkers zijn erg vriendelijk en behulpzaam. Prima kamers met goede bedden. Functionele badkamer. Het hotel ligt aan de Twentse route, veel verkeer. We hadden een kamer aan de achterzijde geboekt met zicht op de weilanden. Prima stekkie om te ontspannen. Ontbijtbuffet prima en we hebben 2 avonden mogen smullen van een 3-gangen diner ! Prijs -kwaliteit verhouding uitstekend.Van de relax ruimte kan men een veel betere en gezellige plek maken met een heerlijke loungeset etc. Mensen blijven na het diner niet hangen voor een glaasje en trekken naar hun kamer. Compliment aan de gedrevenheid van het personeel. Kamers netjes schoon en heerlijk dat je op de kamer een bakkie kunt zetten. Het hotel ligt erg centraal t.o.v. de Duitse grens. Gratis parkeerplaatsen en goede Wifiverbinding.

Gereisd Met vrienden in Thu Oct 09 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Algemeen goed

B Swolfs
3-9-2014

Algemene indruk is goed Omgeving goed alleen 1 minpunt de kamers aan de hoofdweg (twenteroute) heel luidruchtig vanwege vele verkeer Dat is echt erg Personeel is heel klant vriendelijk

Gereisd Met partner in september 2014

erg gastvrij en gezellige mensen

Rinus Lek
      1-9-2014

een mooi en verzorgd hotel waar je gezellig buiten kan eten en waar je heel prettig bediend wordt.

Gereisd Met partner in augustus 2014

Voor herhaling vatbaar

hajebe744
      31-8-2014

Prima hotel met een goed ontbijt. Diner hebben wij in het hotel niet gebruikt. Wij hadden een standaard kamer (140) aan de voorzijde met prima bedden maar de kamer kon wel een opknapbeurt gebruiken. De service op de kamer was prima met koffie of thee welk zelf gezet kon worden, deze werd elke ochtend bijgevuld. Alles bij elkaar een gezellig hotel waar je je snel thuis voelt.

Gereisd Met partner in Tue Aug 26 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Zoals het moet zijn

Herman
      14-7-2014

Een hotel zoals een hotel moet zijn, gewoon goed, niets overdreven maar aandacht voor detail. Voldoende ruime schone kamer, goede bedden, koffie/thee faciliteiten op de kamer, goede wifi, mooi gepresenteerd heerlijk ontbijt met verse koffie, afgesloten garage voor stalling fietsen. Voor ons een aanrader als je in de omgeving wilt fietsen of wandelen.

Gereisd Met partner in Wed Jan 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Uitstekend hotel

Wim
      29-6-2014

Super hotel. Vriendelijk, gastvrij personeel met een zeer goede keuken. Als je daar logeert hoef je geen restaurant te zoeken. Keuken van dit hotel levert verrassend lekkere gerechten.

Gereisd Anders in Fri Jun 27 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

3* ++ hotel

Orianda
      29-6-2014

Zeer goed hotel. Het heeft 3* maar verdiend een plus extra. Goed bereikbaar en goede uitvalsmogelijkheden. Het eten is gewoon super lekker en het zijn ruime porties. Kamer aan voorkant gelegen, overdag veel lawaai van verkeer bij open raam, 's nachts geen last van gehad. Maar je bent overdag toch niet aanwezig, dus geen probleem. Kamer is wel aan de warme kant, maar dat zijn alle hotelkamers zonder airco. Koffie/thee mogelijkheid op kamer. Badkamer gerenoveerd, dus netjes. Zelfs een föhn is aanwezig. Een fijn hotel, waar ik graag nog eens naar terug ga.

Gereisd Alleenreizend in juni 2014

• Huishoudelijke apparatuurKluis, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Best Western Scholtenhagen in Haaksbergen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Best Western Scholtenhagen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.