Aparthotel B&B Erve Bruggert

Aparthotel
Kleine hotelsWeer vandaag18°13°
Aparthotel B&B Erve Bruggert
8,8

We hebben een aantal aanbieders voor B&B Erve Bruggert voor je op een rij gezet:

46 reviews over Aparthotel B&B Erve Bruggert in het Nederlands

Gastvrij, mooie omgeving. We hebben genoten!

van Fenema, 22-10-2017

Vriendelijke, gastvrije eigenaren. De boerenlodge was ruim en lekker fris. Een uitgebreid ontbijt. Kinderen waren heel welkom en mochten in de ochtend de koeien voeren.

Verblijf van aantal dagen gehad in 6 persoons appartement. Prima ingericht. Fijne bedden. Vriendelijke eigenaren. Mooi terras met uitzicht op weiland met koeien. Superleuk zwembad erbij. Omgeving Haaksbergen is prachtig.

Heerlijk verblijf

Douk Bakker, 11-2-2017

Mijn vrouw en ik hebben hier afgelopen nacht geslapen,wat een gastvrij ontvangst.

Heerlijke kamers met een heerlijk ontbijt.

We werden tijdens het ontbijt door de eigenaar geïnformeerd over een groene specht die in een boom zat.super leuk!echt een aanrader.koeien die buiten staan als uitzicht.echt top!

Wat een rust.................!

j_voordendag, 26-8-2016

Fijn, landelijk gelegen, hotel. Gastvrij personeel/eigenaren. Ruime, zeer schone kamers met een badkamer o.a. voorzien van inloopdouche. De bedden slapen zo goed, dat we inmiddels zelf dekbedden van hetzelfde merk (Deltex) hebben aangeschaft. Prima ontbijt, dat op tijd wordt aangevuld. En..... een heel mooie omgeving voor wandelen en fietsen, wel jammer dat de fietsroute ondersteuning over de grens wat achterblijft. We hebben genoten van ons 5-daags verblijf.

fantastisch

Gert Vis, 26-8-2016

Wij hadden een boeren Lodge heel netjes en schoon

gezellig gastvrij

J.Weideman Ruinerwold, 30-5-2016

de haast thuis laten. Eenvoudig en gastvrij

Tiny, 3-4-2016

Super leuk hotel, zeer gastvrije eigenaars.

Heerlijk Authentiek

Marelie Bosch van Drakestein, 3-5-2014

Oh, wat een topplek als je een als stadsmens een keer echt 'naar buiten' wilt. Prachtige omgeving, eindeloos gelegenheid om te wandelen. Kamers basic maar goed. Romige bedden en alles ziet er schoon en onderhouden uit. Vriendelijke eigenaren, lekker ontbijt. Kortom, een perfecte plek om even in alle rust bij te komen.

lekker rustig en landelijk

Raimond, 5-9-2012

Hotel zeer mooi en rustig gelegen .

Ontvangst lekker informeel en persoonlijk .

Kamer best ruim , inloop douche lekker met heerlijke waterdruk .

Badkamer in zijn geheel erg groot .

Bedden zeeeeer comfortabel .

Ontbijt is uitmuntend en uitgebreid .

Ook een persoonsoonlijk gesprekje met de eigenaren is erg leuk , kom je niet vaak meer tegen .

Wij komen vaker in de omgeving en weten nu al zeker dat we deze locatie weer snel zullen boeken en dan voor meer dagen .

Als mede gasten niet zo hard met hotelkamer deuren gooien is dit bijna perfect . ( maar daar kunnen de eigenaren weinig aan doen )

Tot snel !

geweldig kleinschalig

vrolijke-reiziger, 5-9-2012

Hier voor 1 overnachting geboekt .

Het contact via de telefoon bij de boekingwas ronduit leuk en gezellig .

We gaan een nacht in Oostenrijk logeren ??!!

De kamers aan de achterzijde van de aangepaste boerenschuur hebben een blinde muur als uitzicht , hier heeft men echter een enome muurfoto met een opdruk van een mooie plek in Oostenrijk opgehangen , geweldig leuk en simpel idee , ziet er leuk uit .

Kamers zeer ruim , bed is echt uitmuntend , zelde zo'n lekker bed in hotel mogen beslapen .

Eigenaren in het echt ook zeer vriendelijk en begaan .

Ontbijt ronduit goed en uitgebreid , daarna lekker buiten op het terras lekker van ochtend zon genieten EN de heerlijke stilte EN de rust EN natuur , puur relaxen .

We hebben meer hotels bezocht in deze omgeving , maar deze springt er ver bovenuit .

Je komt er meer thuis dan dat je een hotel bezoekt eigenlijk.

Net als onderstaande gast , NIET DOORVERTELLEN !!

En eigenaren hotel ...... zeker tot ziens !!!!!

( en bedankt voor het leuke klompje )

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel B&B Erve Bruggert in Haaksbergen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel B&B Erve Bruggert zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel B&B Erve Bruggert scoort een 8.84 uit 10 op basis van 46 reviews.