Aparthotel B&B Erve Bruggert

Aparthotel
Kleine hotelsWeer vandaag17°2°
Aparthotel B&B Erve Bruggert
8,8

We hebben een aantal aanbieders voor B&B Erve Bruggert voor je op een rij gezet:

48 reviews over Aparthotel B&B Erve Bruggert in het Nederlands

Flexibel, goed verzorgd, op een prachtige plek.

Julia en Nico Dondergoor
20-5-2018

We vonden de flexibiliteit rondom onze wensen erg goed, aangezien we met een grotere groep mensen waren voor onze bruiloft. We konden daardoor met zijn allen gezamenlijk ontbijten de dag erna, en ook gezellig borrelen de avond ervoor, heel fijn!

Een toplocatie voor een heerlijke tijd eruit

Aad Spronk
30-4-2018

De ligging is in een woord fantastisch. Zo ook de gehele accommodatie en de vriendelijkheid van de eigenaren.

Gastvrij, mooie omgeving. We hebben genoten!

van Fenema
22-10-2017

Vriendelijke, gastvrije eigenaren. De boerenlodge was ruim en lekker fris. Een uitgebreid ontbijt. Kinderen waren heel welkom en mochten in de ochtend de koeien voeren.

Voordeeluitjes.nl

Verblijf van aantal dagen gehad in 6 persoons appartement. Prima ingericht. Fijne bedden. Vriendelijke eigenaren. Mooi terras met uitzicht op weiland met koeien. Superleuk zwembad erbij. Omgeving Haaksbergen is prachtig.

Heerlijk verblijf

Douk Bakker
11-2-2017

Mijn vrouw en ik hebben hier afgelopen nacht geslapen,wat een gastvrij ontvangst.

Heerlijke kamers met een heerlijk ontbijt.

We werden tijdens het ontbijt door de eigenaar geïnformeerd over een groene specht die in een boom zat.super leuk!echt een aanrader.koeien die buiten staan als uitzicht.echt top!

Wat een rust.................!

j_voordendag
26-8-2016

Fijn, landelijk gelegen, hotel. Gastvrij personeel/eigenaren. Ruime, zeer schone kamers met een badkamer o.a. voorzien van inloopdouche. De bedden slapen zo goed, dat we inmiddels zelf dekbedden van hetzelfde merk (Deltex) hebben aangeschaft. Prima ontbijt, dat op tijd wordt aangevuld. En..... een heel mooie omgeving voor wandelen en fietsen, wel jammer dat de fietsroute ondersteuning over de grens wat achterblijft. We hebben genoten van ons 5-daags verblijf.

fantastisch

Gert Vis
26-8-2016

Wij hadden een boeren Lodge heel netjes en schoon

gezellig gastvrij

J.Weideman Ruinerwold
30-5-2016

de haast thuis laten. Eenvoudig en gastvrij

Tiny
3-4-2016

Super leuk hotel, zeer gastvrije eigenaars.

Heerlijk Authentiek

Marelie Bosch van Drakestein
3-5-2014

Oh, wat een topplek als je een als stadsmens een keer echt 'naar buiten' wilt. Prachtige omgeving, eindeloos gelegenheid om te wandelen. Kamers basic maar goed. Romige bedden en alles ziet er schoon en onderhouden uit. Vriendelijke eigenaren, lekker ontbijt. Kortom, een perfecte plek om even in alle rust bij te komen.

Voordeeluitjes.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel B&B Erve Bruggert in Haaksbergen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel B&B Erve Bruggert zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.