Vakantiepark 't Hooge Holt

Een Gouden greep!

Ria
27-5-2018
  • Onderkomen10

We zijn hier 1 week geweest en kijken terug op een heerlijk verblijf. Naast het fantastische weer hadden we ook een prima bungalow. Helemaal gerenoveerd en niet onbelangrijk: keurig schoon.

Ook zijn we naar de fitness geweest en terwijl ik vervolgens een heerlijke massage onderging bij Feetality ging manlief naar de kapper. Al die faciliteiten zijn aanwezig op dit park. Een aanrader voor Senioren. Station en supermarkt op 600 meter

afstand van ‘t Hooge Holt. Wij komen hier zeker terug!

Heerlijk weekendje gehad!

Patrick
26-5-2018
  • Activiteiten10
  • Onderkomen8

Geweldige animatie! Mooie speeltuinen en lekkere zwembaden!

Zeker voor herhaling vatbaar!

Robert
24-5-2018
  • Onderkomen9

Leuk kind en diervriendelijk park. Rust en ruimte en echt groen, de houten chalets zijn leuk om te zien en voorzien van alle comfort. Het animatieteam is perfect, de kinderen hebben zich super goed vermaakt.

Tijdens hemelvaart bleek er een NK ballonvaren te zijn, prachtig om te zien, ze gingen over het park heen.

Al met al en heerlijk weekend gehad.

We hebben een aantal aanbieders voor 't Hooge Holt voor je op een rij gezet:

Al met al prima verblijf.

H en H.Huiskamp
15-5-2018
  • Activiteiten8
  • Onderkomen7

Dat de woningen inpandig wel wat gehorig zijn.

Fantastisch!

Martijn en Wilma
13-5-2018
  • Activiteiten10
  • Onderkomen8

Het personeel is vriendelijk. De Finse huisjes zijn leuk. Voldoende ruimte voor 6 personen. De kidsclub krijgt een 10!

Het gaat wel leuk huisje maar niet schoon.

Fam Koet
1-5-2018
  • Activiteiten6
  • Onderkomen6

We kregen een huisje met bad waar je ook in moest douchen. Ik ben ziek en kan dat in een bad komen. Terug naar de receptie en kregen een huisje met een douche dat was fijn. Ze moesten het nog even nakijken of het schoon was. Wij naar het huisje leuk huisje maar jammer dat het zo vies was. De douche was vies echt niet schoon gemaakt was wel nieuw maar wordt niet goed schoon gehouden. Het bankstel zat onder de vlekken en zat een scheur in. Ben het wel wezen zeggen maar we hebben er een plaid over de bank gelegd. We wilden niet lastig zijn. We zaten alleen op het rijtje haast niemand gezien erg stil. Maar ja we fietsen veel. De bedden zijn goed. Jammer dat het niet goed wordt onderhouden.

Heerlijk!

Nel Lodder
23-4-2018
  • Activiteiten7
  • Onderkomen7

Een heerlijke week gehad in een mooi park. Rustig, zeer vriendelijk en behulpzaam personeel en een goed restaurant. Wij komen zeker terug.

Nooit meer

Fam jans
16-4-2018
  • Activiteiten6
  • Onderkomen3

Het is een afgeschreven oud park. Niet naar toe gaan, vieze huisjes en er is geen bal te beleven. Binnen speeltuin saai en zwembad veel te koud. Nodig aan vernieuwing toe. Ech geen leuk park.

Fantastische week vakantie gehad!

Bloem
16-4-2018
  • Activiteiten8
  • Onderkomen8

Prachtig park, alles is nieuw (zwembad, indoor speelhal, klimtoestellen buiten). Echt een aanrader voor een gezinsvakantie. Huisjes zijn ook prima! Ook enthousiaste animatie.

Alleen zwembad beetje fris (hadden de kinderen echter weinig last van :) )

Fantastich

Familie Markesteijn
15-4-2018
  • Onderkomen9

Mooi park, echt veel te doen voor jonge kinderen, zwembad, klimparadijs, animatie, knutselen, kinderdisco, uitgebreide kinderboerderij en als ze wat ouder worden prachtig water om te vissen ( grote karpers ) 6 persoons huisje goed verzorgd niets op aan te merken !

We hebben een aantal aanbieders voor 't Hooge Holt voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark 't Hooge Holt in Gramsbergen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark 't Hooge Holt zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark 't Hooge Holt scoort een 7.51 uit 10 op basis van 907 reviews.