Vakantiepark 't Hooge Holt

jcw
19-8-2018
  • Activiteiten6
  • Onderkomen6

Je denkt in een leuk gezellig schoon huisje te komen. Maar helaas is dit ons niet gegund. Het was smerig spinnenrag overal. en het stonk er. Deuren uit het lood. Geen vloertrekker om de boel een beetje schoon te houden .

Wel goede bedden en genoeg ruimte om te zitten. Je moet eerst gaan kijken of het wat is. Wel vragen in wat huisje je terecht komt .Elk huisje is anders.Wij hebben pech gehad

Er is geen toezicht bij het zwembad!!!

Geweldig leuk en gezellig

Familie van 'T End
15-8-2018
  • Onderkomen8

Mijn man en ik en onze zoon van 7 jaar en onze hond hebben afgelopen 2 weken (30 juli t/m 13 augustus) op t Hooge Holt verbleven. Onze ervaring is echt super!! Wat het echt compleet maakte was het animatie voor de kinderen. Zoiezo elke ochtend knutselen. Maar er was ook lasergamen , bingo , enzovoorts. Alles was leuk. Ons houten huisje was ook echt ideaal. Dichtbij het zwembad en receptie. Na aankomst 2 dingetjes gevonden in ons huisje wat er niet hoorde te zijn na een schoonmaak , maar dat is uitstekend afgehandeld door de receptie. Ligging is ook top. Dichtbij Wildlands Emmen en Slagharen en Hellendoorn. Het centrum van Hardenberg is lekker dichtbij.

Wij hebben 1 klein minuscuul minpuntje en dat is dat er niet echt een klein supermarktje aanwezig is op het park zelf. Maar 500 meter verder op in Gramsbergen is een Plus supermarkt.

Kortom een leuk en gezellig park. Een aanrader!!!

Fantastisch!

Janse
12-8-2018
  • Onderkomen8

Heerlijke vakantie gehad. Mooi groen en gastvrij park. Lekker zwembad (binnen en buiten), mooie nieuwe indoor speeltuin en meerdere buiten speeltuinen. Nieuwe klimbaan door het bos. Mooi huisje aan het water. Prima schoon en compleet. Top animatie voor de kinderen. Veel leuke bezienswaardigheden in de buurt. Fietsverhuur met gloednieuwe fietsen (ook elektrisch) aanwezig. Horeca is goed met vriendelijke bediening. Goede prijs - kwaliteit verhouding. Wij komen hier zeker terug!

Geweldig!

Angele
11-8-2018
  • Activiteiten10
  • Onderkomen7

Voor de eerste keer op het park geweest. We hadden een villa plus aan het water. Bij aankomst waren we zeer verrast hoe schoon het huisje is. Grote keuken, woonkamer, badkamer met douche en ligbad, apart toilet beneden, 1 slaapkamer beneden en boven 2 slaapkamers. Meubilair was vrij nieuw en netjes.

Wi-Fi is gratis maar njet stabiel.

Buiten waren 6 stoelen en een tafel. Helaas geen parasol. Veel mensen hadden zelf een partytent meegenomen.

Gebruik gemaakt van zowel binnen als buiten zwembad. Wat er was koud maar heerlijke verkoeling ivm warme weer.

Snackbar prima en restaurant ook prima!

In gramsbergen ligt supermarkt plus. En er is in gramsbergen ook een snackbar en een Chinees.

Hardenberg leuk om te winkelen. Slagharen ligt op 15 min rijden.

Top vakantie!!!

Karin
10-8-2018
  • Onderkomen7

Wij zijn hier 10 dagen geweest en hebben een top vakantie gehad...prachtige omgeving een animatieteam die absoluut een dikke 10 krijgt...alleen vinden wij de koelkast aan een te kleine kant...maar opmerkingen verder totaal niet...Tot volgend jaar☺☺☺

nóóit meer

fam kollee
4-8-2018
  • Activiteiten1
  • Onderkomen1

verouderd armoedig en slecht onderhouden park . accommodatie smerig en gedateerd. allerlei mankementen.

Top animatie ! Park heeft verbeterpuntwn.

Remko
30-7-2018
  • Activiteiten9

Voor de derde keer achtereen naar het Hooge Holt. Verblijf net 3 kids en partner . Voor de kids blijft het een leuk park qua animatie. Voor de rest mag er in de huisjes een hoop werk verricht worden, er is veel verouderd en slecht onderhouden. Het nieuwe management denkt niet na over gebruiksgemakken voor hun gasten. Nu het park vol zit is er veel te weinig ruimte in het zwembad een optie is om het defecte springkussen te verwijderd en deze ruimte bij het zwembad betrekken,en kan ook geen eten en koffie meer besteld worden bij de tikkibar aan de zwembad, je wordt dus verplicht het zwembad te verlaten wat niet fijn is met kinderen die graag blijven zwemmen. Er zijn bijna geen parasols en als ze er zijn mankeren ze allemaal wel wat. Naar onze mening staatn er in de spitsuren te weinig man bij de bar en snackbar waardoor er behoorlijke rijen ontstaan, complimenten voor de jongens die altijd Vriendelijk blijven. De animatie blijft ook top

Redelijk park

Ellen
24-7-2018
  • Activiteiten7
  • Onderkomen7

Groot park, veel bomen en struiken. Wij zaten in een plus villa aan het water. Dit heeft wel als nadeel dat je veel last hebt van vliegen en muggen. Er zitten geen horren voor de ramen helaas, er zaten veel doodgeslagen insecten op de muren, raar dat dit niet schoongemaakt wordt.

Het huisje was netjes, het was een gerenoveerd huisje met vaatwasser, wasmachine en droger. De wasmachine waste en centrifugeerde slecht, was aan vervanging toe. De huisjes zijn van binnen enorm gehorig vanwege een houten vloer op de eerste verdieping.

Het park is oud maar is gedeeltelijk opgeknapt. De minigolf en de tennisbaan zagen er heel verwaarloosd uit. Het zwembad was prima.

Er zit wifi in de huisjes maar die viel regelmatig weg.

de Vogel
21-7-2018
  • Onderkomen8

We hebben een top vakantie gehad!! Heerlijk park!! Geweldig voor kleine kinderen. Animatie is echt super enthousiast en maken er een echt feestje van! Het enige minpunt wat we hadden is dat er voor de ouders weinig te doen is in de avond.

Goed hebben leuke midweek gehad

David
19-7-2018
  • Activiteiten2
  • Onderkomen7

Mooie rustige vakantieplaats met binnen en buitenzwembad was zeer leuk maar paar puntjes zwembadwater koud en opening plaats is te vroeg dicht om 21 u ijsjes niet meerder te verkrijgen en weinig animatie

Direct boeken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark 't Hooge Holt in Gramsbergen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark 't Hooge Holt zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark 't Hooge Holt scoort een 7.47 uit 10 op basis van 921 reviews.