Vakantiepark 't Hooge Holt

Anneke
15-9-2018
  • Activiteiten1
  • Onderkomen1

Wat een vreselijk smerig en oud huisje (men noemt het villa!?) Meubilair zit onder de vlekken en zakt door/stoelpoot zit los / vette lampen boven de eethoek/op de lampjes aan de wand liggen zeer veel vliegen.Erg benauwd en ook de stofzuiger stinkt vreselijk zodat je er misselijk van wordt. We zijn al op vele bungalowparken geweest maar dit hebben we echt nog ooit meegemaakt.Alles is hier vreselijk oud!! Ook de zogenaamde Plaza is een zielige bende: eten bij Spiez is ook geen aanrader (smakeloos bah!!) We zijn enkele dagen eerder weggegaan omdat we er helemaal klaar mee waren (al die viezigheid) Een dubbel stopcontact in de keuken die je slechts kunt gebruiken met 1 stekker vanwege de plaats

Schandalig dat men dit soort huisjes verhuurd: moeten helemaal gestript worden en opnieuw ingericht.Elke prijs die men hier voor vraagt is teveel!! En dan de mooie foto's op de website ....wat een verschil met ons huisje. Erg!!!!

Echt genieten, kijk uit naar de volgende keer.

Bert van Deenen
11-9-2018
  • Activiteiten8
  • Onderkomen8

7 nachten geweest, gastvrije ontvangst behulpzaam en vriendelijk. Echt genoten van het park en omgeving, goede faciliteiten. Mooie omgeving om te wandelen of te fietsen, daarnaast heerlijk genoten van het zwembad.Hier gaan wij zeker nog terugkomen.

Leuke eenvoudige huisjes en gezellig park

Hans en Marriet
9-9-2018
  • Onderkomen7

Niet veel luxe, maar wel erg gezellig park

Ranzig en triest

Nijboer
7-9-2018
  • Activiteiten7
  • Onderkomen1

Erg vies huisje nr.143, wij waren met onze zoon van 9 mnd.

Bij aankomst om ca. 16.30 was de vloer nat en stonden de glazen nat en vies in de kast, de afstandsbediening lag zonder batterijen en erg plakkerig op tafel, ook was het toilet erg vies .Zelf het toilet schoongemaakt. Uiteindelijk bleek de afstandsbediening defect, de glazen gewoon weg allemaal vies te zijn, onder de bedden lag diverse troep (waaronder een yogi fles, snoeppapier en stof) ook vonden we dode insecten in kastjes, veel spinnenraggen, een knakworst en een peuk onder het tv kastje, schimmel in de badkamer, bloedvlekken op een dekbed, witte vlekken op de bank, meerdere brandplekken van peuken in de bank, pikkende bankstellen, trapleuningen en vloer, kapotte stopcontacten. Zelfs nadat de schoonmaak weer volgens zeggen was langs geweest was het nog steeds vies. Nadat onze zoon 20 min in zijn loop stoel had gelopen waren zijn voeten pikzwart, wij gaan nooit meer terug!!!

Leuk maar niet overdreven wauw!

Fam Kleine
31-8-2018
  • Activiteiten8
  • Onderkomen7

Midweek geboekt via een touroperator. Leuk park met iets verouderde plaza welke voorzien was van een fitnessruimte (excl.) , kapper, recreatieruimte, bowlingbaan, prima snackbar en uitstekend restaurant. Zwembad binnen en buiten, water fris te noemen. Huisje redelijk netjes, nieuwe pvc vloer en recente keuken. Bedden prima, kussens hard. Badkamer gedateerd en wel aan opknapbeurt toe. Verder prima verblijf gehad.

nooit meer

jcw
19-8-2018
  • Activiteiten6
  • Onderkomen6

Je denkt in een leuk gezellig schoon huisje te komen. Maar helaas is dit ons niet gegund. Het was smerig spinnenrag overal. en het stonk er. Deuren uit het lood. Geen vloertrekker om de boel een beetje schoon te houden .

Wel goede bedden en genoeg ruimte om te zitten. Je moet eerst gaan kijken of het wat is. Wel vragen in wat huisje je terecht komt .Elk huisje is anders.Wij hebben pech gehad

Er is geen toezicht bij het zwembad!!!

Geweldig leuk en gezellig

Familie van 'T End
15-8-2018
  • Onderkomen8

Mijn man en ik en onze zoon van 7 jaar en onze hond hebben afgelopen 2 weken (30 juli t/m 13 augustus) op t Hooge Holt verbleven. Onze ervaring is echt super!! Wat het echt compleet maakte was het animatie voor de kinderen. Zoiezo elke ochtend knutselen. Maar er was ook lasergamen , bingo , enzovoorts. Alles was leuk. Ons houten huisje was ook echt ideaal. Dichtbij het zwembad en receptie. Na aankomst 2 dingetjes gevonden in ons huisje wat er niet hoorde te zijn na een schoonmaak , maar dat is uitstekend afgehandeld door de receptie. Ligging is ook top. Dichtbij Wildlands Emmen en Slagharen en Hellendoorn. Het centrum van Hardenberg is lekker dichtbij.

Wij hebben 1 klein minuscuul minpuntje en dat is dat er niet echt een klein supermarktje aanwezig is op het park zelf. Maar 500 meter verder op in Gramsbergen is een Plus supermarkt.

Kortom een leuk en gezellig park. Een aanrader!!!

Fantastisch!

Janse
12-8-2018
  • Onderkomen8

Heerlijke vakantie gehad. Mooi groen en gastvrij park. Lekker zwembad (binnen en buiten), mooie nieuwe indoor speeltuin en meerdere buiten speeltuinen. Nieuwe klimbaan door het bos. Mooi huisje aan het water. Prima schoon en compleet. Top animatie voor de kinderen. Veel leuke bezienswaardigheden in de buurt. Fietsverhuur met gloednieuwe fietsen (ook elektrisch) aanwezig. Horeca is goed met vriendelijke bediening. Goede prijs - kwaliteit verhouding. Wij komen hier zeker terug!

Geweldig!

Angele
11-8-2018
  • Activiteiten10
  • Onderkomen7

Voor de eerste keer op het park geweest. We hadden een villa plus aan het water. Bij aankomst waren we zeer verrast hoe schoon het huisje is. Grote keuken, woonkamer, badkamer met douche en ligbad, apart toilet beneden, 1 slaapkamer beneden en boven 2 slaapkamers. Meubilair was vrij nieuw en netjes.

Wi-Fi is gratis maar njet stabiel.

Buiten waren 6 stoelen en een tafel. Helaas geen parasol. Veel mensen hadden zelf een partytent meegenomen.

Gebruik gemaakt van zowel binnen als buiten zwembad. Wat er was koud maar heerlijke verkoeling ivm warme weer.

Snackbar prima en restaurant ook prima!

In gramsbergen ligt supermarkt plus. En er is in gramsbergen ook een snackbar en een Chinees.

Hardenberg leuk om te winkelen. Slagharen ligt op 15 min rijden.

Top vakantie!!!

Karin
10-8-2018
  • Onderkomen7

Wij zijn hier 10 dagen geweest en hebben een top vakantie gehad...prachtige omgeving een animatieteam die absoluut een dikke 10 krijgt...alleen vinden wij de koelkast aan een te kleine kant...maar opmerkingen verder totaal niet...Tot volgend jaar☺☺☺

Direct boeken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark 't Hooge Holt in Gramsbergen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark 't Hooge Holt zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.