Vakantiepark 't Hooge Holt

Vakantiepark info

• Sauna
Meer vakantiepark info
Tonen op kaart

Vakantiepark 't Hooge Holt is een fijne bestemming voor families. De huisjes zijn hier en daar wel wat verouderd, maar de faciliteiten zijn netjes. Het restaurant is van prima kwaliteit en de animatie maakt er echt een feestje van op Vakantiepark Hooge Holt. Op 10 minuutjes rijden ligt het leuke pannenkoekenrestaurant De Ganzenhoeve.

957 reviews over Vakantiepark 't Hooge Holt

• 9Anoniem15-01-2020

Voor herhaling vatbaar

Een erg gezellig park! Het personeel is super vriendelijk en bereid om te helpen. We werden eerst gebeld door sabine omdat we iets later aankwamen en daarna werden we vriendelijk ontvangen door de receptioniste en als we vragen hadden hielp ze ons gelijk. Hele goede service. De accommodatie was helaas een beetje verouderd. Verder echt een super vakantie! Zeker voor herhaling vatbaar

• 9Eetgelegenheden
    • 8Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in december 2019

• 8Dennis en Ciska12-01-2020

Gezellig

De huisjes zijn eenvoudig maar gezellig. Wij zaten met familie in huisje 75-76-77. Lekker dicht bij het centrum. Heel leuk park, niet te veel luxe maar prima prijs-kwaliteit verhouding.

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met vrienden in november 2019

• 2019
    9Tom Kats12-11-2019

Leuk weekend gehad!

Leuk verzorgt vakantiepark met genoeg faciliteiten om je goed te vermaken! Ook was de prijs-kwaliteit goed.

• 8Onderkomen

Gereisd met vrienden in oktober 2019

• 9Vee huizen04-11-2019

Super leuk park

In de herfstvakantie geweest. Wij zaten in een houten bungalow . De ligging van het huisje was super . Alleen het huisje was flink verouderd. Maar dit ligt aan de eigenaren van het huisje zelf. Het park is super leuk voor kinderen. Geweldige animatie, leuke kinderboerderij , leuk zwembad . Water in zwembad wel erg koud. Wij wilden in een andere vakantie weer komen. Twijfelden over welk huisje. We kregen pasjes mee zodat we in verschillende huisjes konden kijken. Super service. Zo hebben wij het voor ons perfecte huisje kunnen boeken. Al met al een geweldige vakantie gehad . Hier kunnen de parken van met grote namen nog van leren !

• 9Eetgelegenheden

• 5Jaco van Duyn25-10-2019

Nooit meer of huisjes moeten gerenoveerd zijn!

Huisje 152 viel echt erg tegen helaas. Defecte afvoer, groep sloeg steeds uit en stank. Vergane glorie dus. Slechte of geen afhandeling klachten. Dit park heeft heel veel potentie maar personeel is ingedut.

• 5Eetgelegenheden
    • 1Onderkomen

• 8Simone Bongaarts24-10-2019

Voor herhaling vatbaar,erg gastvrij park,

Een geweldig animatie team voor kinderen.

• 8Fieten18-10-2019

Voor herhaling vatbaar

Leuk park ! Betaalbare prijs , mooie omgeving en het pitoreske gramsbergen op loop afstand waar je leuke restaurants en café ‘s aan kunt doen ! Maar ook op het park prima restaurant met snackbar ! Wij zaten aan de visvijver , notabene nog een paar mooie karpers gevangen 😜 al met al 🔝daar

• 7Activiteiten

Gereisd met partner in september 2019

• 9Miranda16-08-2019

Leuk vakantie park

Het is een leuk park, wij zaten in een Finse bungalow. Vlakbij de plaza. Genoeg te doen voor kinderen. Zwembad is niet erg groot maar mijn jongens lagen elke dag in het zwembad. Voor kinderen word er veel georganiseerd, sommige dingen hadden een kleine bijbetaling van 3 euro. Leuke kinderboerderij en speeltuin. Het huisje was helaas niet helemaal schoon dat hebben we zelf nog gedaan. Mijn jongens hadden binnen no time allemaal leuke vriendjes. Al met al een hele leuke vakantie gehad. Eten in het restaurant was ook erg lekker, met lieve bediening.

• 10Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 8Karin Kosters15-08-2019

Fantastisch!!!

Een top park en wat animatie aangaat...we hebben heel veel parken al gehad maar dit overtreft alles een topteam...wel delen wij de mening dat de schoonmaak zeker beter kan...maar ik denk dat dit een kwestie van tijd is...we hebben zelf gezien hoe ze hun best doen en het maakt niet uit of je nu via het park of particulier huurt wij hebben ervaring met beiden...wat ons betreft zeker weer voor herhaling vatbaar!!!

Gereisd met partner in augustus 2019

• 7Van Oerle05-08-2019

Leuk park slecht huisje

Het is een leuk park, veel animatie voor kinderen alleen jammer dat je voor veel dingen bij moet betalen. Wij zaten aan het visgedeelte. Dat was echt wel fijn voor de vissers onder ons. Het personeel is allemaal even aardig en willen je ook graag helpen. Het huisje 191 wat we gehuurd hadden dat mag echt wel goed nagekeken worden. Wat het park kon maken deden ze gelijk maar wat van de eigenaar was werd niet gemaakt. Dus de eigenaar mag zijn huisje wel eens goed nakijken. Schoon was het huisje ook niet toen we daar aankwamen. Voor het park en het personeel zou ik zo terug gaan maar dan wel een ander huisje.

• 5Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

65 tips over Vakantiepark 't Hooge Holt

• Eus den Ouden, 26-01-2020

Huisjes is eenvoudig maar prima om te vertoeven. Met de trein is ook goed te doen.Genoeg te doen in de omgeving en mogelijkheid voor mooie wandelingen in de natuur.

• wubbo, 10-05-2014

ver van te voren boeken in verband met de bouwvak

• Dick en Wil, 30-05-2014

Neem vooral een keer het dagmenu in het restaurant. Goede prijs kwaliteit verhouding, jonge kok die echt zijn best doet om lekkere, goed ogende maaltijden te maken. Geen probleem als je meer patat of zo vraagt. Zeer klantvriendelijk

19 vragen over Vakantiepark 't Hooge Holt

• Esther, 06-02-2019

Accommodatie

Graag wil ik weten of er vloerbedekking ligt in de chalets, dit kan ook bv op de trap of slaapkamer zijn. Ik heb astma en kan de huisjes niet boeken omdat er vloerbedekking ligt, zou mooi zijn als ik wel chalet kan boeken.

• Max, 30-04-2017

Opladen elektrische auto

Is er een mogelijkheid om ofwel je elektrische auto bij je huisje op te laden of op een parkeerplaats van het park zelf?

• Trouwen Cock en Sjanine , 19-04-2017

Fietsen

Zijn er fietsen te huur op Hoge Holt Gramsbergen

't Hooge Holt , 27-06-2017

Ja, er zijn fietsen te huur. - elektrische fietsen - volwassen fietsen ( heren & dames ) - kinderfietsen - kinderzitjes

Vakantiepark 't Hooge Holt info

• Aantal sterrenstersterster