Tijdelijk €25 aanbetaling

• 9Waardering
  • 8.3Inrichting
  • 9Ruimte

Vakantiehuis info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

3 Reviews over De Berepot

• 8Tine 't Hart13-05-2009

Heel veel privacy

Het is een schattig huisje in een prachtige tuin. Daar mag je een heel groot stuk van gebruiken: gezellige zithoekjes en een grote tuin met schommels, trampoline, picknicktafel, pingpong tafel. Vier prima fietsen waarmee je heerlijk kunt genieten van de omgeving. Het huisje is gezellig, met open haard (incl. hout!) Bedden zijn prima en er is een wasmachine en een droogtrommel! Kortom: een aanrader!

• 9kees de keijzer01-08-2008

genieten van de rust

Wij hebben enorm genoten van de rust en de privacy die je daar geboden word. Heerlijk in de schaduw of in de zon in de boomgaard gezeten en lekker van de omgeving genoten op de fiets. We hadden onze eigen fietsen meegenomen maar dat hoefde eigenlijk niet want de fietsen die er te lenen waren waren goede fietsen met versnellingen zelfs

• 10Karayavuz01-06-2008

Prachtige ligging aan de rand van het dorp Holtheme. Genoeg speelruimte voor de kinderen met een fijne trampoline, houten speeltoestel en tafeltennistafel. De bedden zijn comfortabel, daarnaast de luxe van 4 fietsen bij het huisje. Kortom heerlijke omgeving om te verblijven en te genieten van Nederland

Vakantiehuis De Berepot info

• Adresgegevens