Vakantiepark Waterresort Bodelaeke

Vakantiepark Waterresort Bodelaeke
8,7

• Activiteiten8,1
  • Onderkomen9,6

We hebben een aantal aanbieders voor Waterresort Bodelaeke voor je op een rij gezet:

39 reviews over Vakantiepark Waterresort Bodelaeke in het Nederlands

Prachtige omgeving en woningen!

K. Aling
11-11-2014
  • Activiteiten8
  • Onderkomen10

Ik werd verrast met een romantisch weekend in Giethoorn. Nog nooit zulke mooie vakantiewoningen gezien in Nederland! Woning had een sauna en gashaard, heerlijk voor als het wat kouder is. Zaterdagochtend werd er ontbijt bezorgd aan het huisje :) Komen zeker weer terug!

Wat een ruimte en rust

WJ van Ham
13-10-2014
  • Onderkomen9

We hadden met een vriendengroep een luxe villa gehuurd. Alles was picobello in orde. Het park is nog vrij nieuw, en daarom lijkt het allemaal een beetje kaal. De accommodatie was perfect met een mooie sauna, ligplaats, terras, goed uitgeruste keuken, goede bedden en vooral ruimte. We hebben genoten van ons verblijf. Down town Giethoorn is op loopafstand, als je een kleine wandeling niet problematisch vindt.

Geweldige vakantie

M. van Borssum Buisman
6-10-2014
  • Activiteiten7
  • Onderkomen10

We hebben een midweek in 1 van de fantastische huizen mogen logeren.

Uitzicht is werkelijk adembenemend. Als de centrumvoorzieningen klaar zijn en die hebben hetzelfde niveau als de rest van het park, dan geven wij een 10! We misten alleen een restaurant op het park.

Een echte aanrader in eigen land!

Prachtige locatie, vriendelijk ontvangst

nelly hiel
    2-10-2014
    • Onderkomen10

Rustig, prachtige omgeving! Huren van sluimerbootje is geen overbodige luxe, dit geeft pas echt de pracht van de omgeving weer!

Heerlijke vakantiehuizen op mooie locatie

fam. van Beugen
    1-8-2014
    • Onderkomen9

We hebben een heerlijk verblijf gehad in een prima huis. Geen last gehad van de (gefaseerde) bouw c.q. afwerking van nieuwe woningen. Het is weliswaar een park in opbouw, maar de gerealiseerde huizen zijn stuk voor stuk af incl. tuin. Mooie villa's met schitterend uitzicht en privacy. Heerlijk gevaren. Voor de watersporter centraal gelegen. Voor ons is het een (verrassend) pareltje op nog geen 100 km. van huis waar we zeker terug komen !

dit is een super plek in giethoorn

willem van Drie
    1-8-2014
    • Onderkomen10

hierbij onze dank aan U organisatie alles is naar wens geweest giethoorn is echt mooi voor de watersporter , tevens straalt het park rust uit een mooi panorama , zeker de moeite waard om terug te komen en weer veel vis te vangen.

Geweldige plek

Ria
    30-7-2014
    • Onderkomen9

Vakantie park Bodeleake is een prachtig park in aanbouw. Mooie huizen , ruime opzetting in de vrije natuur met genoeg vermaak in de omliggende plaatsten.

Prima plek midden in de natuur

bert
    16-6-2014
    • Onderkomen10

Enorm groot park in wording. uitstekende afwerking en goed voorziene huisjes. uitstekende service, die echt oprecht hun best doen om het een super verblijf te maken. Omdat het park nog niet volgebouwd is veel privacy. Geen last maar ook geen plezier van de andere gasten.

Waanzinnig mooi midden in natuurmonument

marco dekker
    19-1-2014
    • Activiteiten10
    • Onderkomen10

Waterressort bodelaeke is een fantastische plek voor liefhebbers van bootjevaren. De huizen zijn van kwalitatief topniveau en allemaal rechtstreeks aan het vaarwater met eigen aanlegplek aan het huis. Centrum giethoorn op loopafstand, ook per boot te bereiken in 15 minuten

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Waterresort Bodelaeke in Giethoorn, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Waterresort Bodelaeke zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Waterresort Bodelaeke scoort een 8.65 uit 10 op basis van 45 reviews.