Vakantiepark Waterresort Bodelaeke

Vakantiepark Waterresort Bodelaeke
8,8

• Activiteiten8,2
  • Onderkomen9,6

We hebben een aantal aanbieders voor Waterresort Bodelaeke voor je op een rij gezet:

50 reviews over Vakantiepark Waterresort Bodelaeke in het Nederlands

Heerlijke rust, prachtige natuur,.

Liz
27-3-2016
  • Onderkomen10

Bidelaeke is een heerlijke ontsnapping aan het alledaagse bestaan. Prachtige locatie fijne praktische huisjes. Ideaal voor natuurliefhebbers

Lekkere restaurants in de buurt. De bovenmeester is zeker een aanrader.

• Onderkomen10

Heerlijk verblijf in Waterresort Bodelake, prettige ontvangst en wat een prachtige (als nieuwe!!) woningen! Kom zeker terug!

Super Kurzferien!

Oldenburg
8-11-2015

Hallo,

wir haben noch nie eine Bewertung geschrieben, dachten bei dem tollen Service aber das es nur fair wäre eine zu hinterlassen.

Nur ganz knapp ein paar Punkte:

Die Anlage ist so aufgebaut, dass man in allen Häusern ausreichend Privatssphäre hat. Die Wasserterassen sind wirklich großzügig und bieten tollen direkten Zugang zum Wasser.

Unsere Aussicht auf das Wasser war auch von der gemütlichen Couch großartig. Das Haus war sehr sauber und bot alles was wir uns gewünscht haben.

Ein Extraplus war der bemühte Service, der uns ein Boot zur Verfügung gestellt hatte, obwohl die Saison dafür eigetlich schon beendet war. Fred, vielen Dank noch mal dafür uns diese tolle Erlebnis ernöglicht hast.

brenda_vanwijk
28-10-2015
  • Onderkomen10

Wij hebben zowel in Augustus als in een Oktober een week verbleven in een prachtige bungalow.

In augustus hebben wij verbleven in een Schiphuiswoning en Oktober in een groter punter, beide allebei fantastische bungalows.

Ook het personeel was heel aardig.

Het enige wat wij erg jammer vonden was dat het restaurant vorige week nog niet klaar was toen wij daar verbleven. In augustus is ons namelijk toegezegd dat deze in oktober wel open en klaar zal zijn.

Maar goed dat heeft de pret niet mogen drukken. In de nabije omgeving is genoeg te doen en wij hebben ons ondanks dat het naseizoen was goed vermaakt.

Giethoorn is in de zomermaanden echt een aanrader en het park ook absoluut. Vriendelijke mensen die voorbijkomen in de fluisterbootjes spelende kinderen in het water het is echt een aanrader.

Wat mij betreft komen we hier zeker nog een keer terug.

Geweldig!

Stefanie
1-10-2015
  • Onderkomen10

Een weekend verbleven in een grote Wiedenwoning met 2 badkamers. We waren met 6 personen en 1 hond. De woning was erg ruim, comfortabel en knus ingericht. De bedden lagen zeer comfortabel voor een goede nachtrust. Het uitzicht op het park was adembenemend over de grasvlaktes met de vele vogels en het water rond omheen. Wij zijn grote liefhebbers van de hengelsport en door de eigen aanlegsteiger bij het huisje was het heel makkelijk om even snel een hengeltje uit te gooien. Veel Voorns, Stekelbaarsjes en Brasems gevangen van een leuk formaat. Het dorpje zelf zit op loopafstand van het park waardoor het heel makkelijk is om even snel een terrasje te pakken. Al met al een geweldig weekend gehad die voor herhaling vatbaar was.

Prima

Theo
24-9-2015
  • Activiteiten4
  • Onderkomen10

Wederom een prima bungalow ( nr. 424 ) netjes en erg mooie ligging, wel bouwwerkzaamheden nieuwe bungalows maar geen last hiervan

In Giethoorn en de omliggende plaatsen is veel te zien, ondernemen

Erg mooi fietsgebied

In 1 woord fantastisch.

Heerlijk luxe huis aan het water voorzien van écht alle gemakken.

Wij zaten in nr. 215 met zeer ruime heerlijke sauna. De tuin was afgezet ivm kleine kinderen en de gehuurde boot lag netjes naast het huis.

Heerlijk ruim luxe huis in een adembenemende omgeving. De hectiek van Giethoorn is hier niet aanwezig. Het park is deels nog wel in aanbouw maar wij hebben hier totaal geen hinder van ondervonden.

Mooi maar met overlast van bouwactiviteiten

leo wildeman
12-7-2015
  • Onderkomen10

Prachtig resort met mooie vakantiehuizen en mooie ligging. Helaas wel overlast van bouwactiviteiten die om 7.30 uur beginnen. Volgens de manager staat dat op de site. Na controle moest hij toegeven dat dat niet zo is. Vervolgens gaf hij aan dat ik op basis van de info op de site had moeten weten dat het park 'in ontwikkeling' is en daarbij horen nu eenmaal bouwactiviteiten en geluidsoverlast.

Wij komen graag nog een keer terug maar pas over 2 jaar.

Hier ga ik graag naar toe!

Dekkers
17-5-2015
  • Onderkomen10

Wat een prachtige huizen zijn dit. Je verwacht niet al je een vakantiewoning op een park boekt dat er zo'n prachtig vakantiehuis bij zit. Moderne keuken, prachtige woonkamer met terras, alles d'r op en d'r aan. Ik kom zeker terug!

Genoten!

Edwin van 't Slat
24-1-2015
  • Onderkomen10

We zijn eind december een week met ons gezin (2 ouders en 3 opgroeiende kids) naar Waterresort Bodelaeke gegaan. We hebben gelogeerd in een 6 pers. Grote Wiedenwoning met 2 badkamers, altijd ideaal wanneer de kinderen een eigen badkamer hebben! We houden van wandelen en fietsen, nou dan zit je hier goed, we hebben van ook in dit jaargetijde van de omliggende natuur genoten, zie foto! Bij thuiskomst de gashaard aan, wijntje erbij, wie doet je wat? De kinderen hebben met de gratis wifi prima kunnen gamen. Je kan prima koken in het huisje, maar er zitten ook goede eetgelegenheden met een leuke prijs/ kwaliteitverhouding op loopafstand, pizzeria in het dorp is aan te bevelen. We komen zeker in een warme periode terug om nog meer van en op het water te gaan genieten.

Direct boeken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Waterresort Bodelaeke in Giethoorn, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Waterresort Bodelaeke zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Waterresort Bodelaeke scoort een 8.78 uit 10 op basis van 50 reviews.