Vakantiepark Waterresort Bodelaeke

Vakantiepark Waterresort Bodelaeke
8,8

• Activiteiten8,2
  • Onderkomen9,6

We hebben een aantal aanbieders voor Waterresort Bodelaeke voor je op een rij gezet:

43 reviews over Vakantiepark Waterresort Bodelaeke in het Nederlands

Met jonge kinderen

Mooi maar met overlast van bouwactiviteiten

leo wildeman
12-7-2015
  • Onderkomen10

Prachtig resort met mooie vakantiehuizen en mooie ligging. Helaas wel overlast van bouwactiviteiten die om 7.30 uur beginnen. Volgens de manager staat dat op de site. Na controle moest hij toegeven dat dat niet zo is. Vervolgens gaf hij aan dat ik op basis van de info op de site had moeten weten dat het park 'in ontwikkeling' is en daarbij horen nu eenmaal bouwactiviteiten en geluidsoverlast.

Wij komen graag nog een keer terug maar pas over 2 jaar.

Hier ga ik graag naar toe!

Dekkers
17-5-2015
  • Onderkomen10

Wat een prachtige huizen zijn dit. Je verwacht niet al je een vakantiewoning op een park boekt dat er zo'n prachtig vakantiehuis bij zit. Moderne keuken, prachtige woonkamer met terras, alles d'r op en d'r aan. Ik kom zeker terug!

Genoten!

Edwin van 't Slat
24-1-2015
  • Onderkomen10

We zijn eind december een week met ons gezin (2 ouders en 3 opgroeiende kids) naar Waterresort Bodelaeke gegaan. We hebben gelogeerd in een 6 pers. Grote Wiedenwoning met 2 badkamers, altijd ideaal wanneer de kinderen een eigen badkamer hebben! We houden van wandelen en fietsen, nou dan zit je hier goed, we hebben van ook in dit jaargetijde van de omliggende natuur genoten, zie foto! Bij thuiskomst de gashaard aan, wijntje erbij, wie doet je wat? De kinderen hebben met de gratis wifi prima kunnen gamen. Je kan prima koken in het huisje, maar er zitten ook goede eetgelegenheden met een leuke prijs/ kwaliteitverhouding op loopafstand, pizzeria in het dorp is aan te bevelen. We komen zeker in een warme periode terug om nog meer van en op het water te gaan genieten.

bijzonder mooi!

André Peters
21-1-2015
  • Onderkomen10

Het park is erg ruim opgezet en gedifferentieerd qua type vakantiewoningen. De architectuur is bijzonder en zeker niet standaard! Het uitzicht is waar je ook bent in het park geweldig! Wij komen terug, blijven dan langer dan een weekend en gaan dan een sloep huren om de omgeving verder te ontdekken. Toegevoegde waarde wordt zeker het restaurant wat nu in aanbouw is.

Prachtige omgeving en woningen!

K. Aling
11-11-2014
  • Onderkomen10

Ik werd verrast met een romantisch weekend in Giethoorn. Nog nooit zulke mooie vakantiewoningen gezien in Nederland! Woning had een sauna en gashaard, heerlijk voor als het wat kouder is. Zaterdagochtend werd er ontbijt bezorgd aan het huisje :) Komen zeker weer terug!

Wat een ruimte en rust

WJ van Ham
13-10-2014
  • Onderkomen9

We hadden met een vriendengroep een luxe villa gehuurd. Alles was picobello in orde. Het park is nog vrij nieuw, en daarom lijkt het allemaal een beetje kaal. De accommodatie was perfect met een mooie sauna, ligplaats, terras, goed uitgeruste keuken, goede bedden en vooral ruimte. We hebben genoten van ons verblijf. Down town Giethoorn is op loopafstand, als je een kleine wandeling niet problematisch vindt.

Geweldige vakantie

M. van Borssum Buisman
6-10-2014
  • Activiteiten7
  • Onderkomen10

We hebben een midweek in 1 van de fantastische huizen mogen logeren.

Uitzicht is werkelijk adembenemend. Als de centrumvoorzieningen klaar zijn en die hebben hetzelfde niveau als de rest van het park, dan geven wij een 10! We misten alleen een restaurant op het park.

Een echte aanrader in eigen land!

Prachtige locatie, vriendelijk ontvangst

nelly hiel
2-10-2014
  • Activiteiten9
  • Onderkomen10

Rustig, prachtige omgeving! Huren van sluimerbootje is geen overbodige luxe, dit geeft pas echt de pracht van de omgeving weer!

Heerlijke vakantiehuizen op mooie locatie

fam. van Beugen
1-8-2014
  • Onderkomen9

We hebben een heerlijk verblijf gehad in een prima huis. Geen last gehad van de (gefaseerde) bouw c.q. afwerking van nieuwe woningen. Het is weliswaar een park in opbouw, maar de gerealiseerde huizen zijn stuk voor stuk af incl. tuin. Mooie villa's met schitterend uitzicht en privacy. Heerlijk gevaren. Voor de watersporter centraal gelegen. Voor ons is het een (verrassend) pareltje op nog geen 100 km. van huis waar we zeker terug komen !

dit is een super plek in giethoorn

willem van Drie
1-8-2014
  • Onderkomen10

hierbij onze dank aan U organisatie alles is naar wens geweest giethoorn is echt mooi voor de watersporter , tevens straalt het park rust uit een mooi panorama , zeker de moeite waard om terug te komen en weer veel vis te vangen.

Direct boeken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Waterresort Bodelaeke in Giethoorn, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Waterresort Bodelaeke zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.