Vakantiepark Waterresort Bodelaeke

Vakantiepark Waterresort Bodelaeke
8,7

• Activiteiten8,1
  • Onderkomen9,6

We hebben een aantal aanbieders voor Waterresort Bodelaeke voor je op een rij gezet:

39 reviews over Vakantiepark Waterresort Bodelaeke in het Nederlands

Nederland op zijn allermooist!

RiavB
10-3-2017
  • Onderkomen10

Een prachtig park met allemaal schitterende vrijstaande huizen dus veel privacy en rust. Bootje erbij huren en je kunt zo het oude Giethoorn invaren en de lekkerste restaurantjes bezoeken of gewoon je ogen uitkijken aan de mooie natuur. De zonsondergang is er prachtig je kunt er heerlijk zwemmen en vissen. De wifi is er net als thuis, ha ha ook niet geheel onbelangrijk voor de meesten. Als ik het me kon veroorloven zou ik daar een vakantiehuis kopen ben verliefd op dat gebied.

The place to be!

L. H.
11-1-2017
  • Onderkomen10

Prachtig park, prachtige nieuwe frisse luxe huizen. Ieder huis heeft werkelijk een prachtig uitzicht! Allemaal een eigen aanlegsteiger voor 1 of meerdere boten! Sloepen en fietsen via het park te huren.

Zomers zwemmen vanaf je eigen steiger en 's winters hopelijk schaatsen! Wat een unieke prachtige plek in een van de mooiste natuurgebieden van nederland. hier komen wij zeker vaker terug!

Het restaurant op het park is ook zeker een aanrader of anders 1 van de vele in het dorp Giethoorn zelf

Oude reviews (archief)

Geweldige vakantie.

Daan
20-10-2016
  • Activiteiten8
  • Onderkomen10

Prachtig park, sfeervolle villa's, ontspanning. Heerlijk twee weken genieten!

Jammer dat er na diverse keren contact niets wordt gedaan met een klacht.

super fijne plek om te ontspannen

munsters
    16-8-2016
    • Onderkomen10

Nieuwe woningen met aanlegsteiger met uitzicht op vaarwater.

Giethoorn en de weerribben, bossen in de omgeving.

Leuke en behulpzame medewerkers, dikke duim.

Het park en de woning zijn schoon.

Een bootje huren of fietsen, wordt gemakkelijk bij de receptie geregeld.

Geweldig fijn verblijf in Schiphuis met bootje

Familie Rebel
    18-7-2016
    • Onderkomen10

Volgens ons het mooiste park van Nederland. Prachtige huizen, comfortabel, allemaal aan het water, eigen steiger. Enorm ruime opzet, rust en ruimte in de prachtige natuur (Wieden Weerribben nationaal park). Fantastisch varen door de natuur en natuurlijk het mooie Giethoorn vlakbij. Zeilen en surfen op de Beulakker. Heerlijk! Bootje bij het huis of elektrisch fluisterboot te huur in de parkhaven.

fantastisch,groote Kavels, rustig ,plaats,gezelli

Jürgen Kammerer
    10-7-2016
    • Activiteiten8
    • Onderkomen10

wij vonden alles goed !--behalve het achter gelaten "Restje" van de Gansen,maar dat is er gewoon Natuur !--Het Huis heeft er genoeg Ruimte voor een Gezin,of Vrienden,met de 2 Badkamers heb je voldoende Privacy--Het Park is lekker groot en de Huisen zijn er niet te dicht op elkaar,ruime Kavels !

De Service = vriendelijk,attent en altijd met een helpend Handje er bij !!!

Omgeving,zo mooie,genoeg Water,leuke Restaurants en leuke Bezienswaardigheden in de Buurt en een "Stukje verder op "---Alleen,volgende keer moeten we de Zon vroeger bestelen,het was er iets te veel Regen !

Geweldig huis en zeer gastvrij park.

Joke van Houwelingen
    6-7-2016
    • Activiteiten7
    • Onderkomen9

Huizen staan op grote kavels met veel privacy, luxe inrichting. Heerlijke vakantie gehad. Lekker rustig. Komen zeker terug.

Heb nog wel een tip: wanneer er minder mensen komen dan het huis kan bevatten, misschien een idee om even te informeren hoeveel bedden op welke kamer(s) er opgemaakt dienen te worden. Want ik heb alsnog mijn eigen bed moeten opmaken.

swaelen jaak
    25-6-2016
    • Onderkomen10

de bungalows hebben veel ruimte en zijn zeer luxueus en hebben bijna allen met ligplaats voor een boot of bootje aan de hof achteraan

en het dorpje in de buurt Giethoorn is de moeite waard voor een bezoekje

m.a.w. klein Venetie .je kan er leuke en mooie fietstochten maken

• Onderkomen10

Het huis (nr. 215) ligt op een prachtige plek in het park Bodelaeke, aan het einde van een landtong met aan drie zijden water. Totaal geen last van doorgaand verkeer, wat sowieso al bijzonder is op dit park want het is er heerlijk rustig maar toch in de directe omgeving van alle faciliteiten. Het huis zelf is modern en zeer comfortabel ingericht. Alles is werkelijk tot in de puntjes afgewerkt en van alle gemakken voorzien. Rondom het huis is er altijd wel een plek waar je heerlijk in de zon kunt zitten met uitzicht op het water, gelijktijdig is er ook voldoende schaduw om even af te koelen. Mocht het weer niet zo mooi zijn, dan is het huis zeer ruim om je ook binnen te vermaken. Er is zelfs een mooie sauna en een riante badkamer waar je heerlijk kunt ontspannen. De kers op de taart was de beschikbaarheid van nog twee televisies op twee van de drie slaapkamers.

Tip: Vraag de eigenaar naar de mogelijkheid om zijn boot te huren, dit is veel goedkoper dan via de verhuurders in het dorp.

Mooi en rustig resort

Bern158
    10-4-2016
    • Activiteiten6
    • Onderkomen10

Mooie woning op een schitterende lokatie met uitzicht op water en natuur. Met een bootje er op uit met de kinderen was ontzettend leuk en natuurlijk de file varen door Giethoorn is ook een ervaring.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Waterresort Bodelaeke in Giethoorn, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Waterresort Bodelaeke zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Waterresort Bodelaeke scoort een 8.65 uit 10 op basis van 45 reviews.