Vakantiepark Waterresort Bodelaeke

Vakantiepark Waterresort Bodelaeke
8,8

• Activiteiten8,2
  • Onderkomen9,6

We hebben een aantal aanbieders voor Waterresort Bodelaeke voor je op een rij gezet:

43 reviews over Vakantiepark Waterresort Bodelaeke in het Nederlands

Met jonge kinderen

Een tweede (t)huis aan het water!

Sam
28-5-2017
  • Onderkomen10

Wij kijken terug op een een zonnige week in 'onze' villa aan het water, dit is echt één van de mooiste plekjes van Nederland.

Onze tip: We hebben op het park een elektrisch bootje gehuurd en deze ons hele verblijf aangelegd (en opgeladen) aan onze privé aanlegsteiger, wat een luxe.. Wij blijven terugkomen!

Uitstekend verblijf zeer hoge kwaliteit.

Coens Marc
22-5-2017
  • Onderkomen10

Erg goede,moderne,perfect onderhouden vakantiewoning,op prachtig park en omgeving,waar nog wel gebouwd wordt.

Vakantiepark met veel bouwactiviteiten

Fam vd Sluis
9-5-2017
  • Onderkomen8

Mooi park, maar volop in aanbouw. Daarmee is de prijs/ kwaliteitverhouding ondermaats. Huisje is netjes.

Mooi park in aanbouw

Tieland
25-4-2017
  • Onderkomen9

Het is een mooi park aan het water met mooie, luxe bungalows en een gezellig restaurant.

Het mooie park is nog wel volop in aanbouw. Dit betekent dat je een mooie bungalow aan het water hebt met uitzicht op bungalows die niet af zijn. Aan deze bungalows wordt gewerkt waardoor je gedurende de dag het geluid van trilmachines, gezaag en getimmer.

Bij touroperator staat geen waarschuwing dat het park volop in aanbouw is. Touroperator deelde ons telefonisch mee dat ze niet op de hoogte zijn van de werkzaamheden op het park. Zij konden verder niets doen en adviseerde ons om naar de receptie van het park te gaan en te vragen naar een andere bungalow. Bij de receptie van het park deelden ze ons mee dat ze verbaasd waren dat er mensen in de vakantie aan het werk zijn. Ze zouden vragen of de werklui ergens anders konden gaan werken. Een andere bungalow was geen optie aangezien er overal wordt gewerkt. En volgens Waterresort Bodelaeke is touroperator wel op de hoogte van de werkzaamheden.

Nederland op zijn allermooist!

RiavB
10-3-2017
  • Activiteiten9
  • Onderkomen10

Een prachtig park met allemaal schitterende vrijstaande huizen dus veel privacy en rust. Bootje erbij huren en je kunt zo het oude Giethoorn invaren en de lekkerste restaurantjes bezoeken of gewoon je ogen uitkijken aan de mooie natuur. De zonsondergang is er prachtig je kunt er heerlijk zwemmen en vissen. De wifi is er net als thuis, ha ha ook niet geheel onbelangrijk voor de meesten. Als ik het me kon veroorloven zou ik daar een vakantiehuis kopen ben verliefd op dat gebied.

The place to be!

L. H.
11-1-2017
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

Prachtig park, prachtige nieuwe frisse luxe huizen. Ieder huis heeft werkelijk een prachtig uitzicht! Allemaal een eigen aanlegsteiger voor 1 of meerdere boten! Sloepen en fietsen via het park te huren.

Zomers zwemmen vanaf je eigen steiger en 's winters hopelijk schaatsen! Wat een unieke prachtige plek in een van de mooiste natuurgebieden van nederland. hier komen wij zeker vaker terug!

Het restaurant op het park is ook zeker een aanrader of anders 1 van de vele in het dorp Giethoorn zelf

Geweldige vakantie.

Daan
20-10-2016
  • Onderkomen10

Prachtig park, sfeervolle villa's, ontspanning. Heerlijk twee weken genieten!

Jammer dat er na diverse keren contact niets wordt gedaan met een klacht.

super fijne plek om te ontspannen

munsters
16-8-2016
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

Nieuwe woningen met aanlegsteiger met uitzicht op vaarwater.

Giethoorn en de weerribben, bossen in de omgeving.

Leuke en behulpzame medewerkers, dikke duim.

Het park en de woning zijn schoon.

Een bootje huren of fietsen, wordt gemakkelijk bij de receptie geregeld.

Geweldig fijn verblijf in Schiphuis met bootje

Familie Rebel
18-7-2016
  • Activiteiten9
  • Onderkomen10

Volgens ons het mooiste park van Nederland. Prachtige huizen, comfortabel, allemaal aan het water, eigen steiger. Enorm ruime opzet, rust en ruimte in de prachtige natuur (Wieden Weerribben nationaal park). Fantastisch varen door de natuur en natuurlijk het mooie Giethoorn vlakbij. Zeilen en surfen op de Beulakker. Heerlijk! Bootje bij het huis of elektrisch fluisterboot te huur in de parkhaven.

fantastisch,groote Kavels, rustig ,plaats,gezelli

Jürgen Kammerer
10-7-2016
  • Onderkomen10

wij vonden alles goed !--behalve het achter gelaten "Restje" van de Gansen,maar dat is er gewoon Natuur !--Het Huis heeft er genoeg Ruimte voor een Gezin,of Vrienden,met de 2 Badkamers heb je voldoende Privacy--Het Park is lekker groot en de Huisen zijn er niet te dicht op elkaar,ruime Kavels !

De Service = vriendelijk,attent en altijd met een helpend Handje er bij !!!

Omgeving,zo mooie,genoeg Water,leuke Restaurants en leuke Bezienswaardigheden in de Buurt en een "Stukje verder op "---Alleen,volgende keer moeten we de Zon vroeger bestelen,het was er iets te veel Regen !

Direct boeken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Waterresort Bodelaeke in Giethoorn, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Waterresort Bodelaeke zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.