Géén boekingskosten

Waterresort Bodelaeke

Vakantiepark
NederlandOverijsselGiethoorn

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiepark Waterresort Bodelaeke voor je op een rij gezet:

7.5GoedScore uit 65 reviews

• 9Eetgelegenheden

Vakantiepark info

• Sportfaciliteiten
Meer vakantiepark info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

65 Reviews over Waterresort Bodelaeke

• 10Fam van Benthem31-07-2022

one word - spectacular !

We loved it - the house, the garden, the water on our doorstep, the privacy, dinner in Giethoorn by boat ... we had an amazing time and will definitely come back. Special thanks to Bodelaeke hosts - you have been amazing and have gone out of way to make our stay memorable. thank you !

• 9Activiteiten
    • 10Eetgelegenheden
  • 10Arjan de Pee10-08-2021

Al je verwachtingen worden hier waargemaakt!

Super mooi park. Prachtige luxe en schone woningen.Wat een ontvangst! Babette en Fred hebben de wind er goed onder.Lof ook voor de manier waarop zij en hun vriendelijke team omgaan met de natuur. Er rijden elektrische auto's rond waarmee de woningen worden schoongemaakt, de bestelde zaken netjes worden klaargelegd en servicegericht hulp aan de gasten wordt verleend.Wij waren verrast door het niveau van de woningen. Goede bedden, een fijne en schone keuken, een heerlijk terras aan het water... dit is totaal iets anders dan je bij Giethoorn over het algemeen kunt verwachten.De beheerders zijn dag en nacht in touw om het de gasten zo veel mogelijk naar de zin te maken. Zij weten zich perfect in te leven in de gasten. Hier kan je werkelijk zorgeloos genieten! Tot een volgende keer team!P.S. Jammer dat het coronabeleid er voor gezorgd heeft dat de uitbater van het restaurant vertrokken is, maar daar kan de beheerder niets aan doen.

• 8Activiteiten
  • 1Paul09-08-2021

Noisy building site

We came here for a quiet, relaxing holiday. However parts of the park are still a building site and our house was next to 3 unfinished houses where building work started at 7am every day! No chance to relax or sleep longer on holiday!

• 1Activiteiten
  • 8Rick Heijster18-10-2020

Fijn huis, goede service

Aan het begin van ons verblijf gingen er een aantal dingen mis. Gelukkig heeft Bodelaeke deze fouten ruimschoots goedgemaakt.

We hebben een heerlijke vakantie gehad. De sloep aan de kade bij het huis was ronduit geweldig.

• 6Activiteiten
    • 9Onderkomen
  • 2Beltman20-09-2020

Nooit meer

Wat een mooie accommodatie, prijzig, maar schitterend. Goede ligging ook. Maar wat een extreem waardeloze service. We zijn al 8 weken aan het vragen wanneer we onze borg (200 euro) terugkrijgen. Iedere keer wordt weer aangegeven dat deze zsm wordt teruggestort. Maar helaas. En we blijken niet de enige te zijn. Wat onwijs jammer want dit is voor ons echt een reden om niet nog eens terug te komen. Waardeloze organisatie!

• 7Petra Smits20-08-2020

Prachtig verblijf maar borg niet terug

We hebben een heerlijke week gehad in een prachtig thuis. Waren bij terugkomst heel enthousiast maar het gevecht om het terugkrijgen van je borg terwijl het huisje keurig is achtergelaten, vind ik echt niet kunnen. Inmiddels al 3 valse toezeggingen....

• 8Activiteiten
    • 7Eetgelegenheden
    • 9Onderkomen
  • 4Jan jansen19-07-2020

nooi meer

Meer dan 8 euro voor 2 koppen koffie. Daarnaast harde muziek op de achtergrond.

• 5Activiteiten
    • 1Eetgelegenheden
    • 5Onderkomen

Team Bodelaeke, medewerker verhuur, 23-07-2020

Wij herkennen uw klacht niet. Wellicht dat u uw kopjes koffie niet in ons restaurant genuttigd heeft. Bijgaand de link naar de menukaart met prijzen van ons restaurant Bodelaeke: https://bodelaekebysmink.nl/menu/

• 5C Derks03-07-2020

Prachtig park met mooie bungalows, maar...........

Prachtig park met mooie bungalows, maar...........

Prima vakantie gehad, al waren de faciliteiten minimaal. Het beachressort en restaurant waren gesloten omdat er geen uitbater was....... Fijn als we dit van tevoren geweten hadden. Bij aankomst was de hele tuin en het terras een grote bende met ganzenpoep. Fijn als dit voor aankomst even schoongemaakt was. We moetsen tenslotte ook 100 euro schoonmaakkosten betalen. Ook voor een visvergunning moet je ook nog een tientje betalen, kan kennelijk niet in de (forse) huurprijs. Overigens prima verblijf gehad en een perfecte complete bungalow, mooi aan het water, perfect, niets op aan te merken!

Voor vertrek hebben wij, ondanks de hoge schoonmaakkosten het huisje (en het terras!!) schoon achtergelaten. Veel schoner dan bij aankomst.

We zijn nu vier weken thuis en hebben nog steeds onze borg niet terug.................

We zouden graag weer terug willen, maar de verbeterpunten remmen ons!

• 3Activiteiten
    • 1Eetgelegenheden
  • 10Kees van Zanten26-06-2020

Fantastisch resort wat de verwachtingen overtreft!

Prachtig ruim opgezet waterresort, waarbij de service van een nivo is die ik nog niet eerder meegemaakt heb. Ten gevolge van opgelopen letsel van partner hebben we met hulp en welwillendheid van personeel en parkeigenaren er toch een prachtige week van weten te maken. Het huis was schoon, ruim en ligging fenomenaal aan het water. De rust door de ruimte van de kavels is een genot en icm mogelijkheden om te recreëren maken het tot een ware aanrader. Enige kleine dissonant zijn de vele uitwerpselen op de gazons van de gevederde vrienden op het park.

• 10Activiteiten
    • 10Eetgelegenheden
  • 10Fam. Salaboma15-06-2020

Snel weer terug naar het water!

Echte rust ervaren in een veilige omgeving, een corona-proof ontvangst en mooie villa met terras tot aan het water! Verder een mooi elektrisch bootje te huur en idem fietsen om optimaal van de omgeving te genieten!

• 10Activiteiten

Vakantiepark Waterresort Bodelaeke info