Vakantiepark Waterresort Bodelaeke

Vakantiepark Waterresort Bodelaeke
8,8

• Activiteiten8,2
  • Onderkomen9,6

We hebben een aantal aanbieders voor Waterresort Bodelaeke voor je op een rij gezet:

43 reviews over Vakantiepark Waterresort Bodelaeke in het Nederlands

Met jonge kinderen

Heel fijn met wat aandachtspuntjes

Janneke
22-9-2018
  • Activiteiten6
  • Onderkomen9

Wij kwamen in een andere villa te zitten dan die wij geboekt hadden, niet de villa direct aan het 'grotere' water maar in een villa die aan het einde gelegen was aan een inham. Ze adverteren dus met de mooiste villa, dat was wel eventjes een domper, zeker voor de vissers onder ons, zij hadden niet gerekend op veel rietkragen. Ook een puntje voor aandacht; schoonmaakkosten zijn behoorlijk aan de hoge kant als je zelf nog je bed af moet halen, het gasfornuis en de oven schoon moet maken. We moesten ook nog 1 bed zelf opmaken bij aankomst. Verder was het een fantastisch verblijf, knusse villa met mooi uitzicht, heerlijke grote tuin aan het water, (aanleg)steiger, boothuis, heerlijke grote badkamer, ruime slaapkamers voorzien van horren en we hadden ook nog eens heerlijk nazomer weer.

Prachtige luxe huisjes midden in de natuur

Sanne
10-7-2018
  • Activiteiten8
  • Onderkomen10

Het park ligt op loopafstand van Giethoorn maar wel heerlijk rustig in de natuur. De huisjes zijn veel luxer dan ik van andere parken gewend ben. Echt een heerlijke plek. Ook ideaal met twee kinderen dat het vijfpersoons-huisje drie slaapkamers heeft en dat de hond mee kon. De kinderen vinden het water heerlijk en ook varen met een bootje was een groot succes.

Gezellig schoon rustiek vakantiepark

Matthijs
8-7-2018
  • Onderkomen10

Goede service bij aankomst op het vakantiepark. Het huis was schoon en tip top in orde. Er was één lampje dat niet functioneerde en was al binnen vijf minuten na het melden gemaakt. Al met al een fantastisch weekend gehad en hopen snel terug te komen!

• Activiteiten6
  • Onderkomen8

Mooi park. Prachtige woningen allen aan het water. Wij verblijven in huis nr 522. Mooie ruime woning. Helaas mogen we geen gebruik maken vd mooie tuinset (groot hangslot) en moeten we gebruik maken van standaard stoeltjes. Voor de royale huurprijs die wij moeten betalen is dat teleurstellend. Heerlijk omgeving voor fietstochten.

Wij komen zeker terug!

Sam
9-4-2018
  • Activiteiten9
  • Onderkomen10

Samen in een prachtige watervilla en dan gelijk genieten van het eerste zomerweer van het jaar, geweldig! Nu onze vijfde keer hier, het park wordt ieder jaar mooier!

Onvergetelijk.

Fam. Meijer
5-10-2017
  • Onderkomen10

Wat vonden wel goed. De huisjes zijn heel erg mooi. Ingericht met de meest moderne en comfortabele meubels. Voldoet aan alles. Heerlijke bank, luie stoelen. Makkelijk eettafel stoelen. Zachte kussens. Leuke docoratie. Je voel je helemaal op je gemak. De bedden slapen heerlijk. Niet te zacht niet te hard. Wij hadden een huisje met sauna. Echt een aanrader. Als de kids slapen lekker moment voor jezelf en heerlijk ontspannen. Badkamer met inloop douche en enorm bad. Rijkelijk gebruik van gemaakt soort van eigen spa gevoel 😉. We hebben heerlijke bootje kunnen varen die gemakkelijk te huren Zijn bij de receptie. Hebben 3 keer bij de beachclub gegeten. Wat een prachtige gerechten. Heerlijke gebalanceerd en zo mooi opgemaakt. Van alles wat op de kaart. Echt ontvlucht het overvolle giethoorn en geniet in alle rust en luxe in Bodelaeke. Zeker een onderscheiding van alles in giethoorn.

Niet onaardig maar wel prijzig.

Hans
6-8-2017
  • Onderkomen9

Goed: goed ingericht huisje met ruime bijkeuken met wasmachine. Prima Spar op fietsafstand.

Minder goed: om 8.30 uit bed gebeld om auto weg te zetten ivm bestraten parkeerplaats voor huisje.

Wel prijzig.hans.hilbers@icloud.com

Rust en ruimte aan het water; fantastisch

Gerard
2-8-2017
  • Onderkomen10

Fantastisch verblijf in een Punterwoning (zo goed als nieuw) met aanlegsteiger voor de deur, zwemtrap en een gashaard voor de evt. koude avonden.

Heerlijk gegeten in het restaurant (met eigen aanleg steiger) en genieten van de avondzon. Personeel is erg vriendelijk en geeft per gerecht uitleg.

In Giethoorn en de omliggende plaatsen is veel te zien, ondernemen.

Erg mooi fietsgebied en de fiets of elektroboot kun je op het park erbij huren.

We zijn de fiets via Jonen (pietspontje) naar Blokzijl en met de Ecoliner (taxiboot) naar het bezoekerscentrum sint Jansklooster gegaan een aanrader.

Geweldige vakantie

Stere
25-7-2017
  • Activiteiten9
  • Onderkomen10

Een leuk en gezellig park met veel luxe

Ontzettend veel overlast van bouwverkeer

Oudenaarden
22-6-2017
  • Activiteiten1
  • Onderkomen10

Prachtig huisje aan het water van alle gemakken voorzien.Door de aanbouw van nieuwe bungalows veel werkverkeer op het park.Rijden als gekken over het park.Levensgevaarlijk met kinderen.En veel herrie als je buiten zit

Direct boeken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Waterresort Bodelaeke in Giethoorn, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Waterresort Bodelaeke zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.