Vakantiepark Waterresort Bodelaeke

9.8Fenomenaal

• 9.8Onderkomen
  • 9Activiteiten
  • 8.3Eetgelegenheden

We hebben een aantal aanbieders voor Waterresort Bodelaeke voor je op een rij gezet:

Vakantiepark info

• Sauna
Meer vakantiepark info

50 reviews over Vakantiepark Waterresort Bodelaeke

• 5C Derks03-07-2020

Prachtig park met mooie bungalows, maar...........

Prachtig park met mooie bungalows, maar...........

Prima vakantie gehad, al waren de faciliteiten minimaal. Het beachressort en restaurant waren gesloten omdat er geen uitbater was....... Fijn als we dit van tevoren geweten hadden. Bij aankomst was de hele tuin en het terras een grote bende met ganzenpoep. Fijn als dit voor aankomst even schoongemaakt was. We moetsen tenslotte ook 100 euro schoonmaakkosten betalen. Ook voor een visvergunning moet je ook nog een tientje betalen, kan kennelijk niet in de (forse) huurprijs. Overigens prima verblijf gehad en een perfecte complete bungalow, mooi aan het water, perfect, niets op aan te merken!

Voor vertrek hebben wij, ondanks de hoge schoonmaakkosten het huisje (en het terras!!) schoon achtergelaten. Veel schoner dan bij aankomst.

We zijn nu vier weken thuis en hebben nog steeds onze borg niet terug.................

We zouden graag weer terug willen, maar de verbeterpunten remmen ons!

• 3Activiteiten
    • 1Eetgelegenheden

• 10Kees van Zanten26-06-2020

Fantastisch resort wat de verwachtingen overtreft!

Prachtig ruim opgezet waterresort, waarbij de service van een nivo is die ik nog niet eerder meegemaakt heb. Ten gevolge van opgelopen letsel van partner hebben we met hulp en welwillendheid van personeel en parkeigenaren er toch een prachtige week van weten te maken. Het huis was schoon, ruim en ligging fenomenaal aan het water. De rust door de ruimte van de kavels is een genot en icm mogelijkheden om te recreëren maken het tot een ware aanrader. Enige kleine dissonant zijn de vele uitwerpselen op de gazons van de gevederde vrienden op het park.

• 10Fam. Salaboma15-06-2020

Snel weer terug naar het water!

Echte rust ervaren in een veilige omgeving, een corona-proof ontvangst en mooie villa met terras tot aan het water! Verder een mooi elektrisch bootje te huur en idem fietsen om optimaal van de omgeving te genieten!

Gereisd met jonge kinderen in mei 2020

• 10Patrick en Elles Ruumpol15-06-2020

Fenominaal, dus voor herhaling vatbaar!

Als je het resort binnen rijdt komt de rust en ruimte je tegemoet. Je hebt gelijk een vakantie gevoel. De gastvrouw is aller aardigst en geeft je de benodigde informatie over het resort. De woningen zijn prachtig en heel schoon. De ligging van alle woningen is top en altijd direct aan het water. De familie gans liep bij ons in de tuin. Hoeveel natuurschoon wil je hebben? We kwamen voor de rust en die was er in overvloed. Wij hebben echt genoten van die luxe en het mooie weekend. Heel erg bedankt voor de service en goede zorgen. Heel graag komen wij hier weer terug. Met vriendelijke groet, Patrick en Elles Ruumpol

• 2019
    6Pim04-11-2019

Mooi park maar woning 301 stelde teleur

Het is een mooi, rustig park waar we in augustus 2019 in woning 301 verbleven met 10 personen. Helaas verliep alles verre van vlekkeloos: toen we aankwamen moesten we uren wachten want de woning was nog niet schoongemaakt. Dit was op zich geen probleem want we waren aan de vroege kant maar toen we bij de woning kwamen was het ontzettend smerig! Geen idee of het überhaupt wel schoongemaakt was.... Verder had de woning de nodige puntjes: er zou een wasmachine en een droger aanwezig zijn. Het bleek terplekke een combi wasdroger wat niet handig is als je veel moet wassen/drogen met kinderen. Had dit even vermeld! Verder achterstallig onderhoud als een loszittende trapleuning, piepende deuren, uit het kozijn vallende horren enz. enz. We hebben op verzoek van Bodelaeke de klacht gemeld en er is niets mee gedaan. Een bon voor een gratis drankje was al een gebaar geweest. Nadien nog 2x gebeld (september en oktober) en nooit meer wat gehoord.

• 8Activiteiten
    • 8Onderkomen

Gereisd met vrienden in augustus 2019

• 2018
    8Janneke22-09-2018

Heel fijn met wat aandachtspuntjes

Wij kwamen in een andere villa te zitten dan die wij geboekt hadden, niet de villa direct aan het 'grotere' water maar in een villa die aan het einde gelegen was aan een inham. Ze adverteren dus met de mooiste villa, dat was wel eventjes een domper, zeker voor de vissers onder ons, zij hadden niet gerekend op veel rietkragen. Ook een puntje voor aandacht; schoonmaakkosten zijn behoorlijk aan de hoge kant als je zelf nog je bed af moet halen, het gasfornuis en de oven schoon moet maken. We moesten ook nog 1 bed zelf opmaken bij aankomst. Verder was het een fantastisch verblijf, knusse villa met mooi uitzicht, heerlijke grote tuin aan het water, (aanleg)steiger, boothuis, heerlijke grote badkamer, ruime slaapkamers voorzien van horren en we hadden ook nog eens heerlijk nazomer weer.

• 6Activiteiten
    • 9Onderkomen

Gereisd met vrienden in september 2018

• 10Sanne10-07-2018

Prachtige luxe huisjes midden in de natuur

Het park ligt op loopafstand van Giethoorn maar wel heerlijk rustig in de natuur. De huisjes zijn veel luxer dan ik van andere parken gewend ben. Echt een heerlijke plek. Ook ideaal met twee kinderen dat het vijfpersoons-huisje drie slaapkamers heeft en dat de hond mee kon. De kinderen vinden het water heerlijk en ook varen met een bootje was een groot succes.

• 8Activiteiten
    • 9Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juni 2016

• 10Matthijs08-07-2018

Gezellig schoon rustiek vakantiepark

Goede service bij aankomst op het vakantiepark. Het huis was schoon en tip top in orde. Er was één lampje dat niet functioneerde en was al binnen vijf minuten na het melden gemaakt. Al met al een fantastisch weekend gehad en hopen snel terug te komen!

Gereisd met vrienden in juli 2018

• 8Ellen01-07-2018

Voor de derde x op dit park, we komen weer.

Mooi park. Prachtige woningen allen aan het water. Wij verblijven in huis nr 522. Mooie ruime woning. Helaas mogen we geen gebruik maken vd mooie tuinset (groot hangslot) en moeten we gebruik maken van standaard stoeltjes. Voor de royale huurprijs die wij moeten betalen is dat teleurstellend. Heerlijk omgeving voor fietstochten.

• 6Activiteiten
    • 9Eetgelegenheden
    • 8Onderkomen

Gereisd met vrienden in juni 2018

• 10Sam09-04-2018

Wij komen zeker terug!

Samen in een prachtige watervilla en dan gelijk genieten van het eerste zomerweer van het jaar, geweldig! Nu onze vijfde keer hier, het park wordt ieder jaar mooier!

• 9Activiteiten

Gereisd met jonge kinderen in april 2018

Vakantiepark Waterresort Bodelaeke info

• BBQToegestaan

• Privé strandAanwezig

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Speeltuin

• KeukenKeuken

• Op het terreinTerras, Tuin
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service)

• SaunaAanwezig

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats