8,7

Weer vandaag4°-4°

8 reviews over Vakantiehuis Vakantieboerderij De Boerdrie in het Nederlands

Genieten met een grote "G" van deze locatie !

Marjolein en Koen, 7-6-2017

Wat een heerlijke boerderij. Mooie ruime opzet, van alle gemakken voorzien. Pal aan het water met een eigen bootje voor de deur. Genieten van het unieke Giethoorn. De boerderij is romantisch en stijlvol ingericht en heeft een keurig verzorgde keuken met alle benodigdheden. Alle sanitair werkt perfect en is brand schoon. Echt een aanrader om eens te huren voor een lang weekend, midweek of heerlijke vakantie.

Prachtig Pittoreske ligging

Maarten Verburg, 14-11-2016

Prachtig gelegen in het echte oude Giethoorn. Voor de ouderen onder ons, het ligt net tegenover restaurant de Fanfare uit de film van Bert Haanstra. Met het beschikbare bootje (we hebben er met z'n negenen ingezeten) kan je dan volop plezier beleven aan Giethoorn en omgeving.

Houdt er wel rekening mee dat als je in een groep met meer dan 3 stelletjes bent deze in een gemeenschappelijk slaapvertrek moeten slapen. Wij vonden dat geen enkel problem dus ook absoluut geen minpunt voor gegeven.

Verder is het heel gezellig ingericht maar sommige meubels moeten weer even goed verlijmd worden..

We hebben met 9 man (6 volwassenen en 3 tieners) een topweekend beleefd.

ongelovelijke ,geweldige boerdrie

jose coulier, 29-7-2016

het is fantastisch , netjes,schoon ,alles erop en eraan .een echte aanrader buiten achter is onderhoud slecht mag beter .maar neemt niet weg dat wij hier een fantastische vakantie hebben .

Super weekend met kinderen en kleinkinderen?

Julius Kwakernaak, 11-5-2016

Wat vonden wij goed,

Geweldig gezellige inrichting met voeldoende ruimte voor 10 personen.

Dat er een fantastisch restaurant op 3 min. Lopen is ( De Fanfare ).

Dat er een leuke boot bij het huisje is.

Dat je er, ondanks de vele toeristen, toch heerlijk vrij zit.

Wat vonden wij niet goed,

De barbeque die in het schuurtje stond was niet om aan te zien. Alleen bij de aanraking zou je al ziek worden.

Rapport cijfer een 9

Fam. Kwakernaak

Zwolle

perfect verblijf

charlesh, 4-10-2013

Vakantiehuis de Boerdrie te Giethoorn is schitterend. In het Venetië van Nederland ligt dit vakantiehuis op een perfecte ligging midden in Giethoorn. Op loopafstand heerlijke restaurants. De woning zelf is sfeervol ingericht en van alle gemakken voorzien. Alles is up to date en je ziet dat de beheerder er alles aan doet zijn gasten het naar hun zin te maken. Voorzien van een perfecte keuken en zeer gezellig voorhuis. Voor ons de ideale plek om even te ontsnappen en heerlijk bij te tanken. Eigenlijk maakt het niet in welk jaargetijde je hier komt. Top vakantiebestemming. We keren hier graag naar terug.

uniek plekje

Familie Wildeboer/Kamperman, 30-9-2013

Het is een prachtige accommodatie die aan al onze verwachtingen heeft voldaan Mooie omgeving en heerlijk gevaren met de boot, die bij de huur inzat.

Zeer gezellige boerderij!

Matha, 8-6-2011

Deze boerderij ligt midden in het centrum van het prachtige Giethoorn. Het is een gezellige en goed ingerichte boerderij die veel privacy geeft. Wat ons opviel was dat er van alles genoeg was en dan bedoel ik bestek, servies en andere keuken apparatuur. Er ligt een goede boot bij in het botenhuis achter de boerderij met een buitenboordmotor. Wij hebben daar hele leuke tochtjes mee gemaakt.

Gezellig

Marloes, 28-7-2010

Mooie boerderij met genoeg ruimte, meerdere slaapkamers en mooie grote keuken. bootje bij de deur waar helaas wel een gat in zat wat er voor zorgde dat we bijna midden in de winter naar de bodem gingen maar behalve dat een leuke tijd gehad!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Vakantieboerderij De Boerdrie in Giethoorn, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Vakantieboerderij De Boerdrie zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Vakantieboerderij De Boerdrie scoort een 8.7 uit 10 op basis van 8 reviews.