Tijdelijk €25 aanbetaling

Roompot Giethoorn

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiepark Roompot Giethoorn voor je op een rij gezet:

7.7GoedScore uit 275 reviews
+160

7.7GoedScore uit 275 reviews
  • 7.8Onderkomen
  • 7.5Eetgelegenheden

Vakantiepark info

Meer vakantiepark info

Roompot Vakantiepark Giethoorn is ideaal om heel Giethoorn te ontdekken vanaf het water. Je chalet ligt namelijk aan het water en je hebt je eigen sloep. Op het park zelf geniet je van een hapje en drankje in het eetcafé terwijl je zicht hebt op de kinderen in de speeltuin. Het park is autovrij. Vaar naar het centrum van Giethoorn (2,5 km).

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

275 Reviews over Roompot Giethoorn

• 8R. Klijnsmit11-11-2022

Prima

Alleen pluspunten. Net na de herfstvakantie was het erg rustig op het park, precies wat wij zoeken.

• 7Eetgelegenheden
  • 9F van Wijnen03-10-2022

Kon niet mooier en fijner zijn.

Natuur hier kunnen ervaren in de ultieme stilte en rust

• 10Onderkomen
    • 10Eetgelegenheden
  • 1Rene Kardux30-09-2022

KUT WEEKEND waar roompot niet in tegemoed komt !!

We zijn hier in juli met vrienden geweest en dit was alles behalve aangenaam. We hadden huisje nr 57 en was echt te vies om in te gaan. aan het plafon zaten zeker 25 spinnen en veel vliegen. Ook zat er nog een filterzakje met schimmel in de koffiemachine wat er ze an een aantal maanden in zat en echt te goor was om er uit te halen. Op de vloer lag ook veel viezigheid en de ramen waren ook alles behalve schoon. deze klacht hebben we gelijk bij de receptie gemeld en zouden het gelijk schoon gaan maken, maar ze waren wel in het huisje geweest maar het zag er nog het zelfde uit !!! Nadat we dit zelf hebben schoongemaak dachten we heerlijk te gaan varen, maar ook het bootje had er weinig zin en stopte steeds. dit ook aangegeven bij de receptie en er kwam een kind repareren en het probleem bleef zich voordoen tot de boot op de zaterdag er helemaal mee stopte en niks meer deed. en nog veel meer problemen deden zich voor.

• 1Activiteiten
    • 1Onderkomen
    • 1Eetgelegenheden
  • 8Wendy30-09-2022

Top verblijf! 😇

Ondanks het slechte weer hebben we een prima verblijf gehad. Schoonmaak was goed, miste alleen de puntjes op de i. Ligging en sloep bij de woning is echt een pluspunt. De TD en receptie zijn erg behulpzaam en service gericht.

• 8Onderkomen
  • 9Christel Van Eijkelenborg09-09-2022

Fantastisch!!!

Een midweek in Roompot Giethoorn geweest. Prachtige ligging! Kano en fiets gehuurd en veel van de omgeving gezien. Giethoorn is zoveel meer dan dat dorpje met die bruggetjes! Wat een mooi gebied!

• 10Activiteiten
  • 6V van steeg01-09-2022

Geweldig

Het was een mooie accommodatie Het twee persoons bed vond ik niet fijn liggen maar de kinderen hebben heerlijk geslapen Veel privacy heb je niet en het restaurant was gewoon woensdag gesloten misschien personeel gebrek maar eet gelegenheden genoeg De bagage met je bolderkar perfecte oplossing mits de mensen die dingen niet hun hele vakantie voor de deur neer zetten tis net handdoek leggen zo egoïstisch mijn dochter heeft dag van vertrek de kar bij de overburen weg gehaald want anders kregen we onze bagage niet naar de auto en deze mensen lagen nog te slapen want je moet er voor 10.00 uit dus die gingen niet weg maar hadden de bolderkar al 3 dagen voor de deur staan We hadden super weer en hebben genoten het huisje was mooi en schoon nou ja ze noemen het hotel chalet Het is een aanrader

• 3Activiteiten
    • 8Onderkomen
    • 5Eetgelegenheden
  • 9Edith Neirynck19-08-2022

Geweldig midweek weg

Mooi, schoon chalet met eigen bootje! Prachtige en gezellige omgeving. Vriendelijke medewerkers met prima service. Echt een aanrader!

• 6Activiteiten
    • 10Onderkomen
    • 9Eetgelegenheden
  • 9Vink08-08-2022

Fantastische

Heerlijke week doorgebracht op dit park, huisje was ruim en schoon en de sloep erbij is top. Heerlijk gevaren door giethoorn en op het meer. Prachtige omgeving

• 7Fam. van de Brug06-08-2022

Fijne vakantie met wat aandachtspunten

We hebben een fijne vakantie gehad. Het park is ruim en straalt rust uit. Heel fijn dat het bootje erbij zit en dat je deze op elk moment van de dag kan gebruiken. Het huisje was prima, goed en praktisch ingericht en alle benodigdheden waren aanwezig. Wel mistte er enorm veel bestek, er waren geen schil -of snijmesjes en veel te weinig glazen. Ook de schoonmaak kan beter, onder de bedden lag er nog afval en troep van de vorige vakantiegangers en de douche was uitermate vies! Dit heb ik zelf nog moeten schoonmaken en opruimen, echt een minpunt. Ook met het restaurant op het park hebben wij niet zo’n goede ervaring. De prijs-kwaliteit verhouding klopt niet en de bediening is erg sloom.

• 8Activiteiten
    • 6Onderkomen
    • 4Eetgelegenheden
  • 9Lisanne Wielens04-07-2022

Super verblijf in vakantiepark Giethoorn

Afgelopen weekend hebben wij met onze kinderen van 5 en 8 op het nieuwe gedeelte van het park verbleven (huisje 71, type Ooievaar). Alles was tip top in orde bij aankomst. Het huisje was schoon, meubels zijn als nieuw, de bedden zijn goed en de indeling van het huisje is lekker praktisch. We keken deels uit op het boothuis en deels op het meer, dus een vrij uitzicht. Voor kleine kinderen is dit type huisje ook veilig vanwege het hek dat geplaatst is voor het water. Bij het huisje zit een luxe sloep. Voor de kinderen is er een speeltuin en speelzolder. De omgeving is prachtig. De ligging van het park is ideaal om de omgeving per boot, fiets of wandelend te verkennen. Broodjes worden ‘s ochtends bij het huisje bezorgd en ook voor een lunch of diner kun je prima opneemt park terecht!

• 8Activiteiten

Vakantiepark Roompot Giethoorn info