Tijdelijk €25 aanbetaling

Park Kroondomein

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiepark Park Kroondomein voor je op een rij gezet:

8.2FantastischScore uit 15 reviews

8.2FantastischScore uit 15 reviews
  • 7.9Activiteiten
  • 8.2Onderkomen

Vakantiepark info

Meer vakantiepark info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

15 Reviews over Park Kroondomein

• 8Miranda18-08-2021

Mooi en goed onderhouden chalet

Netjes en goed onderhouden chalet. 1 dingetje wat jammer is dat je niet uitkijkt op het water. Het park ligt niet ver van de parkeerplaats en midden in het dorp. Super locatie !! Ook het bootverhuur op het park is een aanrader. Wij hebben genoten !!

• 8Onderkomen
  • 9Sander05-08-2015

Aanrader voor verblijf midden in Giethoorn

Zeer nette chalets met goede indeling, verzorgd en compleet met oa vaatwasser, wasmachine. Ligging is super, met boot kun je direct varen door Giethoorn heen. Maar ook verdere en langere boottochten zijn goed te doen. Park zelf is rustig, twee stappen buiten park en je bent in de gezellige drukte van Giethoorn met veel toeristen, restaurantjes.

• 2Activiteiten
    • 8Onderkomen
  • 9Anu Kuikka27-11-2013

Perfect place for a holiday!

Me and my husband and our little dog had a longer holiday at Park Kroondomein. We enjoyed our stay very much. The chalets were cosy and well designed and the owner was very nice and helpful. The atmosphere was peaceful and beautiful. We just wanted to chill down so we weren't looking for much entertainment. Still, Giethoorn has some nice restaurants and you can always rent a boat if you need something to do. There is also a nice tennis centre and a gym at Meppel, the little town close by. I would definitely recommend Park Kroondomein for anyone looking for a nice holiday. (The only thing to improve at Park Kroondomein would be the internet since it was a bit unstable at times…but then again, it's also good to have some time of from the internet on your holiday ;)

• 10Onderkomen
  • 9hollanddigitaal29-07-2013

Een absolute aanrader!!!

Keurig nette, schone chalet van alle gemakken voorzien. Wij verbleven in chalet nummer 7 en dit tot onze volle tevredenheid. Zelfs een wasmachine ontbreekt niet in deze zeer complete en modern ingerichte Chalet. Fijn verhoogd terras met mooie houten tafel en banken. Direct in het centrum van Giethoorn gelegen en toch is het op het terrein heerlijk rustig. Alle Chalets hebben de mogelijkheid een bootje aan te meren. En tenslotte, goede bedden en bijzonder vriendelijke en attente beheerder!!

• 10e poog07-07-2013

letterlijk een verborgen paradijs in Giethoorn

Vorige week zaterdag gebeld of we maandag en dinsdag een chalet konden huren, dat was geen enkel probleem. Bij aankomst zeer prettig ontvangen. prachtige chalet met zeer goede bedden. Voor het chalet een mooi houten vlonder terras aan het water. Bootje voor de deur en heerlijk wezen varen op dinsdag. Als je even de stress en de drukte wilt ontvluchten ga je naar dit verborgen paradijs....

• 10Onderkomen
  • 9Otto17-09-2012

Geweldig!!!

Super vakantie gehad ,prachtige ligging heerlijk rustig en keurig verzorgd park.

• 7Activiteiten
  • 9M.N. Hamoen14-09-2012

Luxe Domein op een prachtige plek !

Het Chalet op het Kroondomein in welke wij mochten verblijven was zeer luxe en compleet ingericht. Verder was het keurig schoon en goed zeer onderhouden ! Chapeau ! We komen graag de volgende keer wat langer...

Vicki, Carola & Mia

• 9Stille genieters22-08-2012

Unieke locatie in Nederland.

Middenin centrum giethoorn, maar dit merk je niet, het parkje is heerlijk rustig. Moderne chaletvan 2011 voor 4 personen geboekt, van alle gemakken voorzien, erg schoon. Hartelijke ontvangst door beheerders. Uitzicht op het bovenwijde. Met de boot zo het bovenwijde op, leuke activiteiten in het dorp zelf. Ook prima als vertrekpunt voor dagtochten per fiets of auto. Voor kinderen jonger dan 5 jaar is er niet zoveel te doen, en moeten ze even een zwemvestje aan voor de veiligheid. Deze zijn ook vast wel aanwezig.

• 9Stille genieters16-08-2012

Super omgeving in luxe chalet

Het is een prachtig park op een unieke lokatie zo aan het bovenwijde. De chalet waarin wij zaten was een 4 persoons (bouwjaar 2011??) en erg luxe en schoon. Zelfs met Wifi en wasmachine en vaatwasser. De beheerders zijn vriendelijk en behulpzaam. . Het is een rustig parkje op 200m loopafstand van het centrum van giethoorn waar veel te doen is. Ook is het een prima startpunt voor een dagje uit of voor een mooie fietstocht door de wieden-weerribben. Voor jonge (<5 jaar) kinderen is er wat minder te doen en als je ze meeneemt zorg dan voor zwemvestjes. Vraag hier anders vooraf even om, wellciht kan er wat geregeld worden.

• 7Activiteiten
  • 9M.Vermeulen04-03-2012

Heerlijke midweek op een geweldig park

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad. Aardige mensen en zeer behulpzaam. Snel geboekt via de verhuur site en ook nog een leuke voorjaarskorting gehad! Namens de hele familie bedankt en tot volgend jaar.

Vakantiepark Park Kroondomein info

Camping-informatie