Vakantiepark Park Kroondomein

Vakantiepark Park Kroondomein

• Activiteiten6,8
  • Onderkomen9,0

13 reviews over Vakantiepark Park Kroondomein in het Nederlands

Aanrader voor verblijf midden in Giethoorn

Sander, 5-8-2015
  • Activiteiten2
  • Onderkomen8

Zeer nette chalets met goede indeling, verzorgd en compleet met oa vaatwasser, wasmachine.

Ligging is super, met boot kun je direct varen door Giethoorn heen.

Maar ook verdere en langere boottochten zijn goed te doen.

Park zelf is rustig, twee stappen buiten park en je bent in de gezellige drukte van Giethoorn met veel toeristen, restaurantjes.

Een absolute aanrader!!!

hollanddigitaal, 29-7-2013
  • Activiteiten9
  • Onderkomen9

Keurig nette, schone chalet van alle gemakken voorzien. Wij verbleven in chalet nummer 7 en dit tot onze volle tevredenheid. Zelfs een wasmachine ontbreekt niet in deze zeer complete en modern ingerichte Chalet. Fijn verhoogd terras met mooie houten tafel en banken. Direct in het centrum van Giethoorn gelegen en toch is het op het terrein heerlijk rustig. Alle Chalets hebben de mogelijkheid een bootje aan te meren. En tenslotte, goede bedden en bijzonder vriendelijke en attente beheerder!!
  • Onderkomen10

Vorige week zaterdag gebeld of we maandag en dinsdag een chalet konden huren, dat was geen enkel probleem.

Bij aankomst zeer prettig ontvangen. prachtige chalet met zeer goede bedden. Voor het chalet een mooi houten vlonder terras aan het water.

Bootje voor de deur en heerlijk wezen varen op dinsdag.

Als je even de stress en de drukte wilt ontvluchten ga je naar dit verborgen paradijs....

Geweldig!!!

Otto, 17-9-2012
  • Activiteiten7
  • Onderkomen9

Super vakantie gehad ,prachtige ligging heerlijk rustig en keurig verzorgd park.

Luxe Domein op een prachtige plek !

M.N. Hamoen, 14-9-2012
  • Onderkomen9

Het Chalet op het Kroondomein in welke wij mochten verblijven was zeer luxe en compleet ingericht. Verder was het keurig schoon en goed zeer onderhouden !

Chapeau !

We komen graag de volgende keer wat langer...

Vicki, Carola & Mia

Unieke locatie in Nederland.

Stille genieters, 22-8-2012
  • Activiteiten9
  • Onderkomen9

Middenin centrum giethoorn, maar dit merk je niet, het parkje is heerlijk rustig. Moderne chaletvan 2011 voor 4 personen geboekt, van alle gemakken voorzien, erg schoon. Hartelijke ontvangst door beheerders. Uitzicht op het bovenwijde. Met de boot zo het bovenwijde op, leuke activiteiten in het dorp zelf. Ook prima als vertrekpunt voor dagtochten per fiets of auto. Voor kinderen jonger dan 5 jaar is er niet zoveel te doen, en moeten ze even een zwemvestje aan voor de veiligheid. Deze zijn ook vast wel aanwezig.

Super omgeving in luxe chalet

Stille genieters, 16-8-2012
  • Activiteiten7
  • Onderkomen9

Het is een prachtig park op een unieke lokatie zo aan het bovenwijde. De chalet waarin wij zaten was een 4 persoons (bouwjaar 2011??) en erg luxe en schoon. Zelfs met Wifi en wasmachine en vaatwasser. De beheerders zijn vriendelijk en behulpzaam. . Het is een rustig parkje op 200m loopafstand van het centrum van giethoorn waar veel te doen is. Ook is het een prima startpunt voor een dagje uit of voor een mooie fietstocht door de wieden-weerribben. Voor jonge (

Heerlijke midweek op een geweldig park

M.Vermeulen, 4-3-2012
  • Onderkomen9

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad. Aardige mensen en zeer behulpzaam. Snel geboekt via de verhuur site en ook nog een leuke voorjaarskorting gehad! Namens de hele familie bedankt en tot volgend jaar.

Super verzorgde chalets op toplocatie

Fam. van Driel, 29-6-2010
  • Onderkomen9

We hebben genoten van een lang weekend op en top nederland. Heerlijk aan het water genieten de vrijheid en het water. De kinderen vonden het varen geweldig, s'avonds heerlijk gegeten bij de italiaan in het dorp.

Helemaal TOP.

Uitstekend

Agnes, 29-6-2010
  • Onderkomen9

Zeer gastvrij ontvangen door de eigenaren. Heel behulpzaam en vriendelijk. Kom zeker terug!

We hebben een aantal aanbieders voor Park Kroondomein voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Park Kroondomein in Giethoorn, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Park Kroondomein zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Park Kroondomein scoort een 8.95 uit 10 op basis van 14 reviews.