Vakantiehuis
9,7

2 reviews over Vakantiehuis Intermezzo watervilla in het Nederlands

Brigitte
22-12-2018

Prachtige woonboot, mooi ingericht in een gezellig gebied en mooie natuur.

Gereisd Met partner in februari 2018

Prachtig en Heel Rustig

Margaret Maugenest
22-12-2018

Ik was met mijn moeder en tante gegaan - en we hebben echt kunnen genieten van de villa en de omgeving. Ik moet wel erbij zeggen dat er trappen zijn naar de keuken en slaapkamers, zo als je met oudjes gaat moet je hierbij rekening houden. Maar in Giethoorn te zijn op water kan niet mooier! De keuken is ook heerlijk om in te koken - veel ruimte en alles dat je nodig hebt dicht bij de hand. En dat de fietsen ook erbij zijn maakt het allemaal heel gemakkelijk! A+++

Gereisd Met vrienden in mei 2018

Vakantiehuis info

• Aantal personen2 tot 4

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Intermezzo watervilla in Giethoorn, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Intermezzo watervilla zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.