NederlandOverijsselGiethoornVakantiehuizen GiethoornVakantiehuis Hoeve Montigny (div.accomm)

Vakantiehuis Hoeve Montigny (div.accomm)

NederlandOverijsselGiethoorn
8.2FantastischScore uit 34 reviews
+45/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.2FantastischScore uit 34 reviews
  • 8.3Inrichting
  • 8.6Ruimte

Vakantiehuis info

• Sportfaciliteiten
Meer vakantiehuis infoTonen op kaart

35 Reviews over Hoeve Montigny (div.accomm)

• 4Martine Petersen25-08-2019

Nooit meer!

Wel aardig voor een boerderijcamping, maar kan best wel vriendelijker. Op de website stond dat je koeien mocht melken, maar wij mochten alleen maar kijken naar de koeien die in de stal stonden. Niks geen uitleg of rondleiding, daar deden ze niet aan. Jammer, dat was nou net het doel van ons weekendje weg. Camping vol bejaarden en van een speeltuin kan je niet echt spreken als er maar twee speeltoestellen staan. Voor ons eens, maar nooit meer... wat een onvriendelijke mensen van Hoeve Montigny

• 9Jan19-09-2018

Voor herhaling vatbaar.

Een aan een kanaal gelegen B &B ,enkele kilometers vanaf het drukke giethoorn. Een prachtige uitvalsbasis voor fiets en wandeltochten.De kamer en het ontbijt zijn van goede kwaliteit . Zeer kind vriendelijk . De kinderen mogen op de boerderij meehelpen koeien en kleine kalfjes voeren. Er is een apart gebouw voor het stallen van de fiets. Ook worden er fietsen verhuurd . Er is gelegenheid bij een mooi tuinhuisje om te barbiquen . Er wordt een bootje verhuurd. Kort samen gevat een goede locatie voor korte of langere verblijven . Er is ook een camping op het erf.

• 9Jimmy en petra07-07-2018

Geweldig

We werden hartelijk ontvangen en de kamer nr 4 is top, heerlijke bedden , lekker ligbad, niks te klagen....het ontbijt was heerlijk en netjes verzorgd voor ieder wat wils, je mocht zelfs een lunchpakketje ervan maken om mee te nemen, fietsen gehuurd bij de hoeve en dag 1 Giethoorn ontdekt en dag 2 de weerribben wat een rust...we raden iedereen aan om lekker naar de hoeve te gaan , voor de rust de omgeving en de vriendelijkheid van de eigenaresse , nogmaals bedankt voor ons heerlijke verblijf...

• 9Aukje De groot04-05-2018

Mooie ruime accomodatie

Bij aankomst was er wat fout gegaan met de boeking. Hierdoor hadden ze ons niet verwacht maar direct werd alles in touw gezet om de groepsaccommodatie schoon te maken. Een uur later zaten we te genieten in een prachtig en schoon huis. Voor het wachten kregen we allemaal. Een heerlijk boeren ijsje.

Het was een mooi ruim huis. Met iedere kamer een eigen badkamer. Zag er allemaal heel netjes uit. Ook de kinderen genoten van de speeltuin, ballenbak en ruimte. Elke ochtend koeien kijken en aaien. Genoeg te doen voor kinderen. De gastvrouw was lief en vriendelijk, maakte een praatje met de kinderen en legde hun vanalles uit over de boerderij.

De omgeving is erg mooi. Genoeg uitjes in de buurt. Wij hebben heerlijk genoten van deze midweek!

• 10Hummel23-09-2017

Super camping met vriendelijke eigenaars.

Wij hebben geen min punten voor deze camping. Vriendelijke en behulpzame eigenaars die ook tijd maken voor een praatje met hun gasten.

• 7Trudy29-06-2017

Goede uitvalbasis

Prima camping om Giethoorn en de weerribben te bezoeken.

• 8wies Joosen16-09-2016

fijne camping .

Voor mensen die van een rustige camping houden ,en die toch dicht bij het centrum van Giethoorn ( 5 km) willen kamperen is dit een ideale camping . Vriendelijke camping eigenares ,schone toiletten .Schone douches En een aantal verharde plaatsen voor je caravan.En hij lijkt niet duur .Alleen moet je zelf je toilet papier meenemen .Dat is echt niet meer van deze tijd.Ook moet je €Ì 0.50 betalen per douche beurt. Om af te wassen weer € 0.20. En ook wifi moet je betalen.. Voor ieder toestel apart. .Mijn positief advies . Reken € 1.00 per dag meer per persoon all in ,.Dat is toch veel klantvriendelijker.!!! Desondanks willen wij toch nog graag een keer terug naar deze camping, (als we nu nog terug mogen komen ) we hebben het verder reuze naar ons zin gehad .Of logeren in het familiehuis. Want het is een prachtig gebied om hele mooie fietstochten te maken .

• 7M van der Mark28-08-2016

Prima B&B

Prima B&B. Jammer dat er op de kamer en in de gemeenschappelijke ruimten geen WiFi was. Stond niet vermeld. Badkamer te weinig licht om make-up op te brengen. In slaapkamer voldoende licht, maar geen spiegel. Aardige mensen.

• 8Sabine14-08-2015

Top!

2 nachten in de b&b geboekt. Nette kamer, prima ontbijt en vriendelijke mensen. Komen zeker nog eens terug. Echt een aanrader.

• 8h02-04-2013

Leuke B&B adres

Gezin met 2 kinderen (9 en 7) 1 nacht verbleven in een B&B kamer. Heel netjes met 3 bedden en een uitschuifbed, nette douche en wc en ook nog een klein keukentje waar een koffiezetapparaat, waterkoker, magnetron en koelkast in staat. Heeerlijk overvloedig ontbijt, waar je meteen het brood wat overblijft mag meenemen als lunch !! Groepsaccomodatie ziet er ook erg netjes uit. Camping prima. Leuke locatie op de boerderij. Enige puntje was dat de kinderen niet konden meehelpen op de boerderij terwijl ze daar eigenlijk wel een beetje op gerekend hadden. Aardige gastvrouw.

Vakantiehuis Hoeve Montigny (div.accomm) info

• TemperatuurregelingCentrale Verwarming