7 vragen over Vakantiepark Giethoorn

• MAE Jennissen, 09-01-2018

Fietsen

Waar kunnen we de fietsen parkeren??, daar ik hoor dat je over steil bruggetje moet. We willen graag de fietsen meenemen op vakantie.

• Ingrid Faassen, 28-01-2017

vakantie huisje

Mijn ouders zijn dan 50 jaar getrouwd. Mijn ouders kunnen niet zo goed trappen meer klimmen. Zijn er huisjes waar de slaapkamer beneden is met een aparte douche,. Dus geen bad waar je in moet douchen,maar apart douchen. en mogen er 2 honden mee .in het huisje.

dit waren mijn vragen

Charon, 28-02-2017

Het huisje zelf is helemaal gelijkvloers en in de accommodatie die wij hadden waren er 2 badkamers met douche en lavabomeubel en nog eens 2 toiletten. Alleen de toegang naar het vakantiepark twijfel ik voor personen die niet zo goed kunnen stappen... Je kan niet parkeren bij het huisje en moet wel een 400m stappen van de parking naar het park. Het padje van de parking naar het park is goed en proper aangelegd. Dit vormt geen probleem. Je dient wel een brugje over te stappen die bij de eerste keren toch stijl is. Er zijn wel mini-treden gemaakt waardoor het toch makkelijker gaat om het brugje over te geraken. De eerste keren dat je er over stapt, denk je, jeetje hoe stijl, maar bij de 3de keer het brugje oversteken lukt dit al helemaal. Het wordt dus een gewoonte :)

• T, 15-07-2016

Vissen en bbq

Ik heb 2 vragen mag je vissen bij het vakantiehuis of op het vakantie park, zo ja moet je een vergunning hebben. en mag je bbqen bij het huisje

breemerkamp, 09-09-2016

Je mag er vissen zonder visverginning en je mag er ook BBW+Q en ( kun je er zelfs huren op het park )

• bariscakoenmerel, 17-01-2016

Zwemvest huren

Kun je op het park zwemvesten huren en zo ja in welke maat? Alvast bedankt voor het antwoord.

g stienen, 29-05-2016

onbekend

We hebben een aantal aanbieders voor Giethoorn voor je op een rij gezet:

Roompot Vakanties
    Roompot Vakanties

• mieke229, 27-06-2015

Vervoer bagage

Hoi

Heb net geboekt voor Augustus,lees dat je niet met de auto bij de huisjes kunt komen. Ligt de sloep bij de parking klaar? Of staan daar bolderkarren?

Bedankt alvast Mieke

A.v.Vroenhoven, 03-07-2015

Er staan bolderkarren! Maar eerst inschrijven en dan met de boot richting parkeerplaats is zeker zo makkelijk! Met het karretje over die hoge brug is minder leuk!

• petra.meijer2, 03-09-2014

Afwasmachine/Luxe

In welke huisjes zit een afwasmachine en dien je daarvoor extra te betalen? Welk nummer van de huisjes is luxe en kan men aanbevelen voor 4 personen?

Vakantiepark Giethoorn, 13-10-2014

Al onze 4- en 6-persoons woningen zijn uitgerust met een vaatwasmachine. Hier zijn geen extra kosten aan verbonden: deze zit bij uw huurprijs inbegrepen. Wel dient u zelf vaatwastabletten mee te nemen voor de machine.

Edward, 18-09-2014

Neem een 6 persoons, dan houd je een slaapkamer over voor je koffers, anders staan ze in de kamer. De nummers 2 tm 12 hebben het mooiste uitzicht en volgens mij hebben ze allemaal een vaatwasser. Nummer 6 in ieder geval.

• patrick van roshum, 11-08-2014

Centrum Giethoorn

Hallo, misschien een vraag voor de eigenaar: hoever ligt het park van het centrum van Giethoorn af en als je een invalidekaart voor gehandicapten hebt, mag je dan je auto wel bij het huisje parkeren.

Vakantiepark Giethoorn, 18-08-2014

Hallo Patrick, Het vakantiepark ligt midden in het centrum van het dorp Giethoorn. Hier liggen verschillende attracties en restaurants binnen handbereik. Helaas is het niet mogelijk om te parkeren op het vakantiepark. Dit heeft te maken met het feit dat het centrum van Giethoorn autovrij is. Daarnaast zijn de zeer smalle paden in Giethoorn alleen te betreden voor voetgangers en fietsers. Houd er wel rekening mee dat Giethoorn voor mensen met een handicap moeilijk begaanbaar kan zijn. Veel restaurants en bezienswaardigheden zijn te bereiken via hellende bruggen, gelegen over de grachtjes. Ook het vakantiepark is alleen te betreden via een stijl hellende brug. Parkeren is alleen mogelijk bij Restaurant 't Vonder, welke zo'n 400 meter van het park is afgelegen. U zult dus veel afstanden te voet moeten afleggen.