Vakantiepark Giethoorn

180 reviews over Vakantiepark Giethoorn in het Nederlands

Leuke vakantie!!

Mathijs Horijon, 7-5-2018
  • Onderkomen9

Het was gewoon perfect. Vooral het sloepje wat bij het huisje ligt!
Team Vakantiepark Giethoorn, Eigenaar, 8-5-2018
Wat leuk om te lezen Mathijs! Fijn dat jullie zo'n leuke vakantie hebben gehad op Vakantiepark Giethoorn!

prachtige locatie

W. Janssen, 6-5-2018
  • Activiteiten3
  • Onderkomen8

De huisjes liggen op een fantastische locatie midden in het oude Giethoorn. De schoonmaak van vooral de bedden moet beter !
Team Vakantiepark Giethoorn, Eigenaar, 7-5-2018
Hartelijk bedankt voor het delen van jullie ervaring familie Janssen! We hebben bijbehorende reservering/accommodatie er bij gezocht en de feedback over de schoonmaak doorgegeven, zodat ze dit in de toekomst kunnen gaan verbeteren! Nogmaals bedankt voor jullie verblijf en graag tot ziens!

Aanrader !

Kitty, 23-4-2018
  • Onderkomen9

Compleet huisje met uitzicht over meer (wij zaten op het uiterste puntje, anders zit je in een soort "straatje"). Incl wifi en bootje. Helaas ging het bootje wel vaak stuk. We hebben ontzettend genoten en mooi weer gehad. Wel jammer dat het een eind lopen is van parkeerplaats naar park. Hebben later de bagage opgehaald met het bootje. Mooie omgeving en vanalles te doen in de nabijheid.
Team Vakantiepark Giethoorn, Eigenaar, 24-4-2018
Hartelijk bedankt voor het achterlaten van deze mooie waardering Kitty! De type Oeverstern heeft inderdaad een prachtige ligging, fijn dat jullie daar zo van hebben genoten. Giethoorn is en blijft natuurlijk bekend als autovrij dorp en 'de wegen van water', vandaar dat het park ook 450 meter is verwijderd vanaf de parkeerplaats. Leuk dat jullie op passende wijze de bagage hebben opgehaald. We hopen dat jullie nog lang na mogen genieten van het verblijf in en rondom Giethoorn!

J Bongers, 11-12-2017
    • Onderkomen10

Mooie natuur gebied en ideaal om te fietsen en wandelen
    Team Vakantiepark Giethoorn, Eigenaar, 12-12-2017
    Fijn dat jullie zo genieten van de omgeving familie Bongers! Bedankt voor het achterlaten van deze review!

Een geweldige plek voor ontspanning

Ger Markies, 9-12-2017
    • Onderkomen10

Het prachtige natuur gebied wat makkelijk toegankelijk is zowel met de fiets als over het water en natuurlijk lopend .
    Team Vakantiepark Giethoorn, Eigenaar, 12-12-2017
    Hartelijk bedankt voor het geven van dit prachtige cijfer Ger!

Super park met goede verziening

M.a doornebosch, 1-12-2017
    • Onderkomen10

Erg leuk vakantie park gelegen aan het water incl. Wifi en een elektrische sloep! Vriendelijk en behulpzaam personeel . Enigste min punt was het bruggetje bij aankomst met alle bagage is bijna niet te doen alleen.

Vakantie is voor herhaling vatbaar erg leuk

Team Vakantiepark Giethoorn, Eigenaar, 4-12-2017

Hartelijk bedankt voor deze goede beoordeling! Wat fijn om te lezen dat u een erg leuke vakantie hebt gehad! Wellicht een (leuke) tip voor de volgende keer met een vakantie tussen april en oktober: check in en haal dan met de elektrische sloep de bagage op! Op deze manier hoeft u niet te lopen met uw bagage naar het park!

Nogmaals bedankt voor uw verblijf en graag tot een volgende keer!

• Onderkomen8

Giethoorn is echt te druk, maar laat je daarom niet afschrikken. Het park ligt in een prachtige omgeving; mooie natuur, veel water en pittoreske dorpjes.

Het park is nagenoeg niet bereikbaar voor mensen die slecht(er) ter been zijn.

team Vakantiepark Giethoorn, Eigenaar, 22-9-2017
    Wat enorm fijn om te lezen dat u de vakantie als zeer fijn heeft ervaren! Wij hopen dat u nog hebt kunnen nagenieten van het verblijf. Hartelijke groet,

Jessica, 4-9-2017
    • Activiteiten10
    • Onderkomen10

Vakantie is voor herhaling vatbaar erg leuk!

Team Vakantiepark Giethoorn, Eigenaar, 5-9-2017
    Hartelijk bedankt voor het delen van deze mooie woorden Jessica! Fijn dat jullie een goed verblijf hebben gehad en terug kunnen kijken op een fijne tijd. Graag tot een volgende keer!

Super genoten!

Jessica Hoevers, 31-8-2017
    • Onderkomen10

Alleen maar pluspunten!Wij hebben echt genoten..mooi schoon huisje... super bootje..gezellig restaurant.. echt een aanrader! Wij komen volgend jaar weer!
    Team Vakantiepark Giethoorn, Eigenaar, 1-9-2017
    Hartelijk bedankt voor deze goede woorden Jessica! Wat fijn dat we jullie volgend jaar weer mogen verwelkomen!
    • Onderkomen10

Ik kan me NIET vinden in de klachten die ik lees als slecht bereikbaar, niet goed geinformeerd daarover etc., te kleine huisjes, of wandkontaktdozen die te laag zouden zitten, dan wel sloepjes die niet goed zijn, dan wel niet uitgelegd hoe het zou werken. Ook Wifi was uitstekend. Wij hebben genoten en geen klacht kunnen componer/vaststellen. Geen verrassingen tegen gekomen. Op de site staat duidelijk vermeld hoe en waar je moet parkeren en je transport van je bagage van je auto naar je huisje kunt aanpakken. Vriendelijk personeel bij balie die je volledig informeert bij aankomst van "hoe & wat" op het park. De huisjes netjes en schoon.

Wel dicht op elkaar, maar goed ook dat kun je zelf bedenken en zien op site.

Genoten met sloep op het meer en in de grachten. Ja natuurlijk wordt er wel eens gebotst met boot, maar het is ook druk. Je bent niet de enige toerist / vakantieganger aldaar. Wel moet ik aangeven dat we uitstekend weer hebben gehad, elke dag op het water. We gaan er zo nog een keer weer naar toe. Aanrader voor gezinnen met kinderen in de leeftijd 13-15 jaar.

Team Vakantiepark Giethoorn, Eigenaar, 29-8-2017

Hartelijk bedankt voor het delen van deze ervaringen Robert! Wat enorm fijn om te lezen dat jullie totaal geen klachten en/of feedback hebben omtrent jullie verblijf op Vakantiepark Giethoorn. Wij zijn blij dat alles duidelijk voor jullie was en alles in orde was. Daar streven wij natuurlijk naar: tevreden gasten!

Wij zien dan ook uit naar jullie komst in de toekomst.

We hebben een aantal aanbieders voor Giethoorn voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Giethoorn in Giethoorn, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Giethoorn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Giethoorn scoort een 8.95 uit 10 op basis van 180 reviews.