Vakantiepark Giethoorn

8,9

• Activiteiten7,7
  • Onderkomen9,1

191 reviews over Vakantiepark Giethoorn in het Nederlands

Fantastische week gehad, mooi gebied, fijn gevaren

Familie De tombe
4-8-2018
  • Activiteiten8
  • Onderkomen8

Fantastische omgeving en heel fijn dat je bij de chalet een mooie sloep erbij had. We hebben eigenlijk alleen maar gevaren en het hele gebied gezien. Ontzettend mooi gebied zeker de weerribben waren mooi. Huisje was netjes en alles deed het. Ook heel fijn dat je 2 badkamers had. Enige minpuntje is dat er iets meer vermaak voor kinderen mag zijn. De activiteiten die er waren moesten worden betaald, dat is jammer. We komen zeker nog eens terug.

Team Vakantiepark Giethoorn, Eigenaar, 6-8-2018
Wat leuk om te lezen dat jullie zo'n goede tijd op en rondom het park hebben gehad! Graag verwelkomen wij jullie volgend jaar weer!

Giethoorn wat was je mooi

Burmanje
4-8-2018
  • Activiteiten7
  • Onderkomen10

De accommodatie Rietzanger was ruim, luxe, schoon en had een schitterende ligging.

De bijbehorende sloep was ideaal. Helaas maakte de motor nogal lawaai in vergelijking met boten die te huur waren in Giethoorn zelf.

Het park is alleen via een loopbrug (vrij steil) of via het water te bereiken.

Tip is dan ook om eerst in te checken en daarna de bagage met de eigen sloep te halen.

Team Vakantiepark Giethoorn, Eigenaar, 5-8-2018

Hartelijk bedankt voor het delen van jullie ervaring familie Burmanje! Fijn dat jullie zo hebben genoten!

Inderdaad, in Giethoorn zie je veel fluisterboten die worden verhuurd. Wat de naam al verklapt; deze zijn een stuk stiller dan andere type boten.

Nogmaals bedankt voor jullie verblijf en graag tot ziens!

super vakantie/weekend

wassen
30-7-2018
  • Activiteiten8
  • Onderkomen9

we hebben het super leuk gehad. we waren er wat eerder dan 15.00 maar was geen probleem moesten wel even wachten tot het huisje schoon was. maar toen het schoon was konden we er gewoon in. 2x problemen gehad met de boot maar ook dat was vrij snel opgelost. Kortom een super mooie vakantie gehad. Weekend is me nog nooit zo snel voorbij gegaan. We hebben er al over gehad om volgend jaar toch maar een week te gaan want we wouden nog zoveel doen in Giethoorn waar we nu dus niet aan toe gekomen zijn.

Team Vakantiepark Giethoorn, Eigenaar, 5-8-2018

Wat fijn om te lezen dat jullie hebben genoten en dat jullie de service op prijs hebben gesteld!

We bedanken jullie voor jullie verblijf bij ons en graag tot de volgende keer!

Zalig.

Wauters Murielle
27-7-2018
  • Onderkomen8

De parking ligt niet aan het vakantiepark en is moeilijk te vinden als je niet het juiste adres hebt. Gemakkelijke bereikbaarheid van het centrum zowel te voet als met de boot!

Team Vakantiepark Giethoorn, Eigenaar, 29-7-2018

Hartelijk bedankt voor het schrijven van deze review en jullie bezoek! Fijn dat jullie zo hebben genoten!

Inderdaad, als het juiste adres niet wordt gebruikt dan is het lastig te vinden ;-)! Daarom geven we het zoveel mogelijk aan; in de aanreisinformatie en op onze website.

Maar ondanks dat hopen wij dat jullie nog lang mogen nagenieten van de tijd in en rondom Giethoorn!

geweldig komen zeker terug

Matthijs
13-7-2018
  • Onderkomen9

De befaamde bruggetjes naar de intree ban het park ,

Team Vakantiepark Giethoorn, Eigenaar, 17-7-2018
Enorm bedankt voor deze goede waardering Matthijs!

Super, zeker voor herhaling vatbaar

Riette
9-7-2018
  • Activiteiten6
  • Onderkomen5

Super mooi park. Prachtig chalet en die eigen sloep voor de deur maakt het af!! Zeker een aanrader.

Team Vakantiepark Giethoorn, Eigenaar, 17-7-2018
Wat fijn dat jullie zo hebben genoten Riette! Graag tot ziens

Nooit meer naar huis!

Danielle van de Vlag
30-6-2018
  • Onderkomen9

Het was fantastisch! Mooie locatie, vriendelijke mensen en prachtige accommodatie!

Team Vakantiepark Giethoorn, Eigenaar, 6-7-2018
Hartelijk bedankt voor dit prachtige cijfer en waardering Danielle! Bedankt voor jullie komst en we hopen dat jullie nog lang mogen nagenieten van het verblijf!

Prachtig varen in de natuur

schlink
22-6-2018
  • Onderkomen9

Niet voor mensen die slecht ter been zijn. Parkeren 400 meter vanaf het park. . Ze hebben karretjes voor de bagage. Je moet wel een brug over met de bagage. Park mooi aan het water. Fijn varen met de sloep. Prachtig gebied.

Team Vakantiepark Giethoorn, Eigenaar, 23-6-2018

Hartelijk bedankt voor het achterlaten van deze review familie Schlink. Ons park is inderdaad niet geschikt voor gasten die slecht ter been zijn en/of in een rolstoel zitten. Wij adviseren mensen, bij twijfel, het ook altijd even bij ons na te vragen voordat ze boeken. Giethoorn is natuurlijk een auto vrij dorp, dus daarom is de dichtstbijzijnde parkeerplaats ook 400 meter verderop. Net als de bruggetjes, het water en de pittoreske woningen zijn dat allen bekende en typerende kenmerken van Giethoorn.

Wat fijn dat jullie zo hebben genoten van het varen en van de prachtige omgeving! Graag tot ziens!

mooie omgeving

Paul
15-6-2018
  • Activiteiten7
  • Onderkomen8

Raar, dat op de site van verhuurder mij bevindingen verwijderd zijn!?

1) afstand van parkeerplaats naar huisje is voor oude mensen niet te doen, brug te hoog en gevaarlijk, gelukkig wel een soort van bolderkar te leen

2) Sloepje was niet goed, twee keer monteur bij geweest, stuurde van links naar rechts bleek onderdeel versleten te zijn, monteur had geen onderdelen zei hij.. bij andere gasten ook diverse malen sloep stuk, met dezelfde mankementen, dit was een teleurstelling, wij hadden juist dit chaletje geboekt omdat er een sloepje bijzat.

3) chalet prima in orde erg mooi, ook de ligging

4) een supermarkt in niet in de buurt, ongeveer 7 kilometer weg "de Spar", op het park geen kleine supermarkt. Ook een gemis.

5) lekker kunnen vissen bij het chaletje

6) ons chaletje was prima schoongemaakt

Team Vakantiepark Giethoorn, Eigenaar, 18-6-2018

Paul, bedankt voor het delen van uw ervaring in vorm van een review!

Voor ons is het niet geheel duidelijk wat u bedoeld met: ''raar, dat op de site van verhuurder mijn bevindingen verwijderd zijn!?!''

Op welke website en op welke manier heeft u uw bevindingen gedeeld? Op onze eigen site is dit namelijk niet mogelijk. Laat het ons gerust even weten dan kunnen we daar even naar kijken.

1. Wij adviseren (en maken wij toonbaar op de homepage van onze website etc) dat het park niet geschikt is voor mensen die slecht ter been zijn. De bruggetjes, 'waterwegen' en het autovrije zijn juist kenmerkend van het dorp van Giethoorn. Hier kunnen wij dan ook (helaas) niks aan doen.

2. Wat vervelend dat u problemen had met de elektrische sloep tijdens uw verblijf. Excuses hiervoor! Wij streven er altijd naar om zo snel mogelijk de problemen op te lossen, zodat de gasten weer volledig kunnen genieten van hun verblijf en het bootje.

3, 5, 6.. Fijn dat het chalet in orde was en u heeft genoten van het vissen! Wij geven ook de complimenten door aan het schoonmaakteam!

4. De Spar in Giethoorn is een kilometer van het park gelegen. Misschien heeft u een omweg genomen?! ;-)

Nogmaals bedankt voor uw verblijf en het achterlaten van deze review!

We komen graag nog ene keer.

Carla
4-6-2018
  • Onderkomen9

Wat een leuk chalet! En super schoon :-)

Heel compleet met zelfs twee badkamers. Mooie ligging in het centrum van Giethoorn. Leuk dat er een bootje bij zat. Voor herhaling vatbaar.

Team Vakantiepark Giethoorn, Eigenaar, 4-6-2018
Wat leuk om te lezen Carla, hartelijk bedankt voor deze mooie complimenten! We zien jullie graag weer een keer terug.

Roompot Vakanties

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Giethoorn in Giethoorn, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Giethoorn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Giethoorn scoort een 8.92 uit 10 op basis van 191 reviews.