Vakantiepark Giethoorn *****

• Onderkomen9,2

177 reviews over Vakantiepark Giethoorn in het Nederlands

J Bongers, 11-12-2017
  • Onderkomen10

Mooie natuur gebied en ideaal om te fietsen en wandelen
Team Vakantiepark Giethoorn, Eigenaar, 12-12-2017
Fijn dat jullie zo genieten van de omgeving familie Bongers! Bedankt voor het achterlaten van deze review!

Een geweldige plek voor ontspanning

Ger Markies, 9-12-2017
  • Onderkomen10

Het prachtige natuur gebied wat makkelijk toegankelijk is zowel met de fiets als over het water en natuurlijk lopend .
Team Vakantiepark Giethoorn, Eigenaar, 12-12-2017
Hartelijk bedankt voor het geven van dit prachtige cijfer Ger!

Super park met goede verziening

M.a doornebosch, 1-12-2017
  • Onderkomen10

Erg leuk vakantie park gelegen aan het water incl. Wifi en een elektrische sloep! Vriendelijk en behulpzaam personeel . Enigste min punt was het bruggetje bij aankomst met alle bagage is bijna niet te doen alleen.

Vakantie is voor herhaling vatbaar erg leuk

Team Vakantiepark Giethoorn, Eigenaar, 4-12-2017

Hartelijk bedankt voor deze goede beoordeling! Wat fijn om te lezen dat u een erg leuke vakantie hebt gehad! Wellicht een (leuke) tip voor de volgende keer met een vakantie tussen april en oktober: check in en haal dan met de elektrische sloep de bagage op! Op deze manier hoeft u niet te lopen met uw bagage naar het park!

Nogmaals bedankt voor uw verblijf en graag tot een volgende keer!

• Onderkomen8

Giethoorn is echt te druk, maar laat je daarom niet afschrikken. Het park ligt in een prachtige omgeving; mooie natuur, veel water en pittoreske dorpjes.

Het park is nagenoeg niet bereikbaar voor mensen die slecht(er) ter been zijn.

team Vakantiepark Giethoorn, Eigenaar, 22-9-2017
Wat enorm fijn om te lezen dat u de vakantie als zeer fijn heeft ervaren! Wij hopen dat u nog hebt kunnen nagenieten van het verblijf. Hartelijke groet,

Jessica, 4-9-2017
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

Vakantie is voor herhaling vatbaar erg leuk!

Team Vakantiepark Giethoorn, Eigenaar, 5-9-2017
Hartelijk bedankt voor het delen van deze mooie woorden Jessica! Fijn dat jullie een goed verblijf hebben gehad en terug kunnen kijken op een fijne tijd. Graag tot een volgende keer!

Super genoten!

Jessica Hoevers, 31-8-2017
  • Onderkomen10

Alleen maar pluspunten!Wij hebben echt genoten..mooi schoon huisje... super bootje..gezellig restaurant.. echt een aanrader! Wij komen volgend jaar weer!
Team Vakantiepark Giethoorn, Eigenaar, 1-9-2017
Hartelijk bedankt voor deze goede woorden Jessica! Wat fijn dat we jullie volgend jaar weer mogen verwelkomen!

• Onderkomen10

Ik kan me NIET vinden in de klachten die ik lees als slecht bereikbaar, niet goed geinformeerd daarover etc., te kleine huisjes, of wandkontaktdozen die te laag zouden zitten, dan wel sloepjes die niet goed zijn, dan wel niet uitgelegd hoe het zou werken. Ook Wifi was uitstekend. Wij hebben genoten en geen klacht kunnen componer/vaststellen. Geen verrassingen tegen gekomen. Op de site staat duidelijk vermeld hoe en waar je moet parkeren en je transport van je bagage van je auto naar je huisje kunt aanpakken. Vriendelijk personeel bij balie die je volledig informeert bij aankomst van "hoe & wat" op het park. De huisjes netjes en schoon.

Wel dicht op elkaar, maar goed ook dat kun je zelf bedenken en zien op site.

Genoten met sloep op het meer en in de grachten. Ja natuurlijk wordt er wel eens gebotst met boot, maar het is ook druk. Je bent niet de enige toerist / vakantieganger aldaar. Wel moet ik aangeven dat we uitstekend weer hebben gehad, elke dag op het water. We gaan er zo nog een keer weer naar toe. Aanrader voor gezinnen met kinderen in de leeftijd 13-15 jaar.

Team Vakantiepark Giethoorn, Eigenaar, 29-8-2017

Hartelijk bedankt voor het delen van deze ervaringen Robert! Wat enorm fijn om te lezen dat jullie totaal geen klachten en/of feedback hebben omtrent jullie verblijf op Vakantiepark Giethoorn. Wij zijn blij dat alles duidelijk voor jullie was en alles in orde was. Daar streven wij natuurlijk naar: tevreden gasten!

Wij zien dan ook uit naar jullie komst in de toekomst.

Heerlijke accomodatie

Lamper, 26-8-2017
  • Onderkomen10

We hebben genoten van het verblijf. Zeer vriendelijk personeel, schone huisjes, perfecte locatie. Kortom heerlijk genieten hier. Het enige nadeel vonden wij de animatie voor de kinderen. De activiteiten gingen vaak niet door waardoor de kinderen teleurgesteld werden.
Team Vakantiepark Giethoorn, Eigenaar, 29-8-2017

Wij willen jullie bedanken voor het verblijf op Vakantiepark Giethoorn! Fijn dat jullie met het gehele gezin hebben genoten van het verblijf! Vervelend betreft de animatie, we snappen de teleurstelling bij de kinderen. We gaan het doorgeven aan het animatieteam en wellicht kunnen zij kijken naar een passende oplossing. Dit jaar hebben ze namelijk voor het eerst op reservering gewerkt, maar dit is niet geheel goed uitgepakt als ik uw ervaring lees.

Hopelijk kunnen jullie wel terug kijken op een fijne tijd!

eenmalig bezoek, leuk om een keer gezien te hebben

netto onderkomens, 18-8-2017
  • Activiteiten5
  • Onderkomen8

Bij aankomst van de weg waar het vakantiepark ligt was het even een raadsel hoe we er moesten gaan komen. Er was niet in de reisbescheiden aangegeven dat we moesten parkeren op het parkeerterrein wat 400 meter van het park ligt en waar een dagkaart 4 euro kost. Na een telefoontje naar de receptie is ons uitgelegd dat we daar gratis konden parkeren. Vervolgens moesten we met kruiwagens onze bagage naar het park rijden wat best lastig is op de smalle paadjes en de steile bruggetjes. Er is ook een mogelijkheid om dit met het bootje te doen maar we wilden eerst goed kijken hoe het bootje werkte.

De vakantiewoning was erg netjes en schoon. De hor die stuk was is na een telefoontje gelijk vervangen. De internet op het park is waardeloos, en helemaal niet te gebruiken. Dit meerdere malen gemeld bij de receptie, maar een passende oplossing is niet gekomen. Hierdoor hebben we extra kosten moeten maken omdat we nu onze eigen bundel overschreden. Het personeel is erg vriendelijk, en de bingo erg leuk.

Het plaatsje Giethoorn is leuk om een keer gezien te hebben, op dagen met lekker weer is het erg druk op het water waardoor je regelmatig aangevaren wordt.

Ik moet eerlijk zeggen als we hadden geweten dat het park zo slecht bereikbaar was en het internet het niet deed dan hadden we dit park niet geboekt.

Team Vakantiepark Giethoorn, Eigenaar, 22-8-2017

Wij willen u bedanken voor het delen van jullie ervaring op en rondom Vakantiepark Giethoorn.

Wat vervelend dat u de aanreisinformatie niet heeft ontvangen met daar in de benodigde informatie over o.a. het parkeren. Kunt u ons aangeven via welke organisatie u heeft geboekt? Dan kunnen wij uitzoeken wat er misgaat met het versturen van deze informatie.

Wat vervelend dat u niet optimaal van het internet in uw chalet heeft kunnen genieten. Maar gelukkig heeft u wel van de andere faciliteiten, bingo, service van het personeel en de prachtige omgeving kunnen genieten!

Bedankt voor uw verblijf!

Fantastische park en behulpzame mensen

Wouters, 17-8-2017
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

Wat een behulpzame mensen van het park

Knie was op slot geslagen en moest naar het zkh mensen hebben geholpen met het vervoer van mij over het water naar de ambulance super service en bij terug komst nog een kaartje met beterschap en chocolatjes super hartelijk dank daarvoor

Team Vakantiepark Giethoorn, Eigenaar, 21-8-2017
Wat enorm fijn om te lezen dat u de service als goed hebt ervaren! Wij hopen dat u nog hebt kunnen genieten van het verblijf. Hartelijke groet, team Vakantiepark Giethoorn

We hebben een aantal aanbieders voor Giethoorn voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Giethoorn in Giethoorn, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Giethoorn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Giethoorn scoort een 8.98 uit 10 op basis van 177 reviews.