Vakantiepark Giethoorn

• 7.8Eetgelegenheden
  • 8.3Onderkomen

Vakantiepark Info

Meer vakantieparkinfo

Roompot Vakantiepark Giethoorn is ideaal om heel Giethoorn te ontdekken vanaf het water. Je chalet ligt namelijk aan het water en je hebt je eigen sloep. Op het park zelf geniet je van een hapje en drankje in het eetcafé terwijl je zicht hebt op de kinderen in de speeltuin. Het park is autovrij. Vaar naar het centrum van Giethoorn (2,5 km).

222 reviews over Vakantiepark Giethoorn

• 8Annet Van hus04-10-2019

Prachtige locatie

Prachtige locatie. Sloep bij het huisje. 6 pers huisje met 2 badkamers, heel schoon. Autovrij dus je moet slepen met je spullen vanaf de parkeerplaats. Maar er staan bolderkarren. Geen locatie als je slecht ter been bent. 1 uitrijkaart per huisje en dat vind ik te weinig. In en uitrijden kost 4 euro per keer voor de 2e auto

• 4Activiteiten
    • 5Eetgelegenheden

Met vrienden

• 10Jeff Robert01-10-2019

Fantastische locatie, natuurgebied en gezelligheid

Superligging van dit vakantiepark. Centraal in Giethoorn en je kan onmiddellijk met de sloep het natuurreservaat in of richting kanaaltjes in Giethoorn. De accommodatie is ruim en goed ingedeeld met voldoende faciliteiten. Wifi in de accommodatie is goed. Zeker en vast de moeite om meerdere keren naar dit park te gaan. Giethoorn is een pareltje in Nederland.

• 10Activiteiten
    • 10Eetgelegenheden

• 5Fam vermeer14-09-2019

Was.leuk Maar geen 2e keer voor ons helaas.

Dure huisjes voor wat je krijgt stoelen zijn doorgezakt.Schoonmaak kan beter vieze koelkast en schimmel in de badkamers.Het bootje is heel leuk als hij het doet en zijn zeker allemaal aan een opknapbeurt toe.Zijn niet zo luxe als je op de foto ziet. Ons bootje hield er na een dag mee op.en van de buren om ons heen hoorde je ook veel klachten over de bootjes. Receptie ook niet erg klantvriendelijk

De medewerkers van het restaurant zijn daar in tegen super klantvriendelijk

• 3Onderkomen

• 8Henriet31-08-2019

Geweldig

Mooi en goed verzorgd park. Met sfeervol ingerichte chalets. En een groot terras bij chalet. De ligging is super. Het park ligt aan het meer. En je hebt een sloep bij je chalet.

• 9Eetgelegenheden

Team Vakantiepark Giethoorn, Eigenaar, 10-09-2019

Bedankt voor deze mooie review Henriet! Wellicht tot een volgend verblijf?

Alleenreizend

• 8Ilse30-08-2019

Genieten aan en op het water!

Zalig genieten in het prachtige Giethoorn. Bagage in de karretjes laden welke op de parking staan en na een kleine 10 minuutjes stappen sta je aan het huisje. Super leuk om een eigen bootje ter beschikking te hebben. Gemakkelijk te bedienen en vele routes om te varen. Heerlijk terrasje aan het water waar je de nodige privacy hebt. ' s Avonds broodjes bestellen welke je 's morgens lekker warm kan afhalen. Negatief puntje. De huisje zijn zeer warm in de zomer. En ze vragen om het rustig te houden tussen 23 en 8 uur. Maar volgens mij lezen velen het reglement niet en is er ook geen controle door de organisatie. Wij zijn gaan eten in de fanfare en Smits Paviljoen. 2 aanraders.

• 7Eetgelegenheden
    • 8Onderkomen

Team Vakantiepark Giethoorn, Eigenaar, 10-09-2019

Dag Ilse, leuk dat je de tijd hebt genomen om een beoordeling te schrijven. Fijn om te lezen dat jullie genoten hebben in Giethoorn, het is hier inderdaad prachtig. Bedankt voor het puntje over het regelement, graag lossen we het gelijk op door middel van een telefonisch melding van de overlast, maar misschien kunnen we het duidelijker vermelden. Nogmaals leuk dat jullie er waren.

• 9Boukje23-08-2019

De combinatie van een bootje bij het huisje is fantastisch. De accommodatie is luxe ingericht met 2 badkamers, een vaatwasser en een oven. Fijn waren de horramen, in een waterrijk gebied echt een must. Het personeel was vriendelijk en behulpzaam. In giethoorn varen geeft veel plezier, het is hilarisch om te zien wat er allemaal gebeurt op het water, wij hebben genoten

• 9Activiteiten
    • 9Eetgelegenheden

Team Vakantiepark Giethoorn, Eigenaar, 24-09-2019

Bedankt dat jullie ze mooie review hebben achtergelaten! Leuk om te lezen dat jullie het naar je zin hebben gehad in het mooie Giethoorn. Er zijn genoeg dingen te beleven in deze omgeving.

• 6M. F.15-08-2019

Een wat mindere ervaring

Locatie van het park is super! Wij zaten in huisje 45. Huisje op zich erg leuk. Schoonmaak matig, veel zwarte haren in het huisje. Bootje lijkt leuk maar we kregen pas op het park te horen dat na 18 uur varen op eigen risico was omdat er dan geen personeel meer aanwezig was. Toch na 18 uur gaan varen want we waren blij dat het eindelijk niet meer regende. Wij kwamen om 19 uur stil te liggen met motorpech. Geen peddel of stok in de boot dus toch maar gebeld. Eigenaresse was not amused. Wel erg aardige!! jongenman met blonde krullen die ons toch kwam wegslepen. Volgende dag gevraagd wanneer er gerepareerd zou worden maar niemand had antwoord. Een oudere man achter de receptie zat er alleen maar om te glimlachen. Gelukkig eind vd ochtend motor gerepareerd (door heel vriendelijke man) maar het bootje was niet fijn. Motor maakte erg veel lawaai en tijdens het sturen heel veel speling. Wi-Fi in dit huisje ook niet goed.

• 7Onderkomen

• 7**10-08-2019

Het concept huisje met bootje is fantastisch!

Het adres waar je moet parkeren moet duidelijk doorgegeven worden! Wij hebben daar geen mail van gehad dus het adres van het park in de navigatie ingevoerd....dan kom je er dus nooit. Na 2 keer verkeerd te rijden maar even gebeld. Dan krijg je dus n ander adres! Ook jammer dat er om 19.30 u geen friet meer te krijgen was...dan maar wat verder lopen.

• 6Activiteiten
    • 6Eetgelegenheden

• 8A v Erp08-08-2019

Grandioos

Fantastische ligging, bootje bij het huisje, vriendelijke mensen!

• 8Activiteiten

• 8Mieke26-07-2019

Erg leuk

Prachtig chalet, maar slecht schoongemaakt. Vieze zwarte haren in de badkamer en stof op de radiator. Stof op de kastjes. Huisje nr 38. Bootje is erg leuk maar met veel speling, dus je blijft sturen. Tuinen etc. prima onderhouden

• 9Activiteiten

37 tips over Vakantiepark Giethoorn

• jack vandersys, 20-05-2014

Friday, Saturday, Sunday at # 35, first part of week in # 39

• d.jungbacker, 21-06-2013

Ga naar restaurant Pergola en eet de heerlijkste spareribs van nederland. Ga ook met de groene route met de boot naar het giethoornse meer, is mooi. Vergeet op de terugweg de dwarsgracht niet af te varen...dat is zo mooi...

• Annette, 30-08-2013

het lopen op het water is zeker een leuke ervaring. Ga het varend terras huren om lekker te barbecueën op het water. Een fiets huren om de omgeving per fiets te bekijken Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel gaan varen.

7 vragen over Vakantiepark Giethoorn

• MAE Jennissen, 09-01-2018

Fietsen

Waar kunnen we de fietsen parkeren??, daar ik hoor dat je over steil bruggetje moet. We willen graag de fietsen meenemen op vakantie.

• Ingrid Faassen, 28-01-2017

vakantie huisje

Mijn ouders zijn dan 50 jaar getrouwd. Mijn ouders kunnen niet zo goed trappen meer klimmen. Zijn er huisjes waar de slaapkamer beneden is met een aparte douche,. Dus geen bad waar je in moet douchen,maar apart douchen. en mogen er 2 honden mee .in het huisje.

dit waren mijn vragen

Charon, 28-02-2017

Het huisje zelf is helemaal gelijkvloers en in de accommodatie die wij hadden waren er 2 badkamers met douche en lavabomeubel en nog eens 2 toiletten. Alleen de toegang naar het vakantiepark twijfel ik voor personen die niet zo goed kunnen stappen... Je kan niet parkeren bij het huisje en moet wel een 400m stappen van de parking naar het park. Het padje van de parking naar het park is goed en proper aangelegd. Dit vormt geen probleem. Je dient wel een brugje over te stappen die bij de eerste keren toch stijl is. Er zijn wel mini-treden gemaakt waardoor het toch makkelijker gaat om het brugje over te geraken. De eerste keren dat je er over stapt, denk je, jeetje hoe stijl, maar bij de 3de keer het brugje oversteken lukt dit al helemaal. Het wordt dus een gewoonte :)

• T, 15-07-2016

Vissen en bbq

Ik heb 2 vragen mag je vissen bij het vakantiehuis of op het vakantie park, zo ja moet je een vergunning hebben. en mag je bbqen bij het huisje

breemerkamp, 09-09-2016

Je mag er vissen zonder visverginning en je mag er ook BBW+Q en ( kun je er zelfs huren op het park )

Vakantiepark info

• BBQToegestaan