Vakantiepark Giethoorn

Doen !

Dolf Dimitriu
8-10-2018

Park is schitterend,

Let op slecht ter been geeft een probleem.

Team Vakantiepark Giethoorn, Eigenaar, 29-10-2018
Hartelijk bedankt voor jullie verblijf en deze prachtige review Dolf! We hopen jullie in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen!

Hettie Schockman
5-10-2018
  • Onderkomen9

Iedereen op het park was vriendelijk en behulpzaam. Het was geweldig om een sloep bij de accommodatie te hebben. Het is een prachtige omgeving om te verkennen per boot of op de fiets.

Team Vakantiepark Giethoorn, Eigenaar, 10-10-2018
Hettie, wat fijn dat jullie zo hebben genoten van het park, de accommodatie, de boot en omgeving! We hopen dat jullie nog lang mogen nagenieten van de vakantie. Graag tot ziens!

Kirchner
3-9-2018
  • Onderkomen8

Perfecte locatie en combinatie van chalet met elektrische boot.

Team Vakantiepark Giethoorn, Eigenaar, 10-10-2018
Hartelijk bedankt voor deze mooie waardering en jullie verblijf!

Fantastisch !

Karin
20-8-2018
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

Mooi gelegen aan het water. Zeer propere en praktische vakantiewoning. Motorboot voor de deur. Zeer ruim en gemakkelijk te bedienen. Onmiddellijke toegang tot het meer. Een mooie speeltuin die de kinderen maar niet beu werden. Daarlangs het eetcafé waar je als grootouders ondertussen rustig iets kon drinken. We kunnen niets negatiefs bedenken. Alles was super !!! Wij gaan zeker terug !!!!

Team Vakantiepark Giethoorn, Eigenaar, 10-10-2018

Wat ontzettend leuk om te lezen dat jullie afgelopen zomer hebben genoten op en rondom Vakantiepark Giethoorn!

Fijn dat het gehele gezin, van jong tot oud, zich heeft vermaakt. Wij hopen jullie weer eens te mogen verwelkomen!

Fantastische week gehad, mooi gebied, fijn gevaren

Familie De tombe
4-8-2018
  • Onderkomen8

Fantastische omgeving en heel fijn dat je bij de chalet een mooie sloep erbij had. We hebben eigenlijk alleen maar gevaren en het hele gebied gezien. Ontzettend mooi gebied zeker de weerribben waren mooi. Huisje was netjes en alles deed het. Ook heel fijn dat je 2 badkamers had. Enige minpuntje is dat er iets meer vermaak voor kinderen mag zijn. De activiteiten die er waren moesten worden betaald, dat is jammer. We komen zeker nog eens terug.

Team Vakantiepark Giethoorn, Eigenaar, 6-8-2018
Wat leuk om te lezen dat jullie zo'n goede tijd op en rondom het park hebben gehad! Graag verwelkomen wij jullie volgend jaar weer!

Giethoorn wat was je mooi

Burmanje
4-8-2018
  • Activiteiten7
  • Onderkomen10

De accommodatie Rietzanger was ruim, luxe, schoon en had een schitterende ligging.

De bijbehorende sloep was ideaal. Helaas maakte de motor nogal lawaai in vergelijking met boten die te huur waren in Giethoorn zelf.

Het park is alleen via een loopbrug (vrij steil) of via het water te bereiken.

Tip is dan ook om eerst in te checken en daarna de bagage met de eigen sloep te halen.

Team Vakantiepark Giethoorn, Eigenaar, 5-8-2018

Hartelijk bedankt voor het delen van jullie ervaring familie Burmanje! Fijn dat jullie zo hebben genoten!

Inderdaad, in Giethoorn zie je veel fluisterboten die worden verhuurd. Wat de naam al verklapt; deze zijn een stuk stiller dan andere type boten.

Nogmaals bedankt voor jullie verblijf en graag tot ziens!

super vakantie/weekend

wassen
30-7-2018
  • Onderkomen9

we hebben het super leuk gehad. we waren er wat eerder dan 15.00 maar was geen probleem moesten wel even wachten tot het huisje schoon was. maar toen het schoon was konden we er gewoon in. 2x problemen gehad met de boot maar ook dat was vrij snel opgelost. Kortom een super mooie vakantie gehad. Weekend is me nog nooit zo snel voorbij gegaan. We hebben er al over gehad om volgend jaar toch maar een week te gaan want we wouden nog zoveel doen in Giethoorn waar we nu dus niet aan toe gekomen zijn.

Team Vakantiepark Giethoorn, Eigenaar, 5-8-2018

Wat fijn om te lezen dat jullie hebben genoten en dat jullie de service op prijs hebben gesteld!

We bedanken jullie voor jullie verblijf bij ons en graag tot de volgende keer!

Zalig.

Wauters Murielle
27-7-2018
  • Onderkomen8

De parking ligt niet aan het vakantiepark en is moeilijk te vinden als je niet het juiste adres hebt. Gemakkelijke bereikbaarheid van het centrum zowel te voet als met de boot!

Team Vakantiepark Giethoorn, Eigenaar, 29-7-2018

Hartelijk bedankt voor het schrijven van deze review en jullie bezoek! Fijn dat jullie zo hebben genoten!

Inderdaad, als het juiste adres niet wordt gebruikt dan is het lastig te vinden ;-)! Daarom geven we het zoveel mogelijk aan; in de aanreisinformatie en op onze website.

Maar ondanks dat hopen wij dat jullie nog lang mogen nagenieten van de tijd in en rondom Giethoorn!

geweldig komen zeker terug

Matthijs
13-7-2018
  • Onderkomen9

De befaamde bruggetjes naar de intree ban het park ,

Team Vakantiepark Giethoorn, Eigenaar, 17-7-2018
Enorm bedankt voor deze goede waardering Matthijs!

Super, zeker voor herhaling vatbaar

Riette
9-7-2018
  • Activiteiten6
  • Onderkomen5

Super mooi park. Prachtig chalet en die eigen sloep voor de deur maakt het af!! Zeker een aanrader.

Team Vakantiepark Giethoorn, Eigenaar, 17-7-2018
Wat fijn dat jullie zo hebben genoten Riette! Graag tot ziens

Roompot Vakanties

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Giethoorn in Giethoorn, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Giethoorn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.