Vakantiepark Giethoorn

Vakantiepark Giethoorn
8,7

• Onderkomen8,9
  • Activiteiten7,7

Roompot Vakantiepark Giethoorn is ideaal om heel Giethoorn te ontdekken vanaf het water. Je chalet ligt namelijk aan het water en je hebt je eigen sloep. Op het park zelf geniet je van een hapje en drankje in het eetcafé terwijl je zicht hebt op de kinderen in de speeltuin. Het park is autovrij. Vaar naar het centrum van Giethoorn (2,5 km).

198 reviews over Vakantiepark Giethoorn in het Nederlands

Zalig, rustgevend gewoon uitstekend.

Wesseling,
15-4-2019
  • Onderkomen10

Prachtige ligging met uitzicht over het meer. Elke morgen met de eigen boot naar Plus om boodschappen te doen. Heel rustig gezellig dorp. Accomodatie top in orde zowel qua netheid als qua uitrusting.

Gereisd met oudere kinderen in Mon Apr 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Heerlijk en alles bij de hand

Anja van Kuilenburg-Steeman,
31-3-2019
  • Onderkomen9

Heerlijk huisje van alle gemakken voorzien. Vaatwasmachine, koffie en thee mogelijkheden. Boot voor het huisje. Lekker terras en alles schoon en nieuw. Zeer goede bedden. Het oude centrum bereikbaar via een loopbrug. Geen auto bij de accommodatie maar wel een kar te leen voor de bagage. Heel gezellig centrum met wat leuke winkels en heerlijke mogelijkheden voor een kop koffie of een hapje eten.

Gereisd met vrienden in Fri Mar 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Zeker een aanrader

Esther,
1-12-2018
  • Activiteiten8

Vakantie park giethoorn van touroperator.Mooi chalet modern ingericht alles was aanwezig.Het was een schoon chalet. Heel leuk dat er een bootje bijzit wat je mag gebruiken. Als mensen op de verande aan het praten zijn is dat wel goed te horen. Wij hadden erg luidruchtige buren tot laat maar hier werd wel wat aan gedaan door de parkleiding.Giethoorn is ook heel leuk om te bezoeken.Prijs kwaliteit was ook goed in de vakantie.Leuke restaurantjes in de buurt. Dit was zeker een vakantie gevoel in eigen land.

Gereisd met oudere kinderen in Mon Oct 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Team Vakantiepark Giethoorn, Eigenaar, 28-12-2018

Dag Esther,

Hartelijk dank voor jullie verblijf en deze mooie beoordeling. Wij hopen jullie nogmaals te mogen verwelkomen voor een mooie vakantie in eigen land.

Graag tot ziens!

Doen !

Dolf Dimitriu,
8-10-2018
  • Activiteiten8

Park is schitterend, Let op slecht ter been geeft een probleem.

Gereisd met vrienden in oktober 2018
Team Vakantiepark Giethoorn, Eigenaar, 29-10-2018

Hartelijk bedankt voor jullie verblijf en deze prachtige review Dolf! We hopen jullie in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen!

Hettie Schockman,
5-10-2018
  • Activiteiten9

Iedereen op het park was vriendelijk en behulpzaam. Het was geweldig om een sloep bij de accommodatie te hebben. Het is een prachtige omgeving om te verkennen per boot of op de fiets.

Gereisd met partner in Mon Oct 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Team Vakantiepark Giethoorn, Eigenaar, 10-10-2018

Hettie, wat fijn dat jullie zo hebben genoten van het park, de accommodatie, de boot en omgeving! We hopen dat jullie nog lang mogen nagenieten van de vakantie. Graag tot ziens!

Kirchner,
3-9-2018
  • Activiteiten9

Perfecte locatie en combinatie van chalet met elektrische boot.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018
Team Vakantiepark Giethoorn, Eigenaar, 10-10-2018

Hartelijk bedankt voor deze mooie waardering en jullie verblijf!

Fantastisch !

Karin,
20-8-2018
  • Activiteiten10
  • Activiteiten10

Mooi gelegen aan het water. Zeer propere en praktische vakantiewoning. Motorboot voor de deur. Zeer ruim en gemakkelijk te bedienen. Onmiddellijke toegang tot het meer. Een mooie speeltuin die de kinderen maar niet beu werden. Daarlangs het eetcafé waar je als grootouders ondertussen rustig iets kon drinken. We kunnen niets negatiefs bedenken. Alles was super !!! Wij gaan zeker terug !!!!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018
Team Vakantiepark Giethoorn, Eigenaar, 10-10-2018

Wat ontzettend leuk om te lezen dat jullie afgelopen zomer hebben genoten op en rondom Vakantiepark Giethoorn! Fijn dat het gehele gezin, van jong tot oud, zich heeft vermaakt. Wij hopen jullie weer eens te mogen verwelkomen!

Fantastische week gehad, mooi gebied, fijn gevaren

Familie De tombe,
4-8-2018
  • Activiteiten8

Fantastische omgeving en heel fijn dat je bij de chalet een mooie sloep erbij had. We hebben eigenlijk alleen maar gevaren en het hele gebied gezien. Ontzettend mooi gebied zeker de weerribben waren mooi. Huisje was netjes en alles deed het. Ook heel fijn dat je 2 badkamers had. Enige minpuntje is dat er iets meer vermaak voor kinderen mag zijn. De activiteiten die er waren moesten worden betaald, dat is jammer. We komen zeker nog eens terug.

Gereisd met jonge kinderen in Sun Jul 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Team Vakantiepark Giethoorn, Eigenaar, 6-8-2018

Wat leuk om te lezen dat jullie zo'n goede tijd op en rondom het park hebben gehad! Graag verwelkomen wij jullie volgend jaar weer!

Giethoorn wat was je mooi

Burmanje,
4-8-2018
  • Activiteiten7
  • Activiteiten7

De accommodatie Rietzanger was ruim, luxe, schoon en had een schitterende ligging. De bijbehorende sloep was ideaal. Helaas maakte de motor nogal lawaai in vergelijking met boten die te huur waren in Giethoorn zelf. Het park is alleen via een loopbrug (vrij steil) of via het water te bereiken. Tip is dan ook om eerst in te checken en daarna de bagage met de eigen sloep te halen.

Gereisd met partner in Sun Jul 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Team Vakantiepark Giethoorn, Eigenaar, 5-8-2018

Hartelijk bedankt voor het delen van jullie ervaring familie Burmanje! Fijn dat jullie zo hebben genoten! Inderdaad, in Giethoorn zie je veel fluisterboten die worden verhuurd. Wat de naam al verklapt; deze zijn een stuk stiller dan andere type boten.

Nogmaals bedankt voor jullie verblijf en graag tot ziens!

super vakantie/weekend

wassen,
30-7-2018
  • Activiteiten8

we hebben het super leuk gehad. we waren er wat eerder dan 15.00 maar was geen probleem moesten wel even wachten tot het huisje schoon was. maar toen het schoon was konden we er gewoon in. 2x problemen gehad met de boot maar ook dat was vrij snel opgelost. Kortom een super mooie vakantie gehad. Weekend is me nog nooit zo snel voorbij gegaan. We hebben er al over gehad om volgend jaar toch maar een week te gaan want we wouden nog zoveel doen in Giethoorn waar we nu dus niet aan toe gekomen zijn.

Gereisd met oudere kinderen in Sun Jul 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Team Vakantiepark Giethoorn, Eigenaar, 5-8-2018

Wat fijn om te lezen dat jullie hebben genoten en dat jullie de service op prijs hebben gesteld! We bedanken jullie voor jullie verblijf bij ons en graag tot de volgende keer!

Vakantiepark info

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportKanoën, Surfen, Vissen
  • BuitensportenFietsen
  • Sport & SpelTafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Giethoorn in Giethoorn, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Giethoorn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.