Tijdelijk €25 aanbetaling

8FantastischScore uit 19 reviews

8FantastischScore uit 19 reviews
  • 8Waardering

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Giethoorn voor je op een rij gezet:

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

19 Reviews over Giethoorn

• 9Daniëlle28-05-2022

Super Hotel

Op hemelvaart kwamen we bij hotel giethoorn aan, hadden de 8p familiekamer geboekt, bij aankomst inchecken bij de zuil, ging wat moeizaam maar denk dat dat meer aan ons lag. Kamer zoeken en dan tref je zo'n grote schone nette kamer aan. Kinderen door het dolle heen. Bedden verdeeld en uitgepakt. Even uitrusten op de gezellige zithoek. Je loopt zo van het hotel het gezellige 'centrum' in. Bij 'thuiskomst' even douchen in de heerlijke badkamer, wat een fijne douche! Goede temperatuur en fijne waterdruk. Ontbijt was druk dus even zoeken naar een tafel voor ons 8en. Na die gevonden te hebben waren wel wat dingen leeg maar de leuke gastvrouw vulde het gelijk weer aan en mochten doorgeven als we wat misten. Heerlijk ontbeten. En uitchecken is ook zo gebeurd.

• 6Theresia29-04-2021

Teleurstellend

Plus:Locatie, nette kamers, omboeking kamer na klacht.Min: geen receptie, alles gaat via een zuil, dus onpersoonlijk en bij vragen moet je bellen. Kamers klein, zeker kleiner dan de foto's doen voorkomen.Kamer geboekt met uitzicht op water, kregen kamer met uitzicht op brandtrap.Eten op de kamer kon door corona niet anders, maar dat is geen reden om de gasten niet eens borden te geven en de gangen in een keer te leveren waardoor alles koud was. Toetje was incompleet. Ontbijt goed qua broodjes, maar waar per 2 personen maar een plakje ham, een zakje hagelslag enz? Geen zout bij ei. Yoghurt in één bakje, fruit ook, waardoor je samen uit één bakje moest eten. Alles heus wel smakelijk, maar met dat beetje extra maak je het af voor je klant. De huurfiets bleek een slecht achterband te hebben, waardoor de fietstocht onnodig zwaar was. Medewerkster bij restaurant super, kreeg van meerdere gasten klachten, terwijl dit niet haar werk was

• 8Wever06-04-2021

Geweldige gastvrijheid

We zaten er met Pasen Geweldige gastvrijheid. Lieve mensen. Geweldig eten.de mensen in het restaurant zijn super aardig. De kamer vond ik minder zeer gehorig en klein We hadden een de luxe kamer .weet niet wat luxe was.

• 9Michel27-12-2020

Aanrader!

Heerlijke kerstdagen in Giethoorn gehad. Ondanks de corona-beperkingen doet het hotel er alles aan om het naar je zin te maken. Ruim voldoende ontbijt met verse croissants, broodjes, Amerikanen-pancakes, yoghurt, fruit, jus d’orange, verse koffie en nog veel meer. Kerstdiner afgehaald bij restaurant van het hotel: alle gangen van topkwaliteit. Spareribs zijn helemaal het einde! Zeer ruime familiekamer voor gezin met 5 personen, ouders in aparte slaapkamer. Heerlijke douche. In dorpje was het heerlijk rustig, tweede kerstdag fietsen bij het hotel gehuurd en via mooie route naar Steenwijk gefietst. Kortom: genoten.

• 5Lieve15-08-2020

Niet meer

Ontbijt is prima in orde,, heel lekkere yoghurt en er is vers fruit. Echter m.b.t. corona dien je op voorhand te bepalen wanneer je wenst te ontbijten, hiervoor krijg je 45 min. Je verliest al 15 min door het aanschuiven en indien je na je tijdsblok nog eventjes een yoghurt wenst te halen word je op een onvriendelijke wijze aangesproken door de verantwoordelijke dat jouw tijd er op zit. Koffie mag je zelf nemen echter het toestel wordt niet op regelmatige basis ontsmet. Er stond een koelkast op de kamer, deze werkte niet, gemeld en men ging het oplossen, maar hier niets mogen van merken. Indien je iets op het terras wenst te drinken dien je je daags voordien te registreren en het tijdstip te melden, onbegonnen werk. In andere zaken kon je perfect iets nuttigen en diende je je op het moment van aankomst te registreren, wat volstrekt normaal is. De verantwoordelijke van het hotel is absoluut niet vriendelijk en maakt onderscheid.

• 10Remtula Faizal27-07-2020

fantastish

Er waren enkel fietsen aanwezig voor jonge kindjes van minstens 12 jaar oud. Ik was op reis met kindjes van 6 en 11 jaar oud.
    De kamers in het hotel waren ook redelijk klein, maar dit was niet heel erg storend. Voor de rest een zalig verblijf gehad!

• 6Marian van deursen12-11-2019

Geen gezellige bar heel sombet

Het is jammer als je avonds thuiskomt geen licht heel donker moet code intypen hotel kamer als we geen zaklamp auto hadden konden we er niet in zo donker moeten ze lampen neerhangen die aanspringen en als de deur dan openmaakt weer uitgaan en s avonds geen drinken restaurant dicht heel schlecht

• 8Dirk-Jan Koorn16-07-2018

Fantastisch ga zo door

We hebben weer heerlijk genoten net als in 2017 ruime kamer het terras ziet er schitterend uit,lekker gegeten en een goed ontbijt,personeel vriendelijk en lekker rustig als je van af het centrum komt,we waren er maar een nacht 14juli tot 15 juli,we hadden kamer 5 We komen zeker weer terug

• 8Fam. Massar en Verhappen23-03-2018

Comfortabel ,nabij mooiste stukje Giethoorn.

Zeer fijne locatie met goed ontbijt en vriendelijk personeel. Alles super netjes , moderne inrichting en aangenaam vertoeven.

• 9Debby markus25-02-2018

Heel gezellig

Wij vonden t echt super hier. Mooie gezellige kamer. Goed ontbijt. Hele aardige eigenaar

Hotel Giethoorn info

• AirconditioningNiet beschikbaar