Hotel Giethoorn

12 reviews over Hotel Giethoorn in het Nederlands

Fantastisch ga zo door

Dirk-Jan Koorn
16-7-2018

We hebben weer heerlijk genoten net als in 2017 ruime kamer het terras ziet er schitterend uit,lekker gegeten en een goed ontbijt,personeel vriendelijk en lekker rustig als je van af het centrum komt,we waren er maar een nacht 14juli tot 15 juli,we hadden kamer 5

We komen zeker weer terug

Comfortabel ,nabij mooiste stukje Giethoorn.

Fam. Massar en Verhappen
23-3-2018

Zeer fijne locatie met goed ontbijt en vriendelijk personeel.

Alles super netjes , moderne inrichting en aangenaam vertoeven.

Heel gezellig

Debby markus
25-2-2018

Wij vonden t echt super hier. Mooie gezellige kamer. Goed ontbijt. Hele aardige eigenaar

Never again

Luxe Rodeo Drive Hotel
16-12-2017

Worthless Hotel, no reception and rooms are horribly noisy. You have to call the Eese, staff there are totally not helpful on the phone. Never I and my staff will come here again

Alles gloednieuw, maar mist persoonlijke service

Fam. Den Hartog
15-10-2017

We zaten met 2 kinderen op een ruime familiekamer (met een aparte slaapkamer, in totaal 6 bedden). Net gerenoveerd. Inclusief keuken. Prima WiFi. Op zich dus prima. Heel apart was dat de stapelbedden geen trapje hebben en ook geen valbescherming voor kinderen. Terwijl het toch juist bedoeld is om het aantrekkelijk te maken voor gezinnen. Ook als volwassene was het moeilijk erop te klimmen. Verder misten we een receptie. Inchecken gaat via een computerzuil. Misschien efficiënt, maar erg onpersoonlijk. De buitenlandse toeristen wisten vaak niet hoe het werkte, dus dat leidt tot filevorming. Het ontbijt was een buffet, wat op zich prima is, maar zodanig zelf service dat je ook zelf je placemat, bord en bestek moest pakken. Bij de meeste ontbijtbuffets wordt toch in ieder geval de tafel voor je gedekt. Al met al, toch wat tegenvallend.

geweldig komern snel weer

Dirk- Jan Koorn
30-9-2017

alles ok mooie kamers geen negatieve dingen

Service

M de Jager
16-8-2017

Probleem met kamer, binnen 1 uur nieuwe locatie geregeld en alweer superschoon en op mooie plek

Echt top geregeld

Dit nooit meer

Noel
22-7-2017

De kamer op zich is niet slecht. Klein maar schoon. Maar hetgene wat het tot een verschrikking maakt is de gehorigheid. Het is verschrikkelijk. Je kan elke conversatie in elke kamer om je heen horen.

Wij mochten meegenieten van rochelende rokers en ruziende stellen en schreeuwende kinderen.. heerlijk voor je rustig weekendje uit.

Hier zullen we nooit meer heen gaan dat is een ding wat zeker is.

In 1 woord een TOP hotel....

Fantastisch hotel

Vermeulen
8-1-2017

Prachtige kamer, alles er op en er aan. Ontbijt voor twee was eender voor 4, teveel om op te eten.

We hebben een aantal aanbieders voor Giethoorn voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Giethoorn in Giethoorn, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Giethoorn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Giethoorn scoort een 7.32 uit 10 op basis van 12 reviews.