Tijdelijk €25 aanbetaling

7GoedScore uit 27 reviews

7GoedScore uit 27 reviews
  • 7Waardering

We hebben de beste aanbieders voor Hotel De Kruumte voor je op een rij gezet:

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

27 Reviews over De Kruumte

• 1Henderiksen30-09-2022

Nooit weer. Diefstal

Vreselijk mens. Deze Esther is zeer klantonvriendelijk. Kamer zat vol met vliegen. Geen kluis aanwezig. Helaas is de e reader gestolen dit was onze schuld, want op de site stond dat er geen kluisje aanwezig was. 100000% zeker dat het personeel of Esther deze heeft. Wij hebben nl de kamer niet verlaten. Ook duidelijk aangeven dat de e reader ( 219 euro) nog onder het kussen lag. Na 10 keer de telefoon op te gooien, gaan wij aangifte doen van diefstal. Lieve mensen. Pas op en boek een deurtje verder.

• 10Fam. Buysse09-07-2022

Geweldig

Mooie locatie. Mooie grote kamer met badkamer. Heel vriendelijk onthaal. Ontbijt van te voren opgeven wat je wilde eten en was zeer verzorgd. Veel keuze. We hebben daar een fluisterboot gehuurd. Ook weer super service en zo vriendelijk. Zeker een aanrader voor de gastvrouw die ons ontvangen heeft en haar familie. Ligging perfect. Direct tegen wandel en fietspaden. Nogmaals bedankt de kruumte.

• 9Ada10-08-2021

Mooi gelegen en schoon hotel

Locatie, kamer en ontbijt waren prima!Fijne gastvrouw.We hadden 2 kamers in het bijgebouw. Het was wel wat gehorig.Jammer dat er geen kleine waterkoker en koelkastje op de kamer was.Badkamer beneden bleef nat. Kon pas in de ochtend ventileren via de slaapkamer ( zat geen raam in)

• 9Ada18-07-2021

Mooi gelegen en schoon hotel

Locatie, kamer en ontbijt waren prima. Fijne gastvrouw. We hadden 2 kamers in het bijgebouw. Het was wel wat gehorig. Jammer dat er geen kleine waterkoker en koelkastje op de kamer was. Badkamer beneden bleef vochtig. Kon pas in de ochtend ventileren via de slaapkamer ( zat geen raam in).

• 9D vd Meer17-08-2020

Super verblijf

Het hotel is kleinschalig en mooi gelegen. Super vriendelijk personeel . Schone ruime kamer en ruime badkamer. Wel wat gehorig maar schoon en fris . Wel vroeg gesloten het gaat om 18.30 uur dicht maar je kan wel voor de avond een koelbox aanvragen met de gewenste inhoud en die wordt dan voor je kamer neergezet voor de avond .

• 9R en R Overbeek23-08-2019

Leuk hotel waar we heel gastvrij werden ontvangen.

Personeel was heel vriendelijk en behulpzaam. Mooie plek, prima kamer en het eten was lekker. We komen graag een keer terug.

• 9Esmee12-05-2019

Super vriendelijk! Vooral jongens aan het water

Prachtige plek. Lieve jongens aan de kant, zeer behulpzaam. De jongens hielpen ons de boot in en uit! Bedankt! Ook het restaurant is zeer goed, zeer vriendelijk personeel!

• 7Naima bensaha11-08-2018

Fantastischer ort in gietourm

Service premiere classe je veux visiter de tres belle ville en holland avec mon mari

• 8De Gooise vrouwen02-10-2016

Super

Waren met 6 dames . Zeer gastvrij hotel. Personeel zorgt goed voor je. Wij hadden 3 kamers, allen in het bijgebouw zodat wij het rijk voor ons alleen hadden. Goed gegeten en lekker ontbijt. Je kunt vanuit het hotel zo je bootje in. Giethoorn op kleine loopafstand. Erg leuk . Leuke souvenirs winkeltjes, je kunt overal eten en drinken. Toerist in eigen land. Voor herhaling vatbaar...

• 8Michard07-09-2015

Goed verblijf

Ligt aan de rand van Gierhoorn dus niet in de volle drukte. Vriendelijk personeel en het eten in het restaurant was heel goed te eten. Ontbijt was prima alleen mag er wel een klein muziekje te horen zijn op de achtergrond. Kamer was prima maar erg warm (hadden gelukkig een ventilator op de kamer staan) Hoogpolig vloerbedekking is wat minder maar zag er prima uit. Meubilair in het restaurant komt oudbollig/kantineachtig over. Je kan bij hier ook een fluisterbootje huren. Zouden we hier nogmaals voor kiezen??? Hoogstwaarschijnlijk wel

Hotel De Kruumte info

Soort hotel