Hotel De Kruumte

Kleine hotelsWeer vandaag22°
Hotel De Kruumte
8,1

17 reviews over Hotel De Kruumte in het Nederlands

Super vriendelijk! Vooral jongens aan het water

Esmee
12-5-2019

Prachtige plek. Lieve jongens aan de kant, zeer behulpzaam. De jongens hielpen ons de boot in en uit! Bedankt! Ook het restaurant is zeer goed, zeer vriendelijk personeel!

Gereisd Met vrienden in mei 2019

Super

De Gooise vrouwen
2-10-2016

Waren met 6 dames . Zeer gastvrij hotel. Personeel zorgt goed voor je. Wij hadden 3 kamers, allen in het bijgebouw zodat wij het rijk voor ons alleen hadden. Goed gegeten en lekker ontbijt. Je kunt vanuit het hotel zo je bootje in. Giethoorn op kleine loopafstand. Erg leuk . Leuke souvenirs winkeltjes, je kunt overal eten en drinken. Toerist in eigen land. Voor herhaling vatbaar...

Gereisd Met vrienden in Sat Oct 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Goed verblijf

Michard
7-9-2015

Ligt aan de rand van Gierhoorn dus niet in de volle drukte. Vriendelijk personeel en het eten in het restaurant was heel goed te eten. Ontbijt was prima alleen mag er wel een klein muziekje te horen zijn op de achtergrond. Kamer was prima maar erg warm (hadden gelukkig een ventilator op de kamer staan) Hoogpolig vloerbedekking is wat minder maar zag er prima uit. Meubilair in het restaurant komt oudbollig/kantineachtig over. Je kan bij hier ook een fluisterbootje huren. Zouden we hier nogmaals voor kiezen??? Hoogstwaarschijnlijk wel

Gereisd Met partner in augustus 2015

We hebben een aantal aanbieders voor De Kruumte voor je op een rij gezet:

Mooie plek, maar niet voor herhaling vatbaar!

Madelief
13-7-2015

Afgelopen weekend doorgebracht in Gietoorn, een superleuk idyllisch plaatsje. We hadden twee overnachtingen geboekt op de Kruumpte. De hotelkamers zijn schoon en netjes. Qua ontvangst en gastvrijheid kwamen we van een koude kermis thuis, wat een ongastvrij stel. De communicatie is ronduit slecht en laat nogal wat te wensen over, al met al voelden wij ons er niet thuis en zeker niet voor herhaling vatbaar. Het ontbijt is karig en zuinig en is maar kort tot 9.30 uur en tijdens het ontbijt worden de wc gepoetst wat niet echt een lekker gezicht is.

Gereisd Met partner in Thu Jan 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Fantastische plek !

Filip en Heidi Baert
18-9-2013

Wij hebben genoten van ons familieweekend. We waren met 6 volwassenen en 1 kind en zowel uitbaters als personeel sloven zich uit om het ons naar de zin te maken. Zeer klantvriendelijk ! Wat prijs/kwaliteit betreft : je hebt hier heel zeker waar voor je geld ! De nederlandse gastronomie heeft ons ook positief verrast ! En onze kamers vonden wij zeer ruim en proper. Zeker een aanrader !

Gereisd Met partner in augustus 2013

Fantastische plek

Dewitte Gilbert
28-8-2013

Hotel "De Kruumte" in Giethoorn is zeker het bezoeken waard ! Het ligt in een prachtige omgeving. Het eten was lekker voor jong en oud.Hoteluitbaters en personeel waren klantvriendelijk en behulpzaam. Kamers niets op aan te merken, groot en net. Voor herhaling vatbaar.

Gereisd Anders in augustus 2013

Fantastische service !!!

Anita Ooms
11-8-2013

SUPER vriendelijke eigenaren en personeel. Lekkere keuken, borden mooi gepresenteerd. Proberen aan de wensen van de klant te voldoen ! Ruime kamer - ruime parking - bootverhuur. Vlakbij het centrum. Wij waren met 9 personen en alle 9 hebben we direct voor volgend jaar terug geboekt !

Gereisd Met vrienden in augustus 2013

Gastvrijheid staat bovenaan

Familie de Lange
12-9-2011

Afgelopen weekend hebben we een paar heerlijke dagen gehad in Giethoorn. En dit was ook door het gastvrije gevoel wat we kregen van het personeel van de Kruumte. Altijd een gezellig gesprekje, altijd aandacht en wat we echt super vonden dat ze zich verdiepten in mijn allergie voor melk. Het waren de kleine dingen en de mooie schone ruime kamer die we hadden die er voor zorgen dat we zeker terug gaan naar dit hotel mochten we weer eens naar Giethoorn toe gaan. We gaan het in elk geval aan iedereen aanraden.

Gereisd Met partner in Fri Sep 09 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prima familiehotel. Een aanrader!

Kees Zoon
28-8-2011

Keurig familie-hotel op een mooie plaats in een rustiger deel van Giethoorn. Goed bereikbaar en een eigen parkeerplaats. Kamer heel ruim, schoon en prima bedden. Ook het sanitair keurig netjes. Alleen is bij mooi weer de kamer erg warm en je kan bij avond onvoldoende ventileren wegens het ontbreken van raamhorren. Personeel uiterst vriendelijk en geeft goede service. Ontbijt ruim voldoende en gevarieerd. Het eten in het restaurant is prima en redelijk geprijsd.

Gereisd Met partner in Tue Aug 09 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

een gezellig hotel

yolande vaes
20-7-2011

het hotel is zeer gastvrij en de mensen zijn zeer vriendelijk Het eten was goed en de kamer was ruim en kraakhelder. We hebben hele fijn dagen doorgebracht in Giethoorn en Hotel De Kruumte is een aanrader Yolande en Paul Vaes Aad en Gre Bosch

Gereisd Met vrienden in januari 2011

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Huishoudelijke apparatuurTV

• Op het terreinTerras
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service)

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportKanoën, Vissen
  • BuitensportenFietsen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel De Kruumte in Giethoorn, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel De Kruumte zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.