Hotel De Dames van de Jonge

Kleine hotels
Hotel De Dames van de Jonge
5,2

Matig

We hebben een aantal aanbieders voor De Dames van de Jonge voor je op een rij gezet:

Laatste review

Grote teleurstelling

Michel B,
21-6-2018

Kleine kamers geen plaats rondom het bed. Veel te kleine badkamer. 2,5 m2 voor douche, toilet en lavabo. Geen mengkraan. Driedelige douchedeur waarvan er maar 2 aanwezig panelen waren,men lost dit dan maar op met een donker gordijn. Diner: prijs kwaliteit veel te duur. Mierendoosje in de badkamer...!! Losliggende tegels op het terras.

Binnenmuren waren wanden, m.a.w geluidshinder. Chance dat we in goed gezelschap vertoefden anders waren we na dag één al vertrokken. Absolute afrader.

Kenmerken

55 reviews over Hotel De Dames van de Jonge in het Nederlands

Grote teleurstelling

Michel B,
21-6-2018

Het hotel ligt mooi, goed eten en prima service in restaurant... de prijs die we betaalde voor de kamer en wat we kregen kon écht niet. Douche deed t niet goed. Er was betaald voor 3 volle personen (extra luxe) maar kregen een tweepersoonskamer met bijzetbed die naast het toilet stond en bij elke beweging het licht deed aan gaan de hele nacht. Bij 3 personen géén ruimte voor koffers of normaal je bed uit komen: kortom veeel te krap voor 3 personen en zéker niet 'extra luxe'... Tot 3x toe aangegeven dat het niet ok was voor ons gedurende ons verblijf maar niets aan gedaan en zelfs geen antwoord gekregen op de vragen. Wij hadden een heerlijk weekend ondanks dat we slecht hebben geslapen en de douche niet goed was maar komen hier NOOIT meer terug. Service restaurant was top... onze klacht negeren maakt de slechte service review. Als je niet tegen klachten kan moet je dit werk niet doen... een klacht is altijd een vraag van een klant die je een kans biedt... en in deze dus een kans gemist....

Boven verwachting !

Bärbel Heijerman,
7-6-2017

Meer dan alleen vriendelijk personeel . Alles was super schoon , keurig verzorgde maaltijden , goede bedden . Een hotel waar je het gevoel hebt op visite te zijn.

heerlijk geslapen in de bedstee, zeer gastvrij

Jan en Elly van der Heiden
27-9-2016

We hebben 2 heerlijke dagen gehad in een zeer zonnig Giethoorn, heerlijk geslapen in de bedstee kamer. Was niet zo groot maar wel super gaaf! Ontbijt was lekker, helaas geen croissantjes, meer verder genoeg. Dankzij gastvrouw Roellie deze leuke kamer gekregen! In Giethoorn zelf veel mooie plekjes om wandelen en een terrasje te pakken,

Meer dan prima verblijf

Michel
27-7-2016

Helaas slechts 1 nacht verbleven in dit leuke hotel. We hadden een kamer met terras aan het water. Deze kamers zijn weliswaar niet groot, maar vrij nieuw en zeer modern. Er is wifi. Het arrangement met 4 gangen diner is eveneens een aanrader: bijzonder lekker eten.

Omdat het hotel niet al te groot is, is het ontbijtbuffet ook niet bijzonder uitgebreid, maar bevat wel alles wat je zou verwachten: div. soorten brood, roerei, gekookt ei en diverse soorten brood en beleg.

Giethoorn-Noord ligt op wandelafstand, maar voor het toeristische deel van Giethoorn moet je nog wel een stukje fietsen (of auto rijden).

geweldig

anja
24-4-2016

fantastische ontvangst,zeer vriendelijk,eenvoudig maar netjes,top

Het is uiteindelijk wel een gezellige dag geworden

Monique Kuipers
6-7-2015

Mijn ouders waren 50 jaar getrouwd en vonden het leuk om een speciaal arrangement te boeken bij De Dames... We zouden gaan varen met 3 bootjes, Picknicken en 's avonds eten in het hotel.

Echter gaf KNMI slecht weer aan voor zondag 5 juli. Wij bellen dus zaterdag of we een alternatief kunnen regelen. Maar mevrouw de eigenaar was not amused en vond het maar belachelijk en we moesten komen, want zij had daarop grekend. Dat mijn ouders € 1000,00 euro's moesten betalen daar maalde ze niet om. Ze hebben ons met uitzicht op slechtweer en onweer toch 2 uur heen laten rijden. We stapten in het bootje en de hel brak los. "ach dat kon er ook wel langs gaan" zei een medewerker. We hebben de natte boterhammen van de Picknick mand buiten op het terras opgegeten.

Erg jammer, had mevrouw zich als een waardig gastvrouw gedragen dan had ze het op haar fatsoen getrokken. Uiteindelijk is er een alternatief geregeld, maar we voelden ons niet meer welkom.

Kwaliteit en design aan het water

Marjon van Engelbertink
14-3-2015

Giethoorn is ons heel erg goed bevallen, wat een leuk dorpje. Eten in het gezellige restaurant van de Dames is een aanrader. We sliepen in design kamers aan het water. Hebben in de ochtend de eenden vanaf ons terras gevoerd.

Goed en slecht

Bart
15-2-2015

Het hotel ligt op een prachtige locatie. Het ontvangst was perfect, een lekker drankje, en daarna door de aardige gastvrouw naar onze kamer gebracht. Vanwege Valentijnsdag kregen we de Bedsteekamer a 150 euro per nacht. Voor zo'n bedrag mag je best wat verwachten. Hoewel ze hun uiterste best hadden gedaan om de kamer te versieren met romantische tinten, zagen we direct dat dit geen 150 euro per nacht waard zou zijn. De bedstee was leuk maar veel te groot voor de kamer. Hierdoor kon je je kont niet keren. Ook was er geen ruimte meer voor een kast. Hierdoor moest de koffer en de kleding her en der verspreid liggen door de krappe kamer. De badkamer was op het eerste gezicht dik in orde. Mooi en verzorgt. Maar we terugkomen van ons etentje en willen douchen valt ons op dat de douche alleen op standje lava kan staan. Ook het feit dat de ventilatie niet meer uit kan gaan is een dikke min. Hele nacht herrie. Dus, tot slot. Leuk hotel maar beslist geen 150 euro per nacht waard.

Super mooi plekje en vriendelijk personeel

Marianne
27-5-2014

Wij zaten in 1 v/d nieuwe kamers aan het water. Het was in 1 woord geweldig. De kamer is modern, maar doordat je met de schuifpui zo op een vlonder aan het water zit maakt het toch ook schattig. Eten was heerlijk, lekker vers en het personeel was ook erg behulpzaam en vriendelijk. Goede fietsen gehuurd voor 8,50 per dag. Bootje huren kan daar ook, maar hebben wij niet gedaan.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel De Dames van de Jonge in Giethoorn, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel De Dames van de Jonge zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.