Camping Voshuus

6,2

9 reviews over Camping Voshuus in het Nederlands

De reactie die geplaatst is over de camping, dat het een waardeloze camping is die is geplaatst door een gefrustreerde vaste campertderen die amper iets weet over de camping.

Het is inderdaad een rustige camping en meer geschikt voor oudere personen.

Maar de camping heeft voldoende speelspullen voor kinderen en een ruimte waar ze kunnen vertoeven.

Ook is de speeltuin op nog geen 5 minuten lopen.

De camping ligt heel mooi aan de voet van de Archemerberg en Lemelerberg.

De campingeigenaar is inderdaad geen echte campingbeheerder, maar daarom is het ook een boerencamping.

Als je je aan hun regels houdt, dan is er niets aan de hand.

Er zijn inderdaad problemen op de camping geweest, maar dat lag ook mede aan de gemeente.

Gelukkig is dat voorbij en de rotte appels zijn van de camping.

Het is nu heerlijk rustig.

Ook de prijs van het stageld is in verhouding met andere campings goedkoop.

Nog geen 1100 euro voor een heel jaar vertoeven.

Waardeloze camping in alle toon aarden

Oud kampeerder,
28-6-2018

Waardeloze caming.

Eigenaren zijn grote schreeuwers en kunnen de camping niet eens beheren daarvan hebben ze geen verstand.

Eetgelegenheid is eert niet aanwezig.

Toilet gebouw is bijna niet open... idd deze week open dan is het niet schoon.

Voor de kinderen is er geen ene male moer te doen en als de volwassenen volgens de eigenaren iets niet naar zijn doen mag het zwembad voor de kinderen niet geplaatst worden.

De eigenaresse is heel onredelijk en niet voor rede vatbaar voor overleg, over wel doel dan maar.

We mochten niet bij elkaar op de koffie van mevrouw want je komt er voor de rust wordt er gezegd.

Dus van gezelligheid is er geen sprake

Kortom een camping die zijn bestaan niet waardig is.... eigenlijk moet deze per direct gesloten worden.

Ik zal maar niet uitwijden over het jaar ellende wat er nog met gebeurt is maar hoop dat de mensen zich bedenken voor ze hier naar toe gaan.

Gezellige camping

Anko
7-8-2016

Na een rot periode is de rust op de camping weergekeerd en zijn we samen met de eigenaren bezig om de gezelligheid terug te brengen.

Ook dit seizoen is begonnen met een opknapbeurt voor de camping en het organiseren van een aantal leuke evenementen, zoals een kinderdisco, een gezellige feestavond, een puzzelspeurtocht, een kinderbingo, een uitstapje naar Giethoorn en een barbeque.

De eerste evenementen zijn geweest en dat was een groot sukses.

Er zijn nog een paar punten waar we samen met de eigenaar mee bezig zijn, zoals de wifi en de verlichting.

Maar Camping Voshuus is zeker de moeite waard om een gezellige vakantie door te brengen.

(ik ben trouwens een van de vaste bewoners die niet meer gedoogd worden, maar wel het hele jaar welkom zijn)

Kritiek

Peter
21-6-2016

Gezien het vorige kritiek moet ik gewoon reageren. Wat er geschreven word over van alles en nog wat daar zijn zeker wel dingen van waar en daar word dus dan ook met man en macht aan gewerkt omdat soort mensen weg te krijgen. En één van die dingen is dus dat je net zoals op inmiddels eigenlijk bijna alle campings in Nederland er niet mag wonen!! Ik vind dit overigens niet meer dan normaal. Voor de rest wat er gezegd wordt over dingen weghalen van kinderen daar is mij zeker niks van bekend want alles staat er nog gewoon en de mensen zijn uitermate vriendelijk en het is toch echt een heerlijke plek om daar te zijn.

Dus ik zeg laat je niet afschrikken door dit soort Wraak berichten omdat je er niet meer het hele jaar mag staan...

Nooit weer

Polly
13-6-2016

Wat een waardeloze camping. De eigenaren hebben diverse mensen de mededeling gegeven dat ze per 1 oktober van het park moeten voor 4 maand. Terwijl het eerst gedoogd werd. Ook Door gemeente. Maar nu zijn er de laatste tijd veel politie invallen. Ivm drugs en wapens. En die zijn gevonden. Kinderen kunnen daar niet spelen want alles is weggehaald. De gemeente heeft zelfs de camping aangesteld voor drugs gebruikers want daar krijgen ze geld voor. En doe mogen blijven zitten pfff. Wij hebben op een avond meegemaakt dat ze met messen liepen gooien. Terwijl ze strak stonden van de drugs. Ik zou hier voor geen goud weer heen willen. Eigenaren doen er niks aan

Hele mooie camping

Peter
12-9-2014

Prachtige plek te midden van de bossen in de omgeving van ommen. Goed vertoeven, vriendelijke mensen.

ruime plaatsen en fantastch uitzichten

Johan
23-10-2012

Zeer mooie uitzichten,en een mooie omgeving

uitstekende plek

geraharmine
16-10-2012

Mijn ervaring is dat er het een uitstekende, keurig verzorgde camping is, waar elke dag het sanitair schoongemaakt wordt en als het nodig is vaker (b.v. 's zomers). Voor de kinderen is er een aparte speelzaal met speelgoed, fietsjes e.d., boeken etc. waar kinderen kosteloos kunnen spelen. Heb campingervaring en mijn ervaring is dat mensen, wanneer ze vriendelijk naar elkaar zijn, prima met elkaar kunnen leven op een camping. Teveel bemoeienis met elkaar levert vaak de problemen op.

De eigenaar is een vriendelijke man die altijd bereid is hulp te bieden.

Leuke camping

Krugger
15-10-2012

Wij zijn op de camping geweest en hebben daar een paar fijne dagen gehad.

Onze indruk: Het is een hele rustige camping, en voor activiteiten biedt de omgeving veel mogelijkheden. Prachtig natuurgebied met leuke wandel en fiets routes. Voor een hapje of een drankje, zou ik het mooie plaatsje Ommen aan een ieder willen adviseren. Heel gezellig centrum!

De prijs voor ons verblijf was redelijk laag. En wij werden vriendelijk ontvangen. Onze verblijf was 2 weken, helaas een paar natte dagen gehad.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Voshuus in Giethmen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Voshuus zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.