Camping Bergzicht Ommen

15 reviews over Camping Bergzicht Ommen in het Nederlands

Fantastische weken gehad!!

Luuk
13-8-2016

Het sanitair is werkelijk TOP, camping ziet er goed verzorgd uit.

Christelijke camping, op zondag alles dicht

Spkk
28-4-2014

Christelijke camping op zondag alles gesloten, zelfs het zwembad.

Leuke animatie.

Gezellige familiecamping

Lydia den Toom
11-9-2013

Dit jaar zijn wij voor de 11e keer op deze camping geweest. Altijd heel gezellig. Veel te doen voor alle leeftijden. Een prachtige omgeving, waar je goed kan fietsen en wandelen. Veel bos en ook weilanden en water, met vistrappen echt heel veelzijdig. En Ommen en de andere omliggende dorpen zijn heel gezellig om naar toe te gaan. Ook zijn er genoeg bezienswaardigheden in de buurt. Een uitkijktoren in het bos, avonturenpark Hellendoorn op een kwartier rijden, een speeltuin op 5 minuten afstand. Musea, kerken, voor elk wat wils.

leuke camping met heerlijk zwembad

rdv1977
9-11-2012

leuke camping genoeg te doen voor kinderen het zwembad is erg lekker en de staat van het sanitair is uitstekend, enige nadeel is dat je met je rol wc papier over de camping moet terwijl daar tegenwoordig prachtige oplossingen voor zijn

hele leuke camping

marjon schaeffer
6-8-2012

Camping Bergzicht in Ommen is een hele leuke, nette, verzorgde camping met leuke activiteiten voor alle leeftijden. Onze kinderen ( 6, 11 en 13) hebben zich hier prima vermaakt.

De sanitaire voorzieningen zijn keurig en het is allemaal keurig geregeld. Heb je wat, dan kun je er altijd mee terecht bij de campingbeheerder.

Absoluut voor herhaling vatbaar

dit helaas nooit meer

Stolte
30-5-2012

zijn er met pinksteren geweest. helaas ook 2 grote groepen van een kerkgemeenschap die door hun veelvuldige samenzang ( inclusief keybord en drum), en luidruchtige spelletjes het weekend erg hebben gedomineerd. dus absoluut geen rustige camping. ook is het zwembad op zondag gesloten. jammer dat we hierover niet van te voren over zijn geinformeerd.

omgeving is prachtig. je kunt er heerlijk fietsen en wandelen.

supergezellige camping

crootje
21-9-2009

Camping met een eigen sfeertje, heel gezellig en netjes onderhouden. Worden leuke dingen georganiseerd vanuit het recreatieteam!

Rustig, veel voor de kinderen te doen, zou voor de oudere jeugd wel wat meer mogen...

Na 23.00 uur stil is super !!

Ik ga er regelmatig heen

René Broekhoff
10-6-2009

Het is een fijne camping, waar je lekker tot rust kan komen

2007

Vier jaar geweest, zwembad na 2 jaar nog met kopotte tegel (scherpe rand). Veldtoegang met regen modderig. Gezellig veld/mensen. Recreactie team vaak knullig, progamma wel leuk. Buiten hoogseizoen is het rommeliger, worden bakken slecht geleegd etc. In hoogseizoen keurig onderhoud. Kinderen hadden het prima naar de zin

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Bergzicht Ommen in Giethmen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Bergzicht Ommen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.