Géén boekingskosten

Meer camping info

20 Reviews over Bergzicht Ommen

• 10Fam H.03-09-2020

Opnieuw heerlijke vakantie

Verbleven van 10-24 juli in 8 pers luxe chalet, op n esch 42. Deze had een houten vlonder. Deze was mooi en sfeervol. Wel nare bijkomstigheid: de splinters die de kinderen in hun voeten kregen. Dus niet met blote voeten rennen op de vlonder/veranda! Chalet is prachtig, netjes en ruim. Dat wisten we van te voren. Valt qua prijs - kwaliteit niets op af te dingen. Verder prachtig park. Goed onderhouden, mensen zijn allemaal netjes en vriendelijk. Als het springkussen stuk gaat, wordt het ook direct gemaakt. Complimenten. Zwembad lijkt in de avonden wel wat verwarmd of zo. Dat was heel leuk met de kinderen. Je ziet ook tot 22:00 mensen zwemmen. Zondagsrust blijven we waarderen. De horeca is het enige minpuntje. Het duurt allemaal zo lang aan snackloket / zwembad. Het ontmoedigde ons om er al te veel gebruik van te maken. Daar had een wat meer type "werkpaard' mogen staan :-) Wij komen bij leven en welzijn zeker terug op deze fijne camping!

• 5Eetgelegenheden
  • 9Leonie25-08-2020

Altijd weer geweldig

Ruime kampeerplaatsen met een eigen waterkraan en afvoer. Schoon en keurig sanitair mét toiletpapier. Verse broodjes iedere morgen in de kampwinkel. Prachtige omgeving waar je veel kunt doen.

• 7Dimitri22-07-2020

Voor 1 keer prima.

Goede aankomst, goed geholpen en mooi verblijf. Alleen hadden we wat minpunten. Stopcontacten hingen in de lucht, dus kleine kinderen konden er niet bij. Daarbij kon je spullen die opgeladen werden nergens neerleggen. We hadden ook last van ongedierte af en toe. Verder genoeg ruimte met een eigen wc. Op de camping geen bereik. Dat betekent dus dat je WiFi moet kopen. WiFi is niet altijd sterk en valt af en toe weg. Leuk zwembad en leuke omgeving, maar toch wel een aantal minpunten in de organisatie en duidelijkheid in de boekjes of op de site. Leuke vakantie, maar ook een beetje saai soms.

• 7Staat v/h sanitair
  • 8Christian26-01-2020

Zoals vakantie hoort te zijn

Simpel park, heerlijk voor en met kinderen. Prachtige ligging.

• 10Fam H.27-08-2019

Prima vakantie, voor herhaling vatbaar!

Verbleven in 8P Luxe Chalet van 16-8 tm 23-8. Ons eerste bezoek aan Bergzicht. Heel goed bevallen. Complimenten aan de beheerders. Alles is netjes, chalet was prachtig. Heerlijk zwembad. Groen is goed onderhouden. Alles is schoon. Geen poespas. Complimenten ook aan de mede-gasten. Iedereen vriendelijk, elkaar netjes gedag zeggen. Beleefde kinderen, bijna geen herrie. Zondagsrust wordt door ons zeer gewaardeerd. Auto's rijden niet snel over het park. Horeca is niet uitgebreid en soms moet je wat lang wachten, maar het is allemaal voldoende. Dame aan de receptie heel vriendelijk en behulpzaam. Wij zijn echt aangenaam verrast.

• 10Luuk13-08-2016

Fantastische weken gehad!!

Het sanitair is werkelijk TOP, camping ziet er goed verzorgd uit.

• 10Eetgelegenheden
  • 7Spkk28-04-2014

Christelijke camping, op zondag alles dicht

Christelijke camping op zondag alles gesloten, zelfs het zwembad. Leuke animatie.

• 8Lydia den Toom11-09-2013

Gezellige familiecamping

Dit jaar zijn wij voor de 11e keer op deze camping geweest. Altijd heel gezellig. Veel te doen voor alle leeftijden. Een prachtige omgeving, waar je goed kan fietsen en wandelen. Veel bos en ook weilanden en water, met vistrappen echt heel veelzijdig. En Ommen en de andere omliggende dorpen zijn heel gezellig om naar toe te gaan. Ook zijn er genoeg bezienswaardigheden in de buurt. Een uitkijktoren in het bos, avonturenpark Hellendoorn op een kwartier rijden, een speeltuin op 5 minuten afstand. Musea, kerken, voor elk wat wils.

• 7rdv197709-11-2012

leuke camping met heerlijk zwembad

leuke camping genoeg te doen voor kinderen het zwembad is erg lekker en de staat van het sanitair is uitstekend, enige nadeel is dat je met je rol wc papier over de camping moet terwijl daar tegenwoordig prachtige oplossingen voor zijn

• 9marjon schaeffer06-08-2012

hele leuke camping

Camping Bergzicht in Ommen is een hele leuke, nette, verzorgde camping met leuke activiteiten voor alle leeftijden. Onze kinderen ( 6, 11 en 13) hebben zich hier prima vermaakt. De sanitaire voorzieningen zijn keurig en het is allemaal keurig geregeld. Heb je wat, dan kun je er altijd mee terecht bij de campingbeheerder. Absoluut voor herhaling vatbaar

• 9Staat v/h sanitair

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkBeschikbaar