Vakantiehuis

31 reviews over Vakantiehuis Herterij Twente in het Nederlands

dit nooit meer

anneke
31-3-2009

overal van verlaten moet je van houden wij vonden het niks om te wandelen in het bos moest je eerst een stuk met de auto en de boer rekent heel veel voor energiekosten volgende keer toch maar weer een park

Gereisd Met vrienden in maart 2009

Vakantiehuis info

• Aantal personen5 tot 6

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, TV, Wasmachine

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Herterij Twente in Geesteren, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Herterij Twente zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.