Vakantiehuis Herterij Twente

Vakantiehuis Info

Meer vakantiehuisinfo

32 reviews over Vakantiehuis Herterij Twente

• 8Familie Vaandering25-08-2010

Vriendelijkheid,rust,warme aandacht voor mensen!!!

Herterij Twente is voor ons gezin een heerlijk vakantie verblijf, kinderen hebben de ruimte en genieten van de speeltoestellen. Vooral de aandacht voor vakantiegangers hebben deze mensen in een hoog vaandel staan en dat proef je!!! De omgeving is landelijk en er is genoeg te doen.

• 10Fred janssen16-07-2010

Een plek voor zeldzame rust

De herterij, een mooie plek voor rust en ontspanning.

Tinie en gert zijn erg gastvrij en zullen alles voor je doen om het naar je zin te maken. Ik verblijf hier elke 6 weken i.v.m mijn hersenletsel. Een tip voor mensen met een PGB en zeer gesvhikt voor mensen met een NAH.

Als je in een rustige en zeer mooie omgeving wilt verblijven kom dan dan de herterij. Dit word vergoed en in overleg is er erg veel mogelijk. Mijn "oplaadpunt"zo noem ik het hier. Wil je wat doen is er genoeg te doen en te zien, wil je niets dan hoef dat ook niet en kun je even lekker bijtanken.

De appartementen zijn met smaak ingericht, en er zijn verschillende thema's zoals huisje rood, wit en blauw dat terug komt in leuke details bij de huisjes.

Dus....een dikke 10 en tot over 6 weken maar weer.

Gert en Tinie bedankt en geniet weer van de mooie foto's

Groetjes Fred Janssen

Alleenreizend

• 10Marcel en Janine13-09-2009

al meerdere jaren een perfecte vakantie

Al meerdere jaren zijn wij op de Herterij geweest en elke keer hebben wij voor 100% genoten. Lekker bijkomen in de natuur en genieten van de gastvrijheid....gemoedelijk met een open terras .... uniek voor ons. Als je wat wilt doen is er genoeg in de omgeving shoppen, kaarsen maken, koetsrit, leuke terrasjes etc. Jippie...in 2010 gaan we weer....

• 10Fred en Dori Janssen02-08-2009

Geweldige plek om te zijn....

Vorige week zijn wij een week naar de Herterij geweest. Wat een mooie plek om je welverdiende vakantie door te brengen,

Een walhalla voor wandelaars en fietsers, ook buiten Geesteren is er voldoende te doen en te bezichtigen. Twente is een erg mooie plek om te vertoeven.

Dus als je op een prettige plek je vakantie wilt vieren, met een erg prettige sfeer, rust en ruimte om je heen....dan moet je zeker naar de Herterij gaan (In de erg mooi ruime appartementen) Alleen, samen of met de hele familie.

Gert en Tinie bedankt voor de lieve gastvrijheid en het heerlijke verse boerderij ijs...dat is echt een toppertje. Volgende keer gaan we het Hertenvlees proberen!

Groetjes Fred en Dori

• 9jan janssen15-06-2009

Ontspannen, rust, en gevoel van vrijheid

Ik ben vorige week naar de herterij geweest, en heb daar zeer genoten van alles. Wat wil je nog meer....een mooie rustige omgeving, tiny en gert zijn zeer gastvrij,

De natuur en de omgeving zijn geweldig en een mooi begin punt om wandelingen te maken en als je wilt om te gaan fietsen. Zowel de nabije omgeving als duitsland zijn erg mooi. en het is een genot om bij de herten te zijn, echt heel bijzonder. De huisjes zijn erg mooi en volledig ingericht en ik ben daar helemaal tot mijzelf gekomen, zulke unieke plekken zijn er niet al te veel in nederland.

Ik ben hier naar toe gegaan met "tijdelijk verblijf" d.m.v. het PGB en het is mooi dat er zo'n plek voor ons met NAH is en daar te kunnen verblijven met alle zorg die je maar wenst, alles is mogelijk daar...dus een echte aanrader en zeker een topper.

• 8fam bartels groningen18-05-2009

fantastisch ,echt een aanrader

prachtige omgeving,gastvrij ,huisjes zijn goed verzorgd

• 8fam. van Hassel14-05-2009

heerlijk landelijk, mooi huisje, aanrader

Genoten van het landelijke, kids mee op de tractor van boer Gert, mooie omgeving, gastvrije mensen

Met vrienden

• 8fam. van Hassel14-05-2009

aanrader, rust, landelijk.

Heerlijk landelijk, lekker huisje, aanrader! Kids mochten mee op de tractor met boer Gert. Huisjes zijn ruim en schoon met heerlijke speelzolder voor de kinderen.

• 8Gert de Jonge09-05-2009

ruim, landelijk, rustig

ruime, compleet ingerichte vakantiewoning (1 van 3) met weids uitzicht, midden in het Twentse land, Prima uitvalsbasis voor fiets- en autotochten, vriendeljke service met persoonlijke aandacht

• 8Gert de Jonge09-05-2009

ideaal voor natuur en rustzoekers

ruime, compleet ingerichte vakantiewoning, met lweids uitzicht, midden in het Twentse land. goede uitvalbasis voor tochten op de fiets of met de auto. Goede, vriendelijke service.

6 tips over Vakantiehuis Herterij Twente

• Marieke, 11-10-2013

In ieder seizoen mooi Mooie omgeving om te fietsen en te wandelen

• Niels, 11-10-2013

Leuk voor de kids om de herten te voeren

• Marieke, 11-10-2013

Een aanrader voor mensen die op zoek zijn naar rust,die vind je bij de herten

1 vraag over Vakantiehuis Herterij Twente

• Krista vd Laar, 31-10-2016

Vuurwerk

Graag zouden we weekend oud en nieuw in de Herterij willen verblijven. Is het redelijk rustig mbt vuurwerk?

Vakantiehuis info

• Aantal personen5 tot 6