Vakantiehuis
8,6

31 reviews over Vakantiehuis Herterij Twente in het Nederlands

Prachtige plek om Twente te ontdekken!

Natasja Young
8-5-2015

Huisjes zijn netjes en compleet ingericht. Het uitzicht vanaf het terras is weids en heerlijk rustig. Leuk speeltuintje voor kinderen en een grote trampoline. Tinie geeft je een welkom en warm gevoel in deze echte Twentse omgeving. Op verzoek kan Tinie een heerlijke maaltijd maken, de vleesschotel is heerlijk! Absoluut een aanrader voor bezoekers van Twente!

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2015

mooie plaats

Tiny
22-12-2014

we zijn hier afgelopen weekend geweest, je wordt vriendelijk ontvangen en er word direct een kop koffie aangeboden. gastvrijheid staat voorop. het huisje ziet er prima uit en de prijs/kwaliteit is goed. je hebt mooi uitzicht en zit op een prachtige locatie. wij komen zeker weer

Gereisd Met vrienden in januari 2014

fantastische plek

nick
16-12-2014

we zijn hier vorige week geweest, mooie omgeving, goeie accommodatie, gert en tiny zijn uiterst vriendelijk. zeker voor herhaling vatbaar !!

Gereisd Met vrienden in januari 2014

Mooie rustige locatie

Nel van Schaik
14-11-2014

Gastvrije ontvangst. Mooi uitgangspunt voor wandel- en fietsroutes. Mooi uitgezette wandelroutes, waarvan een langs de accomodatie loopt. Via kleurknooppunten zelf samen te stellen.

Gereisd Met vrienden in Sat Nov 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Rustieke vakantiewoning,mooie natuur.

Anka
27-7-2013

In het mooie,glooiende Twentse landschap zijn 3 aaneengeschakelde vakantiewoningen te huur,het is ons prima bevallen, dichtbij winkels,zwembad,speeltuin, nabij de Duitse grens, leuk om te fietsen, wandelen,voor mensen die van rust en natuur houden,van alles te beleven voor jong en oud.Van ontbijt,lunch tot diner:je kan het er allemaal voorgeschoteld krijgen!!

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2013

Fantastische Plek

Jorieke Smelt
17-10-2011

De vakantiehuisjes zijn super leuk. De omgeving is adembenemend mooi want het ligt in een supermooi buitengebied. De huisjes liggen in een heel mooi vrij buitengebied. Het personeel is ook ontzettend vriendelijk. De prijs komt overeen met wat je daar hebt aan de vakantie huisjes, een echte aanrader. Herterij twente heeft geen restaurant maar wel een Delle de Braak waar je koffie kunt drinken met heerlijke appeltaart of krentewegge. Je kunt er ook brunchen een bal gehakt eten of een heerlijke uitsmijter. De kamers waren in goede staat en er wordt echt regelmatig schoongemmaakt. De accomodatie is kind vriendelijk omdat alles daar veilig is.

Gereisd Met oudere kinderen in Sat Oct 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Perfect

Familie v. Ginkel
15-10-2011

Alles is keurig netjes verzorgd, en schoon. Altijd een hartelijk welkom. Omgeving is prachtig, en de Hertenroute is perfect te lopen.Heb je vragen , dan kan je altijd bij de eigenaren aalnkloppen, niets is te veel, en niets is te gek.

Gereisd Met oudere kinderen in januari 2011

Voor herhaling vatbaar

Fam Demoed
29-6-2011

Wij hebben met 3 gezinnen uit Renswoude enorm genoten van de gastvrijheid. En de kinderen ook!

Gereisd Met vrienden in juni 2011

Toppie

Fred Janssen (fotrograaf)
29-3-2011

In een woord.......

TOP!! dus gewoon doen Rust, natuur, mooie omgeving, vriendelijke mensen, bijkomen, genieten...

Tot snel op de herterij

Fred

Gereisd Alleenreizend in februari 2011

te gek , wow

hans
17-11-2010

aj hier een kear gewest bunt dan bu'j verkoch.. kum ej de volgende kear weer dan moj um tèen uur op de delle zun want dan is de koffée kloar dan wödt t nejs besprokken en at gedoan is geht ieder weer vort. ik bun ok 'n hersepasjent dus mo'k 'n bètje begleiding hebbe , Tiny en Gert loate mien met rus moar a'k wat te nölen heb zun ze dr. (moar das mien beald as hersenpasjent.) hier kom je aan en de sleutel zit in de deur ,je brengt je spullen naar binnen en als je de volgende morgen even een kleine wandeling richting hertenwei maakt dan weet ik zeker dat je bent opgemerkt en automatisch geinviteerd wordt om in "de nejje dèlle ) een goeie kop koffie te drinken , hey en nog iets ,ik kan hier zomer en winter op het terras zitten , oké in de herfst en winter kleding aanpassen ,maar ik vind het heerlijk om 07.30 met een "tabakje " en een kop koffie van het uitzicht te genieten.gelukkig heb ik de volgende maand weer gereserveerd dus ik heb plek, worden jullie mijn buren ??

Gereisd Alleenreizend in november 2010

Vakantiehuis info

• Aantal personen5 tot 6

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, TV, Wasmachine

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Herterij Twente in Geesteren, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Herterij Twente zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.