Vakantiehuis Herterij Twente

Meer vakantiehuisinfo

32 reviews over Vakantiehuis Herterij Twente

• 2017
    8Paul en Anita Wolff10-09-2017

Geweldige maar ook zeer rustig accommodatie

De aankomst was zeer gast vrij, de eigenaren waren zeer vriendelijk en staan ook direkt voor je klaar. Ook een paar keer gegeten op de Herterij dit was zeer goed bevallen de smikkelpan is een aanrader. Op de valreep nog een handdoeken en laken pakket besteld dit gaf geen problemen. Ook onze hond heeft het prima naar haar zin gehad lekker veel ruimte en lekker spelen met de hond van de eigenaar. Deze vakantie heeft ons heel veel rust gegeven. We komen zeker nog een keer terug.

• 9Gerard en Tessa Molnaar28-08-2017

Ligging van de accomodatie, heerlijk rustig

Heel Gastvrij ontvangen. De eigenaren zijn heel vriendelijk en staan voor je klaar. Accomodatie waar wij verbleven zag er goed uit met een mooi uitzicht. Volledig ingericht. Alles wat je nodig hebt is aanwezig. Het was erg fijn dat we een linnenpakket konden huren omdat wij zelf vergeten waren om zelf beddengoed mee te nemen. Bij de herterij is het mogelijk om op het terras een drankje te nuttigen. Ook daar zit je heerlijk rustig. Accomodatie is schoon en ze zijn gezellig ingericht. Een aanrader om eens heen te gaan als je van rust en een mooie omgeving houdt.

• 10Arslan28-04-2017

In een woord...leuk!

High tea was goed, lekkere hapjes vooraf soep geserveerd

• Oude reviews

9Fam. Langereis05-08-2016

Genoten van huis en omgeving

Wij verbleven in het 8 pers huis. Ruime kamers en een geweldige stal . Het erf er omheen was het toppunt. De honden konden zich hier ook uitleven. Wij hebben vooral veel gefietst. Voor de kinderen fietsen gehuurd in Geesteren. Alle mensen die wij ontmoetten waren vriendelijk en gastvrij.

• 5Jos25-07-2016

Een zeer matig niet volledige Hihg thea.

Redelijk terras. High Thea was erg karig. voor 25 euro. Geen Sandwiches, geen verse scones, geen cream/room, maar slagroom uit spuitbus en maar één theesmaak per waterkan.

• 9Barbara Westerhout05-07-2016

Geweldig weekend

Wij zijn begin juli een weekend in Geesteren geweest. Heel erg vriendelijk ontvangen. We hadden het huis voor 8 personen tot onze beschikking. Lekker groot, grote slaapkamers en een hele oude koeienschuur die aan het huis vast zit. De keuken en woonkamer zijn wat aan de kleine kant, maar groot genoeg voor 8 personen. Wij hebben er in ieder geval heerlijk genoten. Het huis staat in een bosrijke omgeving, waar je lekker kan wandelen en van je rust kan genieten. Door de vele weilanden heb je een mooi uitzicht over de landerijen.

Met vrienden

• 8Fem03-01-2016

Heerlijk rustig.

Herterij Twente is een prima plek om een weekend door te brengen. Ontvangst is zeer gastvrij.

• 9Remon02-01-2016

Heerlijk verblijf

Landelijk, heerlijk rustig gelegen, gezellig uitziende woonkeuken en gastvrije mensen een echte aanrader!

Met oudere kinderen

• 8I. van Schaik04-06-2015

Heerlijke plek om tot rust te komen!

Wij hebben een klein weekje gelogeerd in een van de huisjes. De kinderen waren in hun nopjes op "hun" grote speel/slaapzolder. Vanaf het terras heb je een prachtig uitzicht op het weiland, heerlijk in de ochtend met je kopje koffie of in de avond bij zonsondergang. De kinderen vonden het geweldig om verstoppertje te spelen in het hoge gras. Tiny en Gert zijn zeer gastvrij en behulpzaam. Je kan alles vragen, niets is te gek. Het ijs is heerlijk volgens de kinderen en Tiny kan lekker koken. Wij hebben met de auto diverse uitstapjes gemaakt in de omgeving. Openluchtmuseum, speeltuin, zwembad etc. Kortom we hebben genoten. Gert en Tiny bedankt en wie weet tot ziens!

• 8H.W.Deinum29-05-2015

Ongelooflijk mooie plek

Een weekendje weg of midweek de ideale korte vakantie Goed huisje ruim en compleet en aardige mensen

Met oudere kinderen

6 tips over Vakantiehuis Herterij Twente

• Marieke, 11-10-2013

In ieder seizoen mooi Mooie omgeving om te fietsen en te wandelen

• Niels, 11-10-2013

Leuk voor de kids om de herten te voeren

• Marieke, 11-10-2013

Een aanrader voor mensen die op zoek zijn naar rust,die vind je bij de herten

1 vraag over Vakantiehuis Herterij Twente

• Krista vd Laar, 31-10-2016

Vuurwerk

Graag zouden we weekend oud en nieuw in de Herterij willen verblijven. Is het redelijk rustig mbt vuurwerk?

Vakantiehuis info

• Aantal personen5 tot 6