Vakantiehuis

9 reviews over Vakantiehuis Herterij Twente in het Nederlands

In een woord...leuk!

Arslan
28-4-2017

High tea was goed, lekkere hapjes vooraf soep geserveerd

Gereisd Met jonge kinderen in april 2017

Genoten van huis en omgeving

Fam. Langereis
5-8-2016

Wij verbleven in het 8 pers huis. Ruime kamers en een geweldige stal . Het erf er omheen was het toppunt. De honden konden zich hier ook uitleven. Wij hebben vooral veel gefietst. Voor de kinderen fietsen gehuurd in Geesteren. Alle mensen die wij ontmoetten waren vriendelijk en gastvrij.

Gereisd Met jonge kinderen in Fri Jul 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Heerlijk rustig.

Fem
3-1-2016

Herterij Twente is een prima plek om een weekend door te brengen. Ontvangst is zeer gastvrij.

Gereisd Met jonge kinderen in Thu Jan 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Heerlijke plek om tot rust te komen!

I. van Schaik
4-6-2015

Wij hebben een klein weekje gelogeerd in een van de huisjes. De kinderen waren in hun nopjes op "hun" grote speel/slaapzolder. Vanaf het terras heb je een prachtig uitzicht op het weiland, heerlijk in de ochtend met je kopje koffie of in de avond bij zonsondergang. De kinderen vonden het geweldig om verstoppertje te spelen in het hoge gras. Tiny en Gert zijn zeer gastvrij en behulpzaam. Je kan alles vragen, niets is te gek. Het ijs is heerlijk volgens de kinderen en Tiny kan lekker koken. Wij hebben met de auto diverse uitstapjes gemaakt in de omgeving. Openluchtmuseum, speeltuin, zwembad etc. Kortom we hebben genoten. Gert en Tiny bedankt en wie weet tot ziens!

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2015

Prachtige plek om Twente te ontdekken!

Natasja Young
8-5-2015

Huisjes zijn netjes en compleet ingericht. Het uitzicht vanaf het terras is weids en heerlijk rustig. Leuk speeltuintje voor kinderen en een grote trampoline. Tinie geeft je een welkom en warm gevoel in deze echte Twentse omgeving. Op verzoek kan Tinie een heerlijke maaltijd maken, de vleesschotel is heerlijk! Absoluut een aanrader voor bezoekers van Twente!

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2015

Vriendelijkheid,rust,warme aandacht voor mensen!!!

Familie Vaandering
25-8-2010

Herterij Twente is voor ons gezin een heerlijk vakantie verblijf, kinderen hebben de ruimte en genieten van de speeltoestellen. Vooral de aandacht voor vakantiegangers hebben deze mensen in een hoog vaandel staan en dat proef je!!! De omgeving is landelijk en er is genoeg te doen.

Gereisd Met jonge kinderen in januari 2010

al meerdere jaren een perfecte vakantie

Marcel en Janine
13-9-2009

Al meerdere jaren zijn wij op de Herterij geweest en elke keer hebben wij voor 100% genoten. Lekker bijkomen in de natuur en genieten van de gastvrijheid....gemoedelijk met een open terras .... uniek voor ons. Als je wat wilt doen is er genoeg in de omgeving shoppen, kaarsen maken, koetsrit, leuke terrasjes etc. Jippie...in 2010 gaan we weer....

Gereisd Met jonge kinderen in Fri May 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

fantastisch ,echt een aanrader

fam bartels groningen
18-5-2009

prachtige omgeving,gastvrij ,huisjes zijn goed verzorgd

Gereisd Met jonge kinderen in februari 2009

aanrader, rust, landelijk.

fam. van Hassel
14-5-2009

Heerlijk landelijk, lekker huisje, aanrader! Kids mochten mee op de tractor met boer Gert. Huisjes zijn ruim en schoon met heerlijke speelzolder voor de kinderen.

Gereisd Met jonge kinderen in Thu May 14 2009 10:21:01 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Vakantiehuis info

• Aantal personen5 tot 6

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, TV, Wasmachine

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Herterij Twente in Geesteren, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Herterij Twente zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.