Vakantiehuis Herterij Twente

Meer vakantiehuisinfo

32 reviews over Vakantiehuis Herterij Twente

• 9Remon02-01-2016

Heerlijk verblijf

Landelijk, heerlijk rustig gelegen, gezellig uitziende woonkeuken en gastvrije mensen een echte aanrader!

• 8H.W.Deinum29-05-2015

Ongelooflijk mooie plek

Een weekendje weg of midweek de ideale korte vakantie Goed huisje ruim en compleet en aardige mensen

• 9Anka27-07-2013

Rustieke vakantiewoning,mooie natuur.

In het mooie,glooiende Twentse landschap zijn 3 aaneengeschakelde vakantiewoningen te huur,het is ons prima bevallen, dichtbij winkels,zwembad,speeltuin, nabij de Duitse grens, leuk om te fietsen, wandelen,voor mensen die van rust en natuur houden,van alles te beleven voor jong en oud.Van ontbijt,lunch tot diner:je kan het er allemaal voorgeschoteld krijgen!!

• 9Jorieke Smelt17-10-2011

Fantastische Plek

De vakantiehuisjes zijn super leuk. De omgeving is adembenemend mooi want het ligt in een supermooi buitengebied. De huisjes liggen in een heel mooi vrij buitengebied. Het personeel is ook ontzettend vriendelijk. De prijs komt overeen met wat je daar hebt aan de vakantie huisjes, een echte aanrader. Herterij twente heeft geen restaurant maar wel een Delle de Braak waar je koffie kunt drinken met heerlijke appeltaart of krentewegge. Je kunt er ook brunchen een bal gehakt eten of een heerlijke uitsmijter. De kamers waren in goede staat en er wordt echt regelmatig schoongemmaakt. De accomodatie is kind vriendelijk omdat alles daar veilig is.

• 8Familie v. Ginkel15-10-2011

Perfect

Alles is keurig netjes verzorgd, en schoon. Altijd een hartelijk welkom. Omgeving is prachtig, en de Hertenroute is perfect te lopen.Heb je vragen , dan kan je altijd bij de eigenaren aalnkloppen, niets is te veel, en niets is te gek.

6 tips over Vakantiehuis Herterij Twente

• Marieke, 11-10-2013

In ieder seizoen mooi Mooie omgeving om te fietsen en te wandelen

• Niels, 11-10-2013

Leuk voor de kids om de herten te voeren

• Marieke, 11-10-2013

Een aanrader voor mensen die op zoek zijn naar rust,die vind je bij de herten

1 vraag over Vakantiehuis Herterij Twente

• Krista vd Laar, 31-10-2016

Vuurwerk

Graag zouden we weekend oud en nieuw in de Herterij willen verblijven. Is het redelijk rustig mbt vuurwerk?

Vakantiehuis info

• Aantal personen5 tot 6