Vakantiehuis
8,6

7 reviews over Vakantiehuis Herterij Twente in het Nederlands

Geweldige maar ook zeer rustig accommodatie

Paul en Anita Wolff
10-9-2017

De aankomst was zeer gast vrij, de eigenaren waren zeer vriendelijk en staan ook direkt voor je klaar. Ook een paar keer gegeten op de Herterij dit was zeer goed bevallen de smikkelpan is een aanrader. Op de valreep nog een handdoeken en laken pakket besteld dit gaf geen problemen. Ook onze hond heeft het prima naar haar zin gehad lekker veel ruimte en lekker spelen met de hond van de eigenaar. Deze vakantie heeft ons heel veel rust gegeven. We komen zeker nog een keer terug.

Ligging van de accomodatie, heerlijk rustig

Gerard en Tessa Molnaar
28-8-2017

Heel Gastvrij ontvangen. De eigenaren zijn heel vriendelijk en staan voor je klaar. Accomodatie waar wij verbleven zag er goed uit met een mooi uitzicht. Volledig ingericht. Alles wat je nodig hebt is aanwezig. Het was erg fijn dat we een linnenpakket konden huren omdat wij zelf vergeten waren om zelf beddengoed mee te nemen. Bij de herterij is het mogelijk om op het terras een drankje te nuttigen. Ook daar zit je heerlijk rustig. Accomodatie is schoon en ze zijn gezellig ingericht. Een aanrader om eens heen te gaan als je van rust en een mooie omgeving houdt.

Een zeer matig niet volledige Hihg thea.

Jos
25-7-2016

Redelijk terras. High Thea was erg karig. voor 25 euro. Geen Sandwiches, geen verse scones, geen cream/room, maar slagroom uit spuitbus en maar één theesmaak per waterkan.

Gereisd Met partner in juli 2016

Geweldige plek om te zijn....

Fred en Dori Janssen
2-8-2009

Vorige week zijn wij een week naar de Herterij geweest. Wat een mooie plek om je welverdiende vakantie door te brengen,

Een walhalla voor wandelaars en fietsers, ook buiten Geesteren is er voldoende te doen en te bezichtigen. Twente is een erg mooie plek om te vertoeven.

Dus als je op een prettige plek je vakantie wilt vieren, met een erg prettige sfeer, rust en ruimte om je heen....dan moet je zeker naar de Herterij gaan (In de erg mooi ruime appartementen) Alleen, samen of met de hele familie.

Gert en Tinie bedankt voor de lieve gastvrijheid en het heerlijke verse boerderij ijs...dat is echt een toppertje. Volgende keer gaan we het Hertenvlees proberen!

Groetjes Fred en Dori

Gereisd Met partner in juli 2009

Ontspannen, rust, en gevoel van vrijheid

jan janssen
15-6-2009

Ik ben vorige week naar de herterij geweest, en heb daar zeer genoten van alles. Wat wil je nog meer....een mooie rustige omgeving, tiny en gert zijn zeer gastvrij,

De natuur en de omgeving zijn geweldig en een mooi begin punt om wandelingen te maken en als je wilt om te gaan fietsen. Zowel de nabije omgeving als duitsland zijn erg mooi. en het is een genot om bij de herten te zijn, echt heel bijzonder. De huisjes zijn erg mooi en volledig ingericht en ik ben daar helemaal tot mijzelf gekomen, zulke unieke plekken zijn er niet al te veel in nederland.

Ik ben hier naar toe gegaan met "tijdelijk verblijf" d.m.v. het PGB en het is mooi dat er zo'n plek voor ons met NAH is en daar te kunnen verblijven met alle zorg die je maar wenst, alles is mogelijk daar...dus een echte aanrader en zeker een topper.

Gereisd Met partner in juni 2009

ruim, landelijk, rustig

Gert de Jonge
9-5-2009

ruime, compleet ingerichte vakantiewoning (1 van 3) met weids uitzicht, midden in het Twentse land, Prima uitvalsbasis voor fiets- en autotochten, vriendeljke service met persoonlijke aandacht

Gereisd Met partner in mei 2009

ideaal voor natuur en rustzoekers

Gert de Jonge
9-5-2009

ruime, compleet ingerichte vakantiewoning, met lweids uitzicht, midden in het Twentse land. goede uitvalbasis voor tochten op de fiets of met de auto. Goede, vriendelijke service.

Gereisd Met partner in februari 2009

Vakantiehuis info

• Aantal personen5 tot 6

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, TV, Wasmachine

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Herterij Twente in Geesteren, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Herterij Twente zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.