Vakantiehuis
Kleine hotelsWeer vandaag21°7°
8,8

31 reviews over Vakantiehuis Herterij Twente in het Nederlands

Geweldige maar ook zeer rustig accommodatie

Paul en Anita Wolff,
10-9-2017

De aankomst was zeer gast vrij, de eigenaren waren zeer vriendelijk en staan ook direkt voor je klaar. Ook een paar keer gegeten op de Herterij dit was zeer goed bevallen de smikkelpan is een aanrader. Op de valreep nog een handdoeken en laken pakket besteld dit gaf geen problemen. Ook onze hond heeft het prima naar haar zin gehad lekker veel ruimte en lekker spelen met de hond van de eigenaar. Deze vakantie heeft ons heel veel rust gegeven. We komen zeker nog een keer terug.

Gereisd met partner in Fri Sep 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Ligging van de accomodatie, heerlijk rustig

Gerard en Tessa Molnaar,
28-8-2017

Heel Gastvrij ontvangen. De eigenaren zijn heel vriendelijk en staan voor je klaar. Accomodatie waar wij verbleven zag er goed uit met een mooi uitzicht. Volledig ingericht. Alles wat je nodig hebt is aanwezig. Het was erg fijn dat we een linnenpakket konden huren omdat wij zelf vergeten waren om zelf beddengoed mee te nemen. Bij de herterij is het mogelijk om op het terras een drankje te nuttigen. Ook daar zit je heerlijk rustig. Accomodatie is schoon en ze zijn gezellig ingericht. Een aanrader om eens heen te gaan als je van rust en een mooie omgeving houdt.

Gereisd met partner in Tue Aug 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

In een woord...leuk!

Arslan,
28-4-2017

High tea was goed, lekkere hapjes vooraf soep geserveerd

Gereisd met jonge kinderen in april 2017

Genoten van huis en omgeving

Fam. Langereis
5-8-2016

Wij verbleven in het 8 pers huis. Ruime kamers en een geweldige stal . Het erf er omheen was het toppunt. De honden konden zich hier ook uitleven. Wij hebben vooral veel gefietst. Voor de kinderen fietsen gehuurd in Geesteren. Alle mensen die wij ontmoetten waren vriendelijk en gastvrij.

Gereisd met jonge kinderen in Fri Jul 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Redelijk terras. High Thea was erg karig. voor 25 euro. Geen Sandwiches, geen verse scones, geen cream/room, maar slagroom uit spuitbus en maar één theesmaak per waterkan.

Gereisd met partner in juli 2016

Geweldig weekend

Barbara Westerhout
5-7-2016

Wij zijn begin juli een weekend in Geesteren geweest. Heel erg vriendelijk ontvangen. We hadden het huis voor 8 personen tot onze beschikking. Lekker groot, grote slaapkamers en een hele oude koeienschuur die aan het huis vast zit. De keuken en woonkamer zijn wat aan de kleine kant, maar groot genoeg voor 8 personen. Wij hebben er in ieder geval heerlijk genoten. Het huis staat in een bosrijke omgeving, waar je lekker kan wandelen en van je rust kan genieten. Door de vele weilanden heb je een mooi uitzicht over de landerijen.

Gereisd met vrienden in Fri Jul 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Heerlijk rustig.

Fem
3-1-2016

Herterij Twente is een prima plek om een weekend door te brengen. Ontvangst is zeer gastvrij.

Gereisd met jonge kinderen in Thu Jan 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Heerlijk verblijf

Remon
2-1-2016

Landelijk, heerlijk rustig gelegen, gezellig uitziende woonkeuken en gastvrije mensen een echte aanrader!

Gereisd met oudere kinderen in januari 2015

Heerlijke plek om tot rust te komen!

I. van Schaik
4-6-2015

Wij hebben een klein weekje gelogeerd in een van de huisjes. De kinderen waren in hun nopjes op "hun" grote speel/slaapzolder. Vanaf het terras heb je een prachtig uitzicht op het weiland, heerlijk in de ochtend met je kopje koffie of in de avond bij zonsondergang. De kinderen vonden het geweldig om verstoppertje te spelen in het hoge gras. Tiny en Gert zijn zeer gastvrij en behulpzaam. Je kan alles vragen, niets is te gek. Het ijs is heerlijk volgens de kinderen en Tiny kan lekker koken. Wij hebben met de auto diverse uitstapjes gemaakt in de omgeving. Openluchtmuseum, speeltuin, zwembad etc. Kortom we hebben genoten. Gert en Tiny bedankt en wie weet tot ziens!

Gereisd met jonge kinderen in mei 2015

Ongelooflijk mooie plek

H.W.Deinum
29-5-2015

Een weekendje weg of midweek de ideale korte vakantie Goed huisje ruim en compleet en aardige mensen

Gereisd met oudere kinderen in mei 2015

• Op het terreinTerras, Tuin
  • Overige servicesFietsverhuur

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenFietsen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Herterij Twente in Geesteren, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Herterij Twente zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.