Vakantiepark Landgoed Het Rheins

9Fenomenaal

• 8.5Activiteiten
  • 9.3Eetgelegenheden
  • 9.6Onderkomen

We hebben een aantal aanbieders voor Landgoed Het Rheins voor je op een rij gezet:

Vakantiepark info

• Kinderopvang
Meer vakantiepark info

77 reviews over Vakantiepark Landgoed Het Rheins

• 10Aarten24-05-2020

Geweldig mooi en goed verzorgd!

Wat een ontzettend mooie locatie. Prachtig aangelegd. Mooie huizen met alle gemakken voorzien. Vriendelijk personeel die hard werken om het iedereen naar de zin te maken. Leuke speeltuin en kinderboerderij. Wij kwamen hier in de corona periode, dus horeca gedeelte was helaas gesloten. Toch konden wij wel eten bestellen en dat werd dan heel mooi op borden bij de voordeur van ons huisje afgegeven. In 1 woord geweldig! Het eten was heerlijk en lekker warm. Tevens een high wine, een high beer en een high kids werd geweldig voor ons klaargezet bij de deur, zodat we er in ons huisje van konden genieten. Echt top verzorgd. 1 tip: boek een huis rechtstreeks met landgoed het Rheins!!

Gereisd met vrienden in mei 2020

• 2019
    8Yvonne27-07-2019

Mooi, schoon huis, maar zorg ook voor de konijnen!

De huizen zijn zeer mooi, groot en schoon. Heerlijke bedden. Kinderboerderij voor de deur, wat de kinderen erg leuk vonden, maar wij schrokken wel van de miniscule hokjes voor de konijnen! Dit moet echt veel groter worden, zo zonde voor die beesten! Ze zaten ook bijna allemaal alleen. De andere dieren hadden het wel goed.

• 5Activiteiten
    • 8Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2018

• 7Anne03-06-2019

Mooie accommodatie, jammer van de snelweg

Mooi schoon huis, van alle gemakken voorzien. Fijne speeltuin en kinderboerderij voor de deur. Ligt alleen erg dichtbij de snelweg (je hoort continu de auto's als je in de tuin zit), wat echt afbreuk doet aan het geheel.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2019

• 10Anna Joke Bakker13-05-2019

Super

Met het hele gezin hebben wij heerlijk genoten van jullie prachtige huis, speeltuin en kinderboerderij! 7 kleine kinderen, allemaal onder de 6 jaar, voor ieder was er een geschikte stoel en bed. Ruimte en rust. Schoon, netjes gewoon keurig zowel in het huis als op het terrein. Top!

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in mei 2019

• 2018
    9jolande besuijen15-08-2018

Super, gewoon doen!

Heerlijk ruim en kleinschalig echt genieten van een hoop luxe en een heerlijk terras/restaurant voor de deur! Alles is in het huisje aanwezig en heb eigenlijk verder niets aan te merken. In de omgeving zijn een hoop leuke dingen te doen met kinderen en wat wil je nog meer met een boerderij(tje) en speeltuin voor je deur. Niet onbelangrijk de bedden slapen echt top. Prijs/kwaliteit erg goed!

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 10Dirk01-08-2018

Helemaal fantastisch! ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ Sterren!

Echt fantastisch gegeten! Super vriendelijke bediening ! En mega mooi en goed onderhouden! Complimenten! Voor ons daarom ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ Sterren!

• 10Activiteiten

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 9Familie Schijstra12-07-2018

Fantastische plek voor gezinnen

Heerlijke plek en huis met alle gemakken van dien. Ruime slaapkamers met lekkere bedden. Grote huiskamer/keuken met veel ruimte voor onze 2 jonge kinderen. De kinderboerderij en speeltuin was geweldig, en het meehelpen in de ochtend vonden ze top!

Wij komen hier graag nog een keer terug.

• 8Activiteiten

Gereisd met jonge kinderen in juni 2018

• 5Fam. Jansen09-06-2018

Nooit meer als er een feest is!

Je moet hier echt niet voor je rust naar toe gaan! Prachtige locatie, mooie omgeving, maar van de 2 nachten vonden er 2 feesten plaats waar de muziek echt hard stond. Tot in de nacht!!

Gereisd met vrienden in juni 2018

• 9Van den Boom28-04-2018

Super.

Een grandioos vakantie woning , met alle benodigde voorzieningen die men voor een vakantie nodig heeft. Een onvoorspelbare stilte en rust. Ingelheim met veel overblijfselen uit de tijd van Romeinen en Karel de Grote. De moeite waard om te bekijken. Wijn gebied met meeste zonneschijnuren per jaar. Klasse. Buitenshuis eten erg goed en goedkoop. Aan te bevelen is Gasthof Eulenschanke.

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met partner in april 2018

• Oude reviews

10Barry Heutinck11-05-2017

Niet traditioneel beleeft maar leuk vriendelijk!

"Niet traditioneel beleeft maar leuk vriendelijk!" Ik bedoel hierbij dat men "gewoon" vriendelijke en "zichzelf" overkomen waardoor je als gast je welkom voelt. Goed, ruim opgezette kamers waar wij een fijn samenzijn hebben gehad. De kinderboerderij was voor de kinderen (3-11 jaar) fantastisch! We hebben 3 keer een ontbijtservice gehad waar ze alle drie (engels-twents) allemaal lekker waren! Ook het restaurant mag een pluim verdienen. Lekker eten in een ongedwongen en vriendelijke sfeer!

Gereisd met jonge kinderen in mei 2017

Vakantiepark Landgoed Het Rheins info