Vakantiepark Landgoed Het Rheins

Vakantiepark Landgoed Het Rheins
9,3

• Activiteiten9,2
  • Onderkomen9,7

We hebben een aantal aanbieders voor Landgoed Het Rheins voor je op een rij gezet:

71 reviews over Vakantiepark Landgoed Het Rheins in het Nederlands

Super, gewoon doen!

jolande besuijen,
15-8-2018
  • Activiteiten9

Heerlijk ruim en kleinschalig echt genieten van een hoop luxe en een heerlijk terras/restaurant voor de deur! Alles is in het huisje aanwezig en heb eigenlijk verder niets aan te merken. In de omgeving zijn een hoop leuke dingen te doen met kinderen en wat wil je nog meer met een boerderij(tje) en speeltuin voor je deur. Niet onbelangrijk de bedden slapen echt top.

Prijs/kwaliteit erg goed!

• Activiteiten10

Echt fantastisch gegeten! Super vriendelijke bediening ! En mega mooi en goed onderhouden! Complimenten! Voor ons daarom ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ Sterren!

Fantastische plek voor gezinnen

Familie Schijstra,
12-7-2018
  • Activiteiten8
  • Activiteiten8

Heerlijke plek en huis met alle gemakken van dien. Ruime slaapkamers met lekkere bedden. Grote huiskamer/keuken met veel ruimte voor onze 2 jonge kinderen. De kinderboerderij en speeltuin was geweldig, en het meehelpen in de ochtend vonden ze top!

Wij komen hier graag nog een keer terug.

Voordeeluitjes.nl

Nooit meer als er een feest is!

Fam. Jansen,
9-6-2018

Je moet hier echt niet voor je rust naar toe gaan! Prachtige locatie, mooie omgeving, maar van de 2 nachten vonden er 2 feesten plaats waar de muziek echt hard stond. Tot in de nacht!!

Super.

Van den Boom,
28-4-2018
  • Activiteiten9

Een grandioos vakantie woning , met alle benodigde voorzieningen die men voor een vakantie nodig heeft. Een onvoorspelbare stilte en rust. Ingelheim met veel overblijfselen uit de tijd van Romeinen en Karel de Grote. De moeite waard om te bekijken. Wijn gebied met meeste zonneschijnuren per jaar. Klasse.

Buitenshuis eten erg goed en goedkoop. Aan te bevelen is Gasthof Eulenschanke.

Niet traditioneel beleeft maar leuk vriendelijk!

Barry Heutinck,
11-5-2017
  • Activiteiten9

"Niet traditioneel beleeft maar leuk vriendelijk!"

Ik bedoel hierbij dat men "gewoon" vriendelijke en "zichzelf" overkomen waardoor je als gast je welkom voelt.

Goed, ruim opgezette kamers waar wij een fijn samenzijn hebben gehad. De kinderboerderij was voor de kinderen (3-11 jaar) fantastisch!

We hebben 3 keer een ontbijtservice gehad waar ze alle drie (engels-twents) allemaal lekker waren! Ook het restaurant mag een pluim verdienen. Lekker eten in een ongedwongen en vriendelijke sfeer!

Dini van Oossanen,
21-4-2017
  • Activiteiten10

We hebben met 3 gezinnen in de leeftijd van 3 t/m 73 jaar het Paasweekend doorgebracht op Landgoed Het Rheins. Wat een geweldige locatie! Heel vriendelijk personeel, mooi schoon onderkomen. Wij hadden 2 huizen gehuurd met een verbindingsdeur. Ideaal voor de kleine kinderen, die hadden een eigen speelkamer. De kinderboerderij en de speeltuin maakte het compleet. Ook het eten in het restaurant was heerlijk. Kortom een plek om terug te komen.

Professioneel en erg knap

Afwasser,
3-4-2017
  • Activiteiten10

Ik vind het erg knap hoe de eigenaar Rien Mol en zijn medewerkers hiervan zo'n mooi plekje hebben gemaakt. Goed gedaan! Complimenten! Jullie mogen trots zijn!! Groet mij

Super!

Carla van der Linden,
31-3-2017
  • Activiteiten10

Midweekje eind maart. Wij voelden ons zéér welkom, door de hartelijke ontvangst, het mooie en schone huisje en de fijne omgeving. Heel veel gefietst, dagje naar Duitsland geweest, genoeg te doen.

Twee keer in het restaurant gegeten, uiterst vriendelijke bediening en heerlijk gegeten.

Geen groot vakantiepark, je maakt echt deel uit van de omgeving. Wij komen terug!

Mooie plek en erg kindvriendelijk

Lilly van Lierop
5-10-2016
  • Activiteiten5
  • Activiteiten5

Super mooi en netjes.

Mooie omgeving en erg kindvriendelijk.

Personeel is erg vriendelijk en behulpzaam.

Je kunt heerlijk eten!

Voordeeluitjes.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Landgoed Het Rheins in Enter, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Landgoed Het Rheins zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.