Vakantiepark Landgoed Het Rheins

Vakantiepark Landgoed Het Rheins
9,5

• Activiteiten9,2
  • Onderkomen9,8

We hebben een aantal aanbieders voor Landgoed Het Rheins voor je op een rij gezet:

68 reviews over Vakantiepark Landgoed Het Rheins in het Nederlands

Nooit meer als er een feest is!

Fam. Jansen
9-6-2018

Je moet hier echt niet voor je rust naar toe gaan! Prachtige locatie, mooie omgeving, maar van de 2 nachten vonden er 2 feesten plaats waar de muziek echt hard stond. Tot in de nacht!!

Super.

Van den Boom
28-4-2018
  • Activiteiten9
  • Onderkomen9

Een grandioos vakantie woning , met alle benodigde voorzieningen die men voor een vakantie nodig heeft. Een onvoorspelbare stilte en rust. Ingelheim met veel overblijfselen uit de tijd van Romeinen en Karel de Grote. De moeite waard om te bekijken. Wijn gebied met meeste zonneschijnuren per jaar. Klasse.

Buitenshuis eten erg goed en goedkoop. Aan te bevelen is Gasthof Eulenschanke.

Niet traditioneel beleeft maar leuk vriendelijk!

Barry Heutinck
11-5-2017
  • Activiteiten9
  • Onderkomen10

"Niet traditioneel beleeft maar leuk vriendelijk!"

Ik bedoel hierbij dat men "gewoon" vriendelijke en "zichzelf" overkomen waardoor je als gast je welkom voelt.

Goed, ruim opgezette kamers waar wij een fijn samenzijn hebben gehad. De kinderboerderij was voor de kinderen (3-11 jaar) fantastisch!

We hebben 3 keer een ontbijtservice gehad waar ze alle drie (engels-twents) allemaal lekker waren! Ook het restaurant mag een pluim verdienen. Lekker eten in een ongedwongen en vriendelijke sfeer!

Dini van Oossanen
    21-4-2017
    • Onderkomen9

We hebben met 3 gezinnen in de leeftijd van 3 t/m 73 jaar het Paasweekend doorgebracht op Landgoed Het Rheins. Wat een geweldige locatie! Heel vriendelijk personeel, mooi schoon onderkomen. Wij hadden 2 huizen gehuurd met een verbindingsdeur. Ideaal voor de kleine kinderen, die hadden een eigen speelkamer. De kinderboerderij en de speeltuin maakte het compleet. Ook het eten in het restaurant was heerlijk. Kortom een plek om terug te komen.

Professioneel en erg knap

Afwasser
    3-4-2017
    • Onderkomen10

Ik vind het erg knap hoe de eigenaar Rien Mol en zijn medewerkers hiervan zo'n mooi plekje hebben gemaakt. Goed gedaan! Complimenten! Jullie mogen trots zijn!! Groet mij

Super!

Carla van der Linden
    31-3-2017
    • Onderkomen10

Midweekje eind maart. Wij voelden ons zéér welkom, door de hartelijke ontvangst, het mooie en schone huisje en de fijne omgeving. Heel veel gefietst, dagje naar Duitsland geweest, genoeg te doen.

Twee keer in het restaurant gegeten, uiterst vriendelijke bediening en heerlijk gegeten.

Geen groot vakantiepark, je maakt echt deel uit van de omgeving. Wij komen terug!

Oude reviews (archief)

Mooie plek en erg kindvriendelijk

Lilly van Lierop
    5-10-2016
    • Activiteiten5

Super mooi en netjes.

Mooie omgeving en erg kindvriendelijk.

Personeel is erg vriendelijk en behulpzaam.

Je kunt heerlijk eten!

Prachtige landgoed

Tewarie
    25-8-2016
    • Activiteiten6
    • Onderkomen10

Een prachtige omgeving met een mooi stukje grond.

Heerlijk verblijf, alles is netjes schoon.

Verblijf woning is onwijs groot, alles is aanwezig in de woning.

Winkelcentrum is makkelijk te bereiken.

Onwijs aardige beheerder.

Toppie👍👍👍

Top verblijf

Jurgen D
    23-7-2016
    • Activiteiten8
    • Onderkomen10

Leuke vakantie gehad. Mooi huisje, alle comfort aanwezig, proper en net bij aankomst.

Personeel is heel vriendelijk. Speeltuin is basic maar ruim voldoende om kinderen bezig te houden. Het feit dat de kinderen 's ochtends mogen helpen om de talrijke dieren te voederen met de boer is voor hen super. Er zijn leuke wandel en fietstochten te doen in de omgeving en de stadjes Almelo, Hengelo en Enschede zijn het bezoeken waard. Kortom een aanrader

te gek!

Monique Rooyakkers
    6-6-2016
    • Onderkomen10

Ons jaarlijkse uitstapje van de "oaje zuigers" vond dit jaar plaats in Enter en omgeving. Landgoed Rheins is een ideale plek om te starten met de toertochten. Het huisje is ideaal voor groepen en van alle gemakken voorzien. Je hebt de mogelijkheid om te genieten van een maaltijd in het restaurant of gebruik te maken van de service om de maaltijd aan je huisje het laten bezorgen. Terras is gezellig en beschikt over een vriendelijk en service gericht personeel. Compliment aan Anouk en haar collega's. Zeker de moeite waard en een aanrader voor groepen. We hebbben tevens de mogelijkheid gekregen om de zundapp's te parkeren achter een gesloten deur. Weer een typische gastvrije service van landgoed Rheins.Bedankt mensen!!!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Landgoed Het Rheins in Enter, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Landgoed Het Rheins zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Landgoed Het Rheins scoort een 9.48 uit 10 op basis van 70 reviews.