Vakantiepark
Kleine hotelsWeer vandaag22°
8,4

• Activiteiten8,4
  • Onderkomen9,4

We hebben een aantal aanbieders voor Landgoed Het Rheins voor je op een rij gezet:

74 reviews over Vakantiepark Landgoed Het Rheins in het Nederlands

Mooi, schoon huis, maar zorg ook voor de konijnen!

Yvonne
27-7-2019
  • Activiteiten5
  • Activiteiten5
  • Onderkomen9

De huizen zijn zeer mooi, groot en schoon. Heerlijke bedden. Kinderboerderij voor de deur, wat de kinderen erg leuk vonden, maar wij schrokken wel van de miniscule hokjes voor de konijnen! Dit moet echt veel groter worden, zo zonde voor die beesten! Ze zaten ook bijna allemaal alleen. De andere dieren hadden het wel goed.

Gereisd Met jonge kinderen in Mon Oct 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Mooie accommodatie, jammer van de snelweg

Anne
3-6-2019
  • Onderkomen9

Mooi schoon huis, van alle gemakken voorzien. Fijne speeltuin en kinderboerderij voor de deur. Ligt alleen erg dichtbij de snelweg (je hoort continu de auto's als je in de tuin zit), wat echt afbreuk doet aan het geheel.

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2019

Super

Anna Joke Bakker
13-5-2019
  • Onderkomen10

Met het hele gezin hebben wij heerlijk genoten van jullie prachtige huis, speeltuin en kinderboerderij! 7 kleine kinderen, allemaal onder de 6 jaar, voor ieder was er een geschikte stoel en bed. Ruimte en rust. Schoon, netjes gewoon keurig zowel in het huis als op het terrein. Top!

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2019

Super, gewoon doen!

jolande besuijen
15-8-2018
  • Onderkomen9

Heerlijk ruim en kleinschalig echt genieten van een hoop luxe en een heerlijk terras/restaurant voor de deur! Alles is in het huisje aanwezig en heb eigenlijk verder niets aan te merken. In de omgeving zijn een hoop leuke dingen te doen met kinderen en wat wil je nog meer met een boerderij(tje) en speeltuin voor je deur. Niet onbelangrijk de bedden slapen echt top. Prijs/kwaliteit erg goed!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2018

Helemaal fantastisch! ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ Sterren!

Dirk
1-8-2018
  • Onderkomen10

Echt fantastisch gegeten! Super vriendelijke bediening ! En mega mooi en goed onderhouden! Complimenten! Voor ons daarom ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ Sterren!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2018

Fantastische plek voor gezinnen

Familie Schijstra
12-7-2018
  • Activiteiten8
  • Activiteiten8
  • Onderkomen10

Heerlijke plek en huis met alle gemakken van dien. Ruime slaapkamers met lekkere bedden. Grote huiskamer/keuken met veel ruimte voor onze 2 jonge kinderen. De kinderboerderij en speeltuin was geweldig, en het meehelpen in de ochtend vonden ze top!

Wij komen hier graag nog een keer terug.

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2018

Nooit meer als er een feest is!

Fam. Jansen
9-6-2018

Je moet hier echt niet voor je rust naar toe gaan! Prachtige locatie, mooie omgeving, maar van de 2 nachten vonden er 2 feesten plaats waar de muziek echt hard stond. Tot in de nacht!!

Gereisd Met vrienden in juni 2018

Super.

Van den Boom
28-4-2018
  • Activiteiten9

Een grandioos vakantie woning , met alle benodigde voorzieningen die men voor een vakantie nodig heeft. Een onvoorspelbare stilte en rust. Ingelheim met veel overblijfselen uit de tijd van Romeinen en Karel de Grote. De moeite waard om te bekijken. Wijn gebied met meeste zonneschijnuren per jaar. Klasse. Buitenshuis eten erg goed en goedkoop. Aan te bevelen is Gasthof Eulenschanke.

Gereisd Met partner in Sun Apr 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Niet traditioneel beleeft maar leuk vriendelijk!

Barry Heutinck
11-5-2017
  • Activiteiten9

"Niet traditioneel beleeft maar leuk vriendelijk!" Ik bedoel hierbij dat men "gewoon" vriendelijke en "zichzelf" overkomen waardoor je als gast je welkom voelt. Goed, ruim opgezette kamers waar wij een fijn samenzijn hebben gehad. De kinderboerderij was voor de kinderen (3-11 jaar) fantastisch! We hebben 3 keer een ontbijtservice gehad waar ze alle drie (engels-twents) allemaal lekker waren! Ook het restaurant mag een pluim verdienen. Lekker eten in een ongedwongen en vriendelijke sfeer!

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2017

Dini van Oossanen
21-4-2017
  • Activiteiten10

We hebben met 3 gezinnen in de leeftijd van 3 t/m 73 jaar het Paasweekend doorgebracht op Landgoed Het Rheins. Wat een geweldige locatie! Heel vriendelijk personeel, mooi schoon onderkomen. Wij hadden 2 huizen gehuurd met een verbindingsdeur. Ideaal voor de kleine kinderen, die hadden een eigen speelkamer. De kinderboerderij en de speeltuin maakte het compleet. Ook het eten in het restaurant was heerlijk. Kortom een plek om terug te komen.

Gereisd Met vrienden in Sat Apr 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Vakantiepark info

• SportfaciliteitenAanwezig
  • WatersportKanoën, Vissen
  • BuitensportenFietsen, Golfbanen
  • Sport & SpelMinigolf

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Landgoed Het Rheins in Enter, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Landgoed Het Rheins zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.