Vakantiepark Landal Landgoed De Elsgraven

• Onderkomen7,6
  • Activiteiten6,1

17 tips over Vakantiepark Landal Landgoed De Elsgraven

fam. Polman, 1-5-2017

Het klompen- en zompenmuseum in Enter zijn 2 kleine musea (1 toegangsprijs), maar zijn zeker een bezoekje waard!

Ook het Memory International War Museum in Nijverdal is een aanrader. Een middelgroot museum (toegangsprijs volwassenen slechts € 4,50) met interessante informatie over de Tweede Wereldoorlog.

these.go.to.eleven, 29-11-2016
Vanaf de A1 zit je zo in Duitsland. Bezichtiging van het kasteel Bad Bentheim en daarna shoppen (winkelcentrum hoek Rheinerstraße/Funkenstiege).
Hans de Raaf, 25-3-2015
Alles wat je nodig hebt zit in de buurt van het Park. De squashbaan op het park was voor ons ideaal.

tetje, 8-1-2015
Veel bungalows hebben een extra toilet en douche op de 1e etage.
H.Aspers, 7-11-2014
eerst alles, maar zeker de matrassen proberen en bij klachten direct klagen.
mgkpekaar, 27-9-2014
Nordhorn, wat net over de grens in Duitsland ligt is een leuk stadje om eens te bezoeken.

aad, 12-9-2014
de Sallandse heuvelrug maar het stadje rijsen is ook gezellig veel winkels.
E. Sandstra, 24-1-2014
De dorpjes dichtbij zijn leuk om te winkelen.
angeligue, 4-1-2014
Friettent in enter is aan te bevelen.En rij eens over de Holterberg heen,zo prachtig gebied.
Anoniem, 10-8-2013
Een luxe huisje is in onze ogen niet luxe, of je moet graag in een sauna of zonnebank willen. Daarom kan je beter een standaard huisje nemen, goedkoper en het luxe huisje is volgens ons niet de stempel 'luxe' waard.