Mooie omgeving, maar alles viel best tegen

• Onderkomen6
  • Activiteiten5
  • Onderkomen6
  • Activiteiten5

Onze aankomst was heel vriendelijk, we mochten zelfs iets eerder het huisje in.

Huisje was prima. Wel jammer dat de keukenkastjes zo ontzettend vol stonden met servies goed, dat je boodschappen niet meer in de kastjes kwijt kon.

Mijn zoontje is een echte dierenvriend (9). Hij was heel lief een groot konijn aan het aaien, toen een ander konijn uit het niets een hapje uit zijn hand nam. Enorme schik en pijn en helaas is mijn zoontje nu enorm bang geworden voor dieren. We hebben dit aan verschillende personeelsleden aangegeven, maar er werd heel luchtig op gereageerd.

Buiten waren de tuinstoelen en bank door en door verrot. We gaven dit in de ochtend vroeg aan, einde van de middag kwam pas vervangende meubels.

Er werd volop verbouwd waardoor er hele dagen herrie was in speeltuin en midgetgolf en je niet echt gezellig kon zitten. Erg jammer! Want hierdoor speelde mijn kinderen niet in de speeltuin.

Openingstijden van app kloppen niet.