Jammer van de herrie en de Polen op het park

• Onderkomen6
  • Activiteiten6
  • Onderkomen6
  • Activiteiten6

Ik kan me volledig aansluiten bij de vorige review! Dit park staat bekend, zoals ik eerder mocht lezen, om de rust. Die was inderdaad ver te zoeken. Huisje was op zich ok, maar ook wij hebben veel geluidsoverlast ervaren. Veel crossmotors door het natuurgebied. Wij liepen hier ook een keer met de hond en kon net op tijd mijn hond aanlijnen. 20 buggy's die 2 a 3 per dag met brullende motoren langs rijden. Wat ons nog het meest stoorde, was dat er bungalows wisselend verhuurd worden aan Polen. Auto's parkeren achterin de tuin, keiharde muziek aan en zitten met meerdere mannen, uit verschillende bungalows, bij elkaar in 1 tuin. Zijn erg luidruchtig. Echt jammer, want voor ons een reden om niet meer terug te gaan.