Mooi park vriendelijk personeel en mooie omgeving

dhr. Murre,
30-6-2018
  • Onderkomen7
  • Onderkomen7

Verbleven in een 6 persoonsbungalow (nr 96). Enigszins gerenoveerd (nieuwere keuken met een grotere koelkast. Renovatie was niet echt helemaal doorgevoerd; oude verwarmingselementen waren blijven staan; muren opnieuw geverfd maar liet op sommige plaatsen los. De douche op de eerste verdieping was op zich netjes maar bovenin waren de voegen nogal onder de schimmel. Buitenom mooie grote tuin maar jammer dat de bungalow in tegenstelling tot de bungalows die niet in de verhuur waren, er nogal wat grijzig uitzag en de witte beplating nogal smoezelig. Het park zag er ondanks de grote droogte er netjes en goed uit. Vriendelijk personeel. In de mooie omgeving veel gefietst.