Vakantiepark Erve Kleilutte

Tonen op kaart

210 reviews over Vakantiepark Erve Kleilutte

• 2019
    9Mariet van Enckevort02-09-2019

Erg mooi en rustig park. Voor herhaling vatbaar!

Ik ben hier afgelopen weekend geweest met mijn kinderen en kleinkinderen 2 en 3 jaar oud. We hebben er van genoten . Mooie bungalow Hoch. Slaapkamers enz erg ruim. Alleen de douche beneden was erg klein. Het water liep erg slecht weg . Afvoer zat bijna dicht. Zowel bij douches als wastafels. Dit zal wellicht verholpen kunnen worden.

• 9Activiteiten

Vincent & Angelique Vakantiepark Kleilutte, eigenaar, 05-09-2019

Beste Mariet, Bedankt voor uw review en fijn dat jullie hebben genoten op ons park! Het probleem met de afvoer is inmiddels verholpen en bedankt voor de tip. Groeten, Vincent & Angelique

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 9bARBARA Kerklaan-Kreischer01-09-2019

Fantastisch !!!!

Wij waren voor de tweede keer ,een midweek met broers,zussen en partners te gast in het prachtige ruim opgezette vakantiepark Erve Kleilutte in Enter ! Alles is er aanwezig,zowel binnen als buiten! Wij waren er met 15 personen en hebben genoten van de mooie natuur en ook al was het erg warm, zo rond de 30 graden, er was altijd wel een plekje, waar je onder een luifel of boom in de schaduw kon zitten. "s Morgens iedereen gezellig aan het ontbijt, daarna een plan maken over wat iedereen wilde gaan doen en dat lukt altijd aardig !Er waren stellen die gingen fietsen, anderen pakten een lekkere luie stoel en weer anderen op koopjes-jacht in de omliggende dorpen..SALE..je weet wel !! In het huis was alles Op en Top verzorgd,beter kun je het niet hebben! Verder was het fijn dat er in de slaapkamers ,overal horren in de kozijnen zitten ,dus geen last van muggen!! Lieve mensen van de Kleilutte ,bedankt!!
    Dus zeg ik, een... TOP LOCATIE... !!

Vincent & Angelique Vakantiepark Kleilutte, eigenaar, 05-09-2019

Beste Barbara en groep, Bedankt voor jullie leuke beoordeling en erg fijn dat jullie hebben genoten van het fietsen (en shoppen!) en het gezellige samenzijn! Graag nog een keer tot ziens, groeten van Vincent & Angelique Spoelder

• 9Jasper30-08-2019

Fantastisch park!

Het is cliché, maar als ouders met jonge kinderen heb je pas echt vakantie wanneer de kinderen zich goed vermaken. Onze kids van 3 en 4 jaar kunnen zich hier super vermaken zonder dat je ze overal in de gaten moet houden. Een waterpartij waar zelfs ze de kleinste kids in kunnen, crossbaan, springkussen schommels, zandbak, skelters, trampolines en voetbalveldjes (zelfs indoor). Het park is kleinschalig en echt een familiebedrijf. Dat maakt de sfeer heel gemoedelijk. Wij komen hier zeker nog eens terug want ons weekje was te kort! 👋

• 8Onderkomen

Vincent & Angelique Vakantiepark Kleilutte, eigenaar, 31-08-2019

Beste Jasper en familie, Bedankt voor je review en hartstikke fijn om te horen dat jullie hebben genoten en de kids zich goed hebben vermaakt bij de SpeelFontein, speeltuin, skelters, enz. Graag nog een keer tot ziens! Vincent & Angelique Vakantiepark Kleilutte

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 8Maaike Jager-van der Land27-08-2019

Ruime, gezellige accomodatie . Veel faciliteiten voor kinderen op het park. Heel geschikt voor families.

• 7Activiteiten

• 9Laura26-08-2019

Fantastisch mooi weekend!

Wat een heerlijke omgeving. Prachtig gerenoveerde huizen, ruim opgezet, van alle gemakken voorzien. Genoeg vertier voor kinderen, we hebben echt genoten! Dit is echt een aanrader om met familie / vrienden te verbljiven

• 9Activiteiten

Vincent & Angelique Vakantiepark Kleilutte, eigenaar, 31-08-2019

Super bedankt voor jullie goede beoordeling en fijn dat jullie van de mooie omgeving hebben genoten! Graag tot ziens en groeten, Vincent & Angelique

• 10Albert Hendriks22-08-2019

Top accommodatie

Fantastisch park met veel activiteiten voor de kinderen

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 9JP26-07-2019

Kleinschalig park; heerlijk voor kinderen.

Heerlijke vakantie gehad. Het is een kleinschalig park met veel speelgelegenheid voor kinderen. Zowel overdekt als outdoor. De huisjes zijn modern, en -vooral belangrijk- schoon. Grote Samsung Smart TV. Keuken voorzien van kwaliteits-apparatuur (Liebherr, Siemens). Het keukengerei is voldoende. In ons 10-persoons huisje heb ik maar twee dingen gemist. Een enorme pan (om macaroni in te maken ;-) en een hor voor het raam in de slaapkamer beneden.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 10Elly Roks19-07-2019

Echt fantastisch!

Wij hebben met de kinderen en kleinkinderen een heerlijke tijd gehad. Het park is rustig en mooi en is goed onderhouden. Erg veilig en overzichtelijk, goed voor de ouders met kleine kinderen. Voor over-oma was in huis Heeckeren alle comfort aanwezig. Wij hadden ieder onze eigen badkamer en toilet, ideaal! Fijn ruim huis, fris en schoon, zeer gezellig en alles is aanwezig in de keuken. De kinderen hebben zich ontzettend vermaakt met de vele mogelijkheden die op het park aanwezig zijn. Wat hebben de kinderen ook genoten van de waterfontein met de kleine fonteintjes. We hebben heel veel foto's gemaakt, dat zegt genoeg. De leeftijden van de kleinkinderen zijn van bijna 3 tot 14 en allen hebben zoveel plezier gehad, zowel binnen in het grote speelhuis als buiten: elke dag tijd tekort! De kinderen vroegen aan hun ouders een belofte te maken om het volgende jaar weer te gaan: we hopen met z'n allen dat deze belofte kan worden waargemaakt.

Vincent & Angelique Vakantiepark Kleilutte, eigenaar, 23-07-2019

Beste Elly en familie, Heel erg fijn om te horen dat jullie wederom hebben genoten van de faciliteiten, het huis en van elkaar. De speelfontein heeft hier ook zeker een bijdrage aan geleverd, samen met het mooie weer! Een goede zomer gewenst en graag tot een volgende keer! Groeten, Vincent & Angelique

Gereisd met vrienden in juli 2019

• 9Farm. van Bommel19-07-2019

Het voelt als thuis, maar dan op vakantie!

We zijn voor de vijfde keer geweest. Het was altijd een succes. Zelfs het weer was ons goedgezind. De kleinkinderen willen volgend jaar weer!

Vincent & Angelique Vakantiepark Kleilutte, eigenaar, 23-07-2019

Beste familie van Bommel, Bedankt voor jullie review en voor jullie 5e keer het jaarlijkse familieweekend op ons park! Super dat jullie weer hebben genoten en graag tot volgend jaar!

Gereisd met vrienden in juli 2019

• 10Teunie Hop10-07-2019

Fantastich

Het is een kindvriendelijk park, met heel veel speelplezier, voor elke leeftijd.

Gereisd met vrienden in juni 2019

3 tips over Vakantiepark Erve Kleilutte

• Rustebiel, 14-06-2016

In de omgeving zijn veel leuke uitjes te plannen: Zo is het vlak bijgelegen dorpje Enter (2 km afstand) leuk om even gezellig een terrasje te pakken en te shoppen. Voor een uitje met de kids is Erve Brooks een aanrader (lekkere pannenkoeken!) en Avonturenpark Hellendoorn blijft natuurlijk ook altijd leuk! Een actieve activiteit is klimmen bij Avatarz of golfen bij pitch-putt Twente in Diepenheim.

Het historische stadje Delden met kasteel Twickel is tevens een bezoek waard.

• Rustebiel, 14-06-2016

In het dorp Enter (2 km afstand) zitten verschillende restaurants waar je goed kunt eten. Voor super lekkere pizza's vind ik Italiaans restaurant Il Campanile in Markelo een aanrader!

• Erve Kleilutte, 06-02-2017

Zin om te zwemmen? In Markelo (8 km afstand) en Rijssen (5 km afstand) vind je leuke buiten en binnenzwembaden voor jong en oud. In Wierden, Deventer, Hengelo en Enschede zitten grotere (subtropische) zwembaden met veel vermaak.

In Wierden ligt recreatiemeer het Lageveld; vooral erg geschikt voor de kleintjes. Het Rutbeek en Hulsbeek zijn grotere recreatiemeren waar je o.a. kunt waterskiën.

1 vraag over Vakantiepark Erve Kleilutte

• Tineke Borst, 19-03-2018

traphekje

Is er in de vakantiewoning Schwarzwald op de eerste verdieping een traphekje?

Angelique Spoelder, 06-08-2018

Ja, er is boven een traphekje aanwezig.

Vakantiepark Erve Kleilutte info

• De staf spreektDuits, Engels, Nederlands