Vakantiepark Erve Kleilutte

210 reviews over Vakantiepark Erve Kleilutte

• 2019
    10Lijnie Blaak25-10-2019

Geweldig

Het is een aanrader.... Super leuk kleinschalig park... de huizen zijn prima evenals de bedden. De eigenaren staan dag en nacht klaar.

• 9F Kloeze14-10-2019

Samen met kinderen en kleinkinderen weekend geboekt. Zeer geschikt voor familie,s Wij hadden het grootste huis is prachtig mooi ruim voldoende slaap en douche gelegenheid. Leeftijd kleinkinderen 4,2,0 jaar Kinderen en kleinkinderen hebben zich niet verveeld. Mooi klein knus park.

• 8Activiteiten

Vincent & Angelique Vakantiepark Kleilutte, eigenaar, 18-10-2019

Beste Fam. Kloeze, Wij willen u bedanken voor uw review. Fijn dat u heeft genoten en graag nog een keer tot ziens! Vincent & Angelique

Gereisd met jonge kinderen in september 2019

• 9Nwz10-10-2019

Erg gezellig en mooi park

Kleinschalig, leuke speelplekken en ruimtes voor de kids, mooi huis van alle gemakken voorzien

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2019

• 9Henla Vreeken07-10-2019

Aanrader!

Super mooie huisjes. Heerlijk genoten op dit kleine vakantiepark. Voor kinderen is er heel veel te doen en voor volwassenen is het ook prima vertoeven op Erve Kleilutte.

• 9Jolanda van de Weerd07-10-2019

Comfortabel kwalitatief goed en praktisch huis.

Wij zaten in huis Heeckeren. Een fantastisch mooi huis met genoeg middelen . Fijn een toilet en douche op eigen slaapkamer. Gezellig ingericht. Heerlijk praktische keuken. Bedden lagen goed. Mooie omgeving en uitzicht.

• 10Rénate23-09-2019

Leuk en knus huisje en mooie omgeving!

Prachtig aangelegd (maar natuurlijk ogend) kleinschalig familiepark met veel verschillende speeltoestellen voor jongere en oudere kinderen (zowel binnen als buiten). Ons familieweekend was erg geslaagd!!

Vincent & Angelique Vakantiepark Kleilutte, eigenaar, 26-09-2019

Beste Renate,

Leuke beoordeling van ons park en fijn dat jullie een geslaagd weekend hebben gehad!

• 8Sprang22-09-2019

Huisje uitstekend. Stoelen onvoldoende.

Prima vakantiewoning voor 10 personen. Voor personen boven de 65 jaar zijn er te weinig hoge stoelen. Vooral de bank en de ene stoel te laag. Elke avond op een eetkamerstoel zitten is niet prettig.

• 8Onderkomen

Vincent & Angelique Vakantiepark Kleilutte, eigenaar, 26-09-2019

Ik wil u bedanken voor uw review. Jammer dat u ons meubilair wat minder comfortabel vond en we zullen er naar kijken. Met vriendelijke groet, Vincent en Angelique

• 9Angela16-09-2019

Helemaal top!

Helemaal top! We waren met de hele familie een weekend weg. Leuk park voor jong en oud. Schoon huis en genoeg ruimte.

• 7Activiteiten

Vincent & Angelique Vakantiepark Kleilutte, eigenaar, 20-09-2019

Hoi Angela, bedankt voor je positieve beoordeling! Groeten, Vincent & Angelique

• 9Elisabeth10-09-2019

Heel geslaagd!

Leuk kleinschalig park. Heel geschikt voor kinderen tot een jaar of 8,9. Wij hadden huis De Zomp. Handig ingericht, compleet en schoon. Huiskamer en keuken wel wat aan de krappe kant voor 10 personen. Vrij gelegen overdekt buitenterras. Fijn dat je ook van vrijdag t/m zondagavond kan boeken Zeer geslaagd familie weekend gehad.

• 8Onderkomen

Vincent & Angelique Vakantiepark Kleilutte, eigenaar, 20-09-2019

Beste Elisabeth, Ik wil je bedanken voor je review en complimenten en we nemen je mening over de woonkamer mee. Graag nog een keer tot ziens en groeten, Vincent & Angelique

• 9fam. van Leussen03-09-2019

Super

Super weekend gehad in het vakantiepark Kleilutte. Wij waren hier om ons 40-jarig huwelijk te vieren met 13 familieleden, in de leeftijd van 4 tot 86 jaar. We hebben het ontzettend naar onze zin gehad. De 4 kleinkinderen konden naar hartelust op het terrein spelen met zand, water, skelters of in de speelhal. Het kammen van de pony's en een rondje erop rijden vonden ze ook erg leuk. Het huis (Schwarzwald) is van alle gemakken voorzien en door het fantastische mooie weer hebben we ook heerlijk buiten op de veranda kunnen zitten. Het is voor ons een weekend geworden waar we met veel plezier op terug kunnen kijken, ook dankzij vakantiepark Kleilutte.

• 8Activiteiten

Vincent & Angelique Vakantiepark Kleilutte, eigenaar, 05-09-2019

Beste fam. van Leussen, Bedankt voor uw beoordeling en erg fijn om te lezen dat het weekend weg ivm uw 40-jarig huwelijk voor het hele gezin geslaagd is geweest! Met vriendelijke groeten, Vincent en Angelique Rustebiel-Spoelder

Gereisd met vrienden in augustus 2019

3 tips over Vakantiepark Erve Kleilutte

• Rustebiel, 14-06-2016

In de omgeving zijn veel leuke uitjes te plannen: Zo is het vlak bijgelegen dorpje Enter (2 km afstand) leuk om even gezellig een terrasje te pakken en te shoppen. Voor een uitje met de kids is Erve Brooks een aanrader (lekkere pannenkoeken!) en Avonturenpark Hellendoorn blijft natuurlijk ook altijd leuk! Een actieve activiteit is klimmen bij Avatarz of golfen bij pitch-putt Twente in Diepenheim.

Het historische stadje Delden met kasteel Twickel is tevens een bezoek waard.

• Rustebiel, 14-06-2016

In het dorp Enter (2 km afstand) zitten verschillende restaurants waar je goed kunt eten. Voor super lekkere pizza's vind ik Italiaans restaurant Il Campanile in Markelo een aanrader!

• Erve Kleilutte, 06-02-2017

Zin om te zwemmen? In Markelo (8 km afstand) en Rijssen (5 km afstand) vind je leuke buiten en binnenzwembaden voor jong en oud. In Wierden, Deventer, Hengelo en Enschede zitten grotere (subtropische) zwembaden met veel vermaak.

In Wierden ligt recreatiemeer het Lageveld; vooral erg geschikt voor de kleintjes. Het Rutbeek en Hulsbeek zijn grotere recreatiemeren waar je o.a. kunt waterskiën.

1 vraag over Vakantiepark Erve Kleilutte

• Tineke Borst, 19-03-2018

traphekje

Is er in de vakantiewoning Schwarzwald op de eerste verdieping een traphekje?

Angelique Spoelder, 06-08-2018

Ja, er is boven een traphekje aanwezig.

Vakantiepark Erve Kleilutte info

• De staf spreektDuits, Engels, Nederlands