Vakantiepark Erve Kleilutte

Contact

208 reviews over Vakantiepark Erve Kleilutte

• 2019
    9Alex Veldkamp31-12-2019

Mooi familiehuis voor gezinnen met kinderen

een verblijf waarbij iedere kamer zijn eigen badkamer heeft. Daarnaast was het huis schoon en zag erverzorgt uit! Het park is bijzonder geschikt voor kinderen!

Vincent & Angelique Vakantiepark Kleilutte, eigenaar, 02-01-2020

Fijn dat u heeft genoten van het huis en faciliteiten op het park en bedankt voor uw review.

• 6Huub Dijkstra28-12-2019

Nooit meer.

Wij hadden een huis de Borkeld, tijdens de kerstdagen, voor 12 personen gehuurd. Helaas hadden wij slecht weer tijdens ons verblijf, gelukkig was er een ruimte waar de kinderen binnen konden spelen. Bedden waren veel te smal, 80 cm, en dat voor de grootste mensen van de wereld. Twee veel te kleine douches, slap straaltje, met wc is echt veel te weinig voor 12 personen. Er waren geen seperate wc's. Verder was het erg koud in het huis, met name boven. In één van de slaapkamers was de verwarming kapot. De keuken en woonkamer waren verder prima.

• 6Activiteiten
    • 4Onderkomen

Vincent & Angelique Vakantiepark Kleilutte, eigenaar, 02-01-2020

Ik wil u bedanken voor uw review. Spijtig dat er een paar zaken u minder goed zijn bevallen. Bij de beschrijving van het huis op onze website staan het aantal toiletten/douches vermeld, tevens plattegrond met indeling en foto's. Volgens ons is dit duidelijk omschreven naar de werkelijke situatie. Fijn dat de kinderen zich hebben vermaakt in de binnenspeeltuin.

• 8Machteld27-12-2019

Prettig en comfortabel

Erg prettig verblijf en omgeving. Huisjes zijn comfortabel, ook voor grote groepen.

• 9Familie van 't Oor25-11-2019

Voor herhaling vatbaar. Een aanrader!

Super leuk kleinschalig park. Voor kinderen (jong tot oud!) veel vertier. Nette huisjes, zeker niet uitgeleefd. Erg vriendelijk personeel. Leuk voor een gezin, maar ook voor een groep vrienden of (zoals wij) familie.

• 8Geertje Stier - van Dijk18-11-2019

We hebben een heerlijk familieweekend gehad!

Een mooi overzichtelijk parkje waar we echt hebben genoten. Huisje Schwarzwald had wel wat weinig leefruimte voor 9 volwassenen en 4 kinderen. Gelukkig was het lekker weer en hebben we ons heerlijk vermaakt in de mooi aangelegde speeltuin en het speelhuis. De huisjes zijn lekker praktisch ingericht, er is ruim voldoende bestek/servies etc. Alles was goed schoon. Vriendelijke eigenaren. Kortom, een aanrader om hier te verblijven!

• 7Onderkomen

Vincent & Angelique Vakantiepark Kleilutte, eigenaar, 22-11-2019

Beste familie, Bedankt voor jullie review en fijn om te lezen dat jullie hebben genoten! (p.s. Het vakantiehuis is m.i.v. januari 2020 geschikt voor max. 12 personen) Graag nog een keer tot ziens in Enter!

• 10Marianne11-11-2019

geweldige lokatie, een echte aanrader!

mooi compleet verzorgd huis op een prachtig vakantiepark. geweldige speelgelegenheid voor kinderen.

• 10Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in november 2019

• 8Anke Holman07-11-2019

Voor herhaling vatbaar

Prachtig huis, mooi kleinschalig parkje waardoor de kinderen onder de 10 vrij konden spelen met de trapauto's, een bal of het water etc. Alles was aanwezig, je hoeft niets mee te nemen. En er was een speelpand wat mooi en praktisch was. Makkelijk te parkeren en de auto dicht bij het huis. Goed vertrek punt voor wandelingen of fietsen of even een klein kwartiertje rijden om in de staats bossen te komen. Het huis war voorzien van voldoende bestek, borden etc.

• 8Onderkomen

• 9Vink28-10-2019

Fantastisch!

Voor ons de tweede keer op het park. Het was weer een fijn huis (De Hoch) met genoeg ruimte voor 8 personen (waarvan 1 van 9 jaar en 1 van 2 jaar). Er is ook genoeg service enz. aanwezig. Het park is heerlijk voor de kinderen, mooie speeltuin en genoeg skelters die de kinderen mogen gebruiken. De badkamer beneden (er zijn er 2) is wat aan de krappe kant, maar voor een weekend meer dan genoeg. Het is goed schoon allemaal. Kortom een fantastisch verblijf in een mooi huis!

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2019

• 10Lijnie Blaak25-10-2019

Geweldig

Het is een aanrader.... Super leuk kleinschalig park... de huizen zijn prima evenals de bedden. De eigenaren staan dag en nacht klaar.

• 10Onderkomen

Gereisd met vrienden in oktober 2019

• 9F Kloeze14-10-2019

Samen met kinderen en kleinkinderen weekend geboekt. Zeer geschikt voor familie,s Wij hadden het grootste huis is prachtig mooi ruim voldoende slaap en douche gelegenheid. Leeftijd kleinkinderen 4,2,0 jaar Kinderen en kleinkinderen hebben zich niet verveeld. Mooi klein knus park.

Vincent & Angelique Vakantiepark Kleilutte, eigenaar, 18-10-2019

Beste Fam. Kloeze, Wij willen u bedanken voor uw review. Fijn dat u heeft genoten en graag nog een keer tot ziens! Vincent & Angelique

Gereisd met jonge kinderen in september 2019

3 tips over Vakantiepark Erve Kleilutte

• Rustebiel, 14-06-2016

In de omgeving zijn veel leuke uitjes te plannen: Zo is het vlak bijgelegen dorpje Enter (2 km afstand) leuk om even gezellig een terrasje te pakken en te shoppen. Voor een uitje met de kids is Erve Brooks een aanrader (lekkere pannenkoeken!) en Avonturenpark Hellendoorn blijft natuurlijk ook altijd leuk! Een actieve activiteit is klimmen bij Avatarz of golfen bij pitch-putt Twente in Diepenheim.

Het historische stadje Delden met kasteel Twickel is tevens een bezoek waard.

• Rustebiel, 14-06-2016

In het dorp Enter (2 km afstand) zitten verschillende restaurants waar je goed kunt eten. Voor super lekkere pizza's vind ik Italiaans restaurant Il Campanile in Markelo een aanrader!

• Erve Kleilutte, 06-02-2017

Zin om te zwemmen? In Markelo (8 km afstand) en Rijssen (5 km afstand) vind je leuke buiten en binnenzwembaden voor jong en oud. In Wierden, Deventer, Hengelo en Enschede zitten grotere (subtropische) zwembaden met veel vermaak.

In Wierden ligt recreatiemeer het Lageveld; vooral erg geschikt voor de kleintjes. Het Rutbeek en Hulsbeek zijn grotere recreatiemeren waar je o.a. kunt waterskiën.

1 vraag over Vakantiepark Erve Kleilutte

• Tineke Borst, 19-03-2018

traphekje

Is er in de vakantiewoning Schwarzwald op de eerste verdieping een traphekje?

Angelique Spoelder, 06-08-2018

Ja, er is boven een traphekje aanwezig.

Vakantiepark info

• De staf spreektDuits, Engels, Nederlands