Vakantiepark Erve Kleilutte

Onvergetelijk!Fantastische herinnering. Aanbevolen

Familie Roelofsen
18-9-2018
  • Onderkomen10

mensen moeten weten dat dit een uniek park is waar voor de leeftijden van 1 tot 85 alles is wat nodig is om een fantastisch verblijf te hebben in Alle seizoenen van het jaar. Geen enkel punt van aanmerking! en wij zijn heus wel wat gewend op het gebied van het organiseren van familie weekenden die qua samenstelling elke keer weer wisselden: (klein) kinderen worden groot en vormen zich een verwachting van "het volgende weekend". Onze keuze voor de Twentehoeve op het park Erve Kleilutte staat met stip bovenaan in onze beleving! De prijs -kwaliteit verhouding is optimaal: waar vind je bv een zo complete keuken met veel serviesgoed, koelkasten en vaatwassers voor 28 personen. Nieuwe bedden:boxspring. Brandschoon!, gastvrije, gezellige en warme inrichting: overal de nodige verlichting die soms automatisch werkte, veilige speelruimten voor kinderen en prachtige omgeving.kortom: Perfect Onze volgende weekend staat alweer "in de boeken" Joke

Prachtige huizen vol sfeer

Yoka van der Heide
15-9-2018
  • Onderkomen10

Prachtige huizen, veel voorzieningen om heerlijk buiten te kunnen spelen voor jonge en oudere kinderen. Dit was de tweede keer dat we zijn geweest. Eerste keer in grote huis met grote groep. Nu in kleiner huisje met familie. En weer voor herhaling vatbaar.

Echt een familie park

Ria van Meeteren
10-9-2018
  • Onderkomen9

Kleinschalig park, uitstekend geschikt voor families. Zeer kindvriendelijk voor alle leeftijden.

Opnieuw succes!

Mp
31-8-2018
  • Activiteiten7
  • Onderkomen8

Opnieuw zeer naar ons zin gehad tijdens ons verblijf van een week op Erve Kleilutte.

Fijn, klein park met prima huizen, voorzien van alle gemak. Het speelgebeuren voor de kinderen is helemaal top!

Subliem

Familie Zwerink
15-8-2018
  • Onderkomen9

Voor de 2e keer een lang weekend met de familie in het grootste vakantiehuis voor 26 personen verbleven. Super accomodatie, schoon, veel eigen ruimte en een zeer grote keuken.

De kinderen tot 12jaar vermaken zich er prima met alle speelattributen die op het terrein aanwezig zijn.

Verder geen negatieve reacties van onze kant.

Fantastische camping

Marius van der Schans
4-8-2018
  • Onderkomen8

Zeer veel mogelijkheden voor kinderen om zich op het terrein van de camping te vermaken zoals crossbaan, skelters, enz.

Boven verwachting, perfecte accomodatie

Gezinshuis Het Bolderhuis
3-8-2018
  • Onderkomen10

Mooi klein en overzichtelijk park. Uitermate geschikt voor kinderen die wat meer toezicht nodig hebben. Geen enkele negatieve opmerking te bedenken.

een SUPER weekend, een aanrader

Kuipers Fokkema
27-6-2018
  • Onderkomen10

Schoon modern huis van alle gemakken voorzien. Terras grenzend aan speelveld ideaal. Fijn overzichtelijk netjes rustig park. Kindvriendelijk, voor jong en oud vertier. Aandachtspunt: op de slaapkamers geen kasten. Dit heeft ook een voordeel, je hoeft je tassen niet uit te pakken, er waren wel voorzieningen om kleding op te hangen.

Geweldig

Linda
20-6-2018
  • Onderkomen10

We waren met een groep van 26 personen en een hond. Kinderen in de leeftijd van 1 tot 14 jaar. Er was voor elk wat wils, binnen en buiten te spelen. Het huis (de Twentehoeve) is heel mooi ingericht en erg compleet. Wij hebben het huis bekeken voor we gingen boeken, omdat het voor een groep was, maar je op dit park hoeft dat niet, kwaliteit is prima! De huifkartocht was een aanrader vanaf de website en is goed bevallen, ook geschikt voor mindervaliden.

kleinschalig groen bungalowpark

Nienke
13-6-2018
  • Onderkomen9

Rustig kleinschalig groen bungalow park met zeer schone accommodatie. Wij zaten met 8 personen in de Regge. Modern ingericht. Zelfs vaatwastabletten,afwasmiddel en handzeep was aanwezig. Matrassen waren stevig, kinderhekje boven aan de trap, super mooie veranda waardoor we het hele weekend buiten hebben kunnen leven met barbecue , vuurkorf en chille hangmat. Het huisje is totaal niet gehorig. Op het park zijn veel speelgelegenheden voor de kinderen en leuke skelters waar iedereen gebruik van kan maken. We hebben een top weekend gehad!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Erve Kleilutte in Enter, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Erve Kleilutte zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.