Vakantiepark Erve Kleilutte

een SUPER weekend, een aanrader

Kuipers Fokkema
27-6-2018
  • Onderkomen10

Schoon modern huis van alle gemakken voorzien. Terras grenzend aan speelveld ideaal. Fijn overzichtelijk netjes rustig park. Kindvriendelijk, voor jong en oud vertier. Aandachtspunt: op de slaapkamers geen kasten. Dit heeft ook een voordeel, je hoeft je tassen niet uit te pakken, er waren wel voorzieningen om kleding op te hangen.

Geweldig

Linda
20-6-2018
  • Onderkomen10

We waren met een groep van 26 personen en een hond. Kinderen in de leeftijd van 1 tot 14 jaar. Er was voor elk wat wils, binnen en buiten te spelen. Het huis (de Twentehoeve) is heel mooi ingericht en erg compleet. Wij hebben het huis bekeken voor we gingen boeken, omdat het voor een groep was, maar je op dit park hoeft dat niet, kwaliteit is prima! De huifkartocht was een aanrader vanaf de website en is goed bevallen, ook geschikt voor mindervaliden.

kleinschalig groen bungalowpark

Nienke
13-6-2018
  • Onderkomen9

Rustig kleinschalig groen bungalow park met zeer schone accommodatie. Wij zaten met 8 personen in de Regge. Modern ingericht. Zelfs vaatwastabletten,afwasmiddel en handzeep was aanwezig. Matrassen waren stevig, kinderhekje boven aan de trap, super mooie veranda waardoor we het hele weekend buiten hebben kunnen leven met barbecue , vuurkorf en chille hangmat. Het huisje is totaal niet gehorig. Op het park zijn veel speelgelegenheden voor de kinderen en leuke skelters waar iedereen gebruik van kan maken. We hebben een top weekend gehad!

genoten en super

fam Krone
29-5-2018
  • Onderkomen10

We hebben genoten en mede dankzij het huis voor 10 personen die ruim en schoon is. Het park is kleinschalig, waardoor de ouders/grootouders een goede toezicht hadden op de kinderen/kleinkinderen. Ook de indeling was perfect. Een klein detail was om met bijzonder warm weer er een klein opblaasbare zwembad te plaatsen, zodat we niet van het park weg hoeven

geweldig

familie van 10 personen
23-5-2018
  • Onderkomen9

We hebben bijzonder genoten van ons verblijf op dit goed verzorgde vakantiepark.Het heeft ons aan niets ontbroken in het huis, op het terrein met zijn vele sport/speelmogelijkheden en in de omgeving.

Klantvriendelijklheid staat hoog in het vaandel.

Een topweekend.

Thea de Gorter
15-5-2018
  • Onderkomen9

Wij zaten in Heeckeren met 16 personen, waaronder 7 kinderen van 5 t/m 12 jaar.

Wat heerlijk 2 vaatwassers en 2 koelkasten en veel borden, glazen en bestek.

We hadden prachtig weer en de kinderen hebben alleen maar buiten gespeeld. En die hottub was ook een groot succes.

Puur genieten!

Peter Boer
4-5-2018
  • Onderkomen8

We hebben met ons allen (20 personen, van 0-66 jaar) voor de derde keer een heerlijke midweek gehad. Zowel kinderen als volwassenen genoten van de vele speelmogelijkheden, binnen en buiten.

Klein puntje: wat meer plastic doosjes met deksel zou handig zijn.

Okken
23-4-2018
  • Onderkomen10

Wij zijn afgelopen weekend in het huisje Zeldam geweest met 6 volwassen en 3 kinderen. Wat hebben wij een mooi weekend gehad :)

Het huisjes zit er heel modern en schoon uit. De kinderen hebben zich goed vermaakt op de trampoline's en de grote zandbak tevens is er in het overdekte speelgedeelte ook genoeg te doen. Wij zijn heerlijk tot rust gekomen dit weekend en komen zeker nog een keer terug !!!

Zo prettig dat we volgend jaar weer geboekt hebben

Van Barneveld
10-4-2018
  • Onderkomen9

De ligging van de huisjes t.o.v. elkaar en het speelterrein zowel buiten als binnen.

Super!

sandra Lemmers
10-4-2018
  • Onderkomen8

Heel gezellig en mooi parkje.Ideaal voor groepen en gezinnen met kleine kinderen.

Schitterende omgeving om te wandelen en te fietsen.

Een aanrader!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Erve Kleilutte in Enter, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Erve Kleilutte zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Erve Kleilutte scoort een 9.01 uit 10 op basis van 131 reviews.