Vakantiepark Erve Kleilutte

9,1

• Activiteiten8,8
  • Onderkomen9,0

144 reviews over Vakantiepark Erve Kleilutte in het Nederlands

'k Zou er ook nog eens in de zomer naar toe willen

Maaike en fam
6-11-2018
  • Onderkomen9

Heel mooi kleinschalig park, uitstekend geschikt voor gezinnen met (kleine) kinderen, die er veilig kunnen rondlopen. Huisje van alle gemakken voorzien; fijn dat er 2 douches zijn om wachtrijen te vermijden.

AnnekeGoedegebuure
5-11-2018
  • Onderkomen9

Wij waren op vakantiepark Kleilutte voor een familieweekend.

Het is ons als familie met 5 kinderen in de leeftijd tussen de 6 en 14 jaar heel erg goed

bevallen. Een kleinschalig park, schitterend gelegen met prachtige huizen.

Veel vertier voor kinderen. Het huis waar wij in zaten was prachtig, van alle gemakken voorzien. Voor herhaling vatbaar!

Vooral een goed park met kleinere kinderen

Pierre
5-11-2018
  • Onderkomen7

Perfecte locatie, zeker als met kleine kinderen bent. Voor hen voldoende animatie, zowel binnen als buiten. Goede en schone huisjes. Slaapkamertjes klein maar voldoende. Uitgebreide en goed uitgeruste keuken.

Minpuntjes zijn dat de autoweg goed hoorbaar is. Ook tijdelijk lawaai van nabijgelegen crossterrein (zondags).

fantatastisch

Joseph Pattirane
30-10-2018
  • Onderkomen10

we hebben een leuke weekend gehad met de kinderen en kleinkinderen.

een aanrader voor iedereen

Fantastisch familieweekend !

Evita Mulder
29-10-2018
  • Onderkomen9

Een heerlijk familieweekend gehad ! We logeerden in Twentehoeve, een zeer ruim en schoon 26- persoons huis. In het huis zit een mooie speelkelder, waar we veel partijtjes dart en tafeltennis hebben gespeeld. We hadden een prachtig zonnig weekend en de kinderen konden heerlijk spelen in de verschillende speeltuinen, cross baantje, met de skelters/fietsjes, trampolines, springkussen, voetbalveldje....kortom een weekend waarin oud en jong zich uitstekend heeft vermaakt en we hebben genoten van de gezelligheid!

Weekend genieten voor jong en oud!

Trijnie Vening
23-10-2018
  • Onderkomen9

Een prachtig vakantiehuis met alles erop en eraan. Het park heeft voor zowel jongere als de wat oudere kinderen veel te bieden. Een crossbaan met fietsjes en voetbalveld en pony's en skelters maar ook binnen. En panna- kooi en airhockey en tafeltennis en voetbalspel. Echt te veel om op te noemen.

Wij waren hier voor de 2e keer met ons hele gezin (19) en komen zeker weer.

• Onderkomen9

Erg mooie ruime huizen, netjes schoon! Wij hebben met onze familie een super leuk verblijf gehad. Klein minpuntje dan toch, er waren geen traphekjes boven en de kids konden zelf de tuin uit lopen, dus dat was even extra opletten, maar mocht de pret niet drukken. Daarnaast waren er ontzettend veel vliegen, deur goed dicht houden.

Wat een leuke faciliteiten voor de kinderen, schommels, zandbak, voetbalveld, voleybal, crossbaan, ponyrijden, springkussen trampoline en nog veel meer! Je hoeft het park niet af. We hebben erg genoten!

Onvergetelijk!Fantastische herinnering. Aanbevolen

Familie Roelofsen
18-9-2018
  • Onderkomen10

mensen moeten weten dat dit een uniek park is waar voor de leeftijden van 1 tot 85 alles is wat nodig is om een fantastisch verblijf te hebben in Alle seizoenen van het jaar. Geen enkel punt van aanmerking! en wij zijn heus wel wat gewend op het gebied van het organiseren van familie weekenden die qua samenstelling elke keer weer wisselden: (klein) kinderen worden groot en vormen zich een verwachting van "het volgende weekend". Onze keuze voor de Twentehoeve op het park Erve Kleilutte staat met stip bovenaan in onze beleving! De prijs -kwaliteit verhouding is optimaal: waar vind je bv een zo complete keuken met veel serviesgoed, koelkasten en vaatwassers voor 28 personen. Nieuwe bedden:boxspring. Brandschoon!, gastvrije, gezellige en warme inrichting: overal de nodige verlichting die soms automatisch werkte, veilige speelruimten voor kinderen en prachtige omgeving.kortom: Perfect Onze volgende weekend staat alweer "in de boeken" Joke

Prachtige huizen vol sfeer

Yoka van der Heide
15-9-2018
  • Onderkomen10

Prachtige huizen, veel voorzieningen om heerlijk buiten te kunnen spelen voor jonge en oudere kinderen. Dit was de tweede keer dat we zijn geweest. Eerste keer in grote huis met grote groep. Nu in kleiner huisje met familie. En weer voor herhaling vatbaar.

Echt een familie park

Ria van Meeteren
10-9-2018
  • Onderkomen9

Kleinschalig park, uitstekend geschikt voor families. Zeer kindvriendelijk voor alle leeftijden.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Erve Kleilutte in Enter, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Erve Kleilutte zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.