Vakantiepark Erve Kleilutte

120 reviews over Vakantiepark Erve Kleilutte in het Nederlands

Prachtig huis

Wineke, 29-3-2018
  • Onderkomen9

Een fijn huis, mooi ingericht. Prima bedden , fijne badkamers.

fantastisch

Tonny Ijsseldijk, 28-3-2018
  • Onderkomen8

Wij waren met ons gezin 8 volwassenen en 5 kinderen onder de 8 jaar.

In een woord geweldig.

Een heerlijk huis met een grote woonkamer en keuken.

En voor de kinderen een groot kinderparadijs.

Ik kan niets negatiefs bedenken.

Voor herhaling vatbaar!

Annemiek, 26-3-2018
  • Onderkomen10

Super vakantiepark! Kleinschalig park, met heel veel speelmogelijkheden voor kinderen! Je hoeft het park niet af.

Fantastisch/kindvriendelijk

Fannie granneman, 26-3-2018
  • Onderkomen10

Voor de 2de keer hier geweest en wederom weer fantastisch hier gehad. Zoveel leuke dingen voor de kinderen en prachtige huisjes en heerlijk wandelen in de mooie omgeving

We komen zeker weer terug!

Super, voor herhaling vatbaar

Kim, 19-3-2018
  • Onderkomen9

Moderne nette huisjes, ruim genoeg voor 10 personen. Erg fijn dat er meerdere badkamers zijn. Rustige omgeving, maar op korte afstand zijn er voldoende activiteiten te ondernemen. Doordat het een kleiner park is, is het erg overzichtelijk. Zeker met kleinere kinderen is dit erg fijn. Voor de kinderen is er een mooie binnenspeelhal en ook buiten kunnen ze zich uren vermaken. We gaan zeker een keer terug.
Vincent & Angelique Erve Kleilutte, eigenaar, 20-3-2018
Wij willen je bedanken voor je review en hopen jullie nog een keer te ontvangen op ons park! Groeten, Vincent & Angelique

Absolute aanrader

Dolly Arts, 19-3-2018
  • Onderkomen10

Chapeau aan de eigenaren van dit prachtige huis (huis Hoch) en vriendelijke beheerders. Zeer sfeervol ingericht, schoon, compleet. Ademt gezelligheid uit.

Absolute aanrader

Vincent & Angelique Erve Kleilutte, eigenaar, 20-3-2018
Beste Dolly, bedankt voor uw review en misschien nog een keer tot ziens op Erve Kleilutte!

Echt Geweldig. Vooral voor jonge kinderen

Fam Posthumus, 19-3-2018
  • Onderkomen10

Mooie lokatie, erg kind vriendelijk. Heel veel te beleven. Eigenaar bijzonder vriendelijk heerlijke Twentse nuchterheid daar hou ik van.
Vincent & Angelique Erve Kleilutte, eigenaar, 20-3-2018
Beste fam. Posthumus, Nogmaals bedankt voor het leuke spel en graag nog een keer tot ziens in Enter!

Voor herhaling vatbaar

Anna, 9-3-2018
  • Onderkomen8

Wij waren met zeven volwassenen en een baby en zeer tevreden over de vakantiewoning. De benedenverdieping is een mooie royale lichte verdieping en smaakvol ingericht. Alles wat we nodig hadden, was aanwezig. Boven voldoende slaapgelegenheid voor 8 personen. Prettig dat er twee douches zijn en zowel boven als beneden een toilet.

Fantastisch, mooi kleinschalig park.

MJ T., 5-3-2018
  • Onderkomen8

De eigenaren proberen er alles aan te doen om het naar je zin te maken.

Veerman, 3-3-2018
  • Onderkomen9

We hebben een prachtig weekend gehad op Erve Kleilutte.

Prachtig huis van alle gemakken voorzien, en een prachtig uitzicht. Mooie nieuwe keuken, en mooie inrichting. We zaten in een 14 pers bungalow Kan eigenlijk geen minpunten verzinnen alleen dat het boven niet erg ruim was. Maar dat mag de pret niet drukken, het was fantastisch voor een weekend. Ook de service was uitstekend.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Erve Kleilutte in Enter, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Erve Kleilutte zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Erve Kleilutte scoort een 8.99 uit 10 op basis van 121 reviews.