Hotel Van der Valk Enschede

Hotel Van der Valk Enschede

6.6Voldoende

Nederland, Overijssel, Enschede

6.6Voldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Van der Valk Enschede voor je op een rij gezet:

• Sauna

65 reviews over Hotel Van der Valk Enschede

• 7R Harmsen16-02-2020

Minimalistisch

Het eten was geweldig, ontbijt, live cooking op zaterdagavond, 3 gangen keuze menu op vrijdag. De kamer viel tegen. Koffie en thee faciliteiten stond in een donker hoekje, zonder licht. De stoeltjes in de zithoek waren erg laag en zaten niet comfortabel. De tv was niet flexibel te draaien naar het zitje, je moest echt in bed gaan zitten, om er recht voor te zitten. De "nachtkastjes:" waren te kleine ronde tafeltjes. Alles was ingericht op een jonger publiek . Ook bij entree hotel, links ongeveer 20 iele smeedijzeren tafeltjes en iele "Parijs achtige" stoeltjes, waar niemand zit, omdat je er niet lekker op zit.

Gereisd met partner in februari 2020

• 2019
    4M.melissen Cousijnsen28-12-2019

Nooit meer met kerst waren blijer dag er voor .

ze mogen weten .we zijn getrouwd 10 juni veel gasten geslapen daar was super ook zelf paar keer geweest brunch .Maar 2 de kerstdag geweest netjes gereserveerd maar kwam binnen hadden van 8 tot 11 besproken.wat een vreselijke avond.veel koud.geen mensen achter het vlees .1 x vis gehad en wat salade verder vroeg ik of er iemand kon komen die mij nog hielp met warme patat.vlees kon niet stond niemand.toen paniek alles verbrand in Oventje 2x toe. Ook jonger meiden renden uit deur keuken waren achter elkaar aan rennen en uit dagen elkaar.klap op vuurpijl half 10 komt meisje na ons toe of we nog wat van het dessert wouden.ik zei we zijn er net half 9 nog niets gehad bijna.en begon ook leeg te lopen.en nog wat mensen klagen.alles werd al weggehaald wijn op blad bij koffieapparaat en ook tafels werden leeg gehaald .En was heel boos ook gezegd aan meisje uitgang.er was geen persoon die het regelde .waardeloos nooit weer van de Valk.

Gereisd met partner in december 2019

• 1janet schroer28-12-2019

Slechtste live and cooking ooit.

Tweede kerstdag naar van der valk Enschede geweest. In eerste instantie konden ze onze tafel niet vinden en dachten ze dat we niet gereserveerd hadden, ik liet mijn reservering zien, toen konden ze de tafel wel vinden. Manager vertelde met een wijzend gebaar dat is jullie tafel, geen uitleg niets. Na een half uur kwam eindelijk de bediening om de drankjes op te nemen, wij hadden reeds enkele malen geprobeerd om de bediening aan te schieten, maar tevergeefs, niemand zag iets. Weinig keuze in voorgerechten, de hoofdgerechten welke je zo kon pakken waren van goede kwaliteit echter waren volledig koud geworden. Bij de bakplaat stond een sacherijnige kokkin welke liever thuis was geweest de tweede kerstdag, ze bakte vlees op de plaat welke niet schoongemaakt werd. Het vlees was doorbakken en zwart geblakerd. Dessertbuffet zag er mooi uit en was lekker, echter voor het opscheppen van de diverse desserts, pudding o.a. lag er een gewoon mes bij

Gereisd met vrienden in december 2019

• 4Mariska03-09-2019

Zeer slechte service naar de klant toe

Hadden het al een keer gelezen, maar nog niet ervaren, tot ook wij een klacht hadden, toen werd het goede gevoel van de diverse keren, dat wij hier geweest waren, helemaal teniet gedaan. De klant is hier koning, zolang je niet zeurt of een klacht hebt, want dan geeft men geen thuis en van klantvriendelijkheid heeft men dan helemaal nog nooit gehoord. Wat een bedrijfsfilosofie, zeg !!!

Gereisd met partner in juni 2019

• 10Jan en Linda12-08-2019

Fantastich hotel

Geweldige Hotel.Kamers is schoon .heel vriendelijk personeel en een goede services.Ontbijt is heel goed wij komen de volgende keer weer terug.

Gereisd met partner in augustus 2019

• 10Familie de jonge12-05-2019

Fantastisch hotel !

3 nachten geweest schoone kamers eten héérlijk en welniss top hotel !

Gereisd met partner in mei 2019

• 5Edwin van elck06-03-2019

Nooit meer hier!

Klantvriendelijkheid moeten ze hier echt nog leren ! Lijkt wel of de mensen die hier werken hier zeker niet voor hun lol werken, tenminste zo komt het niet over !

Gereisd met partner in maart 2019

• 9Laura Middelkoop26-02-2019

aangenaam verrast

ik was aangenaam verrast. Mooie ruime kamer, smetteloos schoon, vriendelijk personeel. Prachtige spa met uitzicht. Zwembad ook heel prettig. Alleen jammer dat er een vader en zoontje aan het zwemmen waren, met veel geschreeuw en gespetter ( heb niks tegen kinderen, heb ze zelf en weet hoe dat gaat, maar dat verwacht je toch meer bij center pars oid).
    Eten was van goede kwaliteit. ontbijt ook prima. Enige kleine minpuntje was dat het vrij warm was in de kamer snachts. Daardoor wat minder goed geslapen.

Zakelijk gereisd in februari 2019

• 2018
    8Marloes12-11-2018

Prima locatie met een mooi hotel.

Mooi hotel met een mooie kamer. Alles was erg schoon. Verschillende mogelijkheden om te eten, top!

Gereisd met partner in september 2018

• 9J. Veenstra27-10-2018

Luxe kamers, lekker diner/ontbijt, super personeel

Perfect hotel. Luxe kamers, lekker diner en super ontbijt. Mooi zwembad op de bovenste verdieping met wellness. Een echte aanrader met erg vriendelijk personeel en super service!

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2018

Hotel Van der Valk Enschede info