Hotel Van der Valk Enschede

HotelWeer vandaag23°9°
Hotel Van der Valk Enschede
8,6

We hebben een aantal aanbieders voor Van der Valk Enschede voor je op een rij gezet:

47 reviews over Hotel Van der Valk Enschede in het Nederlands

Prijs/Kwaliteit Kamer

Marjolein, 17-3-2018

De kwaliteit van de Superior Kamer 1109 op de 11de verdieping is niet goed.

Een wat luxere kamer met een hoop lawaai boven je hoofd van de fitness ruimte, die tot wel 10 uur 's avonds geopend blijft. Daarnaast sluit de balkondeur niet goed af, wat resulteert in een hoop wind langs de deur heen en het gefluit hiervan.

Wij hadden een aantal maanden geleden al geklaagd hierover, maar er is

niets mee gedaan en er word ook niets mee gedaan. Onze tweede klacht hierover en een vraag om compensatie werd terzijde geschoven met de opmerking, dat

we de volgende keer dan maar een goedkopere kamer moesten gaan boeken.

Ook hadden wij bij het begin al aangegeven, dat we dit kamernummer liever niet

wilde hebben. Ook daar werd niets mee gedaan omdat het op dat moment druk

was in het hotel. Wij zijn hier al diverse keren geweest in dit hotel en voelen ons nu totaal niet serieus genomen.

Mooi, schoon gezellig hotel met een goede keuken.

Francois, 13-1-2018

Goed: alles, busverbinding naar de stad is een mooi extraatje

Prima voor een kort verblijf

Gast, 6-1-2018

Niet goed: Info map ontbrak, gelukslot werd niet overhandigd, vuilnis van vorige gast lag nog op de kamer.

Wel goed: Mooie ruime kamer.

Voor herhaling vatbaar

Guido, 3-12-2017

Geen klachten over de kamer , goed bed, schone kamer en een zeer fijne natte ruimte (groot bad en apparte douche).

De welness is fantastisch, sauna, infraroodkamer en een stoomcabine. Mooi (klein) zwembad. Prachtig uitzicht vanuit de sauna!

Ontbijt voldeed aan de verwachting, al twijfel ik aan de de versheid van de bolletjes, die waren erg droog en ik durf te zeggen dat ze van de vorige dag waren (vandaar de 7 voor het eten).

Al met al komen wij zeker terug.

goed hotel

Lon, 6-11-2017

Makkelijk te bereiken en parkeren is er prima. Prachtig aangekleed hotel. Kamer prima, ruime badkamer. Wij hadden de comfort kamer, is ruim en mooi aangekleed. Wel zaten in onze lakens op bed gaten, hier gaan wij niet over zeuren, maar moet het kamermeisje toch ook zien wanneer het bed opgemaakt wordt. Ook veel vingers op de deuren/ramen. Balkon was fijn, hier wel veel lawaai van de weg beneden. Wanneer de balkondeur dicht zat hoorde je dit niet meer. Ontbijtbuffet prima, al was er veel steeds op. Avond eten echt beneden de maat, helemaal gezien de prijs die je betaald. Kip is gestoomd ipv gebakken.

De wellness boven mag je vrij gebruik van maken. Wat prachtig is dit. Je kunt daar water en fruit pakken, heerlijke sauna's en zwembad en prachtig aangekleed allemaal. Je komt er echt tot rust. Kortom, een prima hotel. Met de bus ben je zo in het centrum van Enschede. Tegenover het hotel zit een supermarkt, ietsje verderop een Mac Donalds en een Kentucky. Wij hebben er 3 dagen genoten.

Perfectie

rob h., 21-10-2017

Wij vonden dit Hotel perfect, de ontvangst, de kamer, het diner (met onze afwijkende wensen wat geen probleem was en perfect werd uitgevoerd) de bediening jongedame net in dienst en duidelijk bekwaam (anekdote over de appelmoes), de nachtrust en tot slot het enorme ontbijtbuffet. HULDE

Prijs/kwaliteit niet in orde, 2x slecht

Kevin Berkhof, 21-10-2017

Dit is echt een mooi hotel met mooie kamers, maar we zijn een half jaar geleden geweest en toen waren er veel dingen niet in orde. Nu, een half jaar later, is het nog steeds niet goed. Prijs/kwaliteit kloppen niet en het hotel is niet Van der Valk waardig.

Onze kamer had vieze vingers op de ramen en het balkon lag vol met zooi waaronder peuken. Het ontbijt was ook slecht. Pannekoeken waren op, veel dingen lauw. Jammer.

En ook met onze klachten is niet echt iets gedaan. We komen hier niet meer terug. 2x een slechte ervaring zegt genoeg.

Perfect

Han Moerman, 7-10-2017

Lekker ontspannen en genieten van het weekend

Fantastisch !

Heino, 5-10-2017

Prachtig hotel met zwembad en sauna op de 12e verdieping, met uitzicht over de stad. Geweldig. Zeer vriendelijk personeel. Mooie fiets routes in de omgeving. Echt een aanrader.

Super!

Sterretje, 15-9-2017

Erg mooi nieuw hotel. Ontzettend vriendelijk personeel en zeer behulpzaam. Ontbijt een 10, avondeten ook top! Mooiste en fijnste hotel van der valk tot nu toe. Complimenten zeker ook voor het personeel.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Van der Valk Enschede in Enschede, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Van der Valk Enschede zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Van der Valk Enschede scoort een 8.61 uit 10 op basis van 47 reviews.