Hotel Van der Valk Enschede

HotelWeer vandaag28°14°
Hotel Van der Valk Enschede
8,5

We hebben een aantal aanbieders voor Van der Valk Enschede voor je op een rij gezet:

53 reviews over Hotel Van der Valk Enschede in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7
  • Onvoldoende: 1 - 5

Bed bugs!

PN
13-6-2018

Op zichzelf prima hotel voor grotere gezelschappen. Maar: bedwantsen in kamer 211! Mijn man en ik hebben zo’n 60 beten :(. Hotel gemaild maar nog geen enkele reactie. Verder: er zijn mooiere Vd Valk hotels. Roerei bij het ontbijt was uitgedroogd en hard. Ontbijt verder prima.

Een hotel om terug te keren !

Frank Vervoort
5-6-2018

Dit is niet alleen een prachtig hotel met heel mooie kamers, een leuk terras of leuke bar en prima eten, maar ook de service is geweldig !!!!

Wij hadden het suite arrangement geboekt en omdat wij hadden gelezen over de niet zo beste hygiene op de kamers eerst vooraf gemaild. Alles zou nu in orde zijn. Aangekomen bleek echter toch dat het niet schoon was, de ramen, de vloer, het zitje, de tafel, zelf maar even schoon gemaakt want ik was toch voorbereid weggegaan. Er was een zitje in de stoomdouche kapot wat we pas zagen toen we erin zaten, ja dan ga je niet meer bellen. Hier en daar behang los terwijl het een vrij nieuw hotel is. Jammer. Door de grote ruimte in de kamer kwam de ruimte bij de kast echt te kort. Het losstaande bad was prachtig, maar heel dun en je kon je dus nergens vasthouden om in en uit te stappen! Dat is wel iets wat ik vooraf had willen weten (ik ben slecht ter been). Ook was er geen ruimte bij de wasbakken om je toiletspullen neer te zetten, enkel eronder, wat ik heel onhandig vond. (zie foto's)De dames bij de receptie waren ontzettend lief en behulpzaam!

Geweldig!

Elly
    13-5-2018

Ik was hier voor de tweede keer en ik vond het verblijf weer fantastisch. Ik was alleen in het zwembad en de sauna. Toen ik er wegging kwamen er jongelui binnen die "bommetjes" gingen maken. Er is wat dat betreft geen controle. Er zou met videocontrole gewerkt kunnen worden. Maar alles was heerlijk schoon. Ook de kamer was schoon en de badkamer helder wit. 's Avonds gebruik gemaakt van de roomservice en het werd prima verzorgd . Het was lekker en er zat zelfs als extra een salade bij. Verder een goed bed, fijne koffie- en theefaciliteiten op de kamer en een zitje. Wat ik wel vervelend vond was dat de bureaustoel zo hoog was. Ik kon er met mijn 1.60 niet goed op zitten. Maar voor mij wel een hotel om weer heen te gaan. Je hebt altijd een goede parkeerplek.

Te zakelijk

Esther
    30-4-2018

Een aantal keren geweest en ons valt het volgende op: ontbijt is altijd uitstekend, kamers worden netjes schoongemaakt, diner is ondermaats (qua prijs/kwaliteit verhouding), Madelon van de receptie is erg onvriendelijk, onprofessioneel - idem Gert Jan, te arrogant.

Meer dan fantastisch

Thea Poort
    29-4-2018

Wat was het weer geweldig dit weekend. Alles en iedereen heeft ons verblijf zo heerlijk gemaakt, we zijn hier nu voor de 3 de keer, en alles is weer perfect voor elkaar, toppers zijn jullie en een prachtig hotel😀👌👌

Prijs/Kwaliteit Kamer

Marjolein
    17-3-2018

De kwaliteit van de Superior Kamer 1109 op de 11de verdieping is niet goed.

Een wat luxere kamer met een hoop lawaai boven je hoofd van de fitness ruimte, die tot wel 10 uur 's avonds geopend blijft. Daarnaast sluit de balkondeur niet goed af, wat resulteert in een hoop wind langs de deur heen en het gefluit hiervan.

Wij hadden een aantal maanden geleden al geklaagd hierover, maar er is

niets mee gedaan en er word ook niets mee gedaan. Onze tweede klacht hierover en een vraag om compensatie werd terzijde geschoven met de opmerking, dat

we de volgende keer dan maar een goedkopere kamer moesten gaan boeken.

Ook hadden wij bij het begin al aangegeven, dat we dit kamernummer liever niet

wilde hebben. Ook daar werd niets mee gedaan omdat het op dat moment druk

was in het hotel. Wij zijn hier al diverse keren geweest in dit hotel en voelen ons nu totaal niet serieus genomen.

Goed: alles, busverbinding naar de stad is een mooi extraatje

Prima voor een kort verblijf

Gast
    6-1-2018

Niet goed: Info map ontbrak, gelukslot werd niet overhandigd, vuilnis van vorige gast lag nog op de kamer.

Wel goed: Mooie ruime kamer.

Voor herhaling vatbaar

Guido
    3-12-2017

Geen klachten over de kamer , goed bed, schone kamer en een zeer fijne natte ruimte (groot bad en apparte douche).

De welness is fantastisch, sauna, infraroodkamer en een stoomcabine. Mooi (klein) zwembad. Prachtig uitzicht vanuit de sauna!

Ontbijt voldeed aan de verwachting, al twijfel ik aan de de versheid van de bolletjes, die waren erg droog en ik durf te zeggen dat ze van de vorige dag waren (vandaar de 7 voor het eten).

Al met al komen wij zeker terug.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Van der Valk Enschede in Enschede, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Van der Valk Enschede zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Van der Valk Enschede scoort een 8.47 uit 10 op basis van 53 reviews.