Weer vandaag1°-10°
8,3

We hebben een aantal aanbieders voor Van der Valk Enschede voor je op een rij gezet:

58 reviews over Hotel Van der Valk Enschede in het Nederlands

Fijn maar voor ons 1 groot minpunt

Annemiek,
22-12-2018

Prima hotel. Kamers zijn netjes en met balkon. Koffie op de kamer en mogelijkheid ontbijt op de kamer.

Er is alleen voor ons 1 groot minpunt en dat is dat de airco niet erg koel kan. Het was december dus buiten niet warm maar de kamers zijn wel erg warm. Rot geslapen omdat je het bed uit zweet. We hebben dit aangegeven. Bij de receptie werd aangegeven dat dit een bekend probleem is. Maar dat er niets aan gedaan wordt.😂

Gereisd met partner in december 2018

Prima locatie met een mooi hotel.

Marloes,
12-11-2018

Mooi hotel met een mooie kamer. Alles was erg schoon. Verschillende mogelijkheden om te eten, top!

Gereisd met partner in september 2018

Luxe kamers, lekker diner/ontbijt, super personeel

J. Veenstra,
27-10-2018

Perfect hotel. Luxe kamers, lekker diner en super ontbijt. Mooi zwembad op de bovenste verdieping met wellness. Een echte aanrader met erg vriendelijk personeel en super service!

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2018

Super erblijf

Th Wezeman,
6-9-2018

Het is hier goed vertoeven. Prachtig uitzicht. En net te vergeten het zwembad op de hoogste verdieping . Enschede is een leuke stad vooral de markt op zaterdag is en geweldige aanrader. Beter een scala van winkels in de binnenstad. Ook een terrasje pakken kun je hier goed.

Gereisd met partner in maart 2018

Schitterend. Een aanrader.

Jomarch,
12-8-2018

Prima kamer, vriendelijk personeel en excellent ontbijt. Niets negatiefs te melden.

Gereisd met partner in augustus 2018

Veel overlast prosessierups en vliegen

Hjkl,
24-7-2018

Niet erg goed bevallen. Veel last van vliegen en prosessierupsen. Ook geen schone kamers. Ontbijtbroodjes leken opnieuw in de oven gedaan van de dag ervoor. Relax gedeelte viel ook erg tegen. Niet schoon. Jammer gemiste kans , zeker na al meerdere klachten over hygiene ! Wordt tijd dat jullie het eens oppakken Van der Valk Enschede!

Gereisd met partner in juli 2018

Een hotel om terug te keren !

Frank Vervoort,
5-6-2018

Dit is niet alleen een prachtig hotel met heel mooie kamers, een leuk terras of leuke bar en prima eten, maar ook de service is geweldig !!!!

Gereisd alleenreizend in juni 2018

Wij hadden het suite arrangement geboekt en omdat wij hadden gelezen over de niet zo beste hygiene op de kamers eerst vooraf gemaild. Alles zou nu in orde zijn. Aangekomen bleek echter toch dat het niet schoon was, de ramen, de vloer, het zitje, de tafel, zelf maar even schoon gemaakt want ik was toch voorbereid weggegaan. Er was een zitje in de stoomdouche kapot wat we pas zagen toen we erin zaten, ja dan ga je niet meer bellen. Hier en daar behang los terwijl het een vrij nieuw hotel is. Jammer. Door de grote ruimte in de kamer kwam de ruimte bij de kast echt te kort. Het losstaande bad was prachtig, maar heel dun en je kon je dus nergens vasthouden om in en uit te stappen! Dat is wel iets wat ik vooraf had willen weten (ik ben slecht ter been). Ook was er geen ruimte bij de wasbakken om je toiletspullen neer te zetten, enkel eronder, wat ik heel onhandig vond. (zie foto's)De dames bij de receptie waren ontzettend lief en behulpzaam!

Gereisd met partner in november 2017

Geweldig!

Elly,
13-5-2018

Ik was hier voor de tweede keer en ik vond het verblijf weer fantastisch. Ik was alleen in het zwembad en de sauna. Toen ik er wegging kwamen er jongelui binnen die "bommetjes" gingen maken. Er is wat dat betreft geen controle. Er zou met videocontrole gewerkt kunnen worden. Maar alles was heerlijk schoon. Ook de kamer was schoon en de badkamer helder wit. 's Avonds gebruik gemaakt van de roomservice en het werd prima verzorgd . Het was lekker en er zat zelfs als extra een salade bij. Verder een goed bed, fijne koffie- en theefaciliteiten op de kamer en een zitje. Wat ik wel vervelend vond was dat de bureaustoel zo hoog was. Ik kon er met mijn 1.60 niet goed op zitten. Maar voor mij wel een hotel om weer heen te gaan. Je hebt altijd een goede parkeerplek.

Gereisd alleenreizend in mei 2018

Te zakelijk

Esther,
30-4-2018

Een aantal keren geweest en ons valt het volgende op: ontbijt is altijd uitstekend, kamers worden netjes schoongemaakt, diner is ondermaats (qua prijs/kwaliteit verhouding), Madelon van de receptie is erg onvriendelijk, onprofessioneel - idem Gert Jan, te arrogant.

Gereisd met partner in april 2018

HotelSpecials.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Van der Valk Enschede in Enschede, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Van der Valk Enschede zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.