Hotel Van der Valk Enschede

Hotel Van der Valk Enschede
8,5

We hebben een aantal aanbieders voor Van der Valk Enschede voor je op een rij gezet:

55 reviews over Hotel Van der Valk Enschede in het Nederlands

Super erblijf

Th Wezeman
6-9-2018

Het is hier goed vertoeven. Prachtig uitzicht. En net te vergeten het zwembad op de hoogste verdieping . Enschede is een leuke stad vooral de markt op zaterdag is en geweldige aanrader. Beter een scala van winkels in de binnenstad. Ook een terrasje pakken kun je hier goed.

Schitterend. Een aanrader.

Jomarch
12-8-2018

Prima kamer, vriendelijk personeel en excellent ontbijt. Niets negatiefs te melden.

Veel overlast prosessierups en vliegen

Hjkl
24-7-2018

Niet erg goed bevallen. Veel last van vliegen en prosessierupsen. Ook geen schone kamers. Ontbijtbroodjes leken opnieuw in de oven gedaan van de dag ervoor. Relax gedeelte viel ook erg tegen. Niet schoon. Jammer gemiste kans , zeker na al meerdere klachten over hygiene ! Wordt tijd dat jullie het eens oppakken Van der Valk Enschede!

HotelSpecials.nl

Een hotel om terug te keren !

Frank Vervoort
5-6-2018

Dit is niet alleen een prachtig hotel met heel mooie kamers, een leuk terras of leuke bar en prima eten, maar ook de service is geweldig !!!!

Wij hadden het suite arrangement geboekt en omdat wij hadden gelezen over de niet zo beste hygiene op de kamers eerst vooraf gemaild. Alles zou nu in orde zijn. Aangekomen bleek echter toch dat het niet schoon was, de ramen, de vloer, het zitje, de tafel, zelf maar even schoon gemaakt want ik was toch voorbereid weggegaan. Er was een zitje in de stoomdouche kapot wat we pas zagen toen we erin zaten, ja dan ga je niet meer bellen. Hier en daar behang los terwijl het een vrij nieuw hotel is. Jammer. Door de grote ruimte in de kamer kwam de ruimte bij de kast echt te kort. Het losstaande bad was prachtig, maar heel dun en je kon je dus nergens vasthouden om in en uit te stappen! Dat is wel iets wat ik vooraf had willen weten (ik ben slecht ter been). Ook was er geen ruimte bij de wasbakken om je toiletspullen neer te zetten, enkel eronder, wat ik heel onhandig vond. (zie foto's)De dames bij de receptie waren ontzettend lief en behulpzaam!

Geweldig!

Elly
13-5-2018

Ik was hier voor de tweede keer en ik vond het verblijf weer fantastisch. Ik was alleen in het zwembad en de sauna. Toen ik er wegging kwamen er jongelui binnen die "bommetjes" gingen maken. Er is wat dat betreft geen controle. Er zou met videocontrole gewerkt kunnen worden. Maar alles was heerlijk schoon. Ook de kamer was schoon en de badkamer helder wit. 's Avonds gebruik gemaakt van de roomservice en het werd prima verzorgd . Het was lekker en er zat zelfs als extra een salade bij. Verder een goed bed, fijne koffie- en theefaciliteiten op de kamer en een zitje. Wat ik wel vervelend vond was dat de bureaustoel zo hoog was. Ik kon er met mijn 1.60 niet goed op zitten. Maar voor mij wel een hotel om weer heen te gaan. Je hebt altijd een goede parkeerplek.

Te zakelijk

Esther
30-4-2018

Een aantal keren geweest en ons valt het volgende op: ontbijt is altijd uitstekend, kamers worden netjes schoongemaakt, diner is ondermaats (qua prijs/kwaliteit verhouding), Madelon van de receptie is erg onvriendelijk, onprofessioneel - idem Gert Jan, te arrogant.

Meer dan fantastisch

Thea Poort
29-4-2018

Wat was het weer geweldig dit weekend. Alles en iedereen heeft ons verblijf zo heerlijk gemaakt, we zijn hier nu voor de 3 de keer, en alles is weer perfect voor elkaar, toppers zijn jullie en een prachtig hotel😀👌👌

Prijs/Kwaliteit Kamer

Marjolein
17-3-2018

De kwaliteit van de Superior Kamer 1109 op de 11de verdieping is niet goed.

Een wat luxere kamer met een hoop lawaai boven je hoofd van de fitness ruimte, die tot wel 10 uur 's avonds geopend blijft. Daarnaast sluit de balkondeur niet goed af, wat resulteert in een hoop wind langs de deur heen en het gefluit hiervan.

Wij hadden een aantal maanden geleden al geklaagd hierover, maar er is

niets mee gedaan en er word ook niets mee gedaan. Onze tweede klacht hierover en een vraag om compensatie werd terzijde geschoven met de opmerking, dat

we de volgende keer dan maar een goedkopere kamer moesten gaan boeken.

Ook hadden wij bij het begin al aangegeven, dat we dit kamernummer liever niet

wilde hebben. Ook daar werd niets mee gedaan omdat het op dat moment druk

was in het hotel. Wij zijn hier al diverse keren geweest in dit hotel en voelen ons nu totaal niet serieus genomen.

Mooi, schoon gezellig hotel met een goede keuken.

Francois
13-1-2018

Goed: alles, busverbinding naar de stad is een mooi extraatje

HotelSpecials.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Van der Valk Enschede in Enschede, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Van der Valk Enschede zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.